abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:54:40 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65320390
Het vorige deel: Slank de lente in # 499. Met supplementen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_65320397

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart worteltjes en broccoli met yoghurt-dipjes voor iedereen
Ja doei.
pi_65320407

500 joehoe!

[ Bericht 79% gewijzigd door Laureline op 22-01-2009 16:02:29 ]
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 15:55:40 #4
70532 loveli
N
pi_65320423
Yay, 500!
crap in = crap out
pi_65320426
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Ah kijk, dat verandert de zaak.
Ik ben namelijk met dun dekentje wanhopig naar de bank verhuisd en heb de rest van de nacht geen oog dichtgedaan terwijl prins Olivier zich nog even omdraaide en de dekens meetrok.

In mijn herinnering heb ik hem heel hard door elkaar geschud en uitgeschreeuwd: IK KAN ZO ECHT NIET SLAPEN! IK MOET SLAPEN! HOUD NOU OP! En toen is hij zelf vertrokken.
quote:
Ik heb honderd keer gezegd dat die katten van bed af moeten. Ze hebben hun eigen peperdure bedden. Want door die katten gaat Prins O. diagonaal liggen en duwt mij uit bed
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je wist waar je aan begon met Prins O.! Ik vind het wel schattig dat hij zo verknocht is aan die beesten. Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb het voor elkaar gekregen dat de katten niet de slaapkamer in komen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:55:52 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65320430
Jeej.
Niet meer actief op Fok!
pi_65320436
Happy jubileum to us all! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65320439
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65320489
Jeej, gefeliciteerd met ons jubileum allemaal!

Claudia_x: wat deed je vriendje dan waardoor je niet kon slapen, snurkt ie ofzo?

Moblo: ah, dat is wel een verschil ja. En je moet natuurlijk oefenen voor landen waar geen asfaltwegen zijn, prima excuus.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:57:49 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65320499
TVP in jubel-topic!

En nu ben ik er weer snel vandoor, important bizniz! Baiiii!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65320527
pi_65320545
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Moblo: ah, dat is wel een verschil ja. En je moet natuurlijk oefenen voor landen waar geen asfaltwegen zijn, prima excuus.

en dit is echt een koopje, vooral als we nog af zouden kunnen dingen

maar we moeten 't er nog even uitgebreid over hebben
Ja doei.
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:59:20 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65320574
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

In mijn herinnering heb ik hem heel hard door elkaar geschud en uitgeschreeuwd: IK KAN ZO ECHT NIET SLAPEN! IK MOET SLAPEN! HOUD NOU OP! En toen is hij zelf vertrokken.
[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je wist waar je aan begon met Prins O.! Ik vind het wel schattig dat hij zo verknocht is aan die beesten. Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb het voor elkaar gekregen dat de katten niet de slaapkamer in komen.
Ik ben dus totaal niet assertief s' nachts. Ik ben s' nachts volgens mij heel iemand anders

Wel lief van je lief dat hij is vertrokken. Dat zou mijn prins dus niet doen, net als die kleine prinses dat vertikt ( die zet zich schrap als je haar probeert te verwijderen.
Drie keer raden wie er naast mij braaf op de bank lag? Poekie

Ik ga denk ik maar een zakje malthesers halen voor Poekie
pi_65320584
Mijn Mineola is groter dan mijn sinasappel!
pi_65320601
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, gefeliciteerd met ons jubileum allemaal!

Claudia_x: wat deed je vriendje dan waardoor je niet kon slapen, snurkt ie ofzo?
Jep. Met zo'n crescendo. Ik word er gek van.

Meestal snurkt hij niet, overigens, dus als hij het wel doet ben ik er helemaal door van slag.
pi_65320605
*jubileumfelicitaties voor iedereen*

en ik ga zo nog ff verder met studeren, was ophangen en douchen
(wat kan je druk zijn op een vrije dag....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65320608
500

BJ, wàt een enorm verschil! Als je niet beter wist, zou je niet geloven dat hier dezelfde vrouw op de foto staat. Serieus!

SHE, mijn vader kon ook altijd zo dramatisch zuchten! Je wist gelijk hoe laat het was. Met enig verschil dat hij echt never nooit een uit-zijn-vel-spring-moment had. In ieder geval kan ik het me niet heugen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65320638
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en dit is echt een koopje, vooral als we nog af zouden kunnen dingen

maar we moeten 't er nog even uitgebreid over hebben
Kunnen jullie deze dan allebei gebruiken? Dan is het helemaal handig.
pi_65320689
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Kunnen jullie deze dan allebei gebruiken? Dan is het helemaal handig.
we moeten dan ruzie gaan maken wie er wanneer op mag rijden
totdat er geld is voor een tweede dan hebben we twee motoren de man
Ja doei.
pi_65320717
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Meestal snurkt hij niet, overigens, dus als hij het wel doet ben ik er helemaal door van slag.
Oja, dat heeft mijn vriendje soms ook... verschrikkelijk! Gelukkig houdt het meestal wel even op als ik hem duw zodat 'ie anders gaat liggen, in elk geval lang genoeg om in slaap te vallen. Ik weet eigenlijk niet waarom hij in een keer zo hard gaat snurken terwijl hij normaal helemaal niet snurkt, vreemd.
Mijn vader snurkt elke nacht zo en de vriend van een vriendin ook, ik snap niet hoe ze dat volhouden.
pi_65320720
quote:

[..]

Hoe komt dat? Verkouden?
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 16:03:39 #22
70532 loveli
N
pi_65320762
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tjsa, als je geen kinderen hebt hou je geld over, he...
crap in = crap out
pi_65320764
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon om de beurt een rondje.
Moet je wel een rond offroad-stuk vinden natuurlijk.

Ach ja, als dat je passie is. Andere mensen hebben andere dure hobbies.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:03:49 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65320773
geloof ik (vanwege het jubileum).
Zal ik dit topic maar als startpunt nemen om minder te Fok!ken

Ga nu de kindjes ophalen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65320803
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Tjsa, als je geen kinderen hebt hou je geld over, he...
yup!
Ja doei.
pi_65320817
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef SHE het volgende:

Wel lief van je lief dat hij is vertrokken. Dat zou mijn prins dus niet doen, net als die kleine prinses dat vertikt ( die zet zich schrap als je haar probeert te verwijderen.
Hier ben ik de prinses, samen met Sophietje. Die zet zich op precies dezelfde manier schrap. Gister liep mijn lief met haar als een soort rugzakje rond omdat ze niet los wilde laten.

Shit, ik voel me echt heel schuldig. Het klinkt overigens suf, besef ik nu, om een zakje Malthesers kopen. Maar mijn lief haalt die dingen nooit in huis omdat ik de verleiding niet kan weerstaan. Daarom is het een Groot Gebaar, zeg maar.
quote:
Drie keer raden wie er naast mij braaf op de bank lag? Poekie

Ik ga denk ik maar een zakje malthesers halen voor Poekie
Poekie rules!
pi_65320869
quote:

[..]

Mijn vent snurkt wel. Veel. En hard. En ik val slecht in slaap en slaap licht
Als ik een stressvolle periode heb op mijn werk ofzo, slaapt een van ons beneden
pi_65320883
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gewoon om de beurt een rondje.
Moet je wel een rond offroad-stuk vinden natuurlijk.

Ach ja, als dat je passie is. Andere mensen hebben andere dure hobbies.
goed dat je 't zegt moet nog even iemand terugmailen! Over offroadstukjes gesproken
Ja doei.
pi_65320895
Ik word eigenlijk alleen wakker van Sasha's gesnurk, die uiteraard tussen mij en in keihard ligt te snurken. Maar ik kan haar niet wegsturen. Daarvoor is ze te lief
pi_65320900
Ik lag tijdens een studiereis eens met iemand op de kamer (ik kende hem daarvoor niet) en hij had met een grijns op zijn gezicht gezegd: 'Ik snurk wel hoor'. Ik dacht dat hij een grapje maakte en de eerste week had ik nergens last van. Tot ik een keer 's nachts wakker werd omdat ik moest plassen... Mèn, wat een geluid!! Blijkbaar was ik de hele week zo moe geweest dat ik in slaap was gevallen voordat hij de kans kreeg om me met zijn gesnurk uit mijn slaap te houden
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65320918
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hoe komt dat? Verkouden?
Vervelend genoeg denk ik dat hij er last van heeft in periodes dat hij héél moe is en hard slaap nodig heeft.

Ik heb een tijdje geprobeerd om oorstoppers te gebruiken, maar die dingen hebben als vervelend neveneffect dat je extra alert bent op beweging. Aangezien mijn lief ook nogal veel en onverwacht beweegt in zijn slaap kan ik dan óók niet slapen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:09:24 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65321007
Chocolademelk mit Sahne .
Niet meer actief op Fok!
pi_65321021
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vervelend genoeg denk ik dat hij er last van heeft in periodes dat hij héél moe is en hard slaap nodig heeft.

Ik heb een tijdje geprobeerd om oorstoppers te gebruiken, maar die dingen hebben als vervelend neveneffect dat je extra alert bent op beweging. Aangezien mijn lief ook nogal veel en onverwacht beweegt in zijn slaap kan ik dan óók niet slapen.
Ok, dat is helemaal vervelend. Als het nu door een verkoudheid kwam, dan had ik je een doorgesneden ui naast het bed aangeraden. Dan kun je namelijk weer gewoon ademen.
Nu zou ik zeggen dat hij eerder naar bed moet gaan.
pi_65321084
Dankjewel Elisa
En huilen doe ik niet om Fok! hoor

Gefeliciteerd met de 500 meiden
pi_65321108
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik lag tijdens een studiereis eens met iemand op de kamer (ik kende hem daarvoor niet) en hij had met een grijns op zijn gezicht gezegd: 'Ik snurk wel hoor'. Ik dacht dat hij een grapje maakte en de eerste week had ik nergens last van. Tot ik een keer 's nachts wakker werd omdat ik moest plassen... Mèn, wat een geluid!! Blijkbaar was ik de hele week zo moe geweest dat ik in slaap was gevallen voordat hij de kans kreeg om me met zijn gesnurk uit mijn slaap te houden
Ik heb een keer een nacht op een kamer geslapen met een dame die zoveel overgewicht had dat ze enkel op haar rug kon slapen. Al dat gewicht drukte onderwijl wel op haar borstkas (dent ik). Ik heb nog nooit zulk idioot hard gesnurk gehoord! Echt, ik ken olifanten die minder herrie maken

Geen oog dichtgedaan, dus
pi_65321200
pi_65321245
- Tinkepink, graag gedaan
- Wie zich zorgen maakt over jodium: JoZo gebruiken (ook natriumarm verkrijgbaar)
- Ik eet mijn schapen en kippen zelf op

Ben ik nog iets belangrijks vergeten ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65321287
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef sigme het volgende:
- Tinkepink, graag gedaan
- Wie zich zorgen maakt over jodium: JoZo gebruiken (ook natriumarm verkrijgbaar)
- Ik eet mijn schapen en kippen zelf op

Ben ik nog iets belangrijks vergeten ?
wat is je favoriete standje?
Ja doei.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:19:28 #39
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65321289
Dit illustreert mijn leed wel een beetje, met de toevoeging dat ik allergisch ben voor deze wezens en ik sowieso geen lucht krijg als ze in my face liggen

http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html
pi_65321308
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef sigme het volgende:
I know. Maar ik vind Maldon-zout veel leuker... Ik moet me 's verdiepen in supplementen.
pi_65321329
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
Dit illustreert mijn leed wel een beetje, met de toevoeging dat ik allergisch ben voor deze wezens en ik sowieso geen lucht krijg als ze in my face liggen

http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html
Ja doei.
pi_65321392
500
Fok!bejaarde
pi_65321474
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb een keer een nacht op een kamer geslapen met een dame die zoveel overgewicht had dat ze enkel op haar rug kon slapen. Al dat gewicht drukte onderwijl wel op haar borstkas (dent ik). Ik heb nog nooit zulk idioot hard gesnurk gehoord! Echt, ik ken olifanten die minder herrie maken

Geen oog dichtgedaan, dus
Dat zou best wel eens kunnen. Je zou er maar altijd naast moeten liggen! Ben blij dat mijn lief niet snurkt, zeg!

Ontopic: Its yoghurt-time (alleen dan met een lepel, want met vork lijkt me geen succes)
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:27:18 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_65321497

500 topics gefeliciteerd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:29:46 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65321555
Aaaaaaaaaaaah, ik heb hierin gepost
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65321559
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn Mineola is groter dan mijn sinasappel!
En hij smaakt helemaal niet zo lekker zurig als normaal.
pi_65321573
Helemaal vergeten te zeggen: Greys, wat goed dat je bent gestopt met roken!

Het gaat wel weer over.
pi_65321586
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ontopic: Its yoghurt-time (alleen dan met een lepel, want met vork lijkt me geen succes)
Pfffft, ik heb mijn eetverslaving geloof ik op de magere kwark overgebracht: ik lepel zó gedachteloos een hele bak leeg.
pi_65321599
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik pak er ook nog effe eentje
  Vis een optie? donderdag 22 januari 2009 @ 16:31:46 #50
70532 loveli
N
pi_65321614
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Van Appie? De laatste tijd zijn die dingen vaker beschimmeld dan niet.
crap in = crap out
pi_65321652
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Van Appie? De laatste tijd zijn die dingen vaker beschimmeld dan niet.
Nee! Van de C1000. Die van de appie van pas waren onwijs lekker. Die ik van de week bij de C1000 haalde waren enorm groot en ik denk dat daar het smaakverlies ook in zit.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:33:52 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65321670
Zo, ik ben blij Had m'n 'baas' bij Humanitas een mailtje gestuurd dat het niet helemaal lekker loopt met één vd cursisten en ze zei dat één van de andere vrijwilligers uit het onderwijs komt en dat zij mij wel op weg kan helpen. Sowieso ben ik niet van plan het meteen op te geven natuurlijk .

Ik heb net even gekeken hoe lang ik al in Slank zit en ik post sowieso al vanaf topic 50 mee . Jeutje .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:34:04 #53
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65321676
Gefeliciteerd! .

Net huis van wederom een zware dag studeren.. Morgen tentamen! Helaas moet ik er volgende week nog 3 . Achja.

Lijstje:
O: Toast met eitje
T: Boterham kaas
L: Twee appeltjes
T: Chocolademuffin (had ik verdomde zin in .)
D: Wat de pot schaft. kookt.

Ik wil niet meeeheer . Maar ik moet nog een week. Nog één week en dan is alles weer oke.
pi_65321686
Hoe eet je zo'n mineola, en hoe smaakt dat nou? Sinds de pomelo heb ik de gemuteerde sinaasappelachtigen maar links laten liggen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:35:15 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65321717
500!

Wil iemand even zeggen dat alles gewoon oké is enzo?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65321773
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Laureline het volgende:
Hoe eet je zo'n mineola, en hoe smaakt dat nou? Sinds de pomelo heb ik de gemuteerde sinaasappelachtigen maar links laten liggen.
Ik pel m altijd. En dan eet ik m in stukjes.
Hij smaakt wat zuriger dan een sinasappel en ik vind m erg lekker.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:36:49 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65321779
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ] 500! [ afbeelding ]

Ik vroeg me al af of ik soms scheel aan 't worden was .
Niet meer actief op Fok!
pi_65321813
500

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:37:48 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65321821
Wat zou er niet ok zijn Sugar?
pi_65321851
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb net even gekeken hoe lang ik al in Slank zit en ik post sowieso al vanaf topic 50 mee . Jeutje .
In m'n posthistory zie ik dat ik voor het eerst in deel 79 in Slank heb gepost
pi_65321901
Gefeliciteerd met de 500!

Hier gaat het slank worden trouwens slecht, ik heb de hele dag honger. Of nouja, waarschijnlijk buikpijn, maar ik voel het verschil nooit tussen die twee.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:40:25 #62
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65321918
SHE: ik. Even bluh.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:41:29 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65321952
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:40 schreef Sugar het volgende:
SHE: ik. Even bluh.
We kennen je toch niet anders moppie

Lach erom! hard! En doe de Marilyn elke ochtend!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:43:29 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65322011
Ik ben soms ook wel oké met mezelf, hoor.
En ook geinteresseerd in anderen.
pi_65322016
Wij hadden het lumineuze plan opgevat tijdens het pimpen van de badkamer om een grote spiegel op te hangen. Nu kijk ik elke dag tegen m'n hele naakte ik aan tijdens het ochtendritueel. Zie dan maar eens overtuigd te blijven van je eigen geweldig-zijn.
pi_65322019
Het is ondertussen al zo erg met me aan het worden dat ik van plan ben om hier morgen te gaan kijken en ik er nog enorme zin in heb ook: http://www.happytown.nl/Groningen-Kamphuis/kookgereedschap.htm
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 16:44:44 #67
163650 Greys
pi_65322048
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ] 500! [ afbeelding ]

Oke met wat?

Laat maar, ik loop weer eens achter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:44:47 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65322052
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Sugar het volgende:
Ik ben soms ook wel oké met mezelf, hoor.
En ook geinteresseerd in anderen.
Daarom; niks aan 't handje.

En vanavond pannekoeken !
pi_65322080
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hadden het lumineuze plan opgevat tijdens het pimpen van de badkamer om een grote spiegel op te hangen. Nu kijk ik elke dag tegen m'n hele naakte ik aan tijdens het ochtendritueel. Zie dan maar eens overtuigd te blijven van je eigen geweldig-zijn.
Wij hebben om de één of andere werkelijk onbegrijpelijke reden ook een enorme spiegel in het douchegedeelte hangen. Gelukkig heb ik -5 dus zie ik sowieso niks!
pi_65322090
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is ondertussen al zo erg met me aan het worden dat ik van plan ben om hier morgen te gaan kijken en ik er nog enorme zin in heb ook: http://www.happytown.nl/Groningen-Kamphuis/kookgereedschap.htm
Nog even oefenen en je bent toe aan een echt koksmes Leuk hoor!

Sugar: bluh? ondanks dat het afvallen zo lekker gaat?
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:46:06 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65322101
quote:
Ik vind het juist heerlijk!. Op goede dagen zie ik alles namelijk extra goed.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 16:46:43 #72
163650 Greys
pi_65322116
Hoezeeeeeeeeeeeee, jubileum! Gefeliciteerd, chicks and gents!

Ik ga weer even verder met soppen en dweilen en boenen
Als ik dat niet doe ga ik zo iets in elkaar schoppen namelijk
U merkt, ik heb even een dieptepuntje in het stoppen met roken gebeuren
Maar vanavond sushi en sashimi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:47:34 #73
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65322149
Ik ga lekker eventjes ontspannen een GA-aflevering kijken . De afgelopen dagen keihard gewerkt en dat gaat nog wel even zo door. Goed om even een BS-momentje in te lassen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:48:23 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65322181
Kop op, Greys! Niet schoppen, maar soppen!

En SHE, ik vind je een schatje.
pi_65322228
Oh ja:
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Is zo simpel; ik begrijp echt niet waar mensen al die krankzinnige recepten vandaan halen.

1 bol knoflook
2 theelepels zeezout
fles zonnebloem olie
2 dooiers
houten lepel
1 lepel citroensap

Bol knof in een vijzel, of persen. Goed wrijven tot het zijn olie loslaat.
Zout erbij, en weer wrijven. Dan de dooiers erbij mikken ( LET OP: KAMERTEMPERATUUR! anders gaat ie schiften )
Nu flink hard roeren, dat zie je dat de ei zich gaat binden en de emulsie dikker wordt.
Dan minuscuul straaltje olie erbij laten lopen en roeren tot je lamme voorpootjes krijgt.

Na een half uur roeren en zeker een kwart liter olie is de aioli klaar en een mooie dikke, witte massa.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65322260
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef Sugar het volgende:
Sinds ik op fok! zit, gebruik ik dat woord niet meer
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:50:46 #77
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65322280
Hoi!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:51:37 #78
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65322309

En ja, bluh, ondanks afvallen. Daar voel ik namelijk heul niks meer van als ik een dagje niet zo oké ga. Stom systeem.
pi_65322323
Hier wil ik ook een berichtje in hebben
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65322337
quote:
Hehehe, ik had tot mijn 25e alleen maar hoge spiegels in huis hangen, die gingen maar tot en met de taille. Vandaar dat ik er toen altijd van overtuigd was dat ik perfect was
Nu moet ik om die illusie te behouden alleen maar wijd uitlopende rokjes dragen als ik onze antieke kledingkast wil passeren
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:52:43 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322344
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
HOI MUIS! [/Owen Meany-modus] .
Niet meer actief op Fok!
pi_65322353
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Hoi! Hoe'st me de puisten, de kop, de misselijkheid en de rest?
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:52:57 #83
148689 Muis006
pi_65322357
Ik heb Nigella opstaan omdat dadelijk ATWT komt, maar men wat slikt zij?

"My secret ingredient bla bla bla..... "
"This way it's less time consuming bla bla bla.... "
"It's very pretty bla bla bla.... "
pi_65322367
Suug, ik wilde je opvrolijken met een leuke tekst maar google kwam met iets beters:

Als zij het zelfs kunnen. Dan kan jij het ook!
Fok!bejaarde
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:53:46 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322385
Ik zit op een pakketje te wachten dat er gisteren al had kunnen zijn, maar het was er vandaag nog steeds niet. Ik ren zo nog één keer naar de brievenbus en dan geloof ik 't wel (tis een boek trouwens, voor het geval dat jullie verdorven zielen iets anders mochten denken...)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:53:59 #86
148689 Muis006
pi_65322390
De puisten trekken zich terug de kop is mwoah, mijn kaak doet nog steeds vervelend. De misselijkheid heb ik nog niet gehad vandaag en voor de rest ben ik fucking fabulous. En mijn haar zit goed!

Oh en ik hoef nog maar 10 keer!
pi_65322444
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

HOI MUIS! [/Owen Meany-modus] .

O ja Vik!! Ik had je helemaal niet meer gesproken over Owen!!

Tof hè!!
pi_65322492
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Anosmie het volgende:
Suug, ik wilde je opvrolijken met een leuke tekst maar google kwam met iets beters:
[ afbeelding ]

O Patty

Wat kan zij nu niet???
pi_65322497
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Muis006 het volgende:
De puisten trekken zich terug de kop is mwoah, mijn kaak doet nog steeds vervelend. De misselijkheid heb ik nog niet gehad vandaag en voor de rest ben ik fucking fabulous. En mijn haar zit goed!

Looking fab moussy! That's the way!

Nog maar 10 keer .
Fok!bejaarde
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:57:32 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322540
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:55 schreef conleche het volgende:

[..]

O ja Vik!! Ik had je helemaal niet meer gesproken over Owen!!

Tof hè!!
.
Niet meer actief op Fok!
pi_65322547
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef conleche het volgende:

[..]

O Patty

Wat kan zij nu niet???
Ze is blij met zichzelf. Da's heel fijn voor haar want nu heeft ze tenminste 1 iemand die van d'r houdt. .
Fok!bejaarde
pi_65322585
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ze is blij met zichzelf. Da's heel fijn voor haar want nu heeft ze tenminste 1 iemand die van d'r houdt. .

pi_65322616
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Laureline het volgende:
Pomeloooooooooooooooooooo! Die waren vroeger echt vreselijk lekker!
Nu zijn ze gortdroog en smaakloos. Niks zuurs aan. Bwuh.
Fok!bejaarde
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:59:29 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322618
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Dat doen we wel even hè?
Niet meer actief op Fok!
pi_65322625
Men, als je iets opneemt klinkt het toch altijd minder dan je denkt Ik heb net mijn klarinetspel eens opgenomen, en een aantal dingen vallen toch tegen. Vooral dat je duidelijk kan horen dat er spuug in m'n rietje zit
pi_65322636
Muissie, je bent op 2/3!!!

You queen of koelness, you!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:59:49 #98
148689 Muis006
pi_65322637
Hee trouwens!

Er zat een BNer in de wachtkamer maar ik kan niet op d'r naam komen. Ze komt uit Rotterdam en heeft van dat nare gepermanente poedelhaar (rood en oranje) en ze heet Carrie met d'r voornaam geloof ik! En ze draagt van die Cosplay/Sailor Moonachtige kleren (veel te jong voor dr leeftijd dus) en heeft een neusringetje.

Halp!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:00:32 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65322667
Sug, deze luister ik heel vaak als ik sip ben.

En Hagenezen hebben altijd gelijk. Dus..

pi_65322677
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]

O, ik heb een verzameling van die boeken, ik spaar vooral de zelfhulpboeken voor dames uit de jaren '50 en '60! Mijn lieveling is 'Behoorlijk en Bekoorlijk', hoewel de Baedecker voor de Huisvrouw uit dat tijdperk ook niet mis is
pi_65322704
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:
Hee trouwens!

Er zat een BNer in de wachtkamer maar ik kan niet op d'r naam komen. Ze komt uit Rotterdam en heeft van dat nare gepermanente poedelhaar (rood en oranje) en ze heet Carrie met d'r voornaam geloof ik! En ze draagt van die Cosplay/Sailor Moonachtige kleren (veel te jong voor dr leeftijd dus) en heeft een neusringetje.

Halp!
Ik weet precies wie u bedoelt, maar kan ook niet op haar naam komen.
pi_65322716
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, ik heb een verzameling van die boeken, ik spaar vooral de zelfhulpboeken voor dames uit de jaren '50 en '60! Mijn lieveling is 'Behoorlijk en Bekoorlijk', hoewel de Baedecker voor de Huisvrouw uit dat tijdperk ook niet mis is
!

Weet je, zelfhulpboeken uit de jaren '50 en '60 zouden best een leuk afstudeeronderwerp kunnen zijn
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:02:16 #103
331 Merel
Be here now.
pi_65322727
D

Kijk mij eens in Romeinse cijfers kunnen tellen

/weer weg!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:02:22 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322731
quote:
Hee trouwens!

Halp!
Carry Tefsen?

.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:02:42 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322745
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Nu weet ik het ook, volgens mij (nee niet Carry Tefsen), maar hoe heet ze nou....
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:02:49 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65322750
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef Sugar het volgende:

En SHE, ik vind je een schatje.
Dat ben ik ook!

Ze zouden mijn cuteness aan het kraanwater moeten toevoegen!!
pi_65322771
quote:
Hee trouwens!

Halp!
Carry Tefsen?
pi_65322787
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:03:49 #109
148689 Muis006
pi_65322788
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ordinaire wief dat vroeger altijd op TV langskwam !
En ik kan niet voor n plaatje googlen omdat ik dus niet weet waarop ik moet googlen.

So annoooyinnnng

en Vik, nee niet Carry Tefsen
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:04:00 #110
148689 Muis006
pi_65322793
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
JA!
pi_65322797
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Carry Tefsen?
Loes Luca?
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:04:20 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322802
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Carry Tefsen?
Carry Tefsen met een neusring? Yea right .

O, ik haat dit soort dingen. Kan me het gezicht zó voor de geest halen, maar de naam... .
Niet meer actief op Fok!
pi_65322817
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:

[..]

JA!
What haz I won????
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:04:53 #114
148689 Muis006
pi_65322824
Opgelost dankzij Cootje!

Slotje
pi_65322828
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:05:08 #116
148689 Muis006
pi_65322831
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:04 schreef conleche het volgende:

[..]

What haz I won????
Een kusje van mij!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:05:18 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65322837
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Hoezeeeeeeeeeeeee, jubileum! Gefeliciteerd, chicks and gents!

Ik ga weer even verder met soppen en dweilen en boenen
Als ik dat niet doe ga ik zo iets in elkaar schoppen namelijk
U merkt, ik heb even een dieptepuntje in het stoppen met roken gebeuren
Maar vanavond sushi en sashimi!
lekker bezig.
Zit je daar straks helemaal strak in je vel, in je blinkende huis, met een blinkende poes, een blinkende bink en een doodsbange en opnieuw afgerichte heer G.

Ik zie veel grote, mooie veranderingen in uw toekomst!.

*pakt vievie's hand en doet de zigeunerdans*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:05:27 #118
163650 Greys
pi_65322846
Dat is gewoon 'Rotterdamse Carrie'.
Een achternaam is daarbij niet belangrijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65322848
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:59 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Pomeloooooooooooooooooooo! Die waren vroeger echt vreselijk lekker!
Nu zijn ze gortdroog en smaakloos. Niks zuurs aan. Bwuh.
Ik vond ze peperduur, één en al schil, en er kwam denk ik een theelepeltje sap uit. Plus dat ik ze alleen maar had gekocht omdat onze mini een onthechtingsprobleem had met deze vrucht. Snikkend kind van 2,5 door de Konmar, door gordijn van tranen heen:"Ik wil poooomeloooohooo! Ik wil poooomelooohooo!"
Vervolgens nuffig het gezichtje afwenden thuis als ik een hapje wil geven hè.

En ja dames zonder kinderen, ik zou ook nooit zo'n moeder worden
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:05:32 #120
148689 Muis006
pi_65322849
Soms lijkt Nigella net op een RealDoll.
pi_65322855
Oh, spuit 11.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:06:05 #122
148689 Muis006
pi_65322861
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Dat is gewoon 'Rotterdamse Carrie'.
Een achternaam is daarbij niet belangrijk
Hahaha

Haar man/vriend/weetiket heeft dezelfde arts als ik!

Who wants to touch me
pi_65322864
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef SHE het volgende:

[..]

lekker bezig.
Zit je daar straks helemaal strak in je vel, in je blinkende huis, met een blinkende poes, een blinkende bink en een doodsbange en opnieuw afgerichte heer G.

Wat is er mis met mijn klauwtjes??
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:06:12 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65322866
quote:
[ afbeelding ]
bah!

and I'll raise you a yuck!
pi_65322874
quote:
[ afbeelding ]
Edit: spuit 11

Mijn filmpje klinkt nog veel erger op de computer
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:06:53 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65322887
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat is er mis met mijn klauwtjes??
*duwt vief aan de kant en pakt cootje voor het dansje*
pi_65322900
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wie is dat?
Carrie Jansen!! Doh!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:07:13 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322903
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hahaha

Who wants to touch me
Ik niet iig .
Ze ziet eruit alsof ze luizen heeft .

En potdomme, m'n boek is er nog niet . Stomme postbode .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:07:39 #129
163650 Greys
pi_65322923
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef SHE het volgende:

[..]

lekker bezig.
quote:

*wappert mee*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:08:14 #130
148689 Muis006
pi_65322944
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet iig .
Ze ziet eruit alsof ze luizen heeft .

En potdomme, m'n boek is er nog niet . Stomme postbode .
Ik heb haar niet aangeraakt hoor . Nouja indirect want ze schudde mijn arts de hand en even later ikke (ik was na hen aan de beurt).
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:08:56 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65322970
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb haar niet aangeraakt hoor . Nouja indirect want ze schudde mijn arts de hand en even later ikke (ik was na hen aan de beurt).
* Viking84 gaat bij de meet vér bij Muis vandaan zitten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:09:40 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323006
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik viel vooral over die blinkende poes .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:09:53 #133
163650 Greys
pi_65323013
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hahaha

Who wants to touch me
Achternaam niet nodig! Ik ség toch!

http://www.ad.nl/columns/carrie/1880010/Omdat_ik_het_zeg.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65323026
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

!

Weet je, zelfhulpboeken uit de jaren '50 en '60 zouden best een leuk afstudeeronderwerp kunnen zijn
Weet je dat me dat echt heerlijk lijkt? Daar een scriptie over schrijven
pi_65323032
Lijstje:

O: eitje
L: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
T: wodka en rijstchips met zeezout van de appie. Niet vies.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:11:00 #136
163650 Greys
pi_65323048
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik viel vooral over die blinkende poes .
Borie bleef vér van de dweil en de stofzuigert.
Ik zag hele grote angstige ogen! Het mietje!

Maar dat bedoelde jij natuurlijk niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:11:09 #137
148689 Muis006
pi_65323050
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Achternaam niet nodig! Ik ség toch!

http://www.ad.nl/columns/carrie/1880010/Omdat_ik_het_zeg.html
Hoe heet haar zoon?
pi_65323055
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:10 schreef Laureline het volgende:

[..]

Weet je dat me dat echt heerlijk lijkt? Daar een scriptie over schrijven
Ik studeer geschiedenis, dus voor mij zou het best kunnen. Ik wil als specialisatie Cultuurgeschiedenis doen, daar past dit wel tussen denk ik Het lijkt me wel vet!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:12:15 #139
148689 Muis006
pi_65323084
Woehahaha ik ben het vorige topic aan het teruglezen. Het is bijna beter dan ATWT!

Bijna
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:12:51 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323104
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Woehahaha ik ben het vorige topic aan het teruglezen. Het is bijna beter dan ATWT!

Bijna
Wat precies? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:13:39 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323131
Hier ga ik vanavond naar kijken. Heb een deel vorig jaar al gezien, maar toen lette ik niet goed op en ik herinner me dat het toch echt een spannende film was .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:13:54 #142
148689 Muis006
pi_65323138
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat precies? .
Mevrouw u weet best de weg naar Rome wel!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:15:02 #143
148689 Muis006
pi_65323186
Oh en ik moet dringend films kijken want ik wil iig deze nog zien:

Revolutionary Road
Valkyrie
Yes Man
Slumdog Millionaire
In Bruges
The Soloist
The Machinist
Get Carter (wel het orsjieneel met Michael Caine en niet de baggerversie met Sly)
pi_65323204
Wat voor bestand moeten youtube-filmpjes zijn om daar afgespeeld te kunnen worden? Hij pakt mijn telefoonfilmpje niet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:17:18 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323243
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik moet dringend films kijken want ik wil iig deze nog zien:

Revolutionary Road
Valkyrie
Yes Man
Slumdog Millionaire
In Bruges
The Soloist
The Machinist
Get Carter (wel het orsjieneel met Michael Caine en niet de baggerversie met Sly)
Voeg Boy A. ook maar aan je lijstje toe . Die ga ik ook nog zien. Dit weekend ofzo. En Il y a longtemps que je t'aime en Into the wild moet je ook zien . In Bruges is tof.
En Revolutionary Road ga ik uiteraad ook zien .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:18:05 #146
163650 Greys
pi_65323265
Volgens dat stukje heet haar zoon Slinger, Muis.
Gekke naam!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65323280
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Gekke naam!
Arm kind Zo'n moeder en dan ook nog zo'n naam
pi_65323297
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voeg Boy A. ook maar aan je lijstje toe . Die ga ik ook nog zien. Dit weekend ofzo. En Il y a longtemps que je t'aime en Into the wild moet je ook zien . In Bruges is tof.
En Revolutionary Road ga ik uiteraad ook zien .
Ik wil iig Valkyrie zien (met Carice ) De rest ken ik niet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:19:26 #149
148689 Muis006
pi_65323306
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Gekke naam!
Nou dan was het in ieder geval niet haar zoon vandaag

Slinger
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:19:56 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323325
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou dan was het in ieder geval niet haar zoon vandaag

Slinger
Zag 'ie er niet uit als een Slinger dan? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:20:21 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323345
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik wil iig Valkyrie zien (met Carice ) De rest ken ik niet.
Ik hoef Valkyrie niet te zien. Tom Cruise .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:20:36 #152
148689 Muis006
pi_65323350
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zag 'ie er niet uit als een Slinger dan? .
Nou hij was lang en hij had heel veel zwart haar maar hij zag er niet oud en niet jong uit dus ik weetniet
pi_65323372
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoef Valkyrie niet te zien. Tom Cruise .
Carice maakt alles goed
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:21:33 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323385
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou hij was lang en hij had heel veel zwart haar maar hij zag er niet oud en niet jong uit dus ik weetniet
Was het Herman Brusselmans?

Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:22:22 #155
148689 Muis006
pi_65323411
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Carice maakt alles goed
Ik moet bij Carice altijd aan Clarice denken en dan aan

Good morning Clarice
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:22:43 #156
148689 Muis006
pi_65323430
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was het Herman Brusselmans?

[ afbeelding ]
Wie!?
Nee zijn naam begon met een J. John of Johan ofzo!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:22:53 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323435
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik moet bij Carice altijd aan Clarice denken en dan aan

Good morning Clarice
Waar is dat ook alweer van? Van Silence of the lambs toch?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:23:32 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323454
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wie!?
Nee zijn naam begon met een J. John of Johan ofzo!
Dat is een Vlaamse schrijver, cultuurbarbaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323455
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar is dat ook alweer van? Van Silence of the lambs toch?
Yup.

Ik vond het boek trouwens iets beter. En wbt het vervolg Hannibal; dat boek is veel beter dan de film.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:23:53 #160
163650 Greys
pi_65323469
Is Carice dat dametje dat nu met Tom Cruise in een film speelt?
Mag ik zeggen dat ze op tv lately overkomt als een over het paard getild nest?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:24:39 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323496
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Yup.

Ik vond het boek trouwens iets beter. En wbt het vervolg Hannibal; dat boek is veel beter dan de film.
Ik vond de eerste verfilming van het eerste boek (Manhunt) beter dan de tweede (Red Dragon). Ik had tijdens Red Dragon de hele tijd een déjà vu en ik snapte niet waarom . Tot ik me realiseerde dat dat boek al eerder verfilmd was .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:25:13 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323515
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
Ja .
Ja, en dat zal best, want ze wil het gaan maken in de stad der engelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323521
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik studeer geschiedenis, dus voor mij zou het best kunnen. Ik wil als specialisatie Cultuurgeschiedenis doen, daar past dit wel tussen denk ik Het lijkt me wel vet!
En je steekt er nog wat van op ook! Deze is van het hoofdstuk hoe je je op kantoor moet gedragen:
blz 95:
'Vervelende' mannen
Hoe beter je eruit ziet, hoe charmanter je je gedraagt, des te meer zul je iedereen opvallen, jammergenoeg ook de 'vrouwenjagers'. Iedere vrouw, dus jij ook, heeft een zesde zintuig waarmee ze dit soort mannen direct herkent! Vertrouw op dit zesde zintuig en ontdek je zo'n man in je omgeving, ga dan als volgt te werk:"
en dan volgt het stappenplan van a tot d

Ook handige tips hoe je je man kan trainen in hoffelijkheid, door net je pas iets in te houden als je samen naar binnen gaat, dan moet hij wel de deur openen!

Maar ook 'zware' kost, als:'De Andere Vrouw, en wat met haar aan te vangen
pi_65323525
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
Ja hoor

Maar ik vind haar gewoon leuk, en in films komt ze heel goed over. Zwartboek was !
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:26:16 #165
148689 Muis006
pi_65323555
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja .
Ja, en dat zal best, want ze wil het gaan maken in de stad der engelen .
Ik vond Los Angeles echt zwaar tegenvallen. Zo heel warm is het er niet en het is een vieze stad. Alleen die 2 blokken waar al die Hollywoodsterren op elkaar gepropt zitten zijn vast leuk, maar daar zitten hekken voor.

Nee, doe mij Phoenix maar!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:26:17 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323557
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja hoor

Maar ik vind haar gewoon leuk, en in films komt ze heel goed over. Zwartboek was !
Ze had alleen d'r poes wel even mogen scheren .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323560
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef Laureline het volgende:

[..]

En je steekt er nog wat van op ook! Deze is van het hoofdstuk hoe je je op kantoor moet gedragen:
blz 95:
'Vervelende' mannen
Hoe beter je eruit ziet, hoe charmanter je je gedraagt, des te meer zul je iedereen opvallen, jammergenoeg ook de 'vrouwenjagers'. Iedere vrouw, dus jij ook, heeft een zesde zintuig waarmee ze dit soort mannen direct herkent! Vertrouw op dit zesde zintuig en ontdek je zo'n man in je omgeving, ga dan als volgt te werk:"
en dan volgt het stappenplan van a tot d

Ook handige tips hoe je je man kan trainen in hoffelijkheid, door net je pas iets in te houden als je samen naar binnen gaat, dan moet hij wel de deur openen!

Ooeeeeehhhh ik ben nu echt heel benieuwd! Mocht de docent het iets vinden, mag ik ze dan een keer inkijken?
pi_65323562
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef Laureline het volgende:

[..]

pi_65323574
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze had alleen d'r poes wel even mogen scheren .
Ja maar die tieten waren
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:26:59 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323583
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vond Los Angeles echt zwaar tegenvallen. Zo heel warm is het er niet en het is een vieze stad. Alleen die 2 blokken waar al die Hollywoodsterren op elkaar gepropt zitten zijn vast leuk, maar daar zitten hekken voor.

Nee, doe mij Phoenix maar!
"Kijk mij eens in de USA geweest zijn"-post. Opschepper .
* Viking84 is jaloers. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323616
niet kickboksen

buikpijn

ongesteld

maar mijn heeft lekker thee voor me gemaakt en vanavond eten we een broodje kalfskroket met aardappelbolletjes
Ja doei.
pi_65323631
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja maar die tieten waren
Iets te kleine tepeltjes om echt sexy te zijn. (NMBMDH)

Carice is in het eggie best aardig ubrigens.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:28:17 #173
148689 Muis006
pi_65323632
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Kijk mij eens in de USA geweest zijn"-post. Opschepper .
* Viking84 is jaloers. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest .
Drie keer zelfs

komende zomer 4x
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:29:24 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323671
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Drie keer zelfs

komende zomer 4x
Jij hebt vast weer niet zoveel van Frankrijk gezien als ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323681
Jubileumtopic!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65323691
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef conleche het volgende:

[..]

NMBMDH? Is dat weer een nieuwe afkorting ergens voor? .
pi_65323694
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Drie keer zelfs

komende zomer 4x
Opschepster!! Wrijf het er maar in!!!!

Ik ben jaloers. Ik ben ook nog nooit buiten Europa geweest
pi_65323702
oh en ik ben trots op het feit dat mn scriptie bijna af is
het gaat me lukken, heus!

nu nog die twee tentamens
Ja doei.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:30:13 #179
148689 Muis006
pi_65323704
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben alleen toen ik 6 was in Saint Jean de Monts geweest
pi_65323711
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

NMBMDH? Is dat weer een nieuwe afkorting ergens voor? .

Naarmijnbescheidenmeningdanhè
pi_65323714
quote:

[..]

Nou, ik vond ze toch aardig dicht in de buurt van perfectie komen Mooie vrouw is het wel!
pi_65323725
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook belachelijk vaak mee naartoe gesleept. .
pi_65323740
O en ik haat Youtube, want hij wil mijn filmpje met klarinetgejengel niet uploaden
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:31:25 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323743
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben alleen toen ik 6 was in Saint Jean de Monts geweest
Ik ben een keer of 12 in Frankrijk geweest . En ik spreek nog steeds geen woord Frans.
Ja "voelee-voe koesjee avec mwa?" (eigenlijk ook het enige wat je nodig hebt natuurlijk )
Niet meer actief op Fok!
pi_65323758
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar ben ik ook belachelijk vaak mee naartoe gesleept. .
Frankrijk is dan ook vakantieland nr. 1 voor de Nederlanders dacht ik.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:31:50 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323765
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef Ewelina het volgende:
O en ik haat Youtube, want hij wil mijn filmpje met klarinetgejengel niet uploaden
Het is een teken .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323771
* motorbloempje is ook maar één keer buiten Europa geweest: New York

maar ik wil nog zoveel zien

na de wereldreis waarbij de we Afrika overslaan komt er hopelijk (maar dat gaat vast goed komen) snel een reis naar Afrika en dan ook naar Zuid-Afrika... daar wil ik ook zo graag heen..

ach, heck, ik wil overál graag heen eigenlijk, zelfs Antarctica, Siberië, Groenland en Afghanistan
Ja doei.
pi_65323775
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben een keer of 12 in Frankrijk geweest . En ik spreek nog steeds geen woord Frans.
Ja "voelee-voe koesjee avec mwa?" (eigenlijk ook het enige wat je nodig hebt natuurlijk )
Het is wel handig als je ook kan vragen hoe ze nu eigenlijk heet. Lullig als je de verkeerde naam schreeuwt
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:32:15 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323777
quote:

[..]

Frankrijk is dan ook vakantieland nr. 1 voor de Nederlanders dacht ik.
En Spanje.
Waar ik dan weer nooit geweest ben . Alleen naar Frankrijk en één keer naar Zwitserland.
Niet meer actief op Fok!
pi_65323784
Ik ben wel buiten Europa geweest Thailand! Maar ik wil ook graag naar de VS en Canada en Brazilie en Australie en Madagascar en Zuid Afrika en en en en
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65323789
quote:

[..]

Het is een teken .
Zo slecht speel ik niet ja!!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:32:40 #192
148689 Muis006
pi_65323794
quote:

[..]

Het is een teken .
Ik kan ook nog ou est la gare
En je peux une kilometre de biere avec un biftec!

Niet dat ik bier lust.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:33:21 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323817
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het is wel handig als je ook kan vragen hoe ze nu eigenlijk heet. Lullig als je de verkeerde naam schreeuwt
Dat doe ik in me Tarzan, you Jane-stijl . En ik doe niet aan namen schreeuwen tijdens de seks .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323820
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En Spanje.
Waar ik dan weer nooit geweest ben . Alleen naar Frankrijk en één keer naar Zwitserland.
Ik ben ook nooit in Spanje geweest, is dat een schrale troost?

Wel naar Engeland, Frankrijk, Duitsland. En 1 dagje Italië (Milaan) en naar Polen maar dat was niet echt een vakantie.
pi_65323826
quote:
Als ie het wel gaat doen, show me! Ben nieuwsgierig
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:33:51 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323845
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zo slecht speel ik niet ja!!!
Moet je niet kwaad op mij worden . Ik zit er niet achter .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323848
quote:

[..]

Ik ben een keer of 12 in Frankrijk geweest .
Nou, poepoe.

17 keer.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:34:06 #198
148689 Muis006
pi_65323851
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat doe ik in me Tarzan, you Jane-stijl . En ik doe niet aan namen schreeuwen tijdens de seks .
Nee die versta je toch niet!

Woehahahaha
pi_65323869
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb de meeste van die Baedeckers wel gehad, en weer weggedaan, maar de 'huishouden op rolletjes' en 'de weg tot het hart' heb ik gehouden .
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:34:50 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323878
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee die versta je toch niet!

Woehahahaha
.
Niet meer actief op Fok!
pi_65323884
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als ie het wel gaat doen, show me! Ben nieuwsgierig
Ik kan 'm wel mailen! Geluidskwaliteit is niet heel goed (telefoonfilmpje) maar hij geeft wel een aardig beeld. Ik moet alleen m'n rietje vervangen merk ik, want hij trilt te erg en mijn klank is niet zo mooi.
pi_65323904
En Vik: Je t'aime is ook wel handig om te kennen
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:35:45 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323916
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, poepoe.

17 keer.
En je bent nog jonger dan ik ook . Heb je wel wat vd rest vd wereld gezien? .
Ik ben met m'n ouders dus vaak naar Frankrijk geweest, 1 keer naar Zwitserland, met school naar de Ardennen en met Mark naar Rome en Praag .
Niet meer actief op Fok!
pi_65323923
Beetje karig lijstje tot nu toe:

O: kom optimel yoghurt, cracker light jam
T: banaan
L: 2 boterhammen filet americain
T: ontbijtkoek
T: ontbijtkoek

Ik gok zo dat ik teveel suiker heb gehad vandaag

Eigenlijk zou ik vanavond spaghetti eten, maar ik heb echt totaal geen zin om te koken. Vriendlief is toch pas heel laat thuis, dus ik denk dat ik broodjes ei en misschien wat salade ga eten!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:36:01 #205
148689 Muis006
pi_65323929
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:36:32 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65323954
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Maar ik hoef ook geen naam te weten. Zie d'r toch nooit weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_65324069
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ik hoef ook geen naam te weten. Zie d'r toch nooit weer .
Wat ben jij onromantisch
pi_65324093
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:41:06 #209
163650 Greys
pi_65324113
quote:

[..]

Heb je d'r ook nog gesproken/gezien nadat ze zo de hemel in geprezen werd om deze film dan?
Ik vond haar ook altijd hartstikke leuk overkomen (nooit in het echt gezien hoor) maar ik zag van de week twee stukjes interview dat ik dacht 'Ieuw! Doe even gewoon!'. Over dat ze wel even zou gaan 'shoppen met Tom' als hij hier is (nu dus) en dat als hij haar ziet dat ze dan altijd 'heel gewoon even hughughug doen'.
Als je dat er bij zegt, dat dat heel gewoon is, dan vind je het dus niet gewoon en wil je gewoon opscheppen. Anders zei je het er namelijk niet bij, dat het heel gewoon is om dat te doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:41:51 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65324133
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je d'r ook nog gesproken/gezien nadat ze zo de hemel in geprezen werd om deze film dan?
Ik vond haar ook altijd hartstikke leuk overkomen (nooit in het echt gezien hoor) maar ik zag van de week twee stukjes interview dat ik dacht 'Ieuw! Doe even gewoon!'. Over dat ze wel even zou gaan 'shoppen met Tom' als hij hier is (nu dus) en dat als hij haar ziet dat ze dan altijd 'heel gewoon even hughughug doen'.
Als je dat er bij zegt, dat dat heel gewoon is, dan vind je het dus niet gewoon en wil je gewoon opscheppen. Anders zei je het er namelijk niet bij, dat het heel gewoon is om dat te doen!
Hughughug met Tom .
Tom is eng .
Niet meer actief op Fok!
pi_65324136
Goodbye, heb je 'm ontvangen?
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:42:02 #212
148689 Muis006
pi_65324140
quote:

[..]

'Even hughughug'

Dat klinkt nogal popie-jopie
pi_65324150
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hughughug met Tom .
Tom is eng .
GMTA Ieeeeeeeeeeeew

Volgens mij ook niet echt een goede hollywood-kruiwagen, want nu wordt ie uitgekotst
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:42:34 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65324153
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat ben jij onromantisch
Ik bral maar wat dus je kunt gerust een keer met me uit . Ik houd de deur voor je open, trek je stoel voor je aan en ik masseer je voeten .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:42:49 #215
163650 Greys
pi_65324159
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

'Even hughughug'

Dat klinkt nogal popie-jopie
Ze klonk enórm popie-jopie in allebei die stukjes en dat was nou net zo jammer.
Ik had meteen het gevoel dat het enorm naar d'r hoofd is gestegen allemaal
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65324169
* motorbloempje vraagt Vik mee uit op een date
Ja doei.
pi_65324174
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bral maar wat dus je kunt gerust een keer met me uit . Ik houd de deur voor je open, trek je stoel voor je aan en ik masseer je voeten .
!

Galantheid is echt geweldig! Deal
pi_65324178
quote:

[..]

Ooeeeeehhhh ik ben nu echt heel benieuwd! Mocht de docent het iets vinden, mag ik ze dan een keer inkijken?
Misschien dit dan aardig voor erbij:

Handboek voor de moderne vrouw

Zeer onlangs gepubliceerd (oktober 2008).
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:43:30 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65324185
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje vraagt Vik mee uit op een date
Wel eerst voeten wassen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:43:34 #220
148689 Muis006
pi_65324187
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze klonk enórm popie-jopie in allebei die stukjes en dat was nou net zo jammer.
Ik had meteen het gevoel dat het enorm naar d'r hoofd is gestegen allemaal
Wat stom! In het begin was ze nog bescheiden.

Ik vind Rebecca Romijn wel leuk
pi_65324201
quote:

[..]

Ja hoor! Ik heb geloof ik in de aanbieding:
-Bekoorlijk en Behoorlijk
- Meneer, Mevrouw en Cupido
- Aantrekkelijk zijn en blijven
- Hoe hoort het eigenlijk
- Uzelf, mevrouw! (Baedecker voor de huisvrouw)

Ik had laatst ook nog 'Mevrouw knapt het op' gekocht, maar dat ging over klussen. Ook typisch volgens die tijd:"Ouderwetse kamerdeuren kunt u zonder veel moeite moderniseren door er een plaat hardboard of triplex op te spijkeren." Zo was mijn hele huis dus 'onder handen genomen'.
pi_65324219
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leuke suggestie, maar een vergelijking is 2 x zoveel werk en dat ga ik dus niet doen Ik vermoed dat ik aan de jaren '50 en '60 handboeken wel genoeg heb.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:44:42 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65324230
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aaf .

Ik heb nog steeds niks om te eten . Denk dat ik een eitje ge bakken (geen groente omelet, want heb geen groente in huis ).
Niet meer actief op Fok!
pi_65324260
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik had laatst ook nog 'Mevrouw knapt het op' gekocht, maar dat ging over klussen. Ook typisch volgens die tijd:"Ouderwetse kamerdeuren kunt u zonder veel moeite moderniseren door er een plaat hardboard of triplex op te spijkeren." Zo was mijn hele huis dus 'onder handen genomen'.
Cool!

Arme jij, en arm huis Hoe lang ben je bezig geweest met opknappen?
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:45:28 #225
148689 Muis006
pi_65324262
Ik eet rosti en zigeunerschnitzel en appelcompote
pi_65324265
quote:

[..]

Nee, ik heb haar gezien toen ik de Passievrucht deed en dat is al wat jaartjes geleden. Ze was niet heel bijzonder hoor, maar gewoon wel aardig. Halina is leuker.

Kan best zijn dat ze nu de kapsones heeft gekregen. Sws als je Tom Scientology C. leuk vindt spoort er al iets niet helemaal denk ik
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:45:49 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65324275
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet rosti en zigeunerschnitzel en appelcompote
Ja, jij laat je moeder voor je zwoegen in de keuken. Ik moet alles zelf doen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:45:53 #228
163650 Greys
pi_65324279
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat stom! In het begin was ze nog bescheiden.

Ik vind Rebecca Romijn wel leuk
Misschien is ze het nog steeds en kwam ze alleen in deze twee interviews slecht uit de verf.
Maar ik ben er bang voor.....

Rebecca Romijn lijkt me best leuk, maar daar hoor of lees ik eigenlijk weinig over.
Ze is bij mij meer bekend qua wie haar mannen zijn/waren, maar dat kan ook geheel aan mij liggen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65324314
voeten wassen.. neh...
Ja doei.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:47:05 #230
148689 Muis006
pi_65324326
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, jij laat je moeder voor je zwoegen in de keuken. Ik moet alles zelf doen .
Nog 1x: mijn vader
pi_65324333
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Ewelina het volgende:
Goodbye, heb je 'm ontvangen?
Ik kan 'm niet afspelen
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:47:35 #232
148689 Muis006
pi_65324344
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien is ze het nog steeds en kwam ze alleen in deze twee interviews slecht uit de verf.
Maar ik ben er bang voor.....

Rebecca Romijn lijkt me best leuk, maar daar hoor of lees ik eigenlijk weinig over.
Ze is bij mij meer bekend qua wie haar mannen zijn/waren, maar dat kan ook geheel aan mij liggen!
Heb je de navel van John Stamos ooit gezien? Die is echt RANZIG!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:48:16 #233
148689 Muis006
pi_65324366
pi_65324367
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Heb je de navel van John Stamos ooit gezien? Die is echt RANZIG!
Doe es posten??

ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:49:10 #235
148689 Muis006
pi_65324399
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe es posten??

ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
ieuw
Hahaha
pi_65324410
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Cool!

Arme jij, en arm huis Hoe lang ben je bezig geweest met opknappen?
We wonen er nu bijna 5 jaar en we zijn nog niet klaar

O, en Sigme, heb jij dan nog Vlijtige Vingers en De Gestroomlijnde Naald? lijkt wel kwartetten
pi_65324462
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Geweldig vond ik die! Ouderwetse spijltjes langs de trap wegtimmeren, plafondverlagen, ik heb me krom gelachen. Bij mijn zusjes zwerft ergens nog een doe-het-zelf klusboek voor heren, waarin op bijna elke grote glanzende kleurenfoto een rokende meneer aan het timmeren of boren is. Besnord, ook dat nog.

Nee, dan nu. Tegenwoordig hebben we smaak .
pi_65324466
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan 'm niet afspelen
Getver. Iemand enig idee hoe je een .rar filmpje omzet in een filmpje wat windows media player kan afspelen? Of winamp?

Met Quick time player kun je 'm afspelen, maar goed, dat heb je niet.
pi_65324486
Iiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww die navel!
pi_65324515
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:49 schreef Laureline het volgende:

[..]

We wonen er nu bijna 5 jaar en we zijn nog niet klaar

O, en Sigme, heb jij dan nog Vlijtige Vingers en De Gestroomlijnde Naald? lijkt wel kwartetten
Nee, MinderMutsig waarschijnlijk wel. Kijk jij Hoe moet ik met mijn kind? (tweedelig) wel vaak genoeg in?

Dank U, dokter (misschien was het zonder hoofdletter en/of komma) vind ik ook zo'n briljante titel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:54:27 #241
163650 Greys
pi_65324557
Tis een gekke navel, maar wat doen jullie daar hysterisch over
Ik vind het verder een enorm leuke man Gewoon niet te vaak naar kijken, naar die navel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:55:08 #242
148689 Muis006
pi_65324575
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het verder een enorm leuke man Gewoon niet te vaak naar kijken, naar die navel
't Is net alsof ie er in een dronken bui een vleeskleurige knoop aan heeft genaaid
pi_65324599
Even een "Jeej jublileumpost" maken en dan bijlezen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:56:28 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65324606
Kom je weer even binnenwandelen, zie je De Navel van John Stamos!

Well steal my shorts and call me grandma.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65324615
Jeej jubileum
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:57:00 #246
148689 Muis006
pi_65324620
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kom je weer even binnenwandelen, zie je De Navel van John Stamos!

Well steal my shorts and call me grandma.
Well smack my ass and call me Judy!
pi_65324626
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:

Ja. Hmm. Ken je die aflevering van Friends waar Chandler iemand date met een enorm groot hoofd??

Zoiets zou ik hebben als ik Stamos zou daten. Bij alles wat hij zou zeggen zou ik denken: Ja. Goed. NAVEL!

Can't take my mind off off that.....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:57:29 #248
163650 Greys
pi_65324632
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:58:07 #249
148689 Muis006
pi_65324652
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
http://kalaswell.blogspot.com/2007/05/guess-bellybutton.html

Ennuh, Tom Selleck skin cancer?

Wat ?

Mijn Richard wat doe je!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:58:53 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65324667
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nog 1x: mijn vader
Ik twijfelde al .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:59:20 #251
148689 Muis006
pi_65324683
Oh ik lees het commentaar nu helemaal: ik zou het niet te serieus nemen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 17:59:39 #252
163650 Greys
pi_65324694
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat ?

Mijn Richard wat doe je!
Hm, misschien bedoelen ze het als 'grapje' omdat hij op dat plaatje moedervlekken heeft zitten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:00:39 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65324727
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
http://kalaswell.blogspot.com/2007/05/guess-bellybutton.html

Ennuh, Tom Selleck skin cancer?
.

Gisteren stond 'ie nog op m'n verjaardagstaart .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:00:45 #254
148689 Muis006
pi_65324734
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm, misschien bedoelen ze het als 'grapje' omdat hij op dat plaatje moedervlekken heeft zitten?
Ja ik denk het haast wel!

Magoe ik ga eten. Doeeei!
pi_65324735
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, MinderMutsig waarschijnlijk wel. Kijk jij Hoe moet ik met mijn kind? (tweedelig) wel vaak genoeg in?

Dank U, dokter (misschien was het zonder hoofdletter en/of komma) vind ik ook zo'n briljante titel.
Het is zelfs met uitroepteken, als enige in de reeks: Dank U, Dokter! De titels zijn geweldig, al stelde ik me bij de meeste iets heel anders voor dan waar het uiteindelijk over ging. Het Rijk Alleen (vervolg van Gelukkig Gezin ), en ook het laatste deel van de serie, vind ik wel heel onheilspellend klinken.

Hoe moet ik met mijn kind heb ik helaas niet, die lijkt me ook heerlijk. Hier staat alleen de vergruisde Dr Spock in de kast. Leuk is ook dat De weg tot het hart - tweedelig!- alleen maar over eten gaat! Doe jij ook echt de inmaak en de weck?
pi_65324919
Oh en Goodbye: ik kan het bestandje helaas niet omzetten, dus helaas
pi_65324946
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:06 schreef Ewelina het volgende:
Oh en Goodbye: ik kan het bestandje helaas niet omzetten, dus helaas
pi_65324978
Nog snel een post voordat ie vol is
pi_65324991
oh ja, hij is al bijna weer vol
Ja doei.
pi_65325001
hoe is het met je kamer PF
Ja doei.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:10:43 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325035
Ik ga even naar You Tube om naar MoBlo en Kwakveense te luisteren .
Niet meer actief op Fok!
pi_65325055
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het is zelfs met uitroepteken, als enige in de reeks: Dank U, Dokter! De titels zijn geweldig, al stelde ik me bij de meeste iets heel anders voor dan waar het uiteindelijk over ging. Het Rijk Alleen (vervolg van Gelukkig Gezin ), en ook het laatste deel van de serie, vind ik wel heel onheilspellend klinken.

Hoe moet ik met mijn kind heb ik helaas niet, die lijkt me ook heerlijk. Hier staat alleen de vergruisde Dr Spock in de kast. Leuk is ook dat De weg tot het hart - tweedelig!- alleen maar over eten gaat! Doe jij ook echt de inmaak en de weck?
De weg tot het hart is vierdelig! Minstens! In elk geval heb ik hier vier delen..
* voor- en tussengerechten, soepen, vlees, wild en gevogelte, vis, schelp- en schaaldieren, slakken en kikkers
** aardappelen, groenten, sauzen, warme en koude nagerechten
*** vruchten, inmaak, gebak, snoeperijen, dranken en ijs
**** provisiekast, borrelhapjes, tafelversiering, menu's, lunchschotels, rijsttafelgerechten, voeding voor speciale gevallen, zoals voor aanstaande moeders en kinderen, maaltijden zonder vlees, eiergerechten, kaasgerechten, maaltijden voor kamerbewoners, de hooikist, kooktoestellen en hun gebruik

Ik moet ze maar eens herlezen zie ik . Komend jaar wil ik met inmaak & weck beginnen; dan zou de voorraadruimte er moeten zijn en de moestuin verdubbeld, en ik zal minder bessen aan de vogels gunnen en regelmatig ritueel de fruitbomen bejubelen opdat zij toch eens fruit geven gaan.
pi_65325068
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
hoe is het met je kamer PF
Ja hij staat er nog ( )
Kijk er zijn vorderingen! Ik kan dit bed waarschijnlijk regelen !

P.Fje gaat op kamers!
pi_65325108
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even naar You Tube om naar MoBlo en Kwakveense te luisteren .
Wat ben jij vals

Ik ga hem voor straf naar je opsturen (en nu hoop ik dat je Quick Time player hebt )
pi_65325173
Waar is Greys? Hoe gaat het met Greys?
pi_65325307
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef Anosmie het volgende:

[..]

! Stond ie wel op slot?
Wáár heb je hem dan neergezet?
Stond hij niet in de bewaakte stalling?

Ei! Dan vraag je er ook om dat ie gejat wordt! Jij bent ook nooit eens zuinig op je spullen! Vond je hem soms niet mooi

\voorproefje reactie Boem Dinnetje.
Je klinkt als mijn vati
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:47 schreef Anosmie het volgende:

[..]

! Ik ook!!!

Links of rechts?

*twilight muziekje opzet*
rechts
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:19:47 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325308
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat ben jij vals

Ik ga hem voor straf naar je opsturen (en nu hoop ik dat je Quick Time player hebt )
, zo bedoelde ik het niet .
Maar MoBlo heeft echt zo'n lief stemmetje . Ik kreeg er helemaal tranen van in m'n ogen [/emo].
Je mag je bestandje wel naar me opsturen hoor Ben wel benieuwd Luister nu naar Kwak .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:20:31 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325329
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef P.F het volgende:
Waar is Greys? Hoe gaat het met Greys?
Greys heeft het stoppen met roken opgegeven .
Niet meer actief op Fok!
pi_65325338
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

, zo bedoelde ik het niet .
Maar MoBlo heeft echt zo'n lief stemmetje . Ik kreeg er helemaal tranen van in m'n ogen [/emo].
Je mag je bestandje wel naar me opsturen hoor Ben wel benieuwd Luister nu naar Kwak .
Ja, er zijn wel talentvolle dames hier Overigens zing ik niet, want ik zing echt vreselijk vals en anders krijg je nachtmerries
pi_65325481
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hooooooor
pi_65325501
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar met mijn fiets gaat 't er vooral om dat 't een kerstcadeautje van Anouk was.
Stommm! Ik heb ook een fiets voor kerst gehad, een gammel ding, maar MIJN fiets (Die woont in een stalling met slot )
pi_65325550
quote:

[..]

mijn vertrouwen in de wereld, het is weg
Ja doei.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:27:40 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_65325572
quote:

[..]

tssssk, faalhaas
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65325614
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Herkenning, daarom dus ook maar een lijstje:

O: ei met 2 boterhammen en kaas en spek (moest op)
T: ga nu chocolademelk maken
L: 2 boterhammen kipfilet, misschien wat geblenderd fruit erbij
T: tentamen
D: broodje in de stad halen
T: wijntjessss

Herkent iemand het volgende rare verschijnsel:
Dan heb ik zin in eten en ga ik bedenken wat ik allemaal zou willen eten, zonder dat ik iets eet.
Dan wil ik daarna daadwerkelijk iets gaan eten, en ben ik ineens heel bang dat ik al heel veel heb gegeten, en maak me zorgen of ik wel echt alleen heb gedacht aan dat eten, of dat ik het toch per ongeluk echt heb gehad allemaal
Jaaa En vooral als ik zelf kook, dat doe ik altijd voor 20 man en 5 gangen en dan is het klaar en zit ik vol en zoveel snoep ik niet tussendoor
pi_65325666
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als ik een pakje menthol sigaretjes in huis had, dat ik er misschien al wel eentje had opgestoken, één haaltje had genomen en hem uit had gemaakt. Vandaar dat ik dan ook niets in huis heb, ik ken mezelf een beetje na 35 jaar

Hier Dag 4, gaat aardig, maar ik word wel moe van mezelf. Weer om 5 uur wakker geworden, helemaal plakkerig en zweterig (hoe lang duurt dat?) en niet meer in slaap gekomen. 's Avonds val ik prima in slaap dus, maar ik word elke dag rot vroeg wakker. Verder had ik vanmiddag vrij (altijd op donderdagmiddag) en liep ik me als een dolle uit te sloven met stogzuigen, dweilen, gootsteen boenen, vaatwasser leeghalen enz. enz. Als ik tien minuutjes ga zitten gaat het mis, dan moet ik roken. Arghhhh.
Zometeen lekker sushi en sashimi eten om mezelf te belonen voor de goede klusjes van vanmiddag en dat ik nog steeds niet in de val ben getrapt. (Vier dagen is voor mij 'nog steeds' ja ).

Nou dan is ze pas een half uur gestopt met het stoppen met roken
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:31:59 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325720
Zo, Ewelina's muziek ook beluisterd. Leuk hoor . Ik hoor niet dat er spuug in je rietje zit iig .
Als ik m'n dwarsfluit nog had zou ik ook eens wat online plempen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:32:07 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_65325727
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Is ze misschien nog wel van het roken
Maar ze is wel 35 Ik dacht jonger
pi_65325733
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]

De weg tot het hart is vierdelig! Minstens! In elk geval heb ik hier vier delen..
* voor- en tussengerechten, soepen, vlees, wild en gevogelte, vis, schelp- en schaaldieren, slakken en kikkers
** aardappelen, groenten, sauzen, warme en koude nagerechten
*** vruchten, inmaak, gebak, snoeperijen, dranken en ijs
**** provisiekast, borrelhapjes, tafelversiering, menu's, lunchschotels, rijsttafelgerechten, voeding voor speciale gevallen, zoals voor aanstaande moeders en kinderen, maaltijden zonder vlees, eiergerechten, kaasgerechten, maaltijden voor kamerbewoners, de hooikist, kooktoestellen en hun gebruik

Ik moet ze maar eens herlezen zie ik . Komend jaar wil ik met inmaak & weck beginnen; dan zou de voorraadruimte er moeten zijn en de moestuin verdubbeld, en ik zal minder bessen aan de vogels gunnen en regelmatig ritueel de fruitbomen bejubelen opdat zij toch eens fruit geven gaan.
Die fruitbomen bejubelen heb je natuurlijk geleerd van Plant en Dier als huisgenoten!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:32:30 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325740
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Hahaha, je deed alsof je me niet geloofde, maar je moest toch even bewijs zoeken hè .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:32:55 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325756
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is ze misschien nog wel van het roken
Maar ze is wel 35 Ik dacht jonger
35 is haske jong. De helft van je leven, aldus Dante .
Niet meer actief op Fok!
pi_65325772
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Zo, Ewelina's muziek ook beluisterd. Leuk hoor . Ik hoor niet dat er spuug in je rietje zit iig .
Als ik m'n dwarsfluit nog had zou ik ook eens wat online plempen .
Speel jij dwarsfluit? Leuk!

Ik hoor dat wel, maar goed, ik vind mijn klank ook belabberd Ik moet een nieuw rietje erop zetten en eigenlijk ook een ander instrument. Piepjes zijn niet zo leuk
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:35:10 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325840
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Speel jij dwarsfluit?:o Leuk!

Ik hoor dat wel, maar goed, ik vind mijn klank ook belabberd Ik moet een nieuw rietje erop zetten en eigenlijk ook een ander instrument. Piepjes zijn niet zo leuk
Vroeger speelde ik dwarsfluit. Ben ermee gestopt omdat m'n oren achteruit gingen en omdat ik elke avond na het eten verplicht moest spelen en daar was ik zat van .

Heel misschien kan ik straks, na m'n operatie weer spelen. Maar het is toch wel een jaar of 12 geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:35:58 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325866
quote:

[..]

Probeer dwarsfluit of viool. Ik vind dat zulke mooie instrumenten .
Niet meer actief op Fok!
pi_65325909
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vroeger speelde ik dwarsfluit. Ben ermee gestopt omdat m'n oren achteruit gingen en omdat ik elke avond na het eten verplicht moest spelen en daar was ik zat van .

Heel misschien kan ik straks, na m'n operatie weer spelen. Maar het is toch wel een jaar of 12 geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb denk ik .
Bij mij was het tot een week terug 3 jaar geleden dat ik voor het laatst speelde. M'n vingervlugheid is een beetje weg

Haha, ja, dat oefenen he Maar volgens mij verleer je het niet (tenminste, als je een beetje aanleg hebt). Het is denk ik net zoiets als met fietsen
pi_65325935
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Probeer dwarsfluit of viool. Ik vind dat zulke mooie instrumenten .
Ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon een andere klarinet wil kopen

Maar viool is prachtig Dwarsfluit persoonlijk iets minder, maar ik hou van houten instrumenten Ik heb hier wel een houten dwarsfluit liggen
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:39:09 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65325981
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij mij was het tot een week terug 3 jaar geleden dat ik voor het laatst speelde. M'n vingervlugheid is een beetje weg

Haha, ja, dat oefenen he Maar volgens mij verleer je het niet (tenminste, als je een beetje aanleg hebt). Het is denk ik net zoiets als met fietsen
Ik denk ook dat ik het snel weer oppak . Blokfluit heb ik nog wel eens gespeeld na jaren en dat heb ik ook vrij snel weer opgepakt .
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon een andere klarinet wil kopen

Maar viool is prachtig Dwarsfluit persoonlijk iets minder, maar ik hou van houten instrumenten Ik heb hier wel een houten dwarsfluit liggen
O .

Houten dwarsfluit? . Pics? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:39:39 #287
3185 Adelante
To let it go now
pi_65325999

Ik heb niks met violen, maar als Janine er op speelt
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:40:32 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65326033
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb niks met violen, maar als Janine er op speelt
Ook als ze een koltrui aan heeft?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:41:04 #289
148689 Muis006
pi_65326052
Ben ik wieder.

Eten ging niet van harte: van kauwen (zelfs met rechts) krijg ik een stekende pijn. Dus ik heb 350gram appelcompote op, wat rosti en met moeite een halve schnitzel

Ik zit nu aan de mona aardbeienkwark ( ) zodat ik nog wat binnen krijgt, want de rest van de dag heb ik ook vrij weinig/kut gegeten.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:41:12 #290
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65326059
Wauw, nog nét in het jubileumtopic gepost! gefeliciteerd allemaal!
Prrrrr
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:41:36 #291
3185 Adelante
To let it go now
pi_65326070
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook als ze een koltrui aan heeft?
Dan kan ze die viool niet in d'r nek zetten, vermoed ik zo maar
pi_65326132
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, je deed alsof je me niet geloofde, maar je moest toch even bewijs zoeken hè .
ik wou eigenlijk in dat topic posten dat jij haar aan het saboteren bent, maar toen zag ik die post en ik dacht, ach laat ik niet stoken
pi_65326159
quote:

[..]

Ik speel(de) ook dwarsfluit, totally gay!
pi_65326165
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik het snel weer oppak . Blokfluit heb ik nog wel eens gespeeld na jaren en dat heb ik ook vrij snel weer opgepakt .
[..]

O .

Hij komt uit India, dus het is niet zo een die je hier in een orkest aantreft Maar je bespeelt het wel op dezelfde manier.

donderdag 22 januari 2009 @ 18:44:48 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65326175
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:43 schreef P.F het volgende:

[..]

ik wou eigenlijk in dat topic posten dat jij haar aan het saboteren bent, maar toen zag ik die post en ik dacht, ach laat ik niet stoken
How thoughtful .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 18:46:21 #296
163650 Greys
pi_65326203
Vik! Zit jij mij even onderuit te halen anders!
Ik ben geen opgevert! Foei!

Ik heb ook jaren dwarsfluit gespeeld trouwens
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65326205
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pi_65326216
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:46 schreef P.F het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een blokfluit.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:47:26 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65326234
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Vik! Zit jij mij even onderuit te halen anders!
Ik ben geen opgevert! Foei!
Dat was toch een grappie, lief .
quote:
Ik heb ook jaren dwarsfluit gespeeld trouwens
. Dat zie ik jou nou helemaal niet doen PF ook niet trouwens .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:47:29 #300
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65326238
Moi aussi dwarsfluit, blokfluit én sax. Moi likes!
Prrrrr
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:47:29 #301
148689 Muis006
pi_65326239
Irish tin whistle FTW!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:47:49 #302
3185 Adelante
To let it go now
pi_65326251
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')