Laatste foto's:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ze rollen in het voer, staan er in, rennen er doorheen...
Maar met dit rode bakje houden ze het aardig netjes!
Ze zitten zelf wel helemaal onder, de haren plakken aan elkaar en ik moet ze dagelijk met een washandje wassen om ze een beetje schoon te krijgen
quote:
Even goed kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef kirsten. het volgende:
volgens mij krijst die uit foto 3 zo hard omdat er een bak op z'n staart staat Verder wel erg lief!
Gewoon zo'n scherpe puntstaartquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind die staartjes van kittens er altijd zo grappig uitzien
Het zijn gewoon rattenstaarten, bah.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef supkaa het volgende:
Die staartjes zijn echt ontzettend schattig
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het zijn gewoon rattenstaarten, bah.
Ik heb ook echt heel veel gehad aan die handleiding!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Poeke het volgende:
Ik ben trots dat ik er een beetje heb kunnen bijdragen..
Gaat goed BABS, hoe oud zijn ze nu en hoeveel wegen ze?
Begin je weer?quote:
Gomez likt ze af en toe, maar als ik effe niet oplet gooit ie er zo een de lucht in om hem met zn poten weer op te vangenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin je weer?
Vindt Gomez die kleine gremlins een beetje lief? Want hij kan je een heel eind helpen in de opvoeding als hij daar zin in heeft. Wordt hij pleegpappa.
Dan móet je echt dit filmpje ook zien:quote:
Noh! Das net Gomez toen die nog een kleine kitty wasquote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan móet je echt dit filmpje ook zien:
Ik heb 'm al dertig keer gekeken... het muziekje past er ook heel goed bij
Beauty's gaan het worden, let maar op.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Noh! Das net Gomez toen die nog een kleine kitty was
Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat deze ook nog zo groot gaan worden, zulke lelijke scharminkeltjes als het nu zijn
Ik heb dat net gepost en een paar minuten erna zit Gomez dus vol overgave de kleintjes te wassenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beauty's gaan het worden, let maar op.![]()
Dat Gomez ze wel eens een mep geeft houdt je niet tegen, dat deed moederpoes hier ook als de kleintjes te vervelend werden. Gewoon opletten dat 'ie niet kwaadaardig gaat doen met blazen en doorbijten. Tis ook niet makkelijk voor 'm.
Ooow wat ontroerend...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Daar is ie dan
Bekijk deze YouTube-video
He, laat ons F&F softies nu geloven dat een kat altruïstisch is.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik vermoed eerlijk gezegd dat Gomez ze vooral aflikt omdat ze zo lekker smaken naar vlees met saus, waar de kleintjes graag head-first induiken
Dus niet zo week doen allemaal, Gomez doet dit waarsch. uit eigenbelang(ik ken mijn kat
)
Je bent een schat.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Vooral ook winst voor mij, scheelt me weer wassen met washandjes en die plakkoppies op mn kleren
Ik zeg toch ook: winst voor alle partijen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Vooral ook winst voor mij, scheelt me weer wassen met washandjes en die plakkoppies op mn kleren
Tuulk! Daar kan ik me iets bij voorstellen, bij de eerste beweging van die grote kattepoot moet je erbij zijn om die frutsels te beschermen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dat heb ik gedaan, maar hij vond het echt helemaal niks en toen waren ze nog zo klein en kwetsbaar, dan komt zo'n mep/hap wel wat harder aan
Je hebt niet echt gelezen verder he?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Hahaha wat een monstertjes zeg. Zullen wel lekker stinken, ondanks dat je eigen kat ze nu ook wast? Wel lief wat je met ze doet.
Hoe oud zijn ze nu ongeveer? Week of 4?
Want aan die buikjes te zien zou ik ze wel snel ontwormen. Flinke kans dat die schattige mormeltjes er helemaal onder zitten.
Maar top dat je er 3 door hebt gekregen. Knap werk!
Heeft de DA al met 3 weken gedaan. Ze hebben een moeilijke start gehad dus alles moet nog in verhouding komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Want aan die buikjes te zien zou ik ze wel snel ontwormen. Flinke kans dat die schattige mormeltjes er helemaal onder zitten.
Maar top dat je er 3 door hebt gekregen. Knap werk!
Ik zei het liever.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gelezen verder he?
Ze zijn 5,5 week en al 2 weken geleden ontwormd. Waar is de *rolleyes* smiley als je em nodig hebt
Snap ik. Maar ik heb ze ná een ontworming nog nooit zo extreem uit verhouding gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft de DA al met 3 weken gedaan. Ze hebben een moeilijke start gehad dus alles moet nog in verhouding komen.![]()
Tuurlijk niet; veel te veel offtopic icm sloom internet. Als het grotendeels ontopic was, was het lezen wel leukquote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gelezen verder he?
Ze zijn 5,5 week en al 2 weken geleden ontwormd. Waar is de *rolleyes* smiley als je em nodig hebt
Wat een onzin!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik heb ze ná een ontworming nog nooit zo extreem uit verhouding gezien.
[..]
Tuurlijk niet; veel te veel offtopic icm sloom internet. Als het grotendeels ontopic was, was het lezen wel leuk
Ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet echt steeds lachen om die ronde buikjes op die hoge smalle poten
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat een onzin!Alles in beide topics is on-topic
Maar als het je niet interesseert verder geeft ook niet, maar dan moet je misschien je commentaar wat zorgvuldiger formuleren
Het zijn straatkatjes uit Curacao, verhoudingen zoals jij die kent gaan hier niet op, alle beesten zien er hier anders uit.
Ik had al geen behoefte meer om uit te leggen wat on-topic betekendequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef Skaai het volgende:
Ik lees hier opeens iets over hobbelpaardenpoep en da's ook heul niet interessant. Doe mij maar kittendrollen.
En die Gomez, het ziet er zelfs als het om eigenbelang gaat lief uit
.
Poekequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef Poeke het volgende:
Hobbelpaardpoep: Met veel plezier verwijs ik naar mijn reactie in: Bob de halve Coon
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Poeke
Je bent best een felle tante![]()
Mag jij mij uitleggen welke mening ik daar verkondig. Bij mijn weten stel ik hooguit wat vragen en geef ik bepaalde dingen aan waar je wat aan zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Poeke het volgende:
Ik kan zooo slecht tegen mensen die voordat ze hun mening verkondigen (in dit geval een zeer uitgesproken mening) niet de moeite doen om zich juist te informeren...
Ik zie zojuist dat ze pas sinds gister nieuw is dus zal misschien de klappen dan de zweep van een forum nog moeten leren kennen...
Mens zout op aub als je niks constructiefs bij te dragen hebt, aju parapluquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen welke mening ik daar verkondig. Bij mijn weten stel ik hooguit wat vragen en geef ik bepaalde dingen aan waar je wat aan zou kunnen hebben.
Als jij dat al als kritiek ziet, en er zo opgefokt mee om gaat, zou je eens bij jezelf moeten twijfelen. Maargoed, je zal het vast normaler/beter bedoelen dan dat hier staat
Ook dit heeft veel met dít topic temaken trouwens zeg
Ik wacht wel op de linken, van het andere topicquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Mens zout op aub als je niks constructiefs bij te dragen hebt, aju paraplu
Zo staat ie beter.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Daar is ie dan
-edit- waarom zie je nou geen previewplaatje van het filmpje
It's done, smartassquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de linken, van het andere topic![]()
Jij kan datquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo staat ie beter.![]()
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gFk-HufzMZ4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/gFk-HufzMZ4&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ik heb speciale krachten.quote:
Je hebt toch wel al dequote:Op woensdag 28 januari 2009 01:31 schreef Ole het volgende:
Zoek ik elke keer weer, maar dat komt omdat ik niet heb gepost hier
Hij deed het vandaag weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:34 schreef Ole het volgende:
ja, vooral vanGomez
![]()
mijn kat spitste ook zijn oren bij het gemiauw!![]()
Maar hij mist zijn vriendje, dus ik vond het zielig om het geluid te lang aan te laten staan
Heb er geen topic over geopend, ging heel snel (hartje had het na 10 jaar begeven)quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij deed het vandaag weer
Welk vriendje? Kheb dan iets gemist denk ik? Zelfs na je AT kijken niks gevonden
Weinig nieuws eigenlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef TheAgent het volgende:
Ongelooflijk wat je op FOK allemaal tegenkomt.Ik ben zelf ook dol op katten.
Ik heb de topics eens snel doorgelezen. Straks de details eens bekijken. Puik werk.Hoe is het ondertussen met ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |