Ik was ook best goed voor een dove, maar samenspelen ging echt niet. Heb nog even in zo'n fanfaretoestand gespeeld, maar ik liep meer te playbackenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Ik was best goed hoor, maar toen werd ik puber en de slappe lach en dwarsfluit gaan niet samen
Hijo de la Luna?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ik kan alleen dat maanliedje op een blokfluit
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb m'n oude dwarsfluit ingeruimd voor een keyboard. We kregen er sws minder voor dan gehoopt, want ik had m'n zus er een beuk mee gegeven
![]()
(met de blokfluit ook trouwens
).
Ben jij ook 35?quote:
Oei, mijn stapelbed was in elkaar gestort op mijn dwarsfluit want ik had geen zin gehad om hem in z'n doosje te doen.. Maar dat kon gewoon gerepareerd wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was ook best goed voor een dove, maar samenspelen ging echt niet. Heb nog even in zo'n fanfaretoestand gespeeld, maar ik liep meer te playbacken.
Maar serieus: als ik het straks weer hebben kan met m'n oren, regel ik een tweedehandsje en dan ga ik weer spelen.
Heb m'n oude dwarsfluit ingeruimd voor een keyboard. We kregen er sws minder voor dan gehoopt, want ik had m'n zus er een beuk mee gegeven
![]()
(met de blokfluit ook trouwens
).
au claire de la lunequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hijo de la Luna?
Mieke hou je vast kun je vast ook wel.
Ik wil gitaar en piano leren spelen, ooit! Weet je hoe tof omg!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik mocht als kind geen muziekinstrument bespelen omdat mijn moeder het als kind verschrikkelijk had gevonden.![]()
Eenmaal op eigen benen besloot ik gitaar te willen spelen, maar mijn handen zijn te klein om alle accorden te kunnen pakken.![]()
En 35 is juist jong!
Zo heet dat liedje, doos sufferdquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
au claire de la lune
zoiets dacht ik?
En wie is Mieke? Telkamp?
Heel veel kinderen willen dwarsfluit spelen omdat dat zo mooi glimtquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ik mocht toen ik 5 was een instrument uitkiezen om te spelen (uit alle @ muziekschool Amsterdam..)
En ik koos een dwarsfluit omdat die van zilver was!!!!!!
Kleine golddigger in de dop!!
Zilver =/= goudquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ik mocht toen ik 5 was een instrument uitkiezen om te spelen (uit alle @ muziekschool Amsterdam..)
En ik koos een dwarsfluit omdat die van zilver was!!!!!!
Kleine golddigger in de dop!!
36 zelfs.quote:
Let op de PIquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het begint met zilver, het eindigt met goud. Dat bedoelt PF.
Komt vast door frisse en fruitige manier van postenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Mieke hou je vast
aan de takken van de booooooooooomen
Mieke hou je vast
aan de touwen van de masssssssssst
Zoiets was het toch?
En nee! 35 Is niet oud!
Hoezo dacht je eigenlijk dat ik jonger was Adelante? Als nou even 'aan de hand van je fobo' antwoordt ben ik weer blij met je!
gouden bruiloftquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het begint met zilver, het eindigt met goud. Dat bedoelt PF.
Nou kijk, je ziet wel eens van die foto's hier met vrouwen er op en dan schat je de leeftijden een beetje in en als er dan een zegt de oudste te zijn, ga je denken dat die anderen dus jonger moeten zijn en dus allemaal zo rond de 31/32 uitkomen. Maar ik ben niet degene die je leeftijden moet laten radenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Mieke hou je vast
aan de takken van de booooooooooomen
Mieke hou je vast
aan de touwen van de masssssssssst
Zoiets was het toch?
En nee! 35 Is niet oud!
Hoezo dacht je eigenlijk dat ik jonger was Adelante? Als nou even 'aan de hand van je fobo' antwoordt ben ik weer blij met je!
Ik ken wel een hele mooie Groningse pot van 36.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij ook 35?.
* Viking84 noteert VMW ook op lijstje potentiële crushes.
Do tell.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken wel een hele mooie Groningse pot van 36.
Qua naam zou ze bij je passen, Viking.
Daar hoef ik niet bang voor te zijn, ik stond dinsdag nog tot mijn polsen in runderhart en we hadden geen handschoenen aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vlees met je blote handen aanraken vond ik ook wel eng toen ik net op kamers zat en het voor het eerst moest doen. Maar om die oesterzwammen moet ik wel een beetje grinniken
Hey dankje! Ik ga dat spul opzoeken. Ik slik op dit moment zo'n multivitamine (die, zag ik net, houdbaar tot 08-2008 isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef SHE het volgende:
Chico; ik heb thuis nog even gechecked en de L-Tyrosine die ik slik is van ' Supreme Nutrition ' .
Voor mij helpt ie beter dan wat dan ook. Je voelt er verder niks van, behalve dat wanneer extreme spanning toeneemt, je beter in staat bent je hoofd koel te houden.
Daarnaast verlaagt het je cortisol spiegel ( cortisol is het stress hormoon )
Als je daarnaast ook nog braaf met je voeding in de weer gaat, dan denk ik dat je een sterk defense plan hebt.
Jawel hoor. Draait Boy A. niet? Ik heb al zoveel reclame voor die film gemaakt en ik heb hem zelf nog niet eens gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
En nu wil ik naar de bios om het te vieren. Maar dr draait niets leuks.
Ik ben ook motorisch gestoordquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met steps? Is dat moeilijk als je motorisch gestoord bent?
De lesjes die ik vroeger deed worden op zo'n tijdstip gegeven dat ik meteen al de eerste van de 9 zou missen, dus ik ben eens aan het kijken naar alternatieven. Er staat bij 'uitdagende choreografie', en ik ben motorisch niet zo handig dus ik ben bang dat het misschien te moeilijk is.Aan de andere kant staat er ook weer dat het je coördinatie verbetert, wat weer impliceert dat die niet perfect hoeft te zijn als je eraan begint...
Sigridquote:
Ik werd laatst toen ik mijn kind ging ophalen van de opvang nog uitgelachen door twee meisjes:"Ben jij een moeder?!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
36 zelfs.![]()
Maar ik ben eergister in de trein nog door een jochie in mijn been (?) geknepen, dus ben nog niet helemaal verlept.
Waar gaat ie over? Ik vind eigenlijk bijna nooit films leuk. Ik hou (voor in de bios) alleen van actie. En dan moet er ook nog een beetje verhaal in zitten. Dus wanted en death race waren leuk, maar de films die nu draaien klinken zo saaiquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Draait Boy A. niet? Ik heb al zoveel reclame voor die film gemaakt en ik heb hem zelf nog niet eens gezien.
WAT deden ze???quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik werd laatst toen ik mijn kind ging ophalen van de opvang nog uitgelachten door twee meisjes:"Ben jij een moeder?!![]()
![]()
![]()
!"
Dat stelde me wel gerust, al blijft het natuurlijk een aantasting van mijn ouderlijke waardigheid
En ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik moet met PF op een dansklasje, dat wordt brullen, ik zie het al.
PF is net zo motorisch gestoord als ik!
Weetiktochquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Oh enneh....
DISCLAIMER:
Ik ben niet, ik herhaal: NIET gestopt met stoppen met roken!
Dat was slechts Vik d'r poging tot humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |