abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65314452
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, duidelijk! zo had ik het nog niet bekeken. Maar in de bewuste pillen zat van alle vit/min 200-300 % ADH (en in totaal zeker 20 verschillende). Het kan toch niet zo zijn dat dat voor alle vrouwen nodig is? Lijkt me toch best tricky, want het zou bij sommige mensen best kwaad kunnen.
Dat zou kunnen ja... Ik weet er ook niet zoveel vanaf, voor de details moet je bij SHE zijn.
Waarschijnlijk zullen er niet meteen schadelijke doses in zitten, anders mocht het toch vast niet zomaar bij de drogist verkocht worden? Maar ja, als je het langdurig slikt zou je misschien best een overschot van iets op kunnen bouwen. Eigenlijk moet je ook per persoon kijken wat je nodig hebt aan supplementen, maar da's ook weer zo'n gedoe. Ik slik zelf ook gewoon standaard-Supradyn in de wintermaanden, ik ga er maar vanuit dat het vast niet schadelijk zal zijn als het zo makkelijk verkrijgbaar is.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65314671
Deze waren het overigens:
quote:
Solgar’s Herbal Female Complex plantaardige capsules bevat een synergetische combinatie van gestandaardiseerde kruiden extracten en hele kruiden om ongemakken rond de menstruatie te verminderen en bij overgangsklachten.
En ik héb niet eens menstuatieklachten Ik wilde pillen voor extra energie tijdens de wintermaanden.

Maar idd, schadelijk is het vast niet, zolang je het niet jaaaaren achter elkaar slikt. Het liefst zou ik eens een bloedonderzoek laten doen om zo precies te weten wat ik extra nodig zou hebben. Daar zou ik me iig veiliger bij voelen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 13:10:57 #53
70532 loveli
N
pi_65314672
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh, dat niet alles kwalitatief goed is, dat snap ik. En het mag ook wel wat kosten als ik zeker weet dat ik er baat bij heb. Maar in die drogist bleven ze nogal pushen (zonder dat ze echt specifiek naar mijn achtergrond vroegen) dat ik dàt bepaalde potje moest hebben (vitaminen/mineralen speciaal samengesteld voor vrouwen). Pas toen ik thuiskwam zag ik dus dat het joekels van pillen waren (die ik dus niet wegkreeg) en ik had ook mijn twijfels bij de samenstelling. Er zat van veel vitamines meer dan 200 % van ADH in, ook bijvoorbeeld van vit. E en D. Volgens mij is een overschot daaraan niet goed voor je, omdat je dat opslaat in je lever (?).

Wat ik me dus al tijden afvraag: Wat is uberhaubt het nut van meer dan 100% ADH nuttigen van vitamines en mineralen? Ik weet wel dat een overschot aan vit. C goed kan zijn bij blaasontsteking, maar verder??
Ik gok dat je iets van Orthica hebt gekocht? Van vitamine E weet ik het niet, maar van vitamine D is bij mijn weten gebleken dat 'te' veel innemen geen negatieve gevolgen heeft. Vitamine D is goed voor de opbouw en het behoud van botten, spiersterkte en uit onderzoek is gebleken dat voldoende vitamine D de kans op auto-immuunziektes vermindert. 10 microgram wordt aangeraden, maar tot 250 microgram is onderzocht en dat kan geen kwaad.
De ADH is de hoeveelheid waarbij je geen scheurbuik krijgt, dus echt het absolute minimum wat je binnen moet krijgen. Dat betekent dus niet dat alles wat je meer binnenkrijgt zonder iets te doen je lichaam verlaat, als je die vergelijking doortrekt, betekent 100% van de ADH water dat je niet uitdroogt.
Vitamine E vermindert symptomen van PMS en doet nog wel meer voor vrouwen rond de menstruatie. Dat neem ik soms ook als ik door m'n visolie heen ben.
Alleen van vitamine A weet ik dat te veel van sommige soorten schadelijk kunnen zijn tijdens de zwangerschap.
crap in = crap out
pi_65314776
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef neen het volgende:

[..]

O, dan is het natuurlijk geen stelen.
Het is niet van jou en je neemt het mee... Hmmm.
Ik zeg nee

Mijn fietsen waren altijd te gaar om gejat te worden, vrees ik
pi_65314805
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zeg nee

O, dat maakt in Amsterdam niet uit hoor Ben zelf al 4 fietsen kwijtgeraakt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65314808
zelfs mijn allergaarste fiets is eens gejat

met mn mooie gele bloemetjes paraplu erin
Ja doei.
pi_65314851
Toen ik net naar Groningen ging om te studeren kreeg ik van m'n ouders een fiets mee om vanaf het station (ik woonde toen nog thuis) naar de faculteit te fietsen en zo. Ik zag meteen al dat het een veel te mooie fiets was, maar nee, mijn ouders van het Friese platteland waren heilig overtuigd van de onschuld van hun stedelijke medemens. Na drie dagen was 'ie gejat. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65314852
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs mijn allergaarste fiets is eens gejat

met mn mooie gele bloemetjes paraplu erin
Daarom is ie waarschijnlijk gejat
pi_65314933
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik gok dat je iets van Orthica hebt gekocht? Van vitamine E weet ik het niet, maar van vitamine D is bij mijn weten gebleken dat 'te' veel innemen geen negatieve gevolgen heeft. Vitamine D is goed voor de opbouw en het behoud van botten, spiersterkte en uit onderzoek is gebleken dat voldoende vitamine D de kans op auto-immuunziektes vermindert. 10 microgram wordt aangeraden, maar tot 250 microgram is onderzocht en dat kan geen kwaad.
De ADH is de hoeveelheid waarbij je geen scheurbuik krijgt, dus echt het absolute minimum wat je binnen moet krijgen. Dat betekent dus niet dat alles wat je meer binnenkrijgt zonder iets te doen je lichaam verlaat, als je die vergelijking doortrekt, betekent 100% van de ADH water dat je niet uitdroogt.
Vitamine E vermindert symptomen van PMS en doet nog wel meer voor vrouwen rond de menstruatie. Dat neem ik soms ook als ik door m'n visolie heen ben.
Alleen van vitamine A weet ik dat te veel van sommige soorten schadelijk kunnen zijn tijdens de zwangerschap.
Voor het merk, zie hierboven En verder dank voor je uitgebreide antwoord! Ik dacht dat alle vitamines die in vet oplosbaar zijn schadelijk konden zijn als je er teveel van binnenkrijgt, omdat het niet uitgescheiden wordt maar opgeslagen in de lever. Maar jou aantallen liggen zo ver uit elkaar dat het idd niet zo'n vaart zal lopen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65314950
Hm, dan mag ik echt van geluk spreken. Ik woon al 5,5 jaar in Utrecht en mijn fiets is nog nooit gejat. De laatste 2 jaar ofzo zelfs met best een mooie fiets (mijn oude van de middelbare school, toen nieuw gekocht). Maar goed, ik zet hem wel nooit op het station.
pi_65315063
Er is eens een fiets van mij uit de berging gejat, zelfs. Je moest twee afgesloten deuren door om er te komen, maar die moeite hadden ze er blijkbaar voor over. Dat verwacht je echt niet.
pi_65315126
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daarom is ie waarschijnlijk gejat
vrees van niet, want die hadden ze gewoon uit de fietstas kunnen halen
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 13:23:44 #63
70532 loveli
N
pi_65315142
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:10 schreef Phaidra het volgende:
Deze waren het overigens:
[..]

Maar idd, schadelijk is het vast niet, zolang je het niet jaaaaren achter elkaar slikt. Het liefst zou ik eens een bloedonderzoek laten doen om zo precies te weten wat ik extra nodig zou hebben. Daar zou ik me iig veiliger bij voelen.
Vitamines horen gewoon in voedsel te zitten, te veel vitaminen zijn niet onveilig. Alleen voor vitamine A is een uitzondering gemaakt, omdat veel te veel schadelijk kan zijn voor een ongeborene. Vitamine A is in Nederland niet los te verkrijgen, alleen nog in multi-vitamines.
Ons voedsel wordt grotendeels geteeld in kassen op glaswol. De mineralen die erin zitten, haalt de plant voornamelijk uit het substraat wat de teler aan het water toevoegt.

Een kalkoen groeit in drie maanden van kuiken tot slachtdier, in 3 maanden van 0 tot 22 kilo voor een mannetjeskalkoen en 15 kilo als het een vrouwtje is. Grootste voedingsbron: mais. Gevolg: veel omega-6 vetzuren, waardoor de balans tussen omega 3, 6, en 9 verstoord wordt. Koeien: idem dito. Die beesten zijn gemaakt voor gras, maar groeien sneller op bijvoer. Als je het hebt over veilig voelen, ik zou me veiliger voelen als ik er zeker van kon zijn dat het eten wat ik koop echt gezond is. Jammer genoeg draait alles uiteindelijk om geld. Hoe sneller vlees/gewassen eetrijp zijn, des te meer winst.

O ja, vetoplosbare vitamines zijn brainfood. Onze hersenen bestaan voor een groot gedeelte uit vet! Mensen met een vetarm dieet hebben juist de kans dat ze te weinig vitamines binnen krijgen. Vitamine A en E en de vetoplosbare vorm van vitamine C zijn belangrijk voor je brein.

Einde van de les
crap in = crap out
pi_65315143
Ik heb echt een vet sjieke fiets van m'n werk nu Met dubbel slot. Die werkfietsen lijken niet echt gejat te worden.

Volgens mij stinkt mijn lunch (turkse-style limabonensalade met ui). Mijn collega kijkt zo raar
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 13:26:56 #65
70532 loveli
N
pi_65315253
O, en het wordt tijd dat ik ga practicen wat ik preach. Ik weet blijkbaar precies hoe het moet, jammer dat het niet blijkt uit m'n eetpatroon en levensstijl.
crap in = crap out
pi_65315260
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vrees van niet, want die hadden ze gewoon uit de fietstas kunnen halen
Mensen doen niet altijd wat logisch is
pi_65315278
Wat weet jij er veel van, Loveli.

Van dat bijvoer en snel groeien, denk je dat dat bij biologisch vlees beter is?
Bij een vetarm dieet, zou je die vitamines dan gewoon kunnen aanvullen met supplementen of worden ze dan nog niet goed opgenomen als je geen vet eet?
pi_65315324
Ik slik vitamine C vanwege de rrrrrrrrrrr in de maand, multivatimine, Calcium & magnesium, vitamine D en visolie.
Geloof ik. Ik zal vanavond even in mn kastje kijken of ik wat ben vergeten.
Fok!bejaarde
pi_65315433
Jeetje, wat slikken jullie veel. Ik heb nog nooit iets genomen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:33:41 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65315463
Smokkeldag, ik eet allemaal kleine dingetjes die ik eigenlijk van mezelf niet mag.
Vanavond bak ik pannenkoeken voor de kindjes en ik voel dat het gevaarlijk is.

Oh, en gejatte fietsen sucken inderdaad! Mijne werd een jaar geleden gejat oh nee, meegenomen, want niet op slot. Recht voor het huis, in het gemoedelijke Eindhoven. Toen heb ik mezelf als troost direct getrakteerd op een fiets van 600 euro.

Is greys al gesignaleerd?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65315480
Ik slik helemaal geen voedingssupplementen Nou ja, ik heb in ZA vitamine-B-complex geslikt, omdat men zegt dat muggen dat 'vies' vinden. Is dat raar? Ik vind dat ik heel gezond eet.
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 13:34:34 #72
70532 loveli
N
pi_65315493
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat weet jij er veel van, Loveli.
Schade en schande
quote:
Van dat bijvoer en snel groeien, denk je dat dat bij biologisch vlees beter is?
Bij een vetarm dieet, zou je die vitamines dan gewoon kunnen aanvullen met supplementen of worden ze dan nog niet goed opgenomen als je geen vet eet?
Biologisch is niet per definitie beter. Biologisch betekent dat de beesten zijn gevoed met voer van biologische oorsprong, als ze zijn volgepropt met bio mais blijf je hetzelfde probleem houden. Hoe je het ook bekijkt, het overgrote deel van ons voedsel is op de een of andere manier 'bewerkt'.

Als je de vetoplosbare vitamines in olie-capsules inneemt, dan komen ze wel op de juiste plek aan, heb ik begrepen. Maar het beste is gewoon ervoor te zorgen dat je genioeg van de goede vetten binnenkrijgt, zoals bv. olijfolie of lijnzaad.
crap in = crap out
pi_65315497
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje, wat slikken jullie veel. Ik heb nog nooit iets genomen.
Ik slik eigenlijk ook nooit extra vitamines!
Alhoewel ik wel eens een tijdje Vitamine Bnogiets heb geslikt voordat ik de jungle in ging omdat dat muggen op een afstand zou houden.
pi_65315520
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik slik helemaal geen voedingssupplementen Nou ja, ik heb in ZA vitamine-B-complex geslikt, omdat men zegt dat muggen dat 'vies' vinden. Is dat raar? Ik vind dat ik heel gezond eet.
wat jij zegt: ik slik ook niets... ( )
Ja doei.
pi_65315543
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
GMTA!!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:37:32 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65315598
tvpeeee ik ben keihard aan t scannen en ondertussen kijk ik een bbc miniserie van jane eyre (heeeele mooie versie...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65315623
Ik slik vitamine c, van die zure suikervrije zuigtabletjes. 3 per dag
en 1 multivitaminetablet.

Ik eet ook best gezond, maar let niet elke dag op dat ik wel genoeg vitamines binnenkrijg (heb weleens gelezen dat je dan behoorlijk gevarieerd moet eten, om overal genoeg van binnen te krijgen).
pi_65315632
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zeg nee

Weet niet maar als iemand 2 dagen lang zijn fiets zonder slot neerzet op een trap waar ik dagelijks langs moet is 't vragen om problemen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65315695
Ik slik ook niets hoor, in principe zou je alles uit je voeding moeten kunnen halen. (Als we onze koeien niet mogen bijvoeren naast hun natuurlijke voeding, waarom onszelf dan wel?)
Dit jaar ben ik alleen in de herfst begonnen met Supradyn Energy in de hoop dat mijn jaarlijkse winterdepressie wat minder zou zijn, en tot nu toe lijkt het wel te helpen. Misschien is het wel het placebo-effect maar dan wil ik het niet weten.
pi_65315698
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Weet niet maar als iemand 2 dagen lang zijn fiets zonder slot neerzet op een trap waar ik dagelijks langs moet is 't vragen om problemen.
Boem, ik geef je gelijk hoor. Je kan hem gebruiken en desnoods plak je een briefje in de buurt, om te zeggen dat jij de fiets nu gebruikt en dat ze hem kunnen terugkrijgen.
pi_65315721
Ik slik ook niets.
Ik heb toen ik net gestopt was met roken wel een paar weken vitamine B geslikt vanwege de nicotinamide.
Dat hielp goed!
Tip voor Greys dus: http://www.mannen-gezondheid.com/vitamine-B3.html
pi_65315826
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Boem, ik geef je gelijk hoor. Je kan hem gebruiken en desnoods plak je een briefje in de buurt, om te zeggen dat jij de fiets nu gebruikt en dat ze hem kunnen terugkrijgen.
Volgens mijn vriendin komt hij uit de gezamelijke schuur. En is er op tijd en duidelijk aangegeven dat fietsen die er langer dan een bepaalde tijd staan buiten neergezet worden.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65315984
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik eet ook best gezond, maar let niet elke dag op dat ik wel genoeg vitamines binnenkrijg (heb weleens gelezen dat je dan behoorlijk gevarieerd moet eten, om overal genoeg van binnen te krijgen).
Ik denk niet dat ik netjes elke dag m'n vitamine D en zink en calcium en whatever binnenkrijg, hoor. Maar op een schaal van een week wel, ofzo.
Je ontwikkelt nou niet direct tekorten als je de ene dag wat meer van het ene en de andere dag wat meer van het volgende binnenkrijgt, dunkt me.
Het enige waar ik me weleens zorgen om maakte, is jodium. Brood en vis en zeewier. En als je niet genoeg binnenkrijgt, kan dat je schildklier vertragen. Met alle gevolgen voor je lijn vandien
pi_65316017
Zucht... Ik was net helemaal gemotiveerd om te gaan sporten omdat ik bedacht hoe ik vorige keer elke week ging en hoe voldaan ik me dan voelde als ik in de late middagzon terugfietste en hoe heerlijk het was om toen de zon ging schijnen meteen allemaal topjes aan te kunnen die me mooi stonden in plaats van als een gek te moeten afvallen toen ik het niet meer onder een dikke trui kon verbergen.
Nu hoor ik de regen op het dak en nu heb ik er meteen geen zin meer in. Ik haat terugfietsen door de regen en die topjes hoef ik voorlopig ook nog niet aan.
pi_65316057
oh ja, het regent

gelukkig ben ik al @ uni en zit het sportcentrum hiernaast waardoor ik op de weg naar huis langs het sportcentrum kom
anders was ik wrsch ook niet gegaan
Ja doei.
pi_65316080
Hoi. Ik ben moe en alles doet pijn en ik ben net 1 seconde thuis en nu heb ik alweer rijles. Ik wil slapen. Maarrr ooit komt er een einde aan rijles en de tentamenweek
pi_65316179
Ik ben met de auto vandaag omdat ik geen zin had in een storm tegen op de terugweg, maar ter compensatie ga ik wel naar de sportschool vanmiddag uit mijn werk.
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 13:52:26 #88
70532 loveli
N
pi_65316184
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik slik ook niets hoor, in principe zou je alles uit je voeding moeten kunnen halen. (Als we onze koeien niet mogen bijvoeren naast hun natuurlijke voeding, waarom onszelf dan wel?)
Juist daarom. Omdat de koeien en planten die we eten niet de voor hun natuurlijke voeding krijgen, krijgen wij dat ook niet meer. Daarom is de Vifit en dat soort meuk een gat in de markt gaan opvullen.
Wij krijgen geen helaas weinig natuurlijke voeding binnen en plegen daarnaast aanslagen op onszelf door suikers en andere troep naar binnen te werken.

Dat klinkt allemaal alsof er helemaal niets goed is aan wat er aan voedsel te krijgen is, zo erg bedoel ik het ook weer niet. Tenslotte overleven de meeste mensen toch wel
crap in = crap out
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:56:05 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65316297
Egovraagje:
Heeft iemand zin zijn/haar redactieskills te oefenen? (helaas zonder vergoeding deze keer). Ik heb hier een persbericht liggen waar ik niet zo tevreden over ben, maar ik kan de vinger niet op de zere plek leggen. Iemand zin/tijd om er even naar te kijken?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 13:59:23 #90
70532 loveli
N
pi_65316413
Als het in een half uurtje kan en je mijn taalvaardigheid vertrouwt mag je het wel doorsturen, ik heb nog wat tijd.
crap in = crap out
pi_65316432
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef loveli het volgende:
Als het in een half uurtje kan en je mijn talvaardigheid vertrouwt mag je het wel doorsturen, ik heb nog wat tijd.
ik moest gniffelen
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 14:00:35 #92
70532 loveli
N
pi_65316459
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik moest gniffelen
Jij bent te snel!!
crap in = crap out
pi_65316559
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
Egovraagje:
Heeft iemand zin zijn/haar redactieskills te oefenen? (helaas zonder vergoeding deze keer). Ik heb hier een persbericht liggen waar ik niet zo tevreden over ben, maar ik kan de vinger niet op de zere plek leggen. Iemand zin/tijd om er even naar te kijken?
Ik wil het wel doorlezen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65316574
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Juist daarom. Omdat de koeien en planten die we eten niet de voor hun natuurlijke voeding krijgen, krijgen wij dat ook niet meer. Daarom is de Vifit en dat soort meuk een gat in de markt gaan opvullen.
Wij krijgen geen helaas weinig natuurlijke voeding binnen en plegen daarnaast aanslagen op onszelf door suikers en andere troep naar binnen te werken.

Dat klinkt allemaal alsof er helemaal niets goed is aan wat er aan voedsel te krijgen is, zo erg bedoel ik het ook weer niet. Tenslotte overleven de meeste mensen toch wel
Hm, zo had ik er nog niet over nagedacht maar dat is natuurlijk hartstikke waar.
Ik ga toch maar eens naar de biologische slager om te vragen of die dieren wel echt hun natuurlijke voeding én hun natuurlijke levensloop gehad hebben. Nu koop ik altijd bio-vlees bij Albert Heijn (veel makkelijker) maar daar is het toch moeilijk controleren wat ze nou precies onder 'biologisch' verstaan.
pi_65316597
Oja, ik wil je ook wel helpen Tink maar zo te zien heb je al genoeg hulp.
pi_65316613
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij bent te snel!!
Ja doei.
pi_65316708
Op zich ben ik ook niet echt dol op vitamine-preparaten. Ik eet redelijk gevarieerd en gezond (ok, ik snap loveli's punt omtrent bijvoeden van vee e.d.) en ik ben eigenlijk (afkloppen) nooit ziek. Wel eens een beetje verkouden, maar de laatste keer écht ziek is nu bijna 2 jaar geleden. Dus ik vermoed niet dat ik grote tekorten aan iets heb. Maar de winter is niet echt mijn favoriete seizoen en ik ben dan vaak moe, moe en nog eens moe en dat in combi met stress voor scriptie-perikelen is niet echt fijn. En ik denk dat supplementen daarbij wel een ondersteunende rol kunnen spelen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65316723
De spruitjes hebben zich braaf gedragen en volgens mij ben ik wel weer hersteld.

Vandaag bakje brinta gehad en daarna half uur gehardloopt (10, 10, 12 minuten). De geplande fruitsalade erna verviel want ik had te weinig tijd: afspraak bij W&S-bureau.
  • 4 bakkersboterhammen met boter & chocopasta
    Zojuist genuttigd:
  • 3 bakkersboterhammen met 1 gebakken ei en een beetje spek en likje mayo
    Voor vanavond op het programma:
  • Spaghetti & half pond zalm & broccoli
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_65316812
    Mijn schaapjes eten gewoon gras. En nu hooi. En omdat ze drachtig zijn krijgen ze er wat biks bij.
    De kippen eten spinnetjes en torretjes en gras en legkorrel en graan en mais. En ze ploffen niet als ze drie maanden oud zijn.
    ik moet verrassend weinig
    pi_65316894
    Het lijkt me heerlijk om je eigen dieren te hebben... Hou je die voor de lol of eten jullie ze ook op?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')