Ooow wat ontroerend...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Daar is ie dan
Bekijk deze YouTube-video
He, laat ons F&F softies nu geloven dat een kat altruïstisch is.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik vermoed eerlijk gezegd dat Gomez ze vooral aflikt omdat ze zo lekker smaken naar vlees met saus, waar de kleintjes graag head-first induiken
Dus niet zo week doen allemaal, Gomez doet dit waarsch. uit eigenbelang(ik ken mijn kat
)
Je bent een schat.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Vooral ook winst voor mij, scheelt me weer wassen met washandjes en die plakkoppies op mn kleren
Ik zeg toch ook: winst voor alle partijen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Vooral ook winst voor mij, scheelt me weer wassen met washandjes en die plakkoppies op mn kleren
Tuulk! Daar kan ik me iets bij voorstellen, bij de eerste beweging van die grote kattepoot moet je erbij zijn om die frutsels te beschermen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dat heb ik gedaan, maar hij vond het echt helemaal niks en toen waren ze nog zo klein en kwetsbaar, dan komt zo'n mep/hap wel wat harder aan
Je hebt niet echt gelezen verder he?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Hahaha wat een monstertjes zeg. Zullen wel lekker stinken, ondanks dat je eigen kat ze nu ook wast? Wel lief wat je met ze doet.
Hoe oud zijn ze nu ongeveer? Week of 4?
Want aan die buikjes te zien zou ik ze wel snel ontwormen. Flinke kans dat die schattige mormeltjes er helemaal onder zitten.
Maar top dat je er 3 door hebt gekregen. Knap werk!
Heeft de DA al met 3 weken gedaan. Ze hebben een moeilijke start gehad dus alles moet nog in verhouding komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Want aan die buikjes te zien zou ik ze wel snel ontwormen. Flinke kans dat die schattige mormeltjes er helemaal onder zitten.
Maar top dat je er 3 door hebt gekregen. Knap werk!
Ik zei het liever.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gelezen verder he?
Ze zijn 5,5 week en al 2 weken geleden ontwormd. Waar is de *rolleyes* smiley als je em nodig hebt
Snap ik. Maar ik heb ze ná een ontworming nog nooit zo extreem uit verhouding gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft de DA al met 3 weken gedaan. Ze hebben een moeilijke start gehad dus alles moet nog in verhouding komen.![]()
Tuurlijk niet; veel te veel offtopic icm sloom internet. Als het grotendeels ontopic was, was het lezen wel leukquote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gelezen verder he?
Ze zijn 5,5 week en al 2 weken geleden ontwormd. Waar is de *rolleyes* smiley als je em nodig hebt
Wat een onzin!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik heb ze ná een ontworming nog nooit zo extreem uit verhouding gezien.
[..]
Tuurlijk niet; veel te veel offtopic icm sloom internet. Als het grotendeels ontopic was, was het lezen wel leuk
Ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet echt steeds lachen om die ronde buikjes op die hoge smalle poten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |