abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65318121
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gewoon een paar dagen wegblijven en kijken of het werkt.
Het is gewoon verslavend dit maar het voelt wel fijner als je niet meer elke dag een paar uur in dit topic 'moet' zit. En inderdaad fijn voor je studie
Het is wel opvallend dat je wel binnen 5 min. reageert zodra je naam voorbij komt. Of was dat gewoon toeval of gevalletje telepathie?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65318124
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Nog steeds niet gerookt en weer bijgelezen!

Ik word wel belachelijk hyper van dat niet roken. Na het eten diréct worden opruimen, pannen afwassen etc. want als ik ga zitten niksen wil ik roken. En zometeen ga ik alles stofzuigen en de hele vloer dweilen
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van niet roken, dat je dan alles gaat schoonmaken?

Kreeg trek van die omelet-verhalen! Wij eten zoiets nooit, maar ga het nu zeker eens proberen! Wat voor dikte moet ik me er bij voorstellen, anderhalve centimeter ongeveer ofzo?
Honey, mijn huis is nog nooit zo schoon, ordelijk, opgeruimd en onwijs gedeclutterd geweest in de eerste 6 weken en zal ook nooit meer zo worden mits ik weer ga roken en vervolgens weer ga stoppen.
Fok!bejaarde
pi_65318131
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Iedereen? Ondergetekende niet, dank u.
Ik heb mij ook zeer bewust buiten de rellen gehouden.

Al moet ik dan ook wel weer gniffelen om de post van CF hierboven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65318143
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goh, wat toevallig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan niet he
Denk je nu echt dat iemand dit topic bij kan houden? Zeker als je er zelf niet in posts dus zometeen alweer niet meer in mijn active topics zit

En dankjewel loveli
pi_65318185
Zie je wel, net een soap...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65318199
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
ColdFeet: niks decadent! Vroeger hadden vrouwen de hele dag niks anders te doen dan dat en nu moeten we het er maar even bij doen? Da's pas onzin...
Decadentie? Zodra ik het me kan veroorloven, dan neem ik ook een huishoudster hoor!

Ik HAAT schoonmaken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65318222
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat je wel binnen 5 min. reageert zodra je naam voorbij komt. Of was dat gewoon toeval of gevalletje telepathie?
Het was toeval, had pauze tussen het samenvatten in en toen zat ik te neuzen in Lifestyle en heb al een tijdje zitten denken over vitamienentabletten enzo dus vroeg ik me af of hier nog iets interessant in stond.
Denk je nu echt dat ik hier meelees om maar te zien of jullie het over mij hebben? Zal vast wel veel meer voorgekomen zijn en gaan voorkomen.
pi_65318251
Ja. Het is nu wel weer leuk geweest.

*salie weer uit de kast trekt*

Fok!bejaarde
pi_65318252
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
ColdFeet: niks decadent! Vroeger hadden vrouwen de hele dag niks anders te doen dan dat en nu moeten we het er maar even bij doen? Da's pas onzin...
Oh, ik doe het huishouden niet in m'n eentje, hoor Maar ik vind het zo zonde van mijn spaarzame vrije tijd

In ZA heeft iedereen twee dagen per week een werkster
pi_65318293
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:53 schreef Anosmie het volgende:
Ja. Het is nu wel weer leuk geweest.

*salie weer uit de kast trekt*

[ afbeelding ]
Voor wie?
Je weet dat jullie zelf steeds beginnen he ik kwam alleen even antwoord op Tink en CF geven.
En weg ben ik weer zo snel als dit topic uit mijn active topics is of ik weer ga samenvatten
pi_65318316
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, veel minder dik als je alleen maar groenten erbij gooit (met aardappels wordt het inderdaad wel dikker, dan wel 2 cm of zelfs meer). Met groenten is hij net zo dik als een standaard omelet, minder dan een cm dus
Die van ons is echt volgepropt met soms wel 2 zakjes groenten (8 ons), dus dan zit je zo op 5 cm dikte! De groente hebben we dan wel eerst gesmoord in de pan, dat het gaar is, anders zit je van die rauwe paprika's te knagen. Moet je wel iets langer laten stollen, maar dan zijn het echte taartpunten.

Wij deden het dan ook vaak als avondeten, of lekker 's zomers voor mee naar het strand (met koriander in alufolie en chilisausflesje in de koeltas, past precies naast de rosé ) , als we geen zin hebben in de vette dure hap! Die van Ewelina is natuurlijk meer een ontbijt, zo'n dunne heb je ook sneller klaar.
Gewoon vanalles proberen dus!
pi_65318318
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan niet he
Denk je nu echt dat iemand dit topic bij kan houden? Zeker als je er zelf niet in posts dus zometeen alweer niet meer in mijn active topics zit

En dankjewel loveli
Vind je het zelf niet een beetje lam om te zeggen 'de TT leek me zo interessant'? Je loopt hier toch lang genoeg mee om te weten dat het altijd binnen 20 posts over iets totaal anders gaat?

Maar Viking, hebben we nu allemaal serieus bijleesverplichting? Nee toch?
pi_65318369
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het was toeval, had pauze tussen het samenvatten in en toen zat ik te neuzen in Lifestyle en heb al een tijdje zitten denken over vitamienentabletten enzo dus vroeg ik me af of hier nog iets interessant in stond.
Denk je nu echt dat ik hier meelees om maar te zien of jullie het over mij hebben? Zal vast wel veel meer voorgekomen zijn en gaan voorkomen.
Ik had je eerdere reactie over het hoofd gezien. En nee, ik vond het gewoon opvallend dat je zei niet meer mee te lezen en dan toch zo snel reageerde. Ik bedoelde er niets mee. Sowieso ben ik hier vrij nieuw, dus heb ik niet echt veel van jouw actieve post-periode meegekregen. Dus weet ik ook niet wat er toen speelde. Van mij mag je best af en toe binnenvallen zonder heel actief mee te lezen hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65318376
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Decadentie? Zodra ik het me kan veroorloven, dan neem ik ook een huishoudster hoor!

Ik HAAT schoonmaken
Kleine stapjes doen vooral. En maak een mooi rooster, doet Greys ook.
Huishouden volgens schema #2
pi_65318380
De TT gaat altijd over het vorige topic.
pi_65318388
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vind je het zelf niet een beetje lam om te zeggen 'de TT leek me zo interessant'? Je loopt hier toch lang genoeg mee om te weten dat het altijd binnen 20 posts over iets totaal anders gaat?

Neen, je hebt alleen interesse-in-anderen-toon-verplichting. Dat en als je gaat roepen dat je je oprecht zorgen maakt dan gaan we meppen.
Fok!bejaarde
pi_65318399
Afijn, weer OT: ik heb een reep verrukkelijke honingnougat met macademia's in mijn bureaula liggen En ik heb al een stuk op en ik wil méér

Schop mij
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:57:25 #168
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65318404
Mét diner zit ik nu op net 1000 kC. Best fijn, want dan kan ik vanavond een bonbon bij de koffie ...

Verder is het een beetje slapjes hier vandaag. Komaan dames, roddel on!
Prrrrr
pi_65318427
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik doe het huishouden niet in m'n eentje, hoor Maar ik vind het zo zonde van mijn spaarzame vrije tijd

In ZA heeft iedereen twee dagen per week een werkster
Dan nog, 2 mensen die de hele dag werken of 1 iemand die de hele dag niks beters te doen heeft dan opruimen en poetsen, da's een groot verschil vind ik.
Nu ik de hele dag stageloop heb ik 's avonds ook echt geen zin meer om schoon te maken, dus ik moet het echt van de weekends hebben. Ik zou echt niet m'n hele leven fulltime willen werken.
pi_65318435
quote:

[..]

Nee hoor. Dat heeft ze nooit gezegd.
pi_65318459
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, weer OT: ik heb een reep verrukkelijke honingnougat met macademia's in mijn bureaula liggen En ik heb al een stuk op en ik wil méér

Schop mij
Of was dat teveel een egopost?
pi_65318462
quote:

[..]

Nu ik het teruglees klinkt het lam maar het is nu eenmaal zo......kan er niets anders van maken.
Maar goed je kan me net zo goed niet geloven hoor maar waarom zou ik er dan nog over liegen als ik toch al weet hoe jullie denken (en wat maakt het uit wat jullie denken)
Maar sinds SHE hier is staan er afentoe wel echt nuttige dingen in het topic waar het langer dan een paar posts over gaat
pi_65318472
quote:

Schop mij
Hoe komt die reep daar?
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:59:21 #174
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65318482
Omeletsgewijs trouwens vind ik Spaanse tortilla echt het lekkerst van de hele wereld, dus met fiks wat aardappel erin en courgette, tomaat en gele paprika. En dan met knoflookmayo.
Prrrrr
pi_65318489
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Of was dat teveel een egopost?
Nee joh, het is waarschijnlijk de eerste in 50 posts die over eten ging dus applaus voor jou!
pi_65318490
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat heeft ze nooit gezegd.
Dat was ook alleen voor mij, ik ben speciaal
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:59:59 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65318497
quote:

[..]

nee hoor CF! dat is wat miss s eruit distilleerde als reden. de reden dat de meeste mensen hier pissig waren is dat ze ontzettend gemeen en onaardig deed tegen viking zich oprecht zorgen maakt om vik's welzijn
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:00:35 #178
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65318525
schopt CF de nougat uit dr pootjes!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:00:42 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65318530
quote:

[..]

Daar ging het helemaal niet om. Ik lees zelf ook niet meer bij .
Onze lieve Miss_S meende zich echter verheven te mogen voelen boven ons, omdat zij wel een leven heeft (koffie drinken met de studie'vriendinnen' in het Douwe Egbertscafé, jeej! ) en wij niet, want wij slijten onze dagen op Fok! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65318538
quote:

Schop mij
Fok!bejaarde
pi_65318574
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee hoor CF! dat is wat miss s eruit distilleerde als reden. de reden dat de meeste mensen hier pissig waren is dat ze ontzettend gemeen en onaardig deed tegen viking zich oprecht zorgen maakt om vik's welzijn
Vik? Volgens mij kwam dat geheel van twee kanten.
Als je nu zei dat ik stom tegen jou deed was dat nog een betere reden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65318582
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar sinds SHE hier is staan er afentoe wel echt nuttige dingen in het topic waar het langer dan een paar posts over gaat
Goh, ik kan me nog herinneren dat je in het begin zat te miepen toen SHE er net bij was dat het topic zo veranderd was en dat het helemaal niet leuk was
pi_65318587
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:59 schreef mspoez het volgende:
Omeletsgewijs trouwens vind ik Spaanse tortilla echt het lekkerst van de hele wereld, dus met fiks wat aardappel erin en courgette, tomaat en gele paprika. En dan met knoflookmayo.
Die ga ik maken dit weekend!
Goed idee! En gezond!
pi_65318604
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Onze lieve Miss_S meende zich echter verheven te mogen voelen boven ons, omdat zij wel een leven heeft (koffie drinken met de studie'vriendinnen' in het Douwe Egbertscafé, jeej! ) en wij niet, want wij slijten onze dagen op Fok! .
Niet wij, jij
pi_65318618
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond nog wijn zitten zuipen tot een uur of 1 met een vriend van me Wat ben ik toch triest.
pi_65318620
quote:
Omelet met kikkererwten en paprika is ook goddelijk en toch zo makkelijk te maken!
En inderdaad het goddelijkerst met een dot aïolie erbij.
Fok!bejaarde
pi_65318622
Zeg dames, de eerste keer was dit gekift al niet leuk, de tweede keer al helemaal niet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:03:24 #188
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65318625
Schij toch eens uit met dat kleuterachtige geouwehoer. Echt, het slaat nergens op
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 15:03:43 #189
70532 loveli
N
pi_65318634
Waar ik nu echt helemaal geen zin in heb is al dat gesteggel voor de tweede keer te lezen. Begin dan over iets nieuws.
crap in = crap out
pi_65318639
quote:
Knoflookmayo? Maak je dat zelf of koop je dat kant-en-klaar?
pi_65318643
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Goh, ik kan me nog herinneren dat je in het begin zat te miepen toen SHE er net bij was dat het topic zo veranderd was en dat het helemaal niet leuk was
Dat klopt helemaal, maar mag mijn mening niet veranderen? Verandering is nooit leuk in het begin vind ik.
Ik vind het nog steeds soms echt heel eng hoe jullie met SHE omgaan maar daar kan zij niets aan doen.
pi_65318647
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:49 schreef loveli het volgende:
Iedereen? Ondergetekende niet, dank u.
Dito.
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 15:04:17 #193
70532 loveli
N
pi_65318650
GMTA enzo.
crap in = crap out
pi_65318651
quote:
No way. De knoflook moet erdoor
Ook heel lekker met kikkererwten ipv aardappel!

Mini, die reep heb ik meegenomen uit een lief klein home-industrywinkeltje in ZA. Hij is zo lekker zacht en romig en plakkerig en vol macademia's
pi_65318666
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal, maar mag mijn mening niet veranderen? Verandering is nooit leuk in het begin vind ik.
Ik vind het nog steeds soms echt heel eng hoe jullie met SHE omgaan maar daar kan zij niets aan doen.
Wat is er eng aan?
pi_65318697
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat is er eng aan?
Dat pm ik je wel
pi_65318715
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij de appie heb je tegenwoordig echt lekkere aioli. Zit in een geel potje met groene letters. Wel 700+ cal. per 100 gram. Ik zou er dus maar dotjes van eten!
pi_65318716
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

No way. De knoflook moet erdoor
Ook heel lekker met kikkererwten ipv aardappel!

Mini, die reep heb ik meegenomen uit een lief klein home-industrywinkeltje in ZA. Hij is zo lekker zacht en romig en plakkerig en vol macademia's
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten, maar daar kom ik vast niet onderuit door te vertellen dat ik een enorme kikkerfobie heb hè?
pi_65318730
Ik heb een hongerklop, en er staat me momenteel een verpakking Malthesers aan te staren ('EET MIJ!'). Ik heb mijn vriendje vannacht uit bed getrapt omdat ik de derde nacht achtereen door hem niet kon slapen terwijl ik om 6 uur mijn bed uit moest, dus ik heb een zakje Malthesers gekocht om het goed te maken. Maar hij is er niet en de verleiding is nu heel groot om ze op te eten en te doen alsof ik ze nooit gekocht heb.

Wat zal ik eens in plaats daarvan eten. Hmpf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65318739
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maak je zelf. Gekochte is veel te flauw. Het moet wel flink stinken, anders is het niet leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')