quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik krijg net een berichtje van degene die Boelie wilde hebben:
"Ik had het berichtje nog niet naar jullie gestuurd of we hebben een kitten gekregen van Erika en Brian!! Ze hadden er ook een voor zichzelf gehaald. Dus die kleine van mij, bij jullie, moet maar naar iemand anders toe."
Echt!"die moet maar naar iemand anders toe" *kook*
Alsof ik niet al weken er vanuit ga dat zij dat poesje willen hebben
Ik denk dat ik ze allemaal maar meeneem en pas in NL een nieuw baasje zoek
Het resultaat van een langdurig evolutionair proces in gebieden met een warm klimaat. Grote oren, lange poten en een mager lichaam helpen het dier de warmte beter af te voeren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:53 schreef Charizma het volgende:
Zwaar grote oren, lange dunne pootjes en een vreemde vacht.
Het is een vreemde mix volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben dus niets Siamees oid? Alle katten zijn daar gewoon zo?En hoe gaat dat hier dan, past de vacht zich aan oid of blijven ze zo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als Bob niet terugkomt mag je hier wel zon gremlin komen brengen hoor.Bob moet gewoon terugkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben dus niets Siamees oid? Alle katten zijn daar gewoon zo?En hoe gaat dat hier dan, past de vacht zich aan oid of blijven ze zo?
Niks siamees, het zijn echte Antilliaanse Korthaar katjes
Volgens de DA zouden ze dan vanzelf een ondervacht krijgen (die hebben ze nu helemaal niet), dus sowieso de eerste tijd maar effe lekker binnen. Gelukkig gaan we in de lente terug en niet in de winter
Whatever you're about to discover we off that.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie zit speciaal in F&F voor dit topic
Dat klinkt inderdaad heel logischquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:48 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Het resultaat van een langdurig evolutionair proces in gebieden met een warm klimaat. Grote oren, lange poten en een mager lichaam helpen het dier de warmte beter af te voeren.
Naar analogie hebben diersoorten in poolgebieden een wat ronder, gedrongen lijf, kleine oren en kortere poten.
pappa poesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |