Ja wel wat ernstigs, anders ga ik niet helemaal terug hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Ow jee, niet iets al te ernstigs hoop ik? Sterkte!
Het zou wel een goede gelegenheid zijn om kennis te maken met potentiële eigenaren. Dus mensen, MELDEN!
Wij ook!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kreeg een beetje vage foto van mn vriend, ze zijn echt groot geworden in mn afwezigheid!
Deze week ga ik terug en mn lief zei al dat ik zou schrikken hoe groot ze nu waren, ben zo benieuwd!
Ow ja, dat gaat hárd de eerste wekenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kreeg een beetje vage foto van mn vriend, ze zijn echt groot geworden in mn afwezigheid!
Deze week ga ik terug en mn lief zei al dat ik zou schrikken hoe groot ze nu waren, ben zo benieuwd!
quote:Op maandag 6 april 2009 18:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik vertrek morgen pas terug naar Curacao!
Ben zelf ̣̣k heeeel erg benieuwd hoe mijn schatjes eruit zien, ik heb ze zo gemist
Natuurlijk ga ik dan meteen foto's maken!
wordt vrijwilliger in een dierenasielquote:Op maandag 6 april 2009 18:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek kleine kittens in mijn omgeveing waar ik effe mee kan spelen. Die beestjes zijn zoooo schattg.
'miew.. miew. miew' en dat kleine staartje..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |