Begin je weer?quote:
Gomez likt ze af en toe, maar als ik effe niet oplet gooit ie er zo een de lucht in om hem met zn poten weer op te vangenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin je weer?
Vindt Gomez die kleine gremlins een beetje lief? Want hij kan je een heel eind helpen in de opvoeding als hij daar zin in heeft. Wordt hij pleegpappa.
Dan móet je echt dit filmpje ook zien:quote:
Noh! Das net Gomez toen die nog een kleine kitty wasquote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan móet je echt dit filmpje ook zien:
Ik heb 'm al dertig keer gekeken... het muziekje past er ook heel goed bij
Beauty's gaan het worden, let maar op.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Noh! Das net Gomez toen die nog een kleine kitty was
Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat deze ook nog zo groot gaan worden, zulke lelijke scharminkeltjes als het nu zijn
Ik heb dat net gepost en een paar minuten erna zit Gomez dus vol overgave de kleintjes te wassenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beauty's gaan het worden, let maar op.![]()
Dat Gomez ze wel eens een mep geeft houdt je niet tegen, dat deed moederpoes hier ook als de kleintjes te vervelend werden. Gewoon opletten dat 'ie niet kwaadaardig gaat doen met blazen en doorbijten. Tis ook niet makkelijk voor 'm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |