quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, waar is eigenlijk Miss_S gebleven?
die is weer voor altijd wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ja sigme, ik benijd je wel hoor, met je groentetuin en je beestjes (die eet je toch ook gewoon?).
Zeg, waar is eigenlijk Miss_S gebleven?
ja, dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Wie eet er kattenvlees?
Of zijn je poesies lastig?
Ik zit op de Uithof en op dit moment hoor ik geen regen op het dak, da's een goed teken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet over 10 minuten naar de uithof fietsen en ik hoop zo dat het dan droog is, want ik heb geen zin om mijn regenbroek te zoeken, mijn laarzen te testen op waterdichtheid en mijn haar zit eindelijk goed
waarom dan? DAt heb ik even gemist.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die is weer voor altijd wegtot ze weer terugkomt
Daarom was ik vanochtend blij dat ik toch al een bad hairday had! Scheelde een hoop frustratie op de fietsquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet over 10 minuten naar de uithof fietsen en ik hoop zo dat het dan droog is, want ik heb geen zin om mijn regenbroek te zoeken, mijn laarzen te testen op waterdichtheid en mijn haar zit eindelijk goed
Linkje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die is weer voor altijd wegtot ze weer terugkomt
Dan zou je eigenlijk helemaal bij de lesstof van groep 3 moeten beginnen, kan zo'n mens dan niet beter naar een professionele docent ofzo? Niks ten nadele van jou, maar is het wel de bedoeling dat jij mensen from scratch een taal leert of moet je meer met ze oefenen als ze het al een beetje kunnen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dit is niet bij te houden.
Net bij Humanitas geweest en het ging ruk. Had vorige keer ook al niet zo'n goed gevoel bij deze cursist en dat is nu weer bevestigd. En volgens mij vond zij dat ook, want aan 't eind vd les ging ze ineens op zoek naar het 'afdelingshoofd'. En dat afdelingshoofd heb ik net ook even een mailtje gestuurd om te zeggen dat het stroef loopt en dat ik niet zo goed weet wat ik ermee moet. Morgen heb ik een andere cursist en dat gaat wel goed, gelukkig
. Maar dit meisje (of: deze vrouw, eigenlijk) heeft zoveel hiaten in haar Nederlands dat ik niet goed weet waar ik moet beginnen
.
Mijn moeder gaf vroeger Nederlandse les aan Spaanse dames, en dan gebruikte ze gewoon oude kinderboeken van mij! Wel een beetje leuke nemen, met veel woordjes: Richard Scarry (met al die beesten) of Dr Seuss zijn erg grappig. Bij Richard Scarry staan er ook enorm veel woordjes op de tekeningen erbij, heel handig en duidelijk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dit is niet bij te houden.
Net bij Humanitas geweest en het ging ruk. Had vorige keer ook al niet zo'n goed gevoel bij deze cursist en dat is nu weer bevestigd. En volgens mij vond zij dat ook, want aan 't eind vd les ging ze ineens op zoek naar het 'afdelingshoofd'. En dat afdelingshoofd heb ik net ook even een mailtje gestuurd om te zeggen dat het stroef loopt en dat ik niet zo goed weet wat ik ermee moet. Morgen heb ik een andere cursist en dat gaat wel goed, gelukkig
. Maar dit meisje (of: deze vrouw, eigenlijk) heeft zoveel hiaten in haar Nederlands dat ik niet goed weet waar ik moet beginnen
.
Nee, dat valt wel mee op zich (gek genoeg)quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
Dalen Vik. Gekke vraag misschien,maar is het niet heel moeilijk taalles te geven aan buitenlanders als je zelf niet goed hoort? Kan me herinneren dat iemand anders (of ikzelf?) deze vraag al eens gesteld heeft,maar kan me het antwoord niet meer herinneren.
Heb besloten mijn tijd in belangrijkere dingen te stekenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
waarom dan? DAt heb ik even gemist.
Hier ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Cyclechick: inmiddels regent het hier ook.
Hehehe, ik nam voor de allochtone dames aan wie ik lesgaf altijd oude glossy's mee. Weet je tenminste zeker dat ze 't proberen te lezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf vroeger Nederlandse les aan Spaanse dames, en dan gebruikte ze gewoon oude kinderboeken van mij! Wel een beetje leuke nemen, met veel woordjes: Richard Scarry (met al die beesten) of Dr Seuss zijn erg grappig. Bij Richard Scarry staan er ook enorm veel woordjes op de tekeningen erbij, heel handig en duidelijk!
Haha, dat is best een goede tipquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehehe, ik nam voor de allochtone dames aan wie ik lesgaf altijd oude glossy's mee. Weet je tenminste zeker dat ze 't proberen te lezen
Nou ze volgen een cursus en de bedoeling is dat ik hun daar een beetje bij ondersteun, maar het is niet de bedoeling dat ik zelf een hele cursus opzet ofzo en ik heb nu wel het gevoel dat ik dat moet doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk helemaal bij de lesstof van groep 3 moeten beginnen, kan zo'n mens dan niet beter naar een professionele docent ofzo? Niks ten nadele van jou, maar is het wel de bedoeling dat jij mensen from scratch een taal leert of moet je meer met ze oefenen als ze het al een beetje kunnen?
Die is ook goed ja! En voor jou zouden ze kookboeken moeten meenemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehehe, ik nam voor de allochtone dames aan wie ik lesgaf altijd oude glossy's mee. Weet je tenminste zeker dat ze 't proberen te lezen
Daar heb je wel een punt. Al die extra tijd die ik in mijn studies had kunnen steken als FOK! niet bestond...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bevalt goed en het gaat ook super op de uni nu ik daar meer tijd aan besteed
Omdat iedereen haar (weer eens) uitgekotst had, daaromquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
waarom dan? DAt heb ik even gemist.
@loveli en sigme: you got mail
Maar je leest nog wel altijd bij?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb besloten mijn tijd in belangrijkere dingen te steken![]()
Maar ben niet weg weg, als ik iets interessants tegenkom dan reageer ik nog steeds.
Maar 5 topics op een dag kreeg ik niet meer bijgelezen en dat werd wel verwacht dus dan maar zo
Bevalt goed en het gaat ook super op de uni nu ik daar meer tijd aan besteed
Gewoon een paar dagen wegblijven en kijken of het werkt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Al die extra tijd die ik in mijn studies had kunnen steken als FOK! niet bestond...
Niet meer aan denken.
Als mensen in die cursus erg ver achterblijven komt er idd wel veel op jou neer. Wel goed dat je het zo aanpakt, iemand anders had die extra moeite misschien niet gedaan. Ook wel weer een uitdaging voor jezelf lijkt me.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ze volgen een cursus en de bedoeling is dat ik hun daar een beetje bij ondersteun, maar het is niet de bedoeling dat ik zelf een hele cursus opzet ofzo en ik heb nu wel het gevoel dat ik dat moet doen.
Maar goed, ik denk dat ik morgen bij Humanitas in de bibliotheek even op zoek ga naar bruikbaar lesmateriaal, waarbij ik zelf misschien wat oefeningen kan gaan maken enzo. Ze weet nml wel waar ze moeite mee heeft (Met de verleden tijd en de toekomstige tijd, vooral), maar ik moet gewoon even bedenken hoe ik die materie het beste kan presenteren.
Het is net een soap, je kunt altijd weer instappen en binnen 2 dagen ben je weer bij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je leest nog wel altijd bij?
Ik ben gestopt met bijlezen; ik ben erachter dat je hier helemaal niet de draad kwijtraakt als je twee topics mist
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:28 schreef Laureline het volgende:
Ik hoor ook bij de paranormale slank-club, want ik heb al 2 weken een trillend spiertje in mijn linkerooglid! De wimpers schieten telkens een beetje van links naar rechts, alsof het beeld stoort.![]()
Tudududu.......
Leuk hoor! Best moeilijk hè, zelf lesgeven. Maar je leert er echt veel vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ze volgen een cursus en de bedoeling is dat ik hun daar een beetje bij ondersteun, maar het is niet de bedoeling dat ik zelf een hele cursus opzet ofzo en ik heb nu wel het gevoel dat ik dat moet doen.
Maar goed, ik denk dat ik morgen bij Humanitas in de bibliotheek even op zoek ga naar bruikbaar lesmateriaal, waarbij ik zelf misschien wat oefeningen kan gaan maken enzo. Ze weet nml wel waar ze moeite mee heeft (Met de verleden tijd en de toekomstige tijd, vooral), maar ik moet gewoon even bedenken hoe ik die materie het beste kan presenteren.
Nee bijlezen doe ik al helemaal niet meer, ik keek in dit topic vanwege de titel leek me wel interessant dus daarom kwam ik toevallig jouw berichtje tegenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je leest nog wel altijd bij?
Ik ben gestopt met bijlezen; ik ben erachter dat je hier helemaal niet de draad kwijtraakt als je twee topics mist
Het gaat bij mij sowieso altijd in vlagen, soms kom ik een hele tijd nauwelijks op FOK en dan ontdek ik het weer. Vroeger was het stukken erger, vooral toen ik in de FP-crew zat, maar da's alweer lang geleden. Nu is het eigenlijk alleen hier en af en toe CUL, da's nog wel leuk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon een paar dagen wegblijven en kijken of het werkt.
Het is gewoon verslavend dit maar het voelt wel fijner als je niet meer elke dag een paar uur in dit topic 'moet' zit. En inderdaad fijn voor je studie
Subtielquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat iedereen haar (weer eens) uitgekotst had, daarom
Nee, veel minder dik als je alleen maar groenten erbij gooit (met aardappels wordt het inderdaad wel dikker, dan wel 2 cm of zelfs meer). Met groenten is hij net zo dik als een standaard omelet, minder dan een cm dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Nog steeds niet gerookt en weer bijgelezen!
Ik word wel belachelijk hyper van dat niet roken. Na het eten diréct worden opruimen, pannen afwassen etc. want als ik ga zitten niksen wil ik roken. En zometeen ga ik alles stofzuigen en de hele vloer dweilen![]()
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van niet roken, dat je dan alles gaat schoonmaken?![]()
Kreeg trek van die omelet-verhalen! Wij eten zoiets nooit, maar ga het nu zeker eens proberen! Wat voor dikte moet ik me er bij voorstellen, anderhalve centimeter ongeveer ofzo?
Goh, wat toevalligquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee bijlezen doe ik al helemaal niet meer, ik keek in dit topic vanwege de titel leek me wel interessant dus daarom kwam ik toevallig jouw berichtje tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys, ik vind het super hoor, je doet het goed. En die poetswoede is alleen maar meegenomen. Wees welkom in Vlaanderen
Which reminds me: ik ga een kuismadam zoekenVoor een ochtend in de week ofzo. Hoe decadent
![]()
Iedereen? Ondergetekende niet, dank u.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een mensenkennisquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |