Wat is zoloft?quote:
Ik durf het risico best te nemen. Van het weekend in totaal ca. 5 uur met een ziek/snotterend/hoestend nichtje in de auto gezeten en (tot nu toe) kan mijn afweersysteem het prima aan! Ik denk dat de incubatietijd nu toch wel voorbij is. Dus van mij ook eenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Al die kusjes![]()
Niet boos worden als jullie volgende week allemaal griep hebben hoor!
Haha ja, daar moest ik ook heel hard om lachen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vergeet het wel eens, maar het is een verbazingwekkend leuke en informatieve quiz!
Ik moest gister erg lachen om de vraag die Koen Wauters kreeg. Eerst de tekst van 32 jaar van Doe Maar oplezen en vervolgens vragen "Wat weet jij van een vibrator?"
Briljant! Alleen Belgen kunnen dat zo leuk!![]()
De Nederlandse versie met Linda de Mol was toen overigens ook wel aardig, maar niet zo grappig als de Belgische versie.
Mmmmmmmwahhh!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik durf het risico best te nemen. Van het weekend in totaal ca. 5 uur met een ziek/snotterend/hoestend nichtje in de auto gezeten en (tot nu toe) kan mijn afweersysteem het prima aan! Ik denk dat de incubatietijd nu toch wel voorbij is. Dus van mij ook een
Hoe lang eet je nu al kipboterhammen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:
ljstjestijd
o- kipboterham
t kipboterham
l-kipboterham
t-kipboterham
d- weetik nogniet.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat een negativiteit!
Think happy thoughts!
Raindrops on roses and whiskers on Miyuki, doorbells and sleigh bells and slank-proof koekies, brown paper packages tied up with strings, een gemanicureerde hand vol met bling blings!
Antidepressivumquote:
Zoloft is een SSRI: een selectieve serotinine heropname remmer, betekent dat. Dit wordt vaak tegen depressie, obsessieve compulsieve stoornis en talrijke andere stoornissen ingezet. Voornamelijk bekend als antidepressiva.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is zoloft?
Straks taart bij de koffie, een collega is jarig. Goed voornemen: alléén opeten als het echt lekker is!
Oud nieuwsquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Hee trouwens DaD!
Bruce Springsteen komt naar Pinkpop! Voor een 3 uur durend optreden.
Dat heb ik dan even gemist, denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef SHE het volgende:
De problematiek van Sug is al helemaal uitgemolken.
Persoonlijk vind ik het onnodig er elke dag weer opmerkingen over te maken.
Vergeet niet om er straks met het juiste been ook weer uit te stappen!quote:*stapt met juiste been weer in bed*
Wat zij ^^ zegtquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef cyclechick het volgende:
Zoloft is een SSRI: een selectieve serotinine heropname remmer, betekent dat. Dit wordt vaak tegen depressie, obsessieve compulsieve stoornis en talrijke andere stoornissen ingezet. Voornamelijk bekend als antidepressiva.
Ja bijlezen gaat nogal lastig als je hele dagen kwijt bent met op en neer reizen naar Amsterdamquote:
Haha dat was gister al bekend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Hee trouwens DaD!
Bruce Springsteen komt naar Pinkpop! Voor een 3 uur durend optreden.
Ik bedoelde het niet lullig hoor; maar het verhaal is al meer dan eens voorbij gekomen hier.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist, denk ik.![]()
Toen ik in een ver verleden te weinig at, loog ik daar over en deed alsof ik gezond bezig was, dus ik vind die lijstjes nogal vreemd.
Vandaar.
[..]
Vergeet niet om er straks met het juiste been ook weer uit te stappen!
Of blijf lekker de hele dag liggen, voor het weer hoef je je bed niet uit.
Ik ga vanavond of morgen weer 's naar de zonnebankquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
warmte, dat zou idd fijn zijn
het sneeuwde hier vlak voordat we op de motor stapten
Warmtetherapie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef Muis006 het volgende:
Zo ik ga ervandoegies. Even ontbijten en dan richting A'dam voor mijn dagelijkse warmtetherapie. Zó ontspannend!
Adios chicas
Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef SHE het volgende:
Ik bedoelde het niet lullig hoor;
Jah dat ga ik vrijdag doen. Morgen dus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond of morgen weer 's naar de zonnebankAanrader!
Succes Muis!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef Muis006 het volgende:
Zo ik ga ervandoegies. Even ontbijten en dan richting A'dam voor mijn dagelijkse warmtetherapie. Zó ontspannend!
Adios chicas
Is het niet rendabel om zo'n ding te kopen die je over je bed heen kan zetten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een normale prijs voor een zonnebankabonnement? Ik zit er ook over na te denken maar ik weet niet zo goed wat het kost en welke dan te duur is en zo.
Uhm.. Ben je nog student? Iets van 4 of 5 euro per keer? Eigenlijk weet ik het nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een normale prijs voor een zonnebankabonnement? Ik zit er ook over na te denken maar ik weet niet zo goed wat het kost en welke dan te duur is en zo.
Dem, dàt had ik mee willen nemen naar het werk!! Ik had al het gevoel dat ik iets miste toen ik mijn etenswaren in mijn tas propte...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje zuurkool![]()
L: yoghurt emt muesli
T: 1 volkoren knackebrod met houmous, 1 met tehina
T: opkikker
D: vooralsnog onbekend
T: handje amandelen
Sportvoornemen voor vandaag: dumbels en matje halen bij de Perry.
Neequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, dit zal wel een stomme vraag zijn, maar ben jij op de hoogte van het feit dat we weer een meet aan het plannen zijn?
Je denkt toch niet dat ik zo'n lelijk ding in m'n huis wil?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet rendabel om zo'n ding te kopen die je over je bed heen kan zetten?
Er loopt een meetingtopic, ook in LIF!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee
MoBlo: als je rustig opbouwt en niet te vaak gaat, valt dat heus mee! En DaD, bij de Sundays (in het algemeen we prima zonnebanken waar ze goed rekening houden met je huidtype en gevoeligheid enzo) krijg je 20% studentenkorting als je overdag gaat.
Mijn moeder heeft zo'n ding die je dusdanig kunt inklappen dat het niet groter is dan een reiskoffer en het er ook niet lelijk uit ziet. Kun je prima wegproppen in een kastje ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n lelijk ding in m'n huis wil?.
Ja! Alleen heb ik halfvollemelk, maar das altijd nog beter dan een zak twix (zie je, het komt door Greysquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Maak warme chocolademelk met magere melk, veel cacao en zoetstof.
jupz hetzelfde... het ziet er eenzijdig uit, maar ik varieer met rauwkost enzo erop/erbij, maar geen zin om dat uit te spellenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe lang eet je nu al kipboterhammen?Is dat hetzelfde als kiprolletjes?
Dat is zo niet tof.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar met mijn fiets gaat 't er vooral om dat 't een kerstcadeautje van Anouk was.
Ja, en? Ik wil gewoon niet zo'n ding.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n ding die je dusdanig kunt inklappen dat het niet groter is dan een reiskoffer en het er ook niet lelijk uit ziet. Kun je prima wegproppen in een kastje ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |