Hm, misschien bedoelen ze het als 'grapje' omdat hij op dat plaatje moedervlekken heeft zitten?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:57 schreef Greys het volgende:http://kalaswell.blogspot.com/2007/05/guess-bellybutton.html
Ennuh, Tom Selleck skin cancer?
Ja ik denk het haast wel!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, misschien bedoelen ze het als 'grapje' omdat hij op dat plaatje moedervlekken heeft zitten?
Het is zelfs met uitroepteken, als enige in de reeks: Dank U, Dokter!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, MinderMutsig waarschijnlijk wel. Kijk jij Hoe moet ik met mijn kind? (tweedelig) wel vaak genoeg in?
Dank U, dokter (misschien was het zonder hoofdletter en/of komma) vind ik ook zo'n briljante titel.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:06 schreef Ewelina het volgende:
Oh en Goodbye: ik kan het bestandje helaas niet omzetten, dus helaas
De weg tot het hart is vierdelig! Minstens! In elk geval heb ik hier vier delen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is zelfs met uitroepteken, als enige in de reeks: Dank U, Dokter!De titels zijn geweldig, al stelde ik me bij de meeste iets heel anders voor dan waar het uiteindelijk over ging. Het Rijk Alleen (vervolg van Gelukkig Gezin
), en ook het laatste deel van de serie, vind ik wel heel onheilspellend klinken.
Hoe moet ik met mijn kind heb ik helaas niet, die lijkt me ook heerlijk. Hier staat alleen de vergruisde Dr Spock in de kast. Leuk is ook dat De weg tot het hart - tweedelig!- alleen maar over eten gaat! Doe jij ook echt de inmaak en de weck?
Ja hij staat er nog (quote:
Wat ben jij valsquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even naar You Tube om naar MoBlo en Kwakveense te luisteren.
Je klinkt als mijn vatiquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Stond ie wel op slot?
Wáár heb je hem dan neergezet?
Stond hij niet in de bewaakte stalling?Ei! Dan vraag je er ook om dat ie gejat wordt!
Jij bent ook nooit eens zuinig op je spullen!
Vond je hem soms niet mooi
\voorproefje reactie Boem Dinnetje.
rechtsquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Ik ook!!!
Links of rechts?
*twilight muziekje opzet*
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ben jij vals
Ik ga hem voor straf naar je opsturen (en nu hoop ik dat je Quick Time player hebt)
Ja, er zijn wel talentvolle dames hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..], zo bedoelde ik het niet
.
Maar MoBlo heeft echt zo'n lief stemmetje![]()
. Ik kreeg er helemaal tranen van in m'n ogen
[/emo].
Je mag je bestandje wel naar me opsturen hoorBen wel benieuwd
Luister nu naar Kwak
.
Ja hooooooorquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys heeft het stoppen met roken opgegeven.
Stommm! Ik heb ook een fiets voor kerst gehad, een gammel ding, maar MIJN fietsquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar met mijn fiets gaat 't er vooral om dat 't een kerstcadeautje van Anouk was.
mijn vertrouwen in de wereld, het is wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tssssk, faalhaasquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Herkenning, daarom dus ook maar een lijstje:
O: ei met 2 boterhammen en kaas en spek (moest op)
T: ga nu chocolademelk maken
L: 2 boterhammen kipfilet, misschien wat geblenderd fruit erbij
T: tentamen
D: broodje in de stad halen
T: wijntjessss![]()
Herkent iemand het volgende rare verschijnsel:
Dan heb ik zin in eten en ga ik bedenken wat ik allemaal zou willen eten, zonder dat ik iets eet.
Dan wil ik daarna daadwerkelijk iets gaan eten, en ben ik ineens heel bang dat ik al heel veel heb gegeten, en maak me zorgen of ik wel echt alleen heb gedacht aan dat eten, of dat ik het toch per ongeluk echt heb gehad allemaal
Nou dan is ze pas een half uur gestopt met het stoppen met rokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als ik een pakje menthol sigaretjes in huis had, dat ik er misschien al wel eentje had opgestoken, één haaltje had genomen en hem uit had gemaakt. Vandaar dat ik dan ook niets in huis heb, ik ken mezelf een beetje na 35 jaar![]()
Hier Dag 4, gaat aardig, maar ik word wel moe van mezelf. Weer om 5 uur wakker geworden, helemaal plakkerig en zweterig (hoe lang duurt dat?) en niet meer in slaap gekomen. 's Avonds val ik prima in slaap dus, maar ik word elke dag rot vroeg wakker. Verder had ik vanmiddag vrij (altijd op donderdagmiddag) en liep ik me als een dolle uit te sloven met stogzuigen, dweilen, gootsteen boenen, vaatwasser leeghalen enz. enz. Als ik tien minuutjes ga zitten gaat het mis, dan moet ik roken. Arghhhh.
Zometeen lekker sushi en sashimi eten om mezelf te belonen voor de goede klusjes van vanmiddag en dat ik nog steeds niet in de val ben getrapt. (Vier dagen is voor mij 'nog steeds' ja).
Is ze misschien nog wel van het rokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dan is ze pas een half uur gestopt met het stoppen met roken
Die fruitbomen bejubelen heb je natuurlijk geleerd van Plant en Dier als huisgenoten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
De weg tot het hart is vierdelig! Minstens! In elk geval heb ik hier vier delen..
* voor- en tussengerechten, soepen, vlees, wild en gevogelte, vis, schelp- en schaaldieren, slakken en kikkers
** aardappelen, groenten, sauzen, warme en koude nagerechten
*** vruchten, inmaak, gebak, snoeperijen, dranken en ijs
**** provisiekast, borrelhapjes, tafelversiering, menu's, lunchschotels, rijsttafelgerechten, voeding voor speciale gevallen, zoals voor aanstaande moeders en kinderen, maaltijden zonder vlees, eiergerechten, kaasgerechten, maaltijden voor kamerbewoners, de hooikist, kooktoestellen en hun gebruik
Ik moet ze maar eens herlezen zie ik. Komend jaar wil ik met inmaak & weck beginnen; dan zou de voorraadruimte er moeten zijn en de moestuin verdubbeld, en ik zal minder bessen aan de vogels gunnen en regelmatig ritueel de fruitbomen bejubelen opdat zij toch eens fruit geven gaan.
Hahaha, je deed alsof je me niet geloofde, maar je moest toch even bewijs zoeken hèquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dan is ze pas een half uur gestopt met het stoppen met roken
35 is haske jong. De helft van je leven, aldus Dantequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is ze misschien nog wel van het roken
Maar ze is wel 35Ik dacht jonger
Speel jij dwarsfluit?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Zo, Ewelina's muziek ook beluisterd. Leuk hoor. Ik hoor niet dat er spuug in je rietje zit iig
.
Als ik m'n dwarsfluit nog had zou ik ook eens wat online plempen.
Vroeger speelde ik dwarsfluit. Ben ermee gestopt omdat m'n oren achteruit gingen en omdat ik elke avond na het eten verplicht moest spelen en daar was ik zat vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Speel jij dwarsfluit?:o Leuk!
Ik hoor dat wel, maar goed, ik vind mijn klank ook belabberdIk moet een nieuw rietje erop zetten en eigenlijk ook een ander instrument. Piepjes zijn niet zo leuk
Probeer dwarsfluit of viool. Ik vind dat zulke mooie instrumentenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Speel jij dwarsfluit?Leuk!
Ik hoor dat wel, maar goed, ik vind mijn klank ook belabberdIk moet een nieuw rietje erop zetten en eigenlijk ook een ander instrument. Piepjes zijn niet zo leuk
Bij mij was het tot een week terug 3 jaar geleden dat ik voor het laatst speelde. M'n vingervlugheid is een beetje wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik dwarsfluit. Ben ermee gestopt omdat m'n oren achteruit gingen en omdat ik elke avond na het eten verplicht moest spelen en daar was ik zat van.
Heel misschien kan ik straks, na m'n operatie weer spelen. Maar het is toch wel een jaar of 12 geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb denk ik.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon een andere klarinet wil kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Probeer dwarsfluit of viool. Ik vind dat zulke mooie instrumenten.
Ik denk ook dat ik het snel weer oppakquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij was het tot een week terug 3 jaar geleden dat ik voor het laatst speelde. M'n vingervlugheid is een beetje weg
Haha, ja, dat oefenen heMaar volgens mij verleer je het niet (tenminste, als je een beetje aanleg hebt). Het is denk ik net zoiets als met fietsen
Oquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon een andere klarinet wil kopen![]()
Maar viool is prachtigDwarsfluit persoonlijk iets minder, maar ik hou van houten instrumenten
Ik heb hier wel een houten dwarsfluit liggen
Ook als ze een koltrui aan heeft?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niks met violen, maar als Janine er op speelt
Dan kan ze die viool niet in d'r nek zetten, vermoed ik zo maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook als ze een koltrui aan heeft?
ik wou eigenlijk in dat topic posten dat jij haar aan het saboteren bent, maar toen zag ik die post en ik dacht, ach laat ik niet stokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, je deed alsof je me niet geloofde, maar je moest toch even bewijs zoeken hè.
Ik speel(de) ook dwarsfluit, totally gay!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Speel jij dwarsfluit?Leuk!
Hij komt uit India, dus het is niet zo een die je hier in een orkest aantreftquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het snel weer oppak. Blokfluit heb ik nog wel eens gespeeld na jaren en dat heb ik ook vrij snel weer opgepakt
.
[..]
O.
Houten dwarsfluit?. Pics?
.
How thoughtfulquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:43 schreef P.F het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk in dat topic posten dat jij haar aan het saboteren bent, maar toen zag ik die post en ik dacht, ach laat ik niet stoken
Dat is een blokfluit.quote:
Dat was toch een grappie, liefquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Vik! Zit jij mij even onderuit te halen anders!
Ik ben geen opgevert! Foei!
quote:Ik heb ook jaren dwarsfluit gespeeld trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |