"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Metro kennende zal het dan wel "Amsterdase Marktguerilla slaat weer toe" zijn
Die stap heb ik dan al genomenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinniken
Ja, ik moest echt afkickenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lau ik mis het schaatsen! Jij ook?
Hallo allemaal![]()
Heb ik nog dramatische dingen gemist??
Nu ga ik even gauw douchen voordat ik wie is de mol ga kijken
Hahahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"
En dan allemaal platinablonde soufflé-haar Anita's met opplaknagels die dan de metro lezen samen en tegen elkaar dingen uitroepen als "NAH, Gèkkenhuiws! Die marrekt-gerieljaas van teejge-woordig, da's toch ook heulegaar mesjokke!"
"Wat jaai zeg, Bep!"
PF slaat natuurlijk toe in de PCquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Amstelredammerse Marrekt-gerieljaa slaat weer toe!"
En dan allemaal platinablonde soufflé-haar Anita's met opplaknagels die dan de metro lezen samen en tegen elkaar dingen uitroepen als "NAH, Gèkkenhuiws! Die marrekt-gerieljaas van teejge-woordig, da's toch ook heulegaar mesjokke!"
"Wat jaai zeg, Bep!"
Ow, sheet! Dan moeten het schuddebuikende VVDers zijn! "Bwoah, Jeanne-Marie, kijk nou eens wat ik hier lees in dit prulletariaanse krantje, een márrrrrkt-gurrrr-iejaaa, bwoh-hoh-hoh, gakker moet het toch niet wuuuurden!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
PF slaat natuurlijk toe in de PC
Voor Mariaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ow, sheet! Dan moeten het schuddebuikende VVDers zijn! "Bwoah, Jeanne-Marie, kijk nou eens wat ik hier lees in dit prulletariaanse krantje, een márrrrrkt-gurrrr-iejaaa, bwoh-hoh-hoh, gakker moet het toch niet wuuuurden!""Bwoh-hoh-hoh, gelijk heb je, Antoooo-nette, gakke manzen tegenweurdig"
Ik steel geen kleding, dat is misdadig!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ooit he, ga ik naar de PC om een Valentino-jurkje te kopen!
Maar niet als PF in de buurt is
Labjoe!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik steel geen kleding, dat is misdadig!!
Als je bij attack alleen de low impact bewegingen doet (dus niet springen) blijf je beste vriendjes met je knieen. Gewoon tegen de instructice zeggen, die geeft je dan low impact alternatieven (althans die bij mij dan). Steps lukt me ook redelijk maar dan moet ik af en toe niet de armen mee doen. Streetdance was echt:quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:33 schreef mspoez het volgende:
Ik vind steppen leuk, en pump ook en attack ook maar daar houden mijn knieën niet van!
Je hebt hem?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Vriendje ligt dwars overmijn
nieuwe bed. Hij ging zich er niet mee bemoeien en het was mijn bed maar...
Dat doe ik soms ook zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Vriendje ligt dwars overmijn
nieuwe bed. Hij ging zich er niet mee bemoeien en het was mijn bed maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |