quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik moet met PF op een dansklasje, dat wordt brullen, ik zie het al.
PF is net zo motorisch gestoord als ik!
Ik doe ook meequote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik moet met PF op een dansklasje, dat wordt brullen, ik zie het al.
PF is net zo motorisch gestoord als ik!
Tegen de tijd dat ik een bepaalde huppel door heb en in de spiegel kijk, kan ik het niet eens meer met de rest vergelijken omdat zij dan alweer drie pasjes en bewegingen verder zijn!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:15 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Geniaal, moeten we doen!!
En dan denk ik, na 5 x het zelfde pasje.. HAA BABY looking smoooth! En dan kijk ik in de spiegel en dan zie ik iets heel anders doe dan de rest![]()
Zo helemaal niet fier en krachtig, maar eerder betty spaghetti op LSD.
Oh, en ik moest tijdens de intro een (stijl)dansje instuderen, en aangezien ik bij een sportopleiding zit moest ik met een voetballer.. En ik draaide echt iedere keer weer de verkeerde kant inEn hij was zooo veel beter
!!!
Bij de introweek moest ik in het begin voor straf een dansje doen omdat ik slippers aanhad.. Met 4 kerels.. En wij zo.. Okee.. voorlangs.. achterlangs... voorlangs... sluit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik![]()
Ik huppel altijd steevast de verkeerde kant op en voel me een spastische stuk vee
Toegeven en dan weer streng doen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb neiging tot snaaienAl twee dagen. Make ze hurting stopppp
Maar dit is pas de vierde dag dat ik weer een beetje oplet, zou zonde zijn!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toegeven en dan weer streng doen!
Hee, die had ik ook vandaag als toetje! Maar vroeger smaakten ze veel perigerquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dit is pas de vierde dag dat ik weer een beetje oplet, zou zonde zijn!
Heb nu een festini peer ijsje
Die ga ik ook kijken! Maar ik heb hem nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Oh lekker Goodbye, een ijsje!Ik heb alleen mini Magnums in huis
En ik ga er zo eentje nemenMaar ik mag het, want ik rook niet meer
Zometeen even met een bruisbal van ElisaB in het badje en daarna voor de 14e keer The Wedding Planner op tv kijken denk ik![]()
Ik vond hem heerlijk, lekker zoetquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, die had ik ook vandaag als toetje! Maar vroeger smaakten ze veel periger
Ik zat ook echt zo vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Wees blij Muis! Ik zou willen dat ik hem nog nooit gezien had!
Het is een enige film!![]()
Met Karev als sullige verloofde! Je herkent hem haast niet straks, weet ik zeker!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat ook echt zo van![]()
Dat is Alex!! Maar minder hot!!
![]()
![]()
Haha ik denk het nu wel omdat jij het gezegd hebt!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Wees blij Muis! Ik zou willen dat ik hem nog nooit gezien had!
Het is een enige film!![]()
Met Karev als sullige verloofde! Je herkent hem haast niet straks, weet ik zeker!
Ahh wat een scheetje!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het echt een stuk later pas door!
Komt door dat gekke Italiaanse accentje!
Jeujjjjjjjjjjjjj! Het einde komt in zicht!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik denk het nu wel omdat jij het gezegd hebt!
Oh en na morgen zit ik in de single digits wat betreft het aantal overgebleven bestralingen
Ja echt wel!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeujjjjjjjjjjjjj! Het einde komt in zicht!!!!
Jaaa eindelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik denk het nu wel omdat jij het gezegd hebt!
Oh en na morgen zit ik in de single digits wat betreft het aantal overgebleven bestralingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |