Ik ook niet, schat. Anders bekijk je m'n posthistory even en dan kun je zien dat ik hier helemaal niet zo vaak zit als jij kennelijk wilt geloven. Bovendien is er een reden voor dat ik nu thuis zit, want er is nml een rotoperatie op komst die veel energie van me gaat vergen, maar dat snap jij toch niet met je 0,0 inlevingsvermogenquote:
Ik ben nooit zuinig met die zooi, dus ik vrees dat ik 'm maar moet laten staan. Maar voor een feestje is het denk ik wel lekker om in huis te hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij de appie heb je tegenwoordig echt lekkere aioli. Zit in een geel potje met groene letters. Wel 700+ cal. per 100 gram. Ik zou er dus maar dotjes van eten!
Wanneer kom je eten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten, maar daar kom ik vast niet onderuit door te vertellen dat ik een enorme kikkerfobie heb hè?
Je hoeft alleen maar bij de stats te kijken om te zien hoevaak je hier zit, oke misschien deze week niet maar daarvoor toen dit allemaal zich afspeelde wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, schat. Anders bekijk je m'n posthistory even en dan kun je zien dat ik hier helemaal niet zo vaak zit als jij kennelijk wilt geloven. Bovendien is er een reden voor dat ik nu thuis zit, want er is nml een rotoperatie op komst die veel energie van me gaat vergen, maar dat snap jij toch niet met je 0,0 inlevingsvermogen.
En nu ga ik je weer negeren, want jij rot vanzelf wel weer op en ik wil geen aardige mensen wegjagen hier. Doei.
Zo herkenbaar! Ik moest vroeger altijd Lindtpastilles kopen. Wat ik deed. Dan nam ik er eentje, twee, drie en dan dacht ik: hmmmmm. Niet goed. Dan at ik ze allemaal maar op en deed ik of ik ze vergeten was te kopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een hongerklop, en er staat me momenteel een verpakking Malthesers aan te staren ('EET MIJ!'). Ik heb mijn vriendje vannacht uit bed getrapt omdat ik de derde nacht achtereen door hem niet kon slapen terwijl ik om 6 uur mijn bed uit moest, dus ik heb een zakje Malthesers gekocht om het goed te maken. Maar hij is er niet en de verleiding is nu heel groot om ze op te eten en te doen alsof ik ze nooit gekocht heb.
Wat zal ik eens in plaats daarvan eten. Hmpf.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten, maar daar kom ik vast niet onderuit door te vertellen dat ik een enorme kikkerfobie heb hè?
Laten we er geen 'wie zit hier het minst en heeft het meeste leven' van maken, zeg. We zitten hier allemaal vaak. Omdat het gezellig is, en omdat je hier lekker kunt mekkerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, schat. Anders bekijk je m'n posthistory even en dan kun je zien dat ik hier helemaal niet zo vaak zit als jij kennelijk wilt geloven. Bovendien is er een reden voor dat ik nu thuis zit, want er is nml een rotoperatie op komst die veel energie van me gaat vergen, maar dat snap jij toch niet met je 0,0 inlevingsvermogen.
En nu ga ik je weer negeren, want jij rot vanzelf wel weer op en ik wil geen aardige mensen wegjagen hier. Doei.
Hm, in dat geval zou ik hem niet oud laten worden en mezelf beloven dat ik nooit meer zo'n reep eet omdat alle repen die je hier kunt kopen toch minder lekker zijn dan deze.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No way. De knoflook moet erdoor
Ook heel lekker met kikkererwten ipv aardappel!
Mini, die reep heb ik meegenomen uit een lief klein home-industrywinkeltje in ZA. Hij is zo lekkerzacht en romig en plakkerig en vol macademia's
Het lijkt me geweldig om een keer culinair verwend te worden door jou.quote:
Dit klinkt echt heel schattig!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk makreel gegeten, maar ik heb nog steeds honger. Ik wéét gewoon dat die honger pas overgaat als ik die zak Malthesers opgegeten heb.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, zullen we ruilen? Ik de Maltesers, jij mijn nougat? Ik lust die dingen niet, namelijk.
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik nu van arren moede maar aan mijn minneola's ben begonnen/
Nee, dat word je door te sporten en de troep te laten staanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:07 schreef Anosmie het volgende:
Ik kwam trouwens een potje Kelp-Lecithine tegen in de winkel. Volgens het etiket: Kelp wordt vervaardigd uit zeewier en is een goede voedingsbron van jodium, dat de stofwisseling ondersteunt. Daarnaast bevat kelp veel voedingsstoffen die goed zijn voor de groei, geestelijke en lichamelijke conditie. Lecithine ondersteunt de vetstofwisseling.
Kortom: word ik hier dun van?
Maar wel nog even het laatste woord claimen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, my thoughts exactlyquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig om een keer culinair verwend te worden door jou..
Psst, zij heeft het laatste woord gehad, maar ik heb geen zin om er nog op in te gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar wel nog even het laatste woord claimen?
Nou, als het hier altijd zo gezellig wordt als Miss_S binnenkomt snap ik waarom ze weg was...
Love yaquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, in dat geval zou ik hem niet oud laten worden en mezelf beloven dat ik nooit meer zo'n reep eet omdat alle repen die je hier kunt kopen toch minder lekker zijn dan deze.
Dit soort dingen kan je natuurlijk niet posten zonder recept he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak je zelf. Gekochte is veel te flauw. Het moet wel flink stinken, anders is het niet leuk
Ha, projectiehonger! Je hebt iets gezien en psychisch zit het al in je buik. Maar feitelijk ligt het nog op tafel. Als je nu de Maltesers verstopt en net doet alsof je ze niet gekocht hebt. Misschien gaat het dan over!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk makreel gegeten, maar ik heb nog steeds honger. Ik wéét gewoon dat die honger pas overgaat als ik die zak Malthesers opgegeten heb.![]()
Ik ga denk ik heel verstandig een kop koffie maken en er een blokje pure chocolade bij eten.
Dat was sowieso een goede redenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar wel nog even het laatste woord claimen?
Nou, als het hier altijd zo gezellig wordt als Miss_S binnenkomt snap ik waarom ze weg was...
Stelen de zakkenrollers nu ook al zeekraal?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jodium maak ik me trouwens ook weleens zorgen om.
Om die reden had ik afgelopen weekend (veel te dure) zeekraal gekocht.![]()
Eenmaal thuis bleek die niet meer in mijn tas te zitten.![]()
Ik was intens bedroefd...
Ik zie het, goedzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psst, zij heeft het laatste woord gehad, maar ik heb geen zin om er nog op in te gaan.
Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
Je woont alleen zo ver weg!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Love yaIk zit de komende tien minuten in mijn bureaula
DaD, je bent oprecht welkom. Stiekem vind ik kleine meets leuker dan grote
Demmit.. Ik wilde mn yoga + pilatesmat alweer retour sturen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat word je door te sporten en de troep te laten staan
SHE had een paarhonderd topics geleden (vorige week ofzo) toch een aiolirecept gepost?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan je natuurlijk niet posten zonder recept he!
*knoflookquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
SHE had een paarhonderd topics geleden (vorige week ofzo) toch een aiolirecept gepost?
Nou, mijn huis vaart er wel bij. Mijn gemoedstoestand nog niet echt, maar dat komt vanzelf, hoop ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
Hey Greys hoe gaat het met het niet roken?
Dus je huis is er blij meequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, mijn huis vaart er wel bij. Mijn gemoedstoestand nog niet echt, maar dat komt vanzelf, hoop ik
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik moest vroeger altijd Lindtpastilles kopen. Wat ik deed. Dan nam ik er eentje, twee, drie en dan dacht ik: hmmmmm. Niet goed. Dan at ik ze allemaal maar op en deed ik of ik ze vergeten was te kopen.![]()
Ik ben was pathetisch
Pas geleden ook al een romanesco.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:16 schreef Laureline het volgende:
Stelen de zakkenrollers nu ook al zeekraal?
* hangslot aanschaft voor op de markt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je liefje leuk vindenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, een aiolirecept wil ik ook wel... Net als het ultieme recept voor zelfgemaakte mayonaise.
Hoewel, misschien kan ik daar beter even mee wachten. Volgens mij ouders had ik als kind al een zwak voor knoflooksaus en dat heb ik nu nog steeds. Als het in huis is kan ik er niet vanaf blijven, vooral die van de versafdeling van Albert Heijn.Ik eet nu al een paar dagen brood met knoflooksaus in plaats van ander beleg.
Mijn huis was kraak, ik deed de afwas bij mama en ruimde tussendoor even haar kastjes opnieuw in, flikkerde al theeleutend met t zusje haar kinders speelgoed in de juiste bak / zak / la en heb alle voorraadkasten/lades bij mn oppasadresje uitgemest en ingeruimd en uiteraard gepoetst.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
<snip>
Anos, had jij ook die belachelijke schoonmaakmanie dus toen je gestopt was?Ik heb gewoon net in de tussentijd weer even de vaatwasser leeggeruimd, nieuwe vaat er in gedaan, grote borden die er niet in passen met de hand afgewassen, gootsteen driftig gepoetst enzo. En zo stofzuigen en dweilen. Vind het nog prettig ook, het moet nog gekker worden
Ja, maar ehm... ik lees ook niet alles he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
SHE had een paarhonderd topics geleden (vorige week ofzo) toch een aiolirecept gepost?
Hij was een paar dagen weg.quote:
Nou wil ik ook stoppen met roken... maar ik moet nog beginnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Anosmie het volgende:
Mijn huis was kraak, ik deed de afwas bij mama en ruimde tussendoor even haar kastjes opnieuw in, flikkerde al theeleutend met t zusje haar kinders speelgoed in de juiste bak / zak / la en heb alle voorraadkasten/lades bij mn oppasadresje uitgemest en ingeruimd en uiteraard gepoetst.
Aaaah, de sink geshined!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Dat gezeik hier ook altijd
Overigens kwam Miss-S niet binnen met al dan niet verkapte beledigingen, dus let potdomme eens gewoon niet op haar als het je niet aanstaat wat ze zegt. Zolang ze jou (in het algemeen, jou) niet aanvalt, waarom er dan over vallen?
Zo. Dat lucht op
Anos, had jij ook die belachelijke schoonmaakmanie dus toen je gestopt was?Ik heb gewoon net in de tussentijd weer even de vaatwasser leeggeruimd, nieuwe vaat er in gedaan, grote borden die er niet in passen met de hand afgewassen, gootsteen driftig gepoetst enzo. En zo stofzuigen en dweilen. Vind het nog prettig ook, het moet nog gekker worden
Wat zij zegt ^^quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Dat gezeik hier ook altijd
Overigens kwam Miss-S niet binnen met al dan niet verkapte beledigingen, dus let potdomme eens gewoon niet op haar als het je niet aanstaat wat ze zegt. Zolang ze jou (in het algemeen, jou) niet aanvalt, waarom er dan over vallen?
Claudia!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik deed dat vroeger best vaak. Dan kocht ik bijvoorbeeld op schoolreisje een souvenirtje voor mijn broertje, maar dan vond ik dat ding zo leuk dat ik het stiekem zelf hield en m'n broertje niks gaf (of iets heel onbenulligs dat ik toevallig ook had). Sterker nog, ik heb het ook wel eens bij m'n vriendje gedaan (een boek gekocht, stiekem zelf gehouden en er nooit iets over gezegd).
Ik ben nog steeds klein en ik vind het ook irritant.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zij zegt ^^
Ik zit me hier gewoon te generen om dat gehakketak. Miss-S laat zich zien en meteen moet er - zonder aanleiding - gewoon grof uitgehaald worden. Echt, daar ben ik gewoon te groot voor geworden. Ik vind het schaamteloos en erger me er mateloos aan.
In dat geval koop ik het kado gewoon 2 x.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Claudia!!
Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ook weleens een tweede kadootje voor een vriendin heb gekocht, omdat ik de eerste eigenlijk zelf wilde
Mini: zelf mayo maken moet je op z'n minst een keer proberen. Omdat het zo ontzettend leuk en makkelijk is
Nee, ik ook niet! Maar ik heb niet van die goeie opzoekskillz, dus ik hoopte dat iemand nog een linkje had (of het recept opgeslagen) . Wie o wie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ehm... ik lees ook niet alles he!
Kan die niet gewoon een eigen recepten topic maken in CUL en als haar dan weer wat te binnen schiet dat ze het daar paste ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |