Ik was ook best goed voor een dove, maar samenspelen ging echt niet. Heb nog even in zo'n fanfaretoestand gespeeld, maar ik liep meer te playbackenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Ik was best goed hoor, maar toen werd ik puber en de slappe lach en dwarsfluit gaan niet samen
Hijo de la Luna?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ik kan alleen dat maanliedje op een blokfluit
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb m'n oude dwarsfluit ingeruimd voor een keyboard. We kregen er sws minder voor dan gehoopt, want ik had m'n zus er een beuk mee gegeven
![]()
(met de blokfluit ook trouwens
).
Ben jij ook 35?quote:
Oei, mijn stapelbed was in elkaar gestort op mijn dwarsfluit want ik had geen zin gehad om hem in z'n doosje te doen.. Maar dat kon gewoon gerepareerd wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was ook best goed voor een dove, maar samenspelen ging echt niet. Heb nog even in zo'n fanfaretoestand gespeeld, maar ik liep meer te playbacken.
Maar serieus: als ik het straks weer hebben kan met m'n oren, regel ik een tweedehandsje en dan ga ik weer spelen.
Heb m'n oude dwarsfluit ingeruimd voor een keyboard. We kregen er sws minder voor dan gehoopt, want ik had m'n zus er een beuk mee gegeven
![]()
(met de blokfluit ook trouwens
).
au claire de la lunequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hijo de la Luna?
Mieke hou je vast kun je vast ook wel.
Ik wil gitaar en piano leren spelen, ooit! Weet je hoe tof omg!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik mocht als kind geen muziekinstrument bespelen omdat mijn moeder het als kind verschrikkelijk had gevonden.![]()
Eenmaal op eigen benen besloot ik gitaar te willen spelen, maar mijn handen zijn te klein om alle accorden te kunnen pakken.![]()
En 35 is juist jong!
Zo heet dat liedje, doos sufferdquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
au claire de la lune
zoiets dacht ik?
En wie is Mieke? Telkamp?
Heel veel kinderen willen dwarsfluit spelen omdat dat zo mooi glimtquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ik mocht toen ik 5 was een instrument uitkiezen om te spelen (uit alle @ muziekschool Amsterdam..)
En ik koos een dwarsfluit omdat die van zilver was!!!!!!
Kleine golddigger in de dop!!
Zilver =/= goudquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ik mocht toen ik 5 was een instrument uitkiezen om te spelen (uit alle @ muziekschool Amsterdam..)
En ik koos een dwarsfluit omdat die van zilver was!!!!!!
Kleine golddigger in de dop!!
36 zelfs.quote:
Let op de PIquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het begint met zilver, het eindigt met goud. Dat bedoelt PF.
Komt vast door frisse en fruitige manier van postenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Mieke hou je vast
aan de takken van de booooooooooomen
Mieke hou je vast
aan de touwen van de masssssssssst
Zoiets was het toch?
En nee! 35 Is niet oud!
Hoezo dacht je eigenlijk dat ik jonger was Adelante? Als nou even 'aan de hand van je fobo' antwoordt ben ik weer blij met je!
gouden bruiloftquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het begint met zilver, het eindigt met goud. Dat bedoelt PF.
Nou kijk, je ziet wel eens van die foto's hier met vrouwen er op en dan schat je de leeftijden een beetje in en als er dan een zegt de oudste te zijn, ga je denken dat die anderen dus jonger moeten zijn en dus allemaal zo rond de 31/32 uitkomen. Maar ik ben niet degene die je leeftijden moet laten radenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Mieke hou je vast
aan de takken van de booooooooooomen
Mieke hou je vast
aan de touwen van de masssssssssst
Zoiets was het toch?
En nee! 35 Is niet oud!
Hoezo dacht je eigenlijk dat ik jonger was Adelante? Als nou even 'aan de hand van je fobo' antwoordt ben ik weer blij met je!
Ik ken wel een hele mooie Groningse pot van 36.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij ook 35?.
* Viking84 noteert VMW ook op lijstje potentiële crushes.
Do tell.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken wel een hele mooie Groningse pot van 36.
Qua naam zou ze bij je passen, Viking.
Daar hoef ik niet bang voor te zijn, ik stond dinsdag nog tot mijn polsen in runderhart en we hadden geen handschoenen aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinniken
Hey dankje! Ik ga dat spul opzoeken. Ik slik op dit moment zo'n multivitamine (die, zag ik net, houdbaar tot 08-2008 isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef SHE het volgende:
Chico; ik heb thuis nog even gechecked en de L-Tyrosine die ik slik is van ' Supreme Nutrition ' .
Voor mij helpt ie beter dan wat dan ook. Je voelt er verder niks van, behalve dat wanneer extreme spanning toeneemt, je beter in staat bent je hoofd koel te houden.
Daarnaast verlaagt het je cortisol spiegel ( cortisol is het stress hormoon )
Als je daarnaast ook nog braaf met je voeding in de weer gaat, dan denk ik dat je een sterk defense plan hebt.
Jawel hoor. Draait Boy A. niet? Ik heb al zoveel reclame voor die film gemaakt en ik heb hem zelf nog niet eens gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
En nu wil ik naar de bios om het te vieren. Maar dr draait niets leuks.
Ik ben ook motorisch gestoordquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met steps? Is dat moeilijk als je motorisch gestoord bent?
De lesjes die ik vroeger deed worden op zo'n tijdstip gegeven dat ik meteen al de eerste van de 9 zou missen, dus ik ben eens aan het kijken naar alternatieven. Er staat bij 'uitdagende choreografie', en ik ben motorisch niet zo handig dus ik ben bang dat het misschien te moeilijk is.Aan de andere kant staat er ook weer dat het je coördinatie verbetert, wat weer impliceert dat die niet perfect hoeft te zijn als je eraan begint...
Sigridquote:
Ik werd laatst toen ik mijn kind ging ophalen van de opvang nog uitgelachen door twee meisjes:"Ben jij een moeder?!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
36 zelfs.![]()
Maar ik ben eergister in de trein nog door een jochie in mijn been (?) geknepen, dus ben nog niet helemaal verlept.
Waar gaat ie over? Ik vind eigenlijk bijna nooit films leuk. Ik hou (voor in de bios) alleen van actie. En dan moet er ook nog een beetje verhaal in zitten. Dus wanted en death race waren leuk, maar de films die nu draaien klinken zo saaiquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Draait Boy A. niet? Ik heb al zoveel reclame voor die film gemaakt en ik heb hem zelf nog niet eens gezien.
WAT deden ze???quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik werd laatst toen ik mijn kind ging ophalen van de opvang nog uitgelachten door twee meisjes:"Ben jij een moeder?!![]()
![]()
![]()
!"
Dat stelde me wel gerust, al blijft het natuurlijk een aantasting van mijn ouderlijke waardigheid
En ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik moet met PF op een dansklasje, dat wordt brullen, ik zie het al.
PF is net zo motorisch gestoord als ik!
Weetiktochquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Oh enneh....
DISCLAIMER:
Ik ben niet, ik herhaal: NIET gestopt met stoppen met roken!
Dat was slechts Vik d'r poging tot humor
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik doe ook meequote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Tegen de tijd dat ik een bepaalde huppel door heb en in de spiegel kijk, kan ik het niet eens meer met de rest vergelijken omdat zij dan alweer drie pasjes en bewegingen verder zijn!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:15 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Geniaal, moeten we doen!!
En dan denk ik, na 5 x het zelfde pasje.. HAA BABY looking smoooth! En dan kijk ik in de spiegel en dan zie ik iets heel anders doe dan de rest![]()
Zo helemaal niet fier en krachtig, maar eerder betty spaghetti op LSD.
Oh, en ik moest tijdens de intro een (stijl)dansje instuderen, en aangezien ik bij een sportopleiding zit moest ik met een voetballer.. En ik draaide echt iedere keer weer de verkeerde kant inEn hij was zooo veel beter
!!!
Bij de introweek moest ik in het begin voor straf een dansje doen omdat ik slippers aanhad.. Met 4 kerels.. En wij zo.. Okee.. voorlangs.. achterlangs... voorlangs... sluit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik![]()
Ik huppel altijd steevast de verkeerde kant op en voel me een spastische stuk vee
Toegeven en dan weer streng doen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb neiging tot snaaienAl twee dagen. Make ze hurting stopppp
Maar dit is pas de vierde dag dat ik weer een beetje oplet, zou zonde zijn!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toegeven en dan weer streng doen!
Hee, die had ik ook vandaag als toetje! Maar vroeger smaakten ze veel perigerquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dit is pas de vierde dag dat ik weer een beetje oplet, zou zonde zijn!
Heb nu een festini peer ijsje
Die ga ik ook kijken! Maar ik heb hem nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Oh lekker Goodbye, een ijsje!Ik heb alleen mini Magnums in huis
En ik ga er zo eentje nemenMaar ik mag het, want ik rook niet meer
Zometeen even met een bruisbal van ElisaB in het badje en daarna voor de 14e keer The Wedding Planner op tv kijken denk ik![]()
Ik vond hem heerlijk, lekker zoetquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, die had ik ook vandaag als toetje! Maar vroeger smaakten ze veel periger
Ik zat ook echt zo vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Wees blij Muis! Ik zou willen dat ik hem nog nooit gezien had!
Het is een enige film!![]()
Met Karev als sullige verloofde! Je herkent hem haast niet straks, weet ik zeker!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat ook echt zo van![]()
Dat is Alex!! Maar minder hot!!
![]()
![]()
Haha ik denk het nu wel omdat jij het gezegd hebt!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Wees blij Muis! Ik zou willen dat ik hem nog nooit gezien had!
Het is een enige film!![]()
Met Karev als sullige verloofde! Je herkent hem haast niet straks, weet ik zeker!
Ahh wat een scheetje!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het echt een stuk later pas door!
Komt door dat gekke Italiaanse accentje!
Jeujjjjjjjjjjjjj! Het einde komt in zicht!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik denk het nu wel omdat jij het gezegd hebt!
Oh en na morgen zit ik in de single digits wat betreft het aantal overgebleven bestralingen
Ja echt wel!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeujjjjjjjjjjjjj! Het einde komt in zicht!!!!
Jaaa eindelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik denk het nu wel omdat jij het gezegd hebt!
Oh en na morgen zit ik in de single digits wat betreft het aantal overgebleven bestralingen
Steppen lijkt me echt de hel voor dat opgelapte knietje van mij. Schaatsen had ik dan weer helemaal geen last van mijn knie (behalve toen ik erop vielquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:33 schreef mspoez het volgende:
Ik vind steppen leuk, en pump ook en attack ook maar daar houden mijn knieën niet van!
Oh dat is een goede!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaa eindelijk. Koop een hele mooie broek/shirt/muts/tas ofzo? Ga heerlijk uitgebreid in bad? Hou een film-marathon met vriendje?
Ons miniatuurtje noemde haar bettie basgetti. Zo heeft een shirtje bij ons dus nog steeds basgetti-bandjesquote:
Eindelijk van je bestralingen af zijn, en zo lang moeten afzien, is onbetaalbaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is een goede!
Maar de claudio ferrici tas die ik wil is 335 euro
Haha daar heb je wel gelijk in! Ik ga van het weekend eens op zoek in Eindhoven. Dankje voor de tip!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eindelijk van je bestralingen af zijn, en zo lang moeten afzien, is onbetaalbaar. En anders een tas die er heel erg op lijkt en waar ook iedereen jaloers op is, maar dan wat minder duur.
BackFindPostquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
BackFindPost
Have you that never? That you from that wrong english speak? We have that every now and then here home...
Oh ja, die heb ik voor mn ouders gekocht toen ze cursus Engels dedenquote:
Goed nieuws: er is inmiddels ook al een tweede deel!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat boekje ga ik kopen
In ONZ heeft eens een topic gestaan met letterlijke vertalingen. Ik heb nog nooit om een topic op FOK! zo moeten lachen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Blokfluit (dat raggertje er bij op de foto van PF![]()
), toen altfluit en toen dwarsfluit.
En daarna zou ik wel ff gaan saxofoon spelen maar ineens vond ik paarden en jongens interessanter
Ik vind het wel lekker hoor; als het zo snel gaat, is het moeilijk om te volgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Wat een langzaam topic!
O thenks, die ga ik opschrijvenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aaaah, de sink geshined!![]()
En VMW, een vriendin van mij is op de Rotterdamse markt (Blaak) dus echt bestolen van een paar plastic tasjes! Staat ze bij de kaasboer, even die dertig tasjes op de grond gezet....gamba's weg, groente weg, brood weg! Het schijnt daar vaker te gebeuren![]()
Wel handige methode als je geen geld hebt (opletten PF!): chaotische dames met veel tasjes achtervolgen op de markt
Headlines van metro: "Amsterdamse Marktguerilla slaat weer toe"quote:
Metro kennende zal het dan wel "Amsterdase Marktguerilla slaat weer toe" zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Headlines van metro: "Amsterdamse Marktguerilla slaat weer toe"
"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Metro kennende zal het dan wel "Amsterdase Marktguerilla slaat weer toe" zijn
Die stap heb ik dan al genomenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinniken
Ja, ik moest echt afkickenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lau ik mis het schaatsen! Jij ook?
Hallo allemaal![]()
Heb ik nog dramatische dingen gemist??
Nu ga ik even gauw douchen voordat ik wie is de mol ga kijken
Hahahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"
En dan allemaal platinablonde soufflé-haar Anita's met opplaknagels die dan de metro lezen samen en tegen elkaar dingen uitroepen als "NAH, Gčkkenhuiws! Die marrekt-gerieljaas van teejge-woordig, da's toch ook heulegaar mesjokke!"
"Wat jaai zeg, Bep!"
PF slaat natuurlijk toe in de PCquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"
En dan allemaal platinablonde soufflé-haar Anita's met opplaknagels die dan de metro lezen samen en tegen elkaar dingen uitroepen als "NAH, Gčkkenhuiws! Die marrekt-gerieljaas van teejge-woordig, da's toch ook heulegaar mesjokke!"
"Wat jaai zeg, Bep!"
Ow, sheet! Dan moeten het schuddebuikende VVDers zijn! "Bwoah, Jeanne-Marie, kijk nou eens wat ik hier lees in dit prulletariaanse krantje, een márrrrrkt-gurrrr-iejaaa, bwoh-hoh-hoh, gakker moet het toch niet wuuuurden!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
PF slaat natuurlijk toe in de PC
Voor Mariaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ow, sheet! Dan moeten het schuddebuikende VVDers zijn! "Bwoah, Jeanne-Marie, kijk nou eens wat ik hier lees in dit prulletariaanse krantje, een márrrrrkt-gurrrr-iejaaa, bwoh-hoh-hoh, gakker moet het toch niet wuuuurden!""Bwoh-hoh-hoh, gelijk heb je, Antoooo-nette, gakke manzen tegenweurdig"
Ik steel geen kleding, dat is misdadig!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ooit he, ga ik naar de PC om een Valentino-jurkje te kopen!
Maar niet als PF in de buurt is
Labjoe!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik steel geen kleding, dat is misdadig!!
Als je bij attack alleen de low impact bewegingen doet (dus niet springen) blijf je beste vriendjes met je knieen. Gewoon tegen de instructice zeggen, die geeft je dan low impact alternatieven (althans die bij mij dan). Steps lukt me ook redelijk maar dan moet ik af en toe niet de armen mee doen. Streetdance was echt:quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:33 schreef mspoez het volgende:
Ik vind steppen leuk, en pump ook en attack ook maar daar houden mijn knieën niet van!
Je hebt hem?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Vriendje ligt dwars overmijn
nieuwe bed. Hij ging zich er niet mee bemoeien en het was mijn bed maar...
Dat doe ik soms ook zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Vriendje ligt dwars overmijn
nieuwe bed. Hij ging zich er niet mee bemoeien en het was mijn bed maar...
Ik vind d'r wel een bikkelquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Laureline, waarom maak je die vieze bessen op?? kan je ze niet beter heel erg verspreiden?
Ja! Maar hij vind het een stom bed want het heeft een hoog voeteneind. Tsssk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt hem?Voor de appeltaart?
Nee? Verhuis lekker deze week!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
Oké. Morgen ga ik om 9:00 weg en ik neem mama mee. Dan ga ik van 11 tot 1 tentamen maken. En dan komt mama kijken in m'n kamer (en blijft ondertussen bij een vriendin als ik tentamen maak)
Het gaat hier om: We (me en mr) zouden samen iets leuks gaan doen dit weekend omdat het na de tentamens is.
En ik wil toen ik hoorde dat ik een kamer kreeg na de tentamens m'n kamer gaan doen/betrekken.. Dus beetje naar de IKEA en misschien dat bed kopen..
Maar hij wil nu (sinds gister) naar z'n ouders om z'n mammie te zien, maar z'n spliksplinter nieuwe foon is daar ook net bezorgd en anders heeft ie em pas een week later.. En op zich vind ik dat ook altijd wel leuk maar het is drie uur met het OV/1.5 uur rijden.. En ik heb vrijdag avond van 20:00-23:00 theater..
En hij gaat natuuuuurlijk niet als ik niet mee ga (emotionele chantage) en ik wil hem niet teleur stellen maar ik wil ook m'n kamer doen en hij heeft nu een weekje vakantie en kan volgende week verhuizen maar ik niet. En ik ben afhankelijk want ik heb geen rijbewijs..
Dus op zich kan ik ook wel volgende week of zo verhuizen maar!
Het is een prachtig bedquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! Maar hij vind het een stom bed want het heeft een hoog voeteneind. Tsssk.
Ja maar z'n moeder is een beetje zielig en hij/ik hebben ze al lang niet gezien en hij keek zo zielig toen ie dat zei en toen zei ik ja oké misschien 1 nachtje? En toen vroeg ie of ik echt naar 't theater ging of dat niet iemand anders wou (ik zei: misschien wil m'n moeder wel of ga jij mee ipv m'n vader?) want dan konden we 2 nachtjes zei hij net en toen dacht ik. Heeee.. Waar is m'n verhuisplanquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee? Verhuis lekker deze week!
En jij had al eerder plannen om je kamer te gaan doen en hij wil sinds gister naar zijn ouders.
Kom op zeg!
Jij brengt het iets subtieler dan ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
PF, verhuis dit weekend. Is goed voor je rust, en anders blijf je het maar uitstellen. Hij kan ook alleen naar zn ouders. En je hebt al zoveel afspraken.
Ja, ik lijk wel een hongerwinterkindje, net als mijn moeder!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Laureline, waarom maak je die vieze bessen op?? kan je ze niet beter heel erg verspreiden?
Oh ik vond mezelf nog redelijk directquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij brengt het iets subtieler dan ik.
Ja sorry hoor dat slaat echt nergens op.. Okee, jullie hebben zijn ouders lang niet gezien. Maar dat jij zijn ouders lang niet ziet betekent niet dat hij zijn ouders lang niet ziet. Bovendien is het voor jou ook belangrijk om over te gaan omdat dat een hoop druk voor je weghaalt. Dan kan naar zijn ouders gaan toch wel 1 weekendje wachten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar z'n moeder is een beetje zielig en hij/ik hebben ze al lang niet gezien en hij keek zo zielig toen ie dat zei en toen zei ik ja oké misschien 1 nachtje? En toen vroeg ie of ik echt naar 't theater ging of dat niet iemand anders wou (ik zei: misschien wil m'n moeder wel of ga jij mee ipv m'n vader?) want dan konden we 2 nachtjes zei hij net en toen dacht ik. Heeee.. Waar is m'n verhuisplan?
Hij klinkt zo goed dat ik mij niet kan voorstellen dat ie een soort Bush2 wordtquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-guantanamo-bay.html
Ik houd nu al van die man.
En zeg dan nu niet dat verhuizen ook wel een weekendje kan wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Dan kan naar zijn ouders gaan toch wel 1 weekendje wachten!
Maar de eerste afspraak was dat we iets leuks gingen doen en die wil ik ook niet verbreken... Volgend weekend viert z'n zusje haar verjaardag dus ik zei dat ie dan ook wel z'n telefoon op kon halen maar het ging er om dat hij z'n moeder zag, zei hij. (Had ie ook wel uitgelegd)quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor dat slaat echt nergens op.. Okee, jullie hebben zijn ouders lang niet gezien. Maar dat jij zijn ouders lang niet ziet betekent niet dat hij zijn ouders lang niet ziet. Bovendien is het voor jou ook belangrijk om over te gaan omdat dat een hoop druk voor je weghaalt. Dan kan naar zijn ouders gaan toch wel 1 weekendje wachten!
Dat ie rekening met jou houdt zeg.
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zeg dan nu niet dat verhuizen ook wel een weekendje kan wachten
Dat was ook naar PF gerichtquote:
Okee fine. Je hebt morgen tentamen he? En morgenavond theater? Dan doe je het zo: hij gaat morgen - alleen - naar zijn moeder toe. Jij maakt je tentamen, gaat daarna voor je kamer aan de slag en 's avonds naar het theater. Hij komt zaterdag in de namiddag/avond weer terug van zijn moeder en jullie gaan 's avonds iets leuks doen. Jij werkt overdag aan je kamer. Zondag kan je dan vrij inplannen: bijv. aan je kamer werken en 's middags samen ergens gaan lunchen, of samen iets eten 's avonds op jouw nieuwe kamer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar de eerste afspraak was dat we iets leuks gingen doen en die wil ik ook niet verbreken... Volgend weekend viert z'n zusje haar verjaardag dus ik zei dat ie dan ook wel z'n telefoon op kon halen maar het ging er om dat hij z'n moeder zag, zei hij. (Had ie ook wel uitgelegd)
Aaaaaaaaah ik HAAT het om mensen teleur te stellenEn ik wou dat bed dus verlagen (maar dat kan niet volgens hem) En en en en.. Hij moet het gewoon tof vinden. Of niet. Mja.
Ik vind verhuizen leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat was ook naar PF gericht.
Maar PF, je zegt dat jullie wat leuks zouden gaan doen. En nu wil ie naar zijn ouders. Zou dat ook in de categorie 'iets leuks doen' vallen? Of verandert hij de plannen nu, net zoals jij wil doen (door te gaan verhuizen).voor de moeilijke keuzes.
Het enige probleem is dat hij van 10:00 tot 20:00 of 21:00 of 22:00 werkt, en de rest moet ik nog even vier keer lezen om het te snappen (Ik ben niet zo goed in plannen,quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee fine. Je hebt morgen tentamen he? En morgenavond theater? Dan doe je het zo: hij gaat morgen - alleen - naar zijn moeder toe. Jij maakt je tentamen, gaat daarna voor je kamer aan de slag en 's avonds naar het theater. Hij komt zaterdag in de namiddag/avond weer terug van zijn moeder en jullie gaan 's avonds iets leuks doen. Jij werkt overdag aan je kamer. Zondag kan je dan vrij inplannen: bijv. aan je kamer werken en 's middags samen ergens gaan lunchen, of samen iets eten 's avonds op jouw nieuwe kamer.
Dankjequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
Vrijdag:
JIJ: tentamen, kamer aan de slag, theather
HIJ: naar moeder
Zaterdag:
JIJ: kamer werken, 's avonds wat leuks met mr
HIJ: naar moeder, 's avonds wat leuks met jou
Zondag:
Vrij inplannen, lunch of avondeten samen.
Zo duidelijker?
Ik wilde dr eigenlijk een ochtend, middag, avond schema van gaan makenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje! Ik wou het net zo neer gaan zetten.
Dat is meer iets voor les 2!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde dr eigenlijk een ochtend, middag, avond schema van gaan maken. Dat doe ik bij mijn eigen dingen ook altijd, met tijden erbij, om het overzicht te bewaren. En dan voor ieder een eigen kolom
.
Ja, alleen zit overal nog 5 uur vergeten reistijd bij. Al die variabelen. Maar ik kan pas wat aan m'n kamer doen als ik de juiste tint verf/een bed/vloer heb.. Dus die MOET ik dan vinden anders heb ik verhuis tijd maar geen verhuizing.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
Vrijdag:
JIJ: tentamen, kamer aan de slag, theather
HIJ: naar moeder
Zaterdag:
JIJ: kamer werken, 's avonds wat leuks met mr
HIJ: naar moeder, 's avonds wat leuks met jou
Zondag:
Vrij inplannen, lunch of avondeten samen.
Zo duidelijker?
Ik ben echt dol op het maken van overzichtelijke schema's. Net als lijstjes: 'to do' 'niet vergeten' 'moet vandaag af' enzo. Heb nu zo'n leuk kladblokje gekregen, en iedere dag schrijf ik er een paar taken op. Zodat ik niets zomaar vergeet en me niet kan vervelen. Staan zelfs dingen als 'filmpjes kijken' en 'douchen' opquote:
Ik heb dat ook en ik raak weleens in paniek als ik me iets herinner dat ik op moet schrijven en ik heb geen kladblok bij de handquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op het maken van overzichtelijke schema's. Net als lijstjes: 'to do' 'niet vergeten' 'moet vandaag af' enzo. Heb nu zo'n leuk kladblokje gekregen, en iedere dag schrijf ik er een paar taken op. Zodat ik niets zomaar vergeet en me niet kan vervelen. Staan zelfs dingen als 'filmpjes kijken' en 'douchen' op. Alles om de stress te verkleinen. Moet je het lijstje niet te lang maken natuurlijk.
quote:Ik ben voor deze actie opzoek naar mooie, zeer representatieve dames, die niet verlegen zijn. Goed kunnen opvallen in een drukte. Met maat 34 36 38.
Verf etc kan je vrijdag overdag kopen, bouwmarkten zijn tot 20.00 geopend. Dan is dat je 'aan kamer werken': alleen maar inkopen doen. Als je aan je kamer werkt, zou je op je kamer kunnen blijven slapen, of sleutel van je mr vragen, die dan toch bij zijn moeder is, en in zijn bed gaan liggen. Zaterdag heb je al je spullen en kan je tot in de avond aan een stuk door eraan werkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, alleen zit overal nog 5 uur vergeten reistijd bij. Al die variabelen. Maar ik kan pas wat aan m'n kamer doen als ik de juiste tint verf/een bed/vloer heb.. Dus die MOET ik dan vinden anders heb ik verhuis tijd maar geen verhuizing.
Gawd, heb je PF weer die niet kan plannen! Thanks voor de hulp ik laf joe allemaal
Wtf is dat voor baantje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil nieuw werkZo kan ik nooit werken he
!
Ja maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verf etc kan je vrijdag overdag kopen, bouwmarkten zijn tot 20.00 geopend. Dan is dat je 'aan kamer werken': alleen maar inkopen doen. Als je aan je kamer werkt, zou je op je kamer kunnen blijven slapen, of sleutel van je mr vragen, die dan toch bij zijn moeder is, en in zijn bed gaan liggen. Zaterdag heb je al je spullen en kan je tot in de avond aan een stuk door eraan werken.
Maar ik weet natuurlijk niet of dit jouw volledige planning is enzo. Das wel lastig, als er opeens ook nog andere dingen gedaan moeten worden. Maar 1 ding is zeker: je kamer komt niet af als je niet rond Almere/Amsterdam blijft cirkelen, maar met hem naar zijn ouders gaat.
Ja dat is dus mijn werk. Maar ik zie er te slim uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wtf is dat voor baantje?![]()
@Muis: kladblok naast mijn bed, of op mijn bureau. Ik werd wel eens midden in de nacht wakker, de dag voor ik op reis ging, klom er dan uit en met mn suffe kop "deo niet vergeten" ofzo opschrijven. En weer verder slapen.
Oh dat is een goeie! Ik schrik ook weleens wakker van: dat moet ik morgen doen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wtf is dat voor baantje?![]()
@Muis: kladblok naast mijn bed, of op mijn bureau. Ik werd wel eens midden in de nacht wakker, de dag voor ik op reis ging, klom er dan uit en met mn suffe kop "deo niet vergeten" ofzo opschrijven. En weer verder slapen.
Ik doe dat ook hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is een goeie! Ik schrik ook weleens wakker van: dat moet ik morgen doen!
Gelukkig zijn wij helemaal niet high maintenance
Ik lig op bed en de tv staat aan het voeteneindquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Muis, waarom zit jij niet lekker rustig die film te kijken?
Omdat PF en ik dan zo alleen zijn! Leuk dat je ook even langskomt Greysquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Muis, waarom zit jij niet lekker rustig die film te kijken?
Multitaskingquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Waarom zit je er dan dwars doorheen te posten, vind je hem niet leuk?
Ik doe dat altijd alleen als ik iets met een half oog kijk. Ik vind zelfs J-Lo leuk in die film!
Jaweeel maar ik typ blind en ik vond PFje zo zieligquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Waarom zit je er dan dwars doorheen te posten, vind je hem niet leuk?
Ik doe dat altijd alleen als ik iets met een half oog kijk. Ik vind zelfs J-Lo leuk in die film!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat PF en ik dan zo alleen zijn! Leuk dat je ook even langskomt Greys
Hehe, nee ik zag je echt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik probeerde er net al tussen te komenmaar men ziet me dus niet
Nog niets gehoord op de mailquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Ohhhh ik had nog niet teruggelezen, sorry meiskes! Ik zag niet dat er een driftig gesprek aan het plaatsvinden was! Skuzie!
Moblo! Miss Disney!! Zijn jullie er al uit met die motor?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
En nee sorry Mo. Niet gezien.
Je nietmachine.
Ja nou ... ik moest toch íets zeggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik probeerde er net al tussen te komenmaar men ziet me dus niet
quote:Dear invitee,
You are invited by A Venue Entertainment BV for the event SALSALOUNGE 2009 (25-01-2009). This invitation is of type Invitation and valid until 25-01-2009 14:00.
With this link you can confirm your invitation by entering your personal information:
http://
If you do NOT wish to accept this invitation please be so kind to notify us by clicking the link below:
http://
You can find more information about this event at www.salsalounge.nl
For technical questions contact us during office hours through [email]
With kind regards,
ticketscript on behalf Salsa Lounge
Grapjas!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
O dus dan moet ik zondag ook nog daarheen
Ik postte al vooruit!quote:
Dag koudevoetjes!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Welke film kijken jullie, dames? En hoe is het met Maria? Long time no see
Que es la problema, ratonita?quote:
Net 5 haperde en viel toen een seconde wegquote:
Een schort moet ik sowieso al voor school kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:12 schreef Chicolate het volgende:
Oh wat leuk PF! Heb je ook al de bijbehorende schort/pannenlappen/kookboeken?
Heerlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Mootje!
Arghhhh wat een lekkere chickflick was dat!![]()
Ja doequote:
Uhw, ja voor beautystuff! Voor een vriendinnetje (sog sog sog)quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dag fietsje!![]()
PF: WTFNu nog? Wat voor reviews? Ben je aan het multitasken dan? (Fok + reviews + huiswerk?)
Ik weet al wat jouw probleem is!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, ja voor beautystuff! Voor een vriendinnetje (sog sog sog)
Nee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
Oké ik stop al(Maar anders zou ik vergeten hoe die bodyscrub was)
Maar willen jullie dan wel van jullie favoriete beauty shizlle (enkelvoud) eentje schrijven?
Oei, ja daar zou je een punt hebben! Maar ik vind mijn dingen nooit zo belangrijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet al wat jouw probleem is!
Je kan geen nee zeggen en geen prioriteiten stellenAls je gewoon eens nee zou zeggen of: ik moet eerst dit en dit doen (en dat dan ook doen!) zou je het een stuk makkelijker maken voor jezelf
quote:
Uhw, ja dat is niet aardig. Maar nu moet ik weer met vriendje afspreken hoe het weekend er uitziet. Ik haaaat plannen! En nu moet ik eigenlijk even voor mijn dingen opkomen! Maar ik ben m'n telefoon verloren ( denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
PF, dat vriendinnetje kan wel een dagje wachten, right?
Zitten ze hier schema's te maken om jouw tijd in te delen, ga jij iets heel anders zitten doen dan leren en slapen
Vorig topic lezen a.u.b.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:54 schreef Clayton1 het volgende:
Er valt ineens iets op hier.
Miss_s post nooit meer.
heb ik iets gemist?
Let op:quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, ja dat is niet aardig. Maar nu moet ik weer met vriendje afspreken hoe het weekend er uitziet. Ik haaaat plannen! En nu moet ik eigenlijk even voor mijn dingen opkomen! Maar ik ben m'n telefoon verloren ( denk ik) dus nu heb ik geen contactos meer en moet ik alles nu regelen want morgen kan dat dan niet.
Hoe komt het toch dat jij (bijna) altijd als een soort hulpeloos kuiken overkomt terwijl je dat volgens mij totaal niet bent? Moet ik je even smsen om je telefoon te vinden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, ja dat is niet aardig. Maar nu moet ik weer met vriendje afspreken hoe het weekend er uitziet. Ik haaaat plannen! En nu moet ik eigenlijk even voor mijn dingen opkomen! Maar ik ben m'n telefoon verloren ( denk ik) dus nu heb ik geen contactos meer en moet ik alles nu regelen want morgen kan dat dan niet.
Nja, die beautydingen vind ik saai om te schrijven maar ik vind het leuk om haar site te helpen en nu staan er nog niet zo veel dingen op.. Ik wil gewoon helpen en dan voel ik mij weer schuldig omdat ik er nog niet zo veel heb geschreven..quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig topic lezen a.u.b.
En verder lekker over ophouden. Ook a.u.b.![]()
PF, je vindt die dingen gewoon saai. Leren en slapen.
Je vindt ze niet onbelangrijk, je weet dondersgoed dat het belangrijk is. Maar je kiest er voor om lekker beautyreviewtjes te schrijven omdat je dat leuker vindt. Hmzzz.
Mn telefoon is leeg, ik ga wel even een derde keer zoeken, maar ik ga er niet weer uren naar zoeken zoals naar mijn collegekaart..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij (bijna) altijd als een soort hulpeloos kuiken overkomt terwijl je dat volgens mij totaal niet bent? Moet ik je even smsen om je telefoon te vinden?
En nu moet je weer van alles NU regelen terwijl je net beautyreviews ging schrijven. Het is 23.00 uur
*bookmarktquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Let op:
Ben je iets kwijt --> ga het zoeken
Weet je niet zeker of je iets wil --> zeg nee want ja zeggen kan altijd nog
Heb je dingen die je eigenlijk morgen wou doen --> doe ze vandaag als je er de tijd voor hebt
Stel, het is 7 uur s avonds en je hebt de dingen gedaan die je die dag moest doen. Dan kijk je wat je de volgende dag wou doen: bv. die reviews schrijven, dingen met je vriend afspreken of een planning maken. Dan doe je een van die dingen die avond alvast zodat je de dag erna minder hoeft te doen. Dat haalt een hoop druk van de ketel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[..]
*bookmarkt
alleen snap ik de laatste nietMaar, ik stop even met mijn hersenspinsels mijn quota is overschreden.
O zo! Hm, ik heb van die eindeloze to-do lijstjes waarvan ik iedere keer iets doe als ik denk dat ik er tijd voor heb/er aan denk. En normaal stel ik altijd alles uit,quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stel, het is 7 uur s avonds en je hebt de dingen gedaan die je die dag moest doen. Dan kijk je wat je de volgende dag wou doen: bv. die reviews schrijven, dingen met je vriend afspreken of een planning maken. Dan doe je een van die dingen die avond alvast zodat je de dag erna minder hoeft te doen. Dat haalt een hoop druk van de ketel.
Waar is de link voor de schele medemens?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig topic lezen a.u.b.
Het is gewoon wennen alles zelf te kiezen/bepalen. En hier luistert iedereen en dat moedigt aan tot door vertellen hoe ik het echt zie in m'n hoofd itt bij mijn ouders. Dan denk ik er in m'n eentje dagen over na totdat ik er uit ben en dan vertel ik ze het in een zin. Zij zien dus eigenlijk altijd een heldere P.F met samenvatting omdat ik nooit gedachtes deelquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Maria!
PF, je bent wel een LIEF kuiken hoor!![]()
Maar volgens mij ben je een hartstikke bijdehandte lady en loop je alleen af en toe een beetje als een kipje zonder kop in de rondte te gillen en rennen. Terwijl als je ietsje kalmer zou doen en niet gaan panieken van zo ongeveer alles, dan zou je merken dat het allemaal best te doen is volgens mij. Adem innnnnnnnnnnn, adem uitttttttttt![]()
Ik kijk altijd bij LIF en dan bij gesloten topicsquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waar is de link voor de schele medemens?. ik dus
.
Huh, maar je deed eerste jaar toch??quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
nu slaap ik nog niet
heb echt geen zin om op te staan
maar mn scriptie is wel bijna af
Greys wat doe je, ik zit hier hardop te lachenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
PF, je bent wel een LIEF kuiken hoor!![]()
loop je alleen af en toe een beetje als een kipje zonder kop in de rondte te gillen en rennen.
Adem innnnnnnnnnnn, adem uitttttttttt![]()
Oh das wel echt een leuk verhaal jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef cyclechick het volgende:
en die gast van die winkel was ook heel leuk.
Maar dat vond ik eigenlijk al de eerste keer dat k daar wasMaar hopelijk gaan we volgende week nog een keer wat drinken
Ik heb heel deel 500 al gescand, maar wegens scheel niks gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kijk altijd bij LIF en dan bij gesloten topics
Het was niet erg spannend hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waar is de link voor de schele medemens?. ik dus
.
Kijk het gaat altijd zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Clayton1 het volgende:
[quote]Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig topic lezen a.u.b.
[quote]
daar heb ik geen zin in, zeg het maar
Gewoon hier onder aan bedoel ik!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb heel deel 500 al gescand, maar wegens scheel niks gevonden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was niet erg spannend hoor!
Slank de lente in # 499. Met supplementen! vanaf blz 3 was Miss_S er weer even ongeveer, geloof ik.
En het was alweer twee topics terug dus
Prima samenvatting!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Kijk het gaat altijd zo
Iemand: hee waar is Miss_S
Miss_S: Hier ben ik!
Iemand anders maakt een kutopmerking
Miss_S maakt ook een kutopmerking
De rest van de slank click zegt dat ze dit nu wel kennen/er genoeg van hebben
Miss_S zegt dat ze het niet zo bedoeld en gaat weer weg voor altijd tot ze weer terug komt.
Dus, zo ging het nu, zo gaat het altijd. Klaar.
Zal ik doen! Heb eerst nog even een to do en to buy lijstje voor morgen gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Muizzieeee! Lekker slapen en dromen over bruine M&Ms!
Neequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Ik ben niet scheel!. Ik ben niet scheel!
.
Oh ok was het weer zover,dat heb ik niet meegekregen (jullie gaan zo snel) maar dan is het duidelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Kijk het gaat altijd zo
Iemand: hee waar is Miss_S
Miss_S: Hier ben ik!
Iemand anders maakt een kutopmerking
Miss_S maakt ook een kutopmerking
De rest van de slank click zegt dat ze dit nu wel kennen/er genoeg van hebben
Miss_S zegt dat ze het niet zo bedoeld en gaat weer weg voor altijd tot ze weer terug komt.
Dus, zo ging het nu, zo gaat het altijd. Klaar.
Whehehe, dat klinkt als PFje, maar dan 3-4 jaar geledenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Mn ouders zijn nu al kwaad op me. Ik ging douchen, en dat moest voor 10 uur (wist ik veel, deed het afgelopen dagen ook om 11 uur) en ik had mn shampoo niet opgeruimd maar teruggezet op de badrand. Waar iedereen zn spullen tegenwoordig neerzet. En ik ruimde het altijd op, maar dat werd ik zat. En nu ben ik de enige die op zn kop krijgt
. Zometeen gaan ze zeggen dat mn muziek zachter moet. Hij staat op volume van gisteravond, nadat ze dat vroegen. Dussss.
Trusten
Oh men..de perikelen die jij met je ouders hebt zijn zooooo herkenbaar voor mij. Bij ons speelde echt exact dezelfde dingen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Mn ouders zijn nu al kwaad op me. Ik ging douchen, en dat moest voor 10 uur (wist ik veel, deed het afgelopen dagen ook om 11 uur) en ik had mn shampoo niet opgeruimd maar teruggezet op de badrand. Waar iedereen zn spullen tegenwoordig neerzet. En ik ruimde het altijd op, maar dat werd ik zat. En nu ben ik de enige die op zn kop krijgt
. Zometeen gaan ze zeggen dat mn muziek zachter moet. Hij staat op volume van gisteravond, nadat ze dat vroegen. Dussss.
Trusten
Edit: dit meen je niet, nu staat een van hen te douchen. Wat nou voor 10 uur douchen is afspraak etc?
Dus nu heb je weer 178 euro verdiend waar je laarzen van kan kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net 5 Gsustruitjes met körting op Shopvip gekocht.
En daarmee heb ik mijzelf 178,75 euro bespaard. Dat maakt ze nóg leuker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |