"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Metro kennende zal het dan wel "Amsterdase Marktguerilla slaat weer toe" zijn
Die stap heb ik dan al genomenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinniken
Ja, ik moest echt afkickenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lau ik mis het schaatsen! Jij ook?
Hallo allemaal![]()
Heb ik nog dramatische dingen gemist??
Nu ga ik even gauw douchen voordat ik wie is de mol ga kijken
Hahahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"
En dan allemaal platinablonde soufflé-haar Anita's met opplaknagels die dan de metro lezen samen en tegen elkaar dingen uitroepen als "NAH, Gèkkenhuiws! Die marrekt-gerieljaas van teejge-woordig, da's toch ook heulegaar mesjokke!"
"Wat jaai zeg, Bep!"
PF slaat natuurlijk toe in de PCquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"
En dan allemaal platinablonde soufflé-haar Anita's met opplaknagels die dan de metro lezen samen en tegen elkaar dingen uitroepen als "NAH, Gèkkenhuiws! Die marrekt-gerieljaas van teejge-woordig, da's toch ook heulegaar mesjokke!"
"Wat jaai zeg, Bep!"
Ow, sheet! Dan moeten het schuddebuikende VVDers zijn! "Bwoah, Jeanne-Marie, kijk nou eens wat ik hier lees in dit prulletariaanse krantje, een márrrrrkt-gurrrr-iejaaa, bwoh-hoh-hoh, gakker moet het toch niet wuuuurden!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
PF slaat natuurlijk toe in de PC
Voor Mariaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ow, sheet! Dan moeten het schuddebuikende VVDers zijn! "Bwoah, Jeanne-Marie, kijk nou eens wat ik hier lees in dit prulletariaanse krantje, een márrrrrkt-gurrrr-iejaaa, bwoh-hoh-hoh, gakker moet het toch niet wuuuurden!""Bwoh-hoh-hoh, gelijk heb je, Antoooo-nette, gakke manzen tegenweurdig"
Ik steel geen kleding, dat is misdadig!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ooit he, ga ik naar de PC om een Valentino-jurkje te kopen!
Maar niet als PF in de buurt is
Labjoe!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik steel geen kleding, dat is misdadig!!
Als je bij attack alleen de low impact bewegingen doet (dus niet springen) blijf je beste vriendjes met je knieen. Gewoon tegen de instructice zeggen, die geeft je dan low impact alternatieven (althans die bij mij dan). Steps lukt me ook redelijk maar dan moet ik af en toe niet de armen mee doen. Streetdance was echt:quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:33 schreef mspoez het volgende:
Ik vind steppen leuk, en pump ook en attack ook maar daar houden mijn knieën niet van!
Je hebt hem?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Vriendje ligt dwars overmijn
nieuwe bed. Hij ging zich er niet mee bemoeien en het was mijn bed maar...
Dat doe ik soms ook zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Vriendje ligt dwars overmijn
nieuwe bed. Hij ging zich er niet mee bemoeien en het was mijn bed maar...
Ik vind d'r wel een bikkelquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Laureline, waarom maak je die vieze bessen op?? kan je ze niet beter heel erg verspreiden?
Ja! Maar hij vind het een stom bed want het heeft een hoog voeteneind. Tsssk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt hem?Voor de appeltaart?
Nee? Verhuis lekker deze week!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
Oké. Morgen ga ik om 9:00 weg en ik neem mama mee. Dan ga ik van 11 tot 1 tentamen maken. En dan komt mama kijken in m'n kamer (en blijft ondertussen bij een vriendin als ik tentamen maak)
Het gaat hier om: We (me en mr) zouden samen iets leuks gaan doen dit weekend omdat het na de tentamens is.
En ik wil toen ik hoorde dat ik een kamer kreeg na de tentamens m'n kamer gaan doen/betrekken.. Dus beetje naar de IKEA en misschien dat bed kopen..
Maar hij wil nu (sinds gister) naar z'n ouders om z'n mammie te zien, maar z'n spliksplinter nieuwe foon is daar ook net bezorgd en anders heeft ie em pas een week later.. En op zich vind ik dat ook altijd wel leuk maar het is drie uur met het OV/1.5 uur rijden.. En ik heb vrijdag avond van 20:00-23:00 theater..
En hij gaat natuuuuurlijk niet als ik niet mee ga (emotionele chantage) en ik wil hem niet teleur stellen maar ik wil ook m'n kamer doen en hij heeft nu een weekje vakantie en kan volgende week verhuizen maar ik niet. En ik ben afhankelijk want ik heb geen rijbewijs..
Dus op zich kan ik ook wel volgende week of zo verhuizen maar!
Het is een prachtig bedquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! Maar hij vind het een stom bed want het heeft een hoog voeteneind. Tsssk.
Ja maar z'n moeder is een beetje zielig en hij/ik hebben ze al lang niet gezien en hij keek zo zielig toen ie dat zei en toen zei ik ja oké misschien 1 nachtje? En toen vroeg ie of ik echt naar 't theater ging of dat niet iemand anders wou (ik zei: misschien wil m'n moeder wel of ga jij mee ipv m'n vader?) want dan konden we 2 nachtjes zei hij net en toen dacht ik. Heeee.. Waar is m'n verhuisplanquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee? Verhuis lekker deze week!
En jij had al eerder plannen om je kamer te gaan doen en hij wil sinds gister naar zijn ouders.
Kom op zeg!
Jij brengt het iets subtieler dan ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
PF, verhuis dit weekend. Is goed voor je rust, en anders blijf je het maar uitstellen. Hij kan ook alleen naar zn ouders. En je hebt al zoveel afspraken.
Ja, ik lijk wel een hongerwinterkindje, net als mijn moeder!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Laureline, waarom maak je die vieze bessen op?? kan je ze niet beter heel erg verspreiden?
Oh ik vond mezelf nog redelijk directquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij brengt het iets subtieler dan ik.
Ja sorry hoor dat slaat echt nergens op.. Okee, jullie hebben zijn ouders lang niet gezien. Maar dat jij zijn ouders lang niet ziet betekent niet dat hij zijn ouders lang niet ziet. Bovendien is het voor jou ook belangrijk om over te gaan omdat dat een hoop druk voor je weghaalt. Dan kan naar zijn ouders gaan toch wel 1 weekendje wachten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar z'n moeder is een beetje zielig en hij/ik hebben ze al lang niet gezien en hij keek zo zielig toen ie dat zei en toen zei ik ja oké misschien 1 nachtje? En toen vroeg ie of ik echt naar 't theater ging of dat niet iemand anders wou (ik zei: misschien wil m'n moeder wel of ga jij mee ipv m'n vader?) want dan konden we 2 nachtjes zei hij net en toen dacht ik. Heeee.. Waar is m'n verhuisplan?
Hij klinkt zo goed dat ik mij niet kan voorstellen dat ie een soort Bush2 wordtquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-guantanamo-bay.html
Ik houd nu al van die man.
En zeg dan nu niet dat verhuizen ook wel een weekendje kan wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Dan kan naar zijn ouders gaan toch wel 1 weekendje wachten!
Maar de eerste afspraak was dat we iets leuks gingen doen en die wil ik ook niet verbreken... Volgend weekend viert z'n zusje haar verjaardag dus ik zei dat ie dan ook wel z'n telefoon op kon halen maar het ging er om dat hij z'n moeder zag, zei hij. (Had ie ook wel uitgelegd)quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor dat slaat echt nergens op.. Okee, jullie hebben zijn ouders lang niet gezien. Maar dat jij zijn ouders lang niet ziet betekent niet dat hij zijn ouders lang niet ziet. Bovendien is het voor jou ook belangrijk om over te gaan omdat dat een hoop druk voor je weghaalt. Dan kan naar zijn ouders gaan toch wel 1 weekendje wachten!
Dat ie rekening met jou houdt zeg.
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zeg dan nu niet dat verhuizen ook wel een weekendje kan wachten
Dat was ook naar PF gerichtquote:
Okee fine. Je hebt morgen tentamen he? En morgenavond theater? Dan doe je het zo: hij gaat morgen - alleen - naar zijn moeder toe. Jij maakt je tentamen, gaat daarna voor je kamer aan de slag en 's avonds naar het theater. Hij komt zaterdag in de namiddag/avond weer terug van zijn moeder en jullie gaan 's avonds iets leuks doen. Jij werkt overdag aan je kamer. Zondag kan je dan vrij inplannen: bijv. aan je kamer werken en 's middags samen ergens gaan lunchen, of samen iets eten 's avonds op jouw nieuwe kamer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar de eerste afspraak was dat we iets leuks gingen doen en die wil ik ook niet verbreken... Volgend weekend viert z'n zusje haar verjaardag dus ik zei dat ie dan ook wel z'n telefoon op kon halen maar het ging er om dat hij z'n moeder zag, zei hij. (Had ie ook wel uitgelegd)
Aaaaaaaaah ik HAAT het om mensen teleur te stellenEn ik wou dat bed dus verlagen (maar dat kan niet volgens hem) En en en en.. Hij moet het gewoon tof vinden. Of niet. Mja.
Ik vind verhuizen leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat was ook naar PF gericht.
Maar PF, je zegt dat jullie wat leuks zouden gaan doen. En nu wil ie naar zijn ouders. Zou dat ook in de categorie 'iets leuks doen' vallen? Of verandert hij de plannen nu, net zoals jij wil doen (door te gaan verhuizen).voor de moeilijke keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |