Dan is het goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben je gek ofzo! Ik heb niet al die moeite gedaan om ze dan ergens te dumpen
Je moet even navraag doen naar mijn hart en kattenquote:Maar als jij al zegt: als het moet... dan klink je ook niet echt enthousiast
Schat, ik weet dat je hartstikke gek bent op die beesten en ik trek je dierenliefde ook echt niet in twijfelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Je moet even navraag doen naar mijn hart en katten
-Lang verhaal wat ik allang wist-
We snappen mekaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Schat, ik weet dat je hartstikke gek bent op die beesten en ik trek je dierenliefde ook echt niet in twijfel
Ik zou me zelf alleen bezwaard voelen je ermee "op te zadelen" alleen omdat ik ze zelf graag in NL heb
Mijn motivatie is gewoon dat ze net zo verwend moeten worden als door mij en dat zie ik hier iemand nog niet doen, mensen verklaren me nu al voor gek
Owwww..... ! Ik zat echt te denken aan honderden per katquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Idd geweldig!
De kosten zullen niet enorm de pan uitrijzen hoor
Het chippen en inenten zal denk ik per kitten ong. EUR75,- kosten.
De vervoerskosten met KLM kosten normaal EUR75,- per kennel als je vanaf Curacao reist (flat-rate), maar dan moeten ze wel alle 3 in een kennel mogen reizen en het onderzoek daarna loopt nog
Ik bedoel: het is wel geld, daar niet van. Maar ik wist niet goed waar ik aan moest denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef ElisaB het volgende:
Owwww..... ! Ik zat echt te denken aan honderden per kat
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel: het is wel geld, daar niet van. Maar ik wist niet goed waar ik aan moest denken
Als ze meemoeten, waar ze ook naartoe gaan: ik stort € 50 in de sponsorpot
FOK! = Famous Online Kittens!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De 3 worden een echte Fok!-kattenfamilie zo
Ooow wat cool!!!! Ik heb nog voor haar gezorgdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:07 schreef awesome78 het volgende:
Onze laatste telg was ook een FOK-kittyand we hebben ruimte voor een derde royalty!
Je hebt gelijk ook, ik weet dat ze in die contreien een vreemde kijk op huisdieren kunnen hebben.
Zeg maar dat het weer heel kut is hier, maar dat we lekkere nommies hebben en een gigantische afgesloten kloostertuin incl bijpassend fauna.
Met vriendelijke groet, Emperor P. Oekie
[ afbeelding ]
en her Royal Kittyness Miyuki Haruki, sister of P.oekie
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |