Steppen lijkt me echt de hel voor dat opgelapte knietje van mij. Schaatsen had ik dan weer helemaal geen last van mijn knie (behalve toen ik erop vielquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:33 schreef mspoez het volgende:
Ik vind steppen leuk, en pump ook en attack ook maar daar houden mijn knieën niet van!
Oh dat is een goede!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaa eindelijk. Koop een hele mooie broek/shirt/muts/tas ofzo? Ga heerlijk uitgebreid in bad? Hou een film-marathon met vriendje?
Ons miniatuurtje noemde haar bettie basgetti. Zo heeft een shirtje bij ons dus nog steeds basgetti-bandjesquote:
Eindelijk van je bestralingen af zijn, en zo lang moeten afzien, is onbetaalbaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is een goede!
Maar de claudio ferrici tas die ik wil is 335 euro
Haha daar heb je wel gelijk in! Ik ga van het weekend eens op zoek in Eindhoven. Dankje voor de tip!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eindelijk van je bestralingen af zijn, en zo lang moeten afzien, is onbetaalbaar. En anders een tas die er heel erg op lijkt en waar ook iedereen jaloers op is, maar dan wat minder duur.
BackFindPostquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
BackFindPost
Have you that never? That you from that wrong english speak? We have that every now and then here home...
Oh ja, die heb ik voor mn ouders gekocht toen ze cursus Engels dedenquote:
Goed nieuws: er is inmiddels ook al een tweede deel!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat boekje ga ik kopen
In ONZ heeft eens een topic gestaan met letterlijke vertalingen. Ik heb nog nooit om een topic op FOK! zo moeten lachen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Blokfluit (dat raggertje er bij op de foto van PF![]()
), toen altfluit en toen dwarsfluit.
En daarna zou ik wel ff gaan saxofoon spelen maar ineens vond ik paarden en jongens interessanter
Ik vind het wel lekker hoor; als het zo snel gaat, is het moeilijk om te volgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Wat een langzaam topic!
O thenks, die ga ik opschrijvenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aaaah, de sink geshined!![]()
En VMW, een vriendin van mij is op de Rotterdamse markt (Blaak) dus echt bestolen van een paar plastic tasjes! Staat ze bij de kaasboer, even die dertig tasjes op de grond gezet....gamba's weg, groente weg, brood weg! Het schijnt daar vaker te gebeuren![]()
Wel handige methode als je geen geld hebt (opletten PF!): chaotische dames met veel tasjes achtervolgen op de markt
Headlines van metro: "Amsterdamse Marktguerilla slaat weer toe"quote:
Metro kennende zal het dan wel "Amsterdase Marktguerilla slaat weer toe" zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Headlines van metro: "Amsterdamse Marktguerilla slaat weer toe"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |