Het enige probleem is dat hij van 10:00 tot 20:00 of 21:00 of 22:00 werkt, en de rest moet ik nog even vier keer lezen om het te snappen (Ik ben niet zo goed in plannen,quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee fine. Je hebt morgen tentamen he? En morgenavond theater? Dan doe je het zo: hij gaat morgen - alleen - naar zijn moeder toe. Jij maakt je tentamen, gaat daarna voor je kamer aan de slag en 's avonds naar het theater. Hij komt zaterdag in de namiddag/avond weer terug van zijn moeder en jullie gaan 's avonds iets leuks doen. Jij werkt overdag aan je kamer. Zondag kan je dan vrij inplannen: bijv. aan je kamer werken en 's middags samen ergens gaan lunchen, of samen iets eten 's avonds op jouw nieuwe kamer.
Dankjequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
Vrijdag:
JIJ: tentamen, kamer aan de slag, theather
HIJ: naar moeder
Zaterdag:
JIJ: kamer werken, 's avonds wat leuks met mr
HIJ: naar moeder, 's avonds wat leuks met jou
Zondag:
Vrij inplannen, lunch of avondeten samen.
Zo duidelijker?
Ik wilde dr eigenlijk een ochtend, middag, avond schema van gaan makenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje! Ik wou het net zo neer gaan zetten.
Dat is meer iets voor les 2!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde dr eigenlijk een ochtend, middag, avond schema van gaan maken. Dat doe ik bij mijn eigen dingen ook altijd, met tijden erbij, om het overzicht te bewaren. En dan voor ieder een eigen kolom
.
Ja, alleen zit overal nog 5 uur vergeten reistijd bij. Al die variabelen. Maar ik kan pas wat aan m'n kamer doen als ik de juiste tint verf/een bed/vloer heb.. Dus die MOET ik dan vinden anders heb ik verhuis tijd maar geen verhuizing.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
Vrijdag:
JIJ: tentamen, kamer aan de slag, theather
HIJ: naar moeder
Zaterdag:
JIJ: kamer werken, 's avonds wat leuks met mr
HIJ: naar moeder, 's avonds wat leuks met jou
Zondag:
Vrij inplannen, lunch of avondeten samen.
Zo duidelijker?
Ik ben echt dol op het maken van overzichtelijke schema's. Net als lijstjes: 'to do' 'niet vergeten' 'moet vandaag af' enzo. Heb nu zo'n leuk kladblokje gekregen, en iedere dag schrijf ik er een paar taken op. Zodat ik niets zomaar vergeet en me niet kan vervelen. Staan zelfs dingen als 'filmpjes kijken' en 'douchen' opquote:
Ik heb dat ook en ik raak weleens in paniek als ik me iets herinner dat ik op moet schrijven en ik heb geen kladblok bij de handquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op het maken van overzichtelijke schema's. Net als lijstjes: 'to do' 'niet vergeten' 'moet vandaag af' enzo. Heb nu zo'n leuk kladblokje gekregen, en iedere dag schrijf ik er een paar taken op. Zodat ik niets zomaar vergeet en me niet kan vervelen. Staan zelfs dingen als 'filmpjes kijken' en 'douchen' op. Alles om de stress te verkleinen. Moet je het lijstje niet te lang maken natuurlijk.
quote:Ik ben voor deze actie opzoek naar mooie, zeer representatieve dames, die niet verlegen zijn. Goed kunnen opvallen in een drukte. Met maat 34 36 38.
Verf etc kan je vrijdag overdag kopen, bouwmarkten zijn tot 20.00 geopend. Dan is dat je 'aan kamer werken': alleen maar inkopen doen. Als je aan je kamer werkt, zou je op je kamer kunnen blijven slapen, of sleutel van je mr vragen, die dan toch bij zijn moeder is, en in zijn bed gaan liggen. Zaterdag heb je al je spullen en kan je tot in de avond aan een stuk door eraan werkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, alleen zit overal nog 5 uur vergeten reistijd bij. Al die variabelen. Maar ik kan pas wat aan m'n kamer doen als ik de juiste tint verf/een bed/vloer heb.. Dus die MOET ik dan vinden anders heb ik verhuis tijd maar geen verhuizing.
Gawd, heb je PF weer die niet kan plannen! Thanks voor de hulp ik laf joe allemaal
Wtf is dat voor baantje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil nieuw werkZo kan ik nooit werken he
!
Ja maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verf etc kan je vrijdag overdag kopen, bouwmarkten zijn tot 20.00 geopend. Dan is dat je 'aan kamer werken': alleen maar inkopen doen. Als je aan je kamer werkt, zou je op je kamer kunnen blijven slapen, of sleutel van je mr vragen, die dan toch bij zijn moeder is, en in zijn bed gaan liggen. Zaterdag heb je al je spullen en kan je tot in de avond aan een stuk door eraan werken.
Maar ik weet natuurlijk niet of dit jouw volledige planning is enzo. Das wel lastig, als er opeens ook nog andere dingen gedaan moeten worden. Maar 1 ding is zeker: je kamer komt niet af als je niet rond Almere/Amsterdam blijft cirkelen, maar met hem naar zijn ouders gaat.
Ja dat is dus mijn werk. Maar ik zie er te slim uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wtf is dat voor baantje?![]()
@Muis: kladblok naast mijn bed, of op mijn bureau. Ik werd wel eens midden in de nacht wakker, de dag voor ik op reis ging, klom er dan uit en met mn suffe kop "deo niet vergeten" ofzo opschrijven. En weer verder slapen.
Oh dat is een goeie! Ik schrik ook weleens wakker van: dat moet ik morgen doen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wtf is dat voor baantje?![]()
@Muis: kladblok naast mijn bed, of op mijn bureau. Ik werd wel eens midden in de nacht wakker, de dag voor ik op reis ging, klom er dan uit en met mn suffe kop "deo niet vergeten" ofzo opschrijven. En weer verder slapen.
Ik doe dat ook hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is een goeie! Ik schrik ook weleens wakker van: dat moet ik morgen doen!
Gelukkig zijn wij helemaal niet high maintenance
Ik lig op bed en de tv staat aan het voeteneindquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Muis, waarom zit jij niet lekker rustig die film te kijken?
Omdat PF en ik dan zo alleen zijn! Leuk dat je ook even langskomt Greysquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Muis, waarom zit jij niet lekker rustig die film te kijken?
Multitaskingquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Waarom zit je er dan dwars doorheen te posten, vind je hem niet leuk?
Ik doe dat altijd alleen als ik iets met een half oog kijk. Ik vind zelfs J-Lo leuk in die film!
Jaweeel maar ik typ blind en ik vond PFje zo zieligquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Waarom zit je er dan dwars doorheen te posten, vind je hem niet leuk?
Ik doe dat altijd alleen als ik iets met een half oog kijk. Ik vind zelfs J-Lo leuk in die film!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat PF en ik dan zo alleen zijn! Leuk dat je ook even langskomt Greys
Hehe, nee ik zag je echt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik probeerde er net al tussen te komenmaar men ziet me dus niet
Nog niets gehoord op de mailquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Ohhhh ik had nog niet teruggelezen, sorry meiskes! Ik zag niet dat er een driftig gesprek aan het plaatsvinden was! Skuzie!
Moblo! Miss Disney!! Zijn jullie er al uit met die motor?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
En nee sorry Mo. Niet gezien.
Je nietmachine.
Ja nou ... ik moest toch íets zeggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik probeerde er net al tussen te komenmaar men ziet me dus niet
quote:Dear invitee,
You are invited by A Venue Entertainment BV for the event SALSALOUNGE 2009 (25-01-2009). This invitation is of type Invitation and valid until 25-01-2009 14:00.
With this link you can confirm your invitation by entering your personal information:
http://
If you do NOT wish to accept this invitation please be so kind to notify us by clicking the link below:
http://
You can find more information about this event at www.salsalounge.nl
For technical questions contact us during office hours through [email]
With kind regards,
ticketscript on behalf Salsa Lounge
Grapjas!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
O dus dan moet ik zondag ook nog daarheen
Ik postte al vooruit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |