Haha die zal het wel erg warm hebben daar! Als je als kat in de winter in Nederland ineens wordt overgevlogen naar Curaçao weet je volgens mij niet wat je overkomtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja Gomez is een dikke Hollandsche huiskat
Die heb ik gewoon meegenomen uit Nederland en die gaat ook weer mee terug uiteraard.
Met de babies gaat het helemaal prima, effe geen nieuwe foto's, want nog steeds geen internet thuis
Die blijven ook wel samenquote:Op donderdag 26 februari 2009 03:51 schreef Ole het volgende:
'ja maar...
je hebt toch jut en jul!!!
die moeten samenblijven toch?
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Morgen weer foto's!
Jawel en dat willen ze nog steeds, maar als ik een beter plekje kan vinden waar ze samen kunnen blijven vinden ook zij dat fijnerquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:31 schreef Cat22 het volgende:Internet!
![]()
Was er ook niet een vriend van jullie die één katje wilde? Of is dat juist deafhaker.
En hun gewichten ookquote:
RIP Azraël.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef ElisaB het volgende:
Tis toch zonde dat eentje het niet gered heeft
Stripe.. Who's the Boss 8)quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog even snel nieuwe pics
Haar vachtje ziet er echt zoveel beter uit nu
[ afbeelding ]
Proestquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Boelie wil heel graag een close-up
[ afbeelding ]
Wat zij ^^ zegtquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef Poeke het volgende:
Mijn hart, wat doe je!!!!![]()
![]()
Als je er een mee naar Nederland neemt die nog geen thuis heeft, dan neem ik hem/haar..
Ik heb dibs..quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:56 schreef Poeke het volgende:
Ik heb dibs..Ik heb haar de handleiding gegeven
Jij mag de volgende wel hebben![]()
Als je ze op het eiland niet kwijt kan, dan is er vast wel over te pratenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Tenzij je bereid bent daarin bij te dragen natuurlijk, dan gaan ze wel mee
Waarvoor nog altijd duizendmaal dankquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:56 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb dibs..Ik heb haar de handleiding gegeven
Jij mag de volgende wel hebben![]()
Ik zou ze wel kwijt kunnen hoor, maar ik word er zo droevig van hoe mensen hier met dieren omgaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je ze op het eiland niet kwijt kan, dan is er vast wel over te praten
Ja, daar zou ik ook eindeloos veel moeite mee hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik zou ze wel kwijt kunnen hoor, maar ik word er zo droevig van hoe mensen hier met dieren omgaan.
Veel mensen laten ze niet inenten en overal vrij rondlopen terwijl er zoveel zwerfhonden rondlopen. Wij hebben gewoon heel veel geluk met onze locatie, een afgesloten resort zonder honden, maar dat is vrij uniek hier helaas
Oh en als ze in NL zouden zijn kan ik ze nog een keer zien
Ik vind het toch een moeilijk idee om ze hier "achter te laten"....
Ben je gek ofzo! Ik heb niet al die moeite gedaan om ze dan ergens te dumpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook eindeloos veel moeite mee hebben
Maar in elk geval: niet zomaar buiten zetten en zelf vertrekken, want dan ga ik huilen! Wij hebben hier in elk geval een vrij plekje, dus als het moet....
Dan is het goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben je gek ofzo! Ik heb niet al die moeite gedaan om ze dan ergens te dumpen
Je moet even navraag doen naar mijn hart en kattenquote:Maar als jij al zegt: als het moet... dan klink je ook niet echt enthousiast
Schat, ik weet dat je hartstikke gek bent op die beesten en ik trek je dierenliefde ook echt niet in twijfelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Je moet even navraag doen naar mijn hart en katten
-Lang verhaal wat ik allang wist-
We snappen mekaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Schat, ik weet dat je hartstikke gek bent op die beesten en ik trek je dierenliefde ook echt niet in twijfel
Ik zou me zelf alleen bezwaard voelen je ermee "op te zadelen" alleen omdat ik ze zelf graag in NL heb
Mijn motivatie is gewoon dat ze net zo verwend moeten worden als door mij en dat zie ik hier iemand nog niet doen, mensen verklaren me nu al voor gek
Owwww..... ! Ik zat echt te denken aan honderden per katquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Idd geweldig!
De kosten zullen niet enorm de pan uitrijzen hoor
Het chippen en inenten zal denk ik per kitten ong. EUR75,- kosten.
De vervoerskosten met KLM kosten normaal EUR75,- per kennel als je vanaf Curacao reist (flat-rate), maar dan moeten ze wel alle 3 in een kennel mogen reizen en het onderzoek daarna loopt nog
Ik bedoel: het is wel geld, daar niet van. Maar ik wist niet goed waar ik aan moest denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef ElisaB het volgende:
Owwww..... ! Ik zat echt te denken aan honderden per kat
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel: het is wel geld, daar niet van. Maar ik wist niet goed waar ik aan moest denken
Als ze meemoeten, waar ze ook naartoe gaan: ik stort € 50 in de sponsorpot
FOK! = Famous Online Kittens!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De 3 worden een echte Fok!-kattenfamilie zo
Ooow wat cool!!!! Ik heb nog voor haar gezorgdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:07 schreef awesome78 het volgende:
Onze laatste telg was ook een FOK-kittyand we hebben ruimte voor een derde royalty!
Je hebt gelijk ook, ik weet dat ze in die contreien een vreemde kijk op huisdieren kunnen hebben.
Zeg maar dat het weer heel kut is hier, maar dat we lekkere nommies hebben en een gigantische afgesloten kloostertuin incl bijpassend fauna.
Met vriendelijke groet, Emperor P. Oekie
[ afbeelding ]
en her Royal Kittyness Miyuki Haruki, sister of P.oekie
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |