Oh, die raak ik dus ook niet aan trouwens. Bah, die gezwelachtige dingen bovenop.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:29 schreef loveli het volgende:
Een romanesco is natuurlijk wel het summum van kunst in de AGF.
aardappelen, groente, fruit voor de outsiders
You're welcome!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
@Sigme en loveli; mijn verbinding doet raar, dus dan maar even zo. Bedankt voor de goede tips! Ik heb 99% meegenomen.
Ja precies! Dan word ik bloednerveus als ik lekker zit (zoals nuquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Anosmie het volgende:
Voor mij was het een stuk onrust wegnemen (rommel = chaos= onrust) en een stuk bezigheidstherapie. Ik was bang dat ik een peuk wilde zodra ik langer dan 10 minuten op mn kont zat.
Ja, die is mooi he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:29 schreef loveli het volgende:
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinnikenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk best veel eten eng vind. Laatst moest ik vlees aanraken met m'n blote handen (karbonades kruiden) en daar heb ik mezelf echt moed voor in moeten praten. En we aten een saus met onder andere oesterzwammen en die durfde ik ook niet aan te raken. Ik heb gewacht tot m'n vriend thuis kwam om ze te snijden, dus we aten behoorlijk laat die avond. Stom zeg.
Zelfde hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een hongerklop, en er staat me momenteel een verpakking Malthesers aan te staren ('EET MIJ!'). Ik heb mijn vriendje vannacht uit bed getrapt omdat ik de derde nacht achtereen door hem niet kon slapen terwijl ik om 6 uur mijn bed uit moest, dus ik heb een zakje Malthesers gekocht om het goed te maken. Maar hij is er niet en de verleiding is nu heel groot om ze op te eten en te doen alsof ik ze nooit gekocht heb.
Wat zal ik eens in plaats daarvan eten. Hmpf.
Jeetje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef Laureline het volgende:
En VMW, een vriendin van mij is op de Rotterdamse markt (Blaak) dus echt bestolen van een paar plastic tasjes! Staat ze bij de kaasboer, even die dertig tasjes op de grond gezet....gamba's weg, groente weg, brood weg! Het schijnt daar vaker te gebeuren![]()
Prachtig zijn ze!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:29 schreef loveli het volgende:
Een kennis van mij ging voor de allereerste keer koken:quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinniken
Ergens in december had Vivi een foto van haar kip met oesterzwammen gemaakt. En idereen hier zich maar afvragen wat voor vunzigs er in die pan zat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinniken
Ongetwijfeld; waar er twee vechten... Maar er is een tijd van ophouden (zie je eigen stukje hieronder). Ik wil er geen deel van uitmaken, maar kan het niet laten er iets van te zeggen, omdat het me zo stoort. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
@Elisa, het is niet voor niets dat mensen zich soms wat opgenaaid voelen door Miss_S. Da's ook geen heilige als ik het mag zeggen, want dat is weer de koningin van de 'steken onder water die ze nooit lullig bedoelt'![]()
Nou, bijvoorbeeld. Dat dus...quote:Het is gewoon een beetje een soort kille oorlog en als iedereen (incl. ik zelf hoor) nou eens wat meer op zichzelf zou letten dan zou het allemaal reuze meevallen denk ik. Wie niet met iemand wil praten negeert de ander gewoon, dat scheelt een hoop kinderachtige kissebis voor de rest.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zij zegt ^^
Ik zit me hier gewoon te generen om dat gehakketak. Miss-S laat zich zien en meteen moet er - zonder aanleiding - gewoon grof uitgehaald worden. Echt, daar ben ik gewoon te groot voor geworden. Ik vind het schaamteloos en erger me er mateloos aan.
Ík heb Miss-S niet uitgekotst, noch was ik 'kwaad' omdat ze de vorige keer onaardig zou zijn geweest. Integendeel. Ik vind het onvoorstelbaar dat Miss-S zich hier nog laat zien. Als er zo tegen mij tekeer was gegaan, dan had ik waarschijnlijk huilend mijn account door de schredder geflikkerd. Echt ongekend.
Zum
Eenmaal klaargemaakt heb ik er dan ook geen moeite meer mee hoor! M'n vriend verklaart me voor gek.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook 'vrij'! (Ik werk thuis.) Maar ik ga hem vanavond verwennen en fijn laten slapen. Ik vind het ook kut voor hem dat hij op de bank moest slapen. Maarja, ik werd om 3 uur zo ongelooflijk wanhopig. En ik ben niet geheel toerekeningsvatbaar 's nachts.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Zelfde hier
alleen heb ik geen zakje watdanook voor hem gekocht om het goed te maken.
ik ga 'm mooi vanavond uit zijn slaap houden, want ik ben morgen vrij.
oog om oog, niet om malthesers!
Hehe... dat heb ik eigenlijk nooit zo gehad maar ik heb het ook rustig opgebouwd. Ik ben begonnen met dingen die niet meer herkenbaar waren als dier, schnitzels enzo. Als je daarna via gehakt naar echt vlees gaat (ik heb pas na jaren voor het eerst een biefstuk ofzo gemaakt) valt het wel mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:
Why??????????quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf alleen komkommers niet aan te raken. Ik vind die dingen zo walgelijk.
Daar heb ik dan weer helemaal geen last van!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf alleen komkommers niet aan te raken. Ik vind die dingen zo walgelijk.
Ah kijk, dat verandert de zaak.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook 'vrij'! (Ik werk thuis.) Maar ik ga hem vanavond verwennen en fijn laten slapen. Ik vind het ook kut voor hem dat hij op de bank moest slapen. Maarja, ik werd om 3 uur zo ongelooflijk wanhopig. En ik ben niet geheel toerekeningsvatbaar 's nachts.
Kickboks jij in een vaste Dojo wanneer je zin hebt of heb jij lessen per week?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
motor van René rijdt weer en ik ben natgeregend
we hebben voor die motor gemailed![]()
![]()
ik ga zodadelijk lekker kickboksen
Trap hem uit bed!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah kijk, dat verandert de zaak.
Ik ben namelijk met dun dekentje wanhopig naar de bank verhuisd en heb de rest van de nacht geen oog dichtgedaan terwijl prins Olivier zich nog even omdraaide en de dekens meetrok.
Ik heb honderd keer gezegd dat die katten van bed af moeten. Ze hebben hun eigen peperdure bedden.
Want door die katten gaat Prins O. diagonaal liggen en duwt mij uit bed![]()
Maar luistert er iemand naar mij???? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben alleen goed voor de afwas, het huishouden, de was, de keuken en ik heb het altijd gedaan als iets stuk is.
*dramatisch muziekje*
Ik moest als kind van mijn moeder een keer de gevulde (enorme!) eend dichtnaaien. Dat was toch niet zo'n goed idee, ik kreeg daarna geen hap meer door mijn keel. Het hielp ook niet echt dat ze na het dichtnaaien met een blik op de eend zei: "Ach kijk nou, daar ligt Donald Duck!"quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks is lekkerder dan een hele kip in je handen te houden en heerlijk te masseren met een kruidenmengsel... Ik word daar blij van
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Moblo, ik wist niet dat je op zoek was naar een nieuwe motor. Jullie wilden toch de oude oprijden en dan voor de reis twee nieuwe kopen, of heb ik dat verkeerd onthouden?
In de dojo van het sportcentrum omdat daar de cursus wordt aangebodenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kickboks jij in een vaste Dojo wanneer je zin hebt of heb jij lessen per week?
Wat een verschil!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG ik vond iets op mijn USBstick, wat ik jullie ff wil laten zien.....
(was druk aan het studeren, en wilde wat opslaan en toe kwam ik dit tegen......)
voor:
[ afbeelding ]
en na dus:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef kwakveense het volgende:
tvpeeee ik ben keihard aan t scannen en ondertussen kijk ik een bbc miniserie van jane eyre (heeeele mooie versie...)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een verschil!
En ik heb die BH ookNooit aangehad want hij zat kut
Inderdaad, blij dat mijn kamergenoten naar hun eigen schermpjes zaten te kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
fijn, ineens een half-blote vrouw op mn pc in de terminalkamer op de uni
Ah oke.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]deze is voor erbij
[..]
In de dojo van het sportcentrum omdat daar de cursus wordt aangebodenelke donderdag om 17.00uur
Jij bent nog een tikje maller dan DAD.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks is lekkerder dan een hele kip in je handen te houden en heerlijk te masseren met een kruidenmengsel... Ik word daar blij van
deze is een een-cilinder AllRoadquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad, blij dat mijn kamergenoten naar hun eigen schermpjes zaten te kijken.
Maareh, is die motor dan zo anders dan die die je al hebt, dat je hem voor erbij wilt?
nou bij deze 2 foto's naast mekaar moet ik zelf ook echt ff slikken.... OMG...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef Laureline het volgende:
Ik val nog altijd om van het verschil bij jou BJ! En dan zit ik jarenlang te klooien met die vijf kilo's die er van mezelf afmoeten, wat nooit is gelukt
Dan scheld je hem verrot. Serieus, ik zou echt enorm boos worden als ik uit bed geschopt word!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is 2 meter en weegt een kg of 90. Dat kan ik echt vergeten
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
fijn, ineens een half-blote vrouw op mn pc in de terminalkamer op de uni
Hier ook altijd, ben ik studenten aan het helpen zitten ze aan mijn bureau, aan mijn pc, aan mijn monitor, aan mijn deur.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef SHE het volgende:
Ik raak alles aan. Ietsje te vaak zelfs.
Behalve mensen, die vind ik niet zo prettig om aan te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |