Ja, laten we dat maar eens even doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we hier dus volgen hoe hij van lelijk naar kaal lelijk naar weer prachtig gaat transformeren
Toen ik daar binnenkwam dacht ik ook 'Oohh, dat valt nog wel mee' tot ik even onder zn kin ging kriebelen en een gigantische klit beet had ineensquote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Hij is nu al zo mooiwat zal dat sneu zijn zonder haar met zo'n harige kop
maar het klinkt goed allemaal, ik hoop dat Bob het heel fijn krijgt!
Als je nu foto's van een geschoren poesje verwacht zit je een beetje in het verkeerde subforum lijkt me...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
tvp voor geschoren-foto's die ik anders toch niet krijg
. . .quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Als je nunfoto's van een geschoren poesje verwacht zit je een beetje in het verkeerde subforum lijkt me...
Maar goed: methode Britney dus. Wij hebben (tot nu toe) alleen maar korthaar gehad, geeft wat meer zooi maar minder onderhoud!
En nog een spelfout/typefout ook. Moet jij als moderator niet het goede voorbeeld geven met 'ontopic blijven?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. . .
dubbele punt
apostrof
haakje sluiten
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
tvp voor geschoren-foto's die ik anders toch niet krijg
Dan moet jij geen nietszeggende posts plaatsen. Denk je dat ik zelf niet doorheb dat ik in F&F zit?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En nog een spelfout/typefout ook. Moet jij als moderator niet het goede voorbeeld geven met 'ontopic blijven?
Bij dezen een welgemeende emo.gif voor jou.quote:[edit]
My bad... Griep heeft me te pakken, zit niet zo goed op te letten...
Zeg dan ook gewoon <emo.gif> ofzo...
[/edit]
Dat lijkt mij een heel goed plan.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we hier dus volgen hoe hij van lelijk naar kaal lelijk naar weer prachtig gaat transformeren
Ach, dat haar zit zo vastgeklit, daar valt geen enkel haartje uit hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je nu foto's van een geschoren poesje verwacht zit je een beetje in het verkeerde subforum lijkt me...
Maar goed: methode Britney dus. Wij hebben (tot nu toe) alleen maar korthaar gehad, geeft wat meer zooi maar minder onderhoud!
Oh, pardon hoor, overheen gelezen.. Alleen als iemand ze samen wilde zou hij ook gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef LekkerApart het volgende:
Enne mijn vraag over de twee coons uit de op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vanvond eindelijk. Ik was al bang dat het niet meer door zou gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:11 schreef Noek het volgende:
Geen nieuws verder over Bob? Hup hup.
Anders zitten er nog twee langharigen in het asiel van jeweets.
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:41 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je dit topic überhaupt gelezen? Kom je hier wel gelijk aan met je toon, maar als je een kam in zijn vacht zet wordt het hel op aarde voor dat beest, ja? Ik zeg toch expres, vaker dan eens, dat het niet een paar klitten zijn maar één en al gigantische klitten die elkaar opvolgen waar je niet doorheen komt? Houd je muil dan als je niet wil lezen of vraag het normaal voor de zoveelste keer, dan wil ik ook nog wel normaal in herhaling gaan. Maar kom zeg.
Eerste wat we gekocht hebben is een kam en borstel speciaal voor hem, om hem eraan te laten wennen, like doh. Man. Le-zen, en anders vra-gen. Dank.
En dan heb ik t nog gedaan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |