neequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef sigme het volgende:
Was het nog de vraag of de 500 deze week gehaald wordt?
Zit je slecht in je vel de laatste tijd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Ja want ik eet bagger en ik kom er niet vanaf.
@Cycle: ik ga eens kijken naar tussendoortjes zonder suiker. Maar het is wel lastig, want het moet allemaal mee in mijn tas en crackers hebben dat nog nooit overleefd. En eigenlijk vind ik het ook gewoon raar. Ik kon altijd prima overleven op dat lijstje en nu opeens is het vreetmonster in mij wakker?
Wat zouden redenen kunnen zijn van plotseling toegenomen eetlust? Stress?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
@Cycle: ik ga eens kijken naar tussendoortjes zonder suiker. Maar het is wel lastig, want het moet allemaal mee in mijn tas en crackers hebben dat nog nooit overleefd.
meteen al zn kleren verbrandenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
Mijn broertje heeft diarreeOMG!
HELP! Ik ga bij de buren naar de wcEn ik ga vitamine pillen eten
Ik ga niet ziek worden
!!!!!
Hahaha die is mooi! die wil ik ookquote:
* knolselderijpureequote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
meteen al zn kleren verbranden*influenza alert*
Ja heel erg. Misschien zit daar ook wel de kern van het probleem. Ik heb geen energie over om 'nee' te zeggen tegen verleidingen. Al mijn energie gaat zitten in het toch maar doorgaan met alles en hopen dat ik eindelijk eens rust ga krijgen over 2 weken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zit je slecht in je vel de laatste tijd?
Zwanger?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
@Cycle: ik ga eens kijken naar tussendoortjes zonder suiker. Maar het is wel lastig, want het moet allemaal mee in mijn tas en crackers hebben dat nog nooit overleefd. En eigenlijk vind ik het ook gewoon raar. Ik kon altijd prima overleven op dat lijstje en nu opeens is het vreetmonster in mij wakker?
Wat zouden redenen kunnen zijn van plotseling toegenomen eetlust? Stress?
De belangrijkste post staat op pagina 6 van 497quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik ben net klaar met bijlezen in 496 en ga dadelijk in 497 beginnen.
Ik ben net weer thuis, heb een mooie nieuwe dekbedovertrekset gekocht van 't geld van m'n ouders, m'n jas is weer gefixt en ik heb zo genoten van m'n patatjes.
quote:
At jij dan ook helemaal geen brood? Aangezien ik ook nog altijd strijd tegen het vreetmonster zijn alle tips handig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
* knolselderijpureeals lunch met een andere groente erbij.
* eieren als ontbijt
* salade van diverse (diepvries)groente met een dressing op yoghurtbasis
* havermout
Wat mij verder helpt tegen vreet-attacken is een tijdje lowcarb eten. Dan wordt de honger automatisch minder bij mij. Misschien werkt het bij jou ook wel zo.
Je bent nu in België toch? Ik kan ook die foto van je kamer uitprinten en meenemen of moet je echt verf laten zien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, maar volgens mij heb ik een heel topic gemist!!
PF over die kleur roze: ik heb uiteindelijk 2 emmers door elkaar gedaan. Ik geloof wel dat ik nog een restje heb, dat kan je dan op een papiertje doen en meenemen naar de praxis, die scannen het dan en dan heb je ook die kleur. Ik ben nu bij meneer c. maar zal morgen eens kijken!
Heb ik nog veel gemist?
Trusten!
Whehehe. Mwah!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De belangrijkste post staat op pagina 6 van 497
Je kan ook woorden doof zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist niet dat je doof aan iets anders dan je oren kon worden!
Ooooow Chico!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja heel erg. Misschien zit daar ook wel de kern van het probleem. Ik heb geen energie over om 'nee' te zeggen tegen verleidingen. Al mijn energie gaat zitten in het toch maar doorgaan met alles en hopen dat ik eindelijk eens rust ga krijgen over 2 weken.
En bedacht ik net: duizelig/hoofdpijn kan ook stress zijn. Of mijn lichaam dat afkickt van alle troep die ik het gevoerd heb afgelopen dagen.
Ik wil hier echt vanaf. Ik móet nu van mezelf een lijst maken voor morgen, dingen te eten, hoe laat en waar. Tijd om dit aan te pakken.
Sommige mensen gaan bij stress juist veel minder eten en vallen als een gek af, anderen juist meer, net als bij een depressie: de een verliest zijn eetlust en slaap, de ander eet alleen maar en slaapt de hele dag door.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja heel erg. Misschien zit daar ook wel de kern van het probleem. Ik heb geen energie over om 'nee' te zeggen tegen verleidingen. Al mijn energie gaat zitten in het toch maar doorgaan met alles en hopen dat ik eindelijk eens rust ga krijgen over 2 weken.
En bedacht ik net: duizelig/hoofdpijn kan ook stress zijn. Of mijn lichaam dat afkickt van alle troep die ik het gevoerd heb afgelopen dagen.
Ik wil hier echt vanaf. Ik móet nu van mezelf een lijst maken voor morgen, dingen te eten, hoe laat en waar. Tijd om dit aan te pakken.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Duimmuisquote:Direct na de niertransplantatie bemerkte hij een doof gevoel aan de pinkzijde van de beide handen. Bij onderzoek was er een sterke parese van de kleine handspieren, behalve van de duimmuis.
Vind je? *niet eens is*quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heeft nog steeds betrekking op je oren
Daar denkt de duimmuis vast anders over!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een doof gevoel hebben, niet doof zijn
/mierenneukermodus
Haha!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar denkt de duimmuis vast anders over!![]()
*gigglesnort* het klinkt als een beestje, zoals de korenwolf ofzo. *gigglesnort*
In geval van het optreden van dat gevoel ervaar je als het ware een dove duimmuis. Druif.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een doof gevoel hebben, niet doof zijn
/mierenneukermodus
Ik hoop dat ze niet de hele avond met een pakje peuken krampachtig op de hoek van de straat staat te paffen ofzo!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha!![]()
Trouwens, ik ga niet teruglezen maar heeft iemand iets van Greys vernomen? Hoe het met d'r gaat?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
Hey PF, waar heb jij zo'n mooi plattegrondje van je kamer gemaakt? Ik wil mijn kamer straks eens een make over gaan geven, en alvast virtueel een beetje schuiven met meubelen enzo
quote:
Druif? Ja lekker!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
In geval van het optreden van dat gevoel ervaar je als het ware een dove duimmuis. Druif.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
mijn zussie deed dat altijd ´s nachts vroegah, en dan niet virtueelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
Hey PF, waar heb jij zo'n mooi plattegrondje van je kamer gemaakt? Ik wil mijn kamer straks eens een make over gaan geven, en alvast virtueel een beetje schuiven met meubelen enzo
Oh ik doe het nog steeds, maar dan niet 's nachtsquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn zussie deed dat altijd ´s nachts vroegah, en dan niet virtueel
Yay, thanks a bunchquote:
Nee. Ik at geen brood. En nauwelijks aardappels en rijst. Maar wel broodvervangers als weetabix en brinta. En heel veel groente. En daarmee had ik gek genoeg veel minder vreetaanvallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
At jij dan ook helemaal geen brood? Aangezien ik ook nog altijd strijd tegen het vreetmonster zijn alle tips handig.
Idioot eigenlijk, stoppen met roken ging gewoon van pomtiedom, maar een zak chips en een glas wijn laten staan is een onmogelijke opgave voor me
quote:
het is niet zo piep-ig geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Moet ook maar eens naar moblo gaan luisteren geloof ik. Ben hééél benieuwd hoe een disneystem dan wel mag klinken. Toch niet zo'n hoog piepend stemmetje hoop ik
Zitten er in brinta dan ook geen carbs?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik at geen brood. En nauwelijks aardappels en rijst. Maar wel broodvervangers als weetabix en brinta. En heel veel groente. En daarmee had ik gek genoeg veel minder vreetaanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jawelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zitten er in brinta dan ook geen carbs?
Ohh! Wanneer hadden we het over office space?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik zie nu pas de Swingline staplerIk heb die film echt al een miljoen keer gezien
Vooral het stukje als hij droomt dat zijn vriendinnetje het met zijn baas doet
Met die koffiemok
'If you could do that... That would be greaaaat'
Chico, wat Lianne zegt: pas goed op met wat je eet, probeer daarin wel een beetje streng voor jezelf te zijn. Als een paar patatjes al voor narigheid zorgen, kun je het je niet veroorloven om aan te klooien! Van een opgezette buik ga je je alleen maar stommer en lelijker voelen
Wanneer zijn je tentamens afgelopen?
Ligt de stress er een beetje aan dat je de studie zwaar vindt (of heb ik daarvan de verkeerde indruk)? Volgens mij ben je fluitend door het VWO gefietst en had je gedacht dat dat in Amsterdam net zo zou gaan, of heb ik het helemaal mis? En is het toch best pittig allemaal?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er als je me nodig hebt, partner in crime!
Ik zeur zelf ook vaak genoeg; af en toe kan het opluchten!
EDIT: keuzes maken kan in zulke situaties handig zijn: prioriteiten stellen. Tentamens moet je maken. Kan je af en toe een practicum missen omdat je het snapt oids - doen. Even some Chico-time inplannen, uiteindelijk ben je slim genoeg om het toch te halenZo heb ik ook mn BA's gehaald ondanks dat ik soms kutterige tijden had - gewoon ervoor kiezen bepaalde dingen NIET te doen.
Kick-ass!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik zie nu pas de Swingline staplerIk heb die film echt al een miljoen keer gezien
Vooral het stukje als hij droomt dat zijn vriendinnetje het met zijn baas doet
Met die koffiemok
'If you could do that... That would be greaaaat'
Oh the joys of life!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ik ga slapen. Mijn hoofd jeukt, mijn gezicht zit onder de puisten, mijn kaak voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven, mijn scheenbeen doet pijn, mijn ogen doen vervelend en mijn maag borrelt! Leve griep + bestraling
Trusten!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ik ga slapen. Mijn hoofd jeukt, mijn gezicht zit onder de puisten, mijn kaak voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven, mijn scheenbeen doet pijn, mijn ogen doen vervelend en mijn maag borrelt! Leve griep + bestraling
Trusten!
*Stuurt een tube hypoallergene hydraterende creme naar Muis en zet kopje kamilletheequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Trusten!
ik zou 'm bijna weer gaan kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Stuurt een tube hypoallergene hydraterende creme naar Muis en zet kopje kamillethee![]()
Zoete dromen!
MoBlo: en die geblondeerde jongen met zijn 'Oh-face' You know what I mean: Oh! Oh! Oh!! Heerlijk, je kunt je zo voorstellen dat hij die mensen wil vermooooorden
Ik dacht, ik ben helemaal geen kokquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
PF! Zoek je nog een bijbaan?
http://www.theatercarre.nl/site/pagina.php?m=15
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Het past!
http://www.floorplanner.c(...)-eerste-project/edit
Zomoet het worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien even een schreenshot maken??
Dat kan ik ook nog, maar dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Dan plak je hem in paint en sla je hem op
Ik heb allemaal foto's gemaakt en in mijn topicje gezet!!! P.Fje gaat op kamers!
Nah, nepwindows!quote:
Nog een liefhebber!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp! Even m'n dagelijkse quizbehoefte bevredigen met ' De slimste mens ter wereld.'.
En ook niet bij bureau accessoires??quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een kladblok en wordpad, thats all... en ik heb gewoon windows XP
Doe eens:quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een kladblok en wordpad, thats all... en ik heb gewoon windows XP
Windows kan het opgegeven bestand niet vinden.... blablaquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe eens:
Start --> uitvoeren --> mspaint.exe
?
For shits and giggles enzo!
Gekkenhuis! Nee okee. Volgens vriendje kan je dan alsnog paint *krijgen* via configuratiescherm --> software --> windows onderdelen toevoegen of verwijderen (dan staat ie idd weer onder Bureau Accessoires), maar de kans bestaat dat je daar dan een windows cdtje voor nodig hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Windows kan het opgegeven bestand niet vinden.... blabla
Ik denk dat ik inderdaad een cd nodig heb, en die heeft mijn vader, want die doet dit soort dingen altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gekkenhuis! Nee okee. Volgens vriendje kan je dan alsnog paint *krijgen* via configuratiescherm --> software --> windows onderdelen toevoegen of verwijderen (dan staat ie idd weer onder Bureau Accessoires), maar de kans bestaat dat je daar dan een windows cdtje voor nodig hebt
But but...The ratio of people to cake is too bigquote:
Ik heb meteen gemailt! Ik weet niet of ie er nog is hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef mspoez het volgende:
Mooi! Doen PF, en dan grijsroze schilderen!
Hey volgens mij kan je die nog best goed zelf verven! Even schuren, verven, evt lakken en klaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bed staat voor een appeltaart op marktplaats!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey volgens mij kan je die nog best goed zelf verven! Even schuren, verven, evt lakken en klaar. Zou het doen.
Ik heb gedoucht, ben lekker rozig en ga heel hard nadenken over jullie superlieve reacties![]()
en kom binnenkort met een plan van aanpak. Stap 1 heb ik al: gezond eten, is alleen maar goed voor hersens en lichaam, valt de rest ook niet zo zwaar. Weg met de stress.
veel wilde vis eten ( dus geen kweek ) reduceert stresshormonen aanzienlijk. effecten waren al waarneembaar bij 3 vis in de week.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey volgens mij kan je die nog best goed zelf verven! Even schuren, verven, evt lakken en klaar. Zou het doen.
Ik heb gedoucht, ben lekker rozig en ga heel hard nadenken over jullie superlieve reacties![]()
en kom binnenkort met een plan van aanpak. Stap 1 heb ik al: gezond eten, is alleen maar goed voor hersens en lichaam, valt de rest ook niet zo zwaar. Weg met de stress.
Ja maar dat schuren kan ik in de schuur van m'n ouders doen (die ruim twee keer zo groot is als mijn kamerquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef zwahiel het volgende:
Verven is niet het probleem, het is 't schuren!
(Zegt degene die onder 't stof zit van 't schuren de hele dag!)
Spring zo ook eens de douche in denk ik zo.
Is dat spul te koop bij kruidvat/drogist of bij de apotheek? Het is de moeite waard, komende maand zit onspannend dr echt niet in. En zal mijn ouders eens even subtiel laten weten dat ik vis wil. Wat zijn bekende wilde vissen? Eten Aten regelmatig dingen als scholvis, kabeljauw, panga etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
veel wilde vis eten ( dus geen kweek ) reduceert stresshormonen aanzienlijk. effecten waren al waarneembaar bij 3 vis in de week.
daarbij moet je even een potje L-Tyrosine kopen; elke dag 2 / capsules. Dat helpt je beter te copen met stress.
Doen.
Ik herken dat hongergevoel ondanks eten erg goed, dan weet ik dat echt gestressed ben. Wrs komt die energiebehoefte ook van het feit dat hoofd en lijf dan zo gespannen zijn/overuren draaien.
Stress?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb al enkele dagen last van een trillend spiertje onder m'n oog, ik hoorde dat dit slaapgebrek is??
Het gaat om vette vissen met name; denk aan zalm, makreel ed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat spul te koop bij kruidvat/drogist of bij de apotheek? Het is de moeite waard, komende maand zit onspannend dr echt niet in. En zal mijn ouders eens even subtiel laten weten dat ik vis wil. Wat zijn bekende wilde vissen? Eten Aten regelmatig dingen als scholvis, kabeljauw, panga etc.
ik weet niet welk standje dat is, maar heb je er electra bij nodig?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Zo, de visitemeissies zijn weer weg. En al drie dagen niet gerookt!![]()
Nu is het wel weer ff een vervelend gevoel, nu ik alleen ben en ik gewoon trek in een sigaretje heb, maar ik ga gewoon lekker naar bed zo en digitaal languit in het bed, want Heer G is er niet.
Chico, dikke kus, mwwwwwah!
Wat hadden we een lief dagje vandaag, Slankies! Iedereen was zo tof voor elkaar!![]()
Noem eens iets dan, wat valt er niet aan te snappen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:44 schreef P.F het volgende:
You go Greys!!
Ik heb je schema uitgeprint, maar nog niet aangepastWant ik snap de helft niet eens
Oh, diagonaal bedoelde ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet niet welk standje dat is, maar heb je er electra bij nodig?![]()
Kutje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
Nou ja het nut van sommige dingen
en welke dingen ik wel/niet heb.. Ik bedenk net pas dat ik geen biobak heb
Ja maar dan kijk ik eerst wat ik wel heb (in de praktijk) dan verbeter ik het en print ik het opnieuw uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kutje!
Dan mik je die regel toch uit je schema! Ik MOET op dinsdagavond die bak aan de weg zetten hier, anders heb ik over twee weken pas weer de kans en dan weet ik niet waar ik met mijn vuilniszakken en groenvuil heen moet. Maar misschien heb jij daar wel een container waar je je vuilniszak in mikt?
En ik heb dat ding als voorbeeld heel uitgebreid ingevuld. Er staat ook 'planten water geven' in, maar ik heb geen planten. Het was maar een voorbeeld met voorbeeld taken. Geen paniek!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Oh Elies!!!! Ik heb een briefje van de postbode en morgenmiddag vrij dus dan kan ik je bruisballuhhhhh ophalen!
Als ik ze heb morgen dan ga ik ff fotootjes maken voor in het Lush topic!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wordt dus lekker badderen van het weekend!
Tis goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Als ik ze heb morgen dan ga ik ff fotootjes maken voor in het Lush topic!
In elk geval nu alvast bedankt, je bent een schat!
... als je een paard bentquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
niks zo feestelijk als een bak havermout
Ik zie ze je opsteken en een trekje van nemenquote:
Gaaf! Bed, klusprojectje en een goed verhaal tegelijk. Zo hoort op kamers gaan te zijn, je begint met weinig en steeds een beetje erbij. Net als een vogeltje dat een nestje bouwt, takje voor takje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bed staat voor een appeltaart op marktplaats!
Ik vind hem eigenlijk zo al mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaaf! Bed, klusprojectje en een goed verhaal tegelijk. Zo hoort op kamers gaan te zijn, je begint met weinig en steeds een beetje erbij. Net als een vogeltje dat een nestje bouwt, takje voor takje.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaaf! Bed, klusprojectje en een goed verhaal tegelijk. Zo hoort op kamers gaan te zijn, je begint met weinig en steeds een beetje erbij. Net als een vogeltje dat een nestje bouwt, takje voor takje.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Verkeerde been uit bed gestapt, SHEMoblo
Redelijk ja ja jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Muis! Hoi! Hoe gaat het met je? Merk je wat van de bestralingen? Op fysiek gebied dan?
Ben je nog steeds grieperig?
Ok!quote:
Redelijk wat last, mijn hoofd en linkerkaak doen pijn en ik ben snel vermoeid, ben ook net pas wakker en ik ben om kwart voor 11 gisteravond in slaap gevallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ok!![]()
Heb je er erg veel last van?
Ben je ook vermoeid?
Hoeveel moet je er nog?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb al enkele dagen last van een trillend spiertje onder m'n oog, ik hoorde dat dit slaapgebrek is??
Hmm.... vervelend Muis, maar het hoort erbij vrees ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijk wat last, mijn hoofd en linkerkaak doen pijn en ik ben snel vermoeid, ben ook net pas wakker en ik ben om kwart voor 11 gisteravond in slaap gevallenIk heb af en toe verhoging en ik ben misselijk dus ik moet straks na mijn bestraling langs mijn dokter. Ik moet er nog 11!
Ik heb geen idee, dat moet ik nog bedenken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Liejannuh het volgende:
Hmm.... vervelend Muis, maar het hoort erbij vrees ik.
Doe vooral rustig aan en neem de tijd om te herstellen.
Maar nog 11!Dat schiet op! Wat ga je doen na de laatste bestraling??
*kusjekroelknuffelt Muisje*quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijk wat last, mijn hoofd en linkerkaak doen pijn en ik ben snel vermoeid, ben ook net pas wakker en ik ben om kwart voor 11 gisteravond in slaap gevallenIk heb af en toe verhoging en ik ben misselijk dus ik moet straks na mijn bestraling langs mijn dokter. Ik moet er nog 11!
Jammer..quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Vivi het volgende:
Dat is gewoon slaaptekort en/of spanning, zo'n trillend spiertje.
Hoeveel wil je nog afvallen dan? En als in 3 weken je broek van je kont zakt, vind ik dat behoorlijk snel hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:00 schreef Sugar het volgende:
ChicoIk hoop dat je je snel wat beter voelt!
Cyclechick, je vroeg of ik niet heel snel afval nu, maar geen idee of het heel snel is. Ik ben in drie weken tijd wel een aantal kilo kwijt (schatting) maar heb geen weegschaal en meten lukt me niet secuur genoeg. Want mijn broeken hangen nu op mijn heupen en zaten eerst nogal euhm 'aan'. Dus er is zeker behoorlijk verschilmaar hoeveel? Don't know.
![]()
Greys, knap dat je zo lekker gaat!
En een Raider, ha!![]()
En goedemorgen allemaal!
Ja! We kijken het elke avond. Wij verbazen ons er soms zo over dat zij Nederlandse dingen echt weten, terwijl wij afhaken als het over iets typisch Vlaams gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nog een liefhebber!![]()
Geweldig leuke quiz!
OMGquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb steeds klopjes in mijn rechteroor.
Ik vergeet het wel eens, maar het is een verbazingwekkend leuke en informatieve quiz!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja! We kijken het elke avond. Wij verbazen ons er soms zo over dat zij Nederlandse dingen echt weten, terwijl wij afhaken als het over iets typisch Vlaams gaat.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb nog niks gegeten en gedronken en ik heb er ook geen zin in.
Voel me best klote dat mijn fiets ( kerstcadeau van mn vriendin ) is gejat.Sterkte Muis!
De problematiek van Sug is al helemaal uitgemolken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Sugar, waarom eet je niet meer?
Iedereen zegt je dat de hele tijd, maar je blijft jezelf ondervoeden.
Waarom?
Hoe gaat 'ie Greys?
Je hebt de zwaarste dagen er nu opzitten, begin je al te ontspannen?
Sigme, dank nog voor de rabarber-info.![]()
Stond op slot, voor 't huis van Boemdin. En néé. Daar is geen bewaakte stalling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Stond ie wel op slot?
Wáár heb je hem dan neergezet?
Stond hij niet in de bewaakte stalling?Ei! Dan vraag je er ook om dat ie gejat wordt!
Jij bent ook nooit eens zuinig op je spullen!
Vond je hem soms niet mooi
\voorproefje reactie Boem Dinnetje.
Eens. Voegt toe: kerel die ziek thuis isquote:
Wat is zoloft?quote:
Ik durf het risico best te nemen. Van het weekend in totaal ca. 5 uur met een ziek/snotterend/hoestend nichtje in de auto gezeten en (tot nu toe) kan mijn afweersysteem het prima aan! Ik denk dat de incubatietijd nu toch wel voorbij is. Dus van mij ook eenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Al die kusjes![]()
Niet boos worden als jullie volgende week allemaal griep hebben hoor!
Haha ja, daar moest ik ook heel hard om lachen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vergeet het wel eens, maar het is een verbazingwekkend leuke en informatieve quiz!
Ik moest gister erg lachen om de vraag die Koen Wauters kreeg. Eerst de tekst van 32 jaar van Doe Maar oplezen en vervolgens vragen "Wat weet jij van een vibrator?"
Briljant! Alleen Belgen kunnen dat zo leuk!![]()
De Nederlandse versie met Linda de Mol was toen overigens ook wel aardig, maar niet zo grappig als de Belgische versie.
Mmmmmmmwahhh!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik durf het risico best te nemen. Van het weekend in totaal ca. 5 uur met een ziek/snotterend/hoestend nichtje in de auto gezeten en (tot nu toe) kan mijn afweersysteem het prima aan! Ik denk dat de incubatietijd nu toch wel voorbij is. Dus van mij ook een
Hoe lang eet je nu al kipboterhammen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:
ljstjestijd
o- kipboterham
t kipboterham
l-kipboterham
t-kipboterham
d- weetik nogniet.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat een negativiteit!
Think happy thoughts!
Raindrops on roses and whiskers on Miyuki, doorbells and sleigh bells and slank-proof koekies, brown paper packages tied up with strings, een gemanicureerde hand vol met bling blings!
Antidepressivumquote:
Zoloft is een SSRI: een selectieve serotinine heropname remmer, betekent dat. Dit wordt vaak tegen depressie, obsessieve compulsieve stoornis en talrijke andere stoornissen ingezet. Voornamelijk bekend als antidepressiva.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is zoloft?
Straks taart bij de koffie, een collega is jarig. Goed voornemen: alléén opeten als het echt lekker is!
Oud nieuwsquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Hee trouwens DaD!
Bruce Springsteen komt naar Pinkpop! Voor een 3 uur durend optreden.
Dat heb ik dan even gemist, denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef SHE het volgende:
De problematiek van Sug is al helemaal uitgemolken.
Persoonlijk vind ik het onnodig er elke dag weer opmerkingen over te maken.
Vergeet niet om er straks met het juiste been ook weer uit te stappen!quote:*stapt met juiste been weer in bed*
Wat zij ^^ zegtquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef cyclechick het volgende:
Zoloft is een SSRI: een selectieve serotinine heropname remmer, betekent dat. Dit wordt vaak tegen depressie, obsessieve compulsieve stoornis en talrijke andere stoornissen ingezet. Voornamelijk bekend als antidepressiva.
Ja bijlezen gaat nogal lastig als je hele dagen kwijt bent met op en neer reizen naar Amsterdamquote:
Haha dat was gister al bekend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Hee trouwens DaD!
Bruce Springsteen komt naar Pinkpop! Voor een 3 uur durend optreden.
Ik bedoelde het niet lullig hoor; maar het verhaal is al meer dan eens voorbij gekomen hier.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist, denk ik.![]()
Toen ik in een ver verleden te weinig at, loog ik daar over en deed alsof ik gezond bezig was, dus ik vind die lijstjes nogal vreemd.
Vandaar.
[..]
Vergeet niet om er straks met het juiste been ook weer uit te stappen!
Of blijf lekker de hele dag liggen, voor het weer hoef je je bed niet uit.
Ik ga vanavond of morgen weer 's naar de zonnebankquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
warmte, dat zou idd fijn zijn
het sneeuwde hier vlak voordat we op de motor stapten
Warmtetherapie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef Muis006 het volgende:
Zo ik ga ervandoegies. Even ontbijten en dan richting A'dam voor mijn dagelijkse warmtetherapie. Zó ontspannend!
Adios chicas
Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef SHE het volgende:
Ik bedoelde het niet lullig hoor;
Jah dat ga ik vrijdag doen. Morgen dus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond of morgen weer 's naar de zonnebankAanrader!
Succes Muis!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef Muis006 het volgende:
Zo ik ga ervandoegies. Even ontbijten en dan richting A'dam voor mijn dagelijkse warmtetherapie. Zó ontspannend!
Adios chicas
Is het niet rendabel om zo'n ding te kopen die je over je bed heen kan zetten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een normale prijs voor een zonnebankabonnement? Ik zit er ook over na te denken maar ik weet niet zo goed wat het kost en welke dan te duur is en zo.
Uhm.. Ben je nog student? Iets van 4 of 5 euro per keer? Eigenlijk weet ik het nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een normale prijs voor een zonnebankabonnement? Ik zit er ook over na te denken maar ik weet niet zo goed wat het kost en welke dan te duur is en zo.
Dem, dàt had ik mee willen nemen naar het werk!! Ik had al het gevoel dat ik iets miste toen ik mijn etenswaren in mijn tas propte...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje zuurkool![]()
L: yoghurt emt muesli
T: 1 volkoren knackebrod met houmous, 1 met tehina
T: opkikker
D: vooralsnog onbekend
T: handje amandelen
Sportvoornemen voor vandaag: dumbels en matje halen bij de Perry.
Neequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, dit zal wel een stomme vraag zijn, maar ben jij op de hoogte van het feit dat we weer een meet aan het plannen zijn?
Je denkt toch niet dat ik zo'n lelijk ding in m'n huis wil?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet rendabel om zo'n ding te kopen die je over je bed heen kan zetten?
Er loopt een meetingtopic, ook in LIF!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee
MoBlo: als je rustig opbouwt en niet te vaak gaat, valt dat heus mee! En DaD, bij de Sundays (in het algemeen we prima zonnebanken waar ze goed rekening houden met je huidtype en gevoeligheid enzo) krijg je 20% studentenkorting als je overdag gaat.
Mijn moeder heeft zo'n ding die je dusdanig kunt inklappen dat het niet groter is dan een reiskoffer en het er ook niet lelijk uit ziet. Kun je prima wegproppen in een kastje ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n lelijk ding in m'n huis wil?.
Ja! Alleen heb ik halfvollemelk, maar das altijd nog beter dan een zak twix (zie je, het komt door Greysquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Maak warme chocolademelk met magere melk, veel cacao en zoetstof.
jupz hetzelfde... het ziet er eenzijdig uit, maar ik varieer met rauwkost enzo erop/erbij, maar geen zin om dat uit te spellenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe lang eet je nu al kipboterhammen?Is dat hetzelfde als kiprolletjes?
Dat is zo niet tof.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar met mijn fiets gaat 't er vooral om dat 't een kerstcadeautje van Anouk was.
Ja, en? Ik wil gewoon niet zo'n ding.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n ding die je dusdanig kunt inklappen dat het niet groter is dan een reiskoffer en het er ook niet lelijk uit ziet. Kun je prima wegproppen in een kastje ofzo.
het is natuurlijk wel fijn als ik voordat ik goddelijk slank in bikini durf te flaneren, dat ik dan niet zo wit ben als melkquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee
MoBlo: als je rustig opbouwt en niet te vaak gaat, valt dat heus mee! En DaD, bij de Sundays (in het algemeen we prima zonnebanken waar ze goed rekening houden met je huidtype en gevoeligheid enzo) krijg je 20% studentenkorting als je overdag gaat.
Herkenning, daarom dus ook maar een lijstje:quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: heb jij dat ook, als je niet van tevoren bedenkt wat je gaat eten dat je dan maar vanalles gaat snaaien tot je beslist hebt? Ik wel, en dan ga ik ook nog eens van tevoren bedenken wat ik straks eens zal gaan eten en dan laat het me niet meer los.
Eetlijstjes plannen is fijn.
Speaking of which, mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
L: 2 boterhammen met kaas (misschien maak ik er een tosti van)
T: cup-a-soup met een snee brood
D: ravioli met tomatensaus (klein beetje gehakt, verder alleen groente)
T: waarschijnlijk 1 biertje vanavond na de koorrepetitie
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat is zo niet tof..
Ik haat fietsendieven.![]()
Bij mij zijn er zo 4 fietsen verdwenen. Eigenlijk haat ik alle dieven en jatteneurs die niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven..
Best een grappig verschijnsel... Dat heb ik eigenlijk nooit nee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Herkent iemand het volgende rare verschijnsel:
Dan heb ik zin in eten en ga ik bedenken wat ik allemaal zou willen eten, zonder dat ik iets eet.
Dan wil ik daarna daadwerkelijk iets gaan eten, en ben ik ineens heel bang dat ik al heel veel heb gegeten, en maak me zorgen of ik wel echt alleen heb gedacht aan dat eten, of dat ik het toch per ongeluk echt heb gehad allemaal
Je bedoelt dat je een fiets terugjat??quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Inderdaad.
Er stond wel een andere damesfiets die er goed uit zag in de portiek, zonder slot wel te verstaan. Die heb ik maar voor 't huis neergezet, als die er morgen nog staat koop ik een slot en neem ik die mee.
Dat heb ik wel ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef kwakveense het volgende:
ik heb vaak als ik in de winkel ben dat ik echt nérgens zin in heb... dan loop ik serieus een half uur doelloos door de winkel alles te pakken en weer terug te leggen. en met lekkere dingen is dat t ergste, dan mag ik bijvoorbeeld iets lekkers van mezelf, maar vind ik álles teveekl calorieën: de schade niet waard. maar ik heb wel zin in al die dingen en dan word ik echt gloeiend chagerijnig...
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef kwakveense het volgende:
hihi, nee dat herken ik niet echt. tenminste, als ik veel aan slecht en ongezond voedsel heb gedacht, en bijvoorbeeld maar 1 dingetje heb gegeten uiteindelijk, dan voelt het wél alsof ik álles heb gegeten...terwijl t 1 mercitje was ofzo....
ik heb vaak als ik in de winkel ben dat ik echt nérgens zin in heb... dan loop ik serieus een half uur doelloos door de winkel alles te pakken en weer terug te leggen. en met lekkere dingen is dat t ergste, dan mag ik bijvoorbeeld iets lekkers van mezelf, maar vind ik álles teveekl calorieën: de schade niet waard. maar ik heb wel zin in al die dingen en dan word ik echt gloeiend chagerijnig...
Oh dat heb ik ook!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef kwakveense het volgende:
hihi, nee dat herken ik niet echt. tenminste, als ik veel aan slecht en ongezond voedsel heb gedacht, en bijvoorbeeld maar 1 dingetje heb gegeten uiteindelijk, dan voelt het wél alsof ik álles heb gegeten...terwijl t 1 mercitje was ofzo....
Wat gij niet wil dat u geschiedt.. enzovoortsquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er stond wel een andere damesfiets die er goed uit zag in de portiek, zonder slot wel te verstaan. Die heb ik maar voor 't huis neergezet, als die er morgen nog staat koop ik een slot en neem ik die mee.
Wist je dat je tegenwoordig ook endorfinen kunt kopen? dat hoorde ik in college laast, ging ook over stress en verminderd voelen van pijn bij PTSS patienten, en toen kwam er ineens een plaatje van een advertentie van endorfine, te koopquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef SHE het volgende:
Chico; ik heb thuis nog even gechecked en de L-Tyrosine die ik slik is van ' Supreme Nutrition ' .
Voor mij helpt ie beter dan wat dan ook. Je voelt er verder niks van, behalve dat wanneer extreme spanning toeneemt, je beter in staat bent je hoofd koel te houden.
Daarnaast verlaagt het je cortisol spiegel ( cortisol is het stress hormoon )
Als je daarnaast ook nog braaf met je voeding in de weer gaat, dan denk ik dat je een sterk defense plan hebt.
Alles is te koopquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wist je dat je tegenwoordig ook endorfinen kunt kopen? dat hoorde ik in college laast, ging ook over stress en verminderd voelen van pijn bij PTSS patienten, en toen kwam er ineens een plaatje van een advertentie van endorfine, te koop
Wat slik jij dan zoal? Ik ben echt heel huiverig voor medicijnen enzo, maar iets stressverlagends zou wel erg fijn zijn (zonder al te veel bijwerkingen).quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Alles is te koop![]()
met een beetje handigheid en basiskennis scheikunde, kun je alles wat niet lekker loopt redelijk rechttrekken.
Het is even puzzelen en proberen, maar ik heb nu een suppletie stack die alles helemaal in balans brengt. Ik merk echt dat ik het maximale uit mezelf haal, ipv het maximale uit een schijnmiddel ( zoals caffeine, drank etc )
Vertel vertel! wat heb je dan? En is dat zelfgebrouwen, of heb je dat gekocht?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Alles is te koop![]()
met een beetje handigheid en basiskennis scheikunde, kun je alles wat niet lekker loopt redelijk rechttrekken.
Het is even puzzelen en proberen, maar ik heb nu een suppletie stack die alles helemaal in balans brengt. Ik merk echt dat ik het maximale uit mezelf haal, ipv het maximale uit een schijnmiddel ( zoals caffeine, drank etc )
Dat laatste zag ik in Italië ook! Een vriendinnetje van mij heeft een italiaanse vriend en ze heeft daar ook een jaar gewoond. Hij (en veel italianen met hem) zette zijn fiets nooit op slot, en zij wel. Want ja, je blijft toch nederlander he! En het was ook gebruikelijk om je fiets in de goot te zetten, met het pedaal op de stoeprand als standaard, en dan gewoon een winkel in te lopen. Minimale inspanning gegarandeerd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een fiets terugjat??
In Oostenrijk was ik in Innsbruck (hoofdstad van Tirol, geen dorpje dus) heel verbaast dat de meeste fietsen niet op slot stonden. Dat hoeft daar blijkbaar niet. Niet op slot betekent nog niet = van iedereen. Bah,w at een mentaliteit in Nederland.
Ik heb soms heel erg vreetbuiendrang, zonder duidelijke reden (eeh verveling/ontspanning/mezelf een cadeautje willen geven of even een momentje voor mezelf--> weet dat het nergens op slaat, maar zo gaat het nu eenmaal in mijn hoofd)quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:01 schreef SHE het volgende:
Ik sli(c)k elke ochtend, middag en avond de volgende capsules:
- L-Tyrosine ( supreme nutrition )
- Guggelsterones (dymatize )
- B-complex + suppletie B12 ( orthopharma )
- Chroom ( biochromium )
En dan 1 keer per dag Zink
Mijn normale vitaminen en mineralen haal ik maximaal uit voeding.
Het is wel een hele hand pillen; maar het werkt. Helaas geldt voor suppletie dat je erg veel moeten zoeken naar onderzoeken. Veel preparaten doen namelijk OF helemaal niks , OF er zit helemaal niet in wat beloofd wordt.
Daarbij moet je altijd een stack maken die toegespitst is op jouw persoonlijke behoeften.
De uitleg voor mijn stack:
- Ik ben extreem stress gevoelig > L- Tyrosine
- Ik heb een wat trage stofwisseling, mede veroorzaakt door stress dus > Guggelsterones
- Ik heb een zeer gevoelig darmstelsel en neem beroerd B12 op, daardoor kan mijn weerstand soms wat haperen > B complex + extra 12
- Door stress krijg ik onnodige vreetbuien > chroom
- Ik ben een labielo > Zink
Et voila
Klinkt goed!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:05 schreef Ewelina het volgende:
O, ik heb een nieuw favoriet ontbijt: een groentenomelet! Met een boterham erbij, 1 eitje, een beetje melk en een shitload groenten een uitstekende bodem voor een goede dag. En het smaakt nog lekker ook![]()
En volgens mij is het nog SHE approved ookquote:
Ik heb de laatste tijd ook zitten kijken naar supplementen, maar die pillen zijn vaak zo enorm groot! En ik ben een beroerde pillenslikker. Formaat panadol plus gaat nog nét, maar liever formaat ibuprofen (200 that is). Ik heb laatst een heel potje (-1) van dertig euro weggegeven, omdat ik de eerste pil niet wegkreeg en vervolgens nog bijna stikte toen ik hem doormidden had gebroken (hij bleef écht halverwege mijn slokdarm pijnlijk steken, en kwam vervolgens weer via dezelfde weg terug) Weet jij een merk met wat minder grote pillen?quote:
Ik heb daar niet elke dag tijd voor, maar op zich moet dat 3x per week wel lukken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En volgens mij is het nog SHE approved ookHet is echt erg lekker. Gewoon een zak (of de helft ervan) roerbakgroenten in de pan mikken, eitje klutsen met wat melk, peper erdoor en bakken maar
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut fietsen jatters. DOOD moeten ze.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kliktequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:56 schreef cyclechick het volgende:
Ieeuwww, ik wilde die advertentie terugvinden, maar toen kwam ik hier bij uit:
Het naaldenspel http://www.amare-bdsm.nl/naalden.htm
quote:
Chroom neemt vooral onnodige trek weg; dus jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb soms heel erg vreetbuiendrang, zonder duidelijke reden (eeh verveling/ontspanning/mezelf een cadeautje willen geven of even een momentje voor mezelf--> weet dat het nergens op slaat, maar zo gaat het nu eenmaal in mijn hoofd)
Zou chroom daar ook tegen werken? Nee zeker he? Dan moet ik gewoon mentaal sterker worden gok ik
Van bijna elk supplement zijn er ook capsules. Die slik je makkelijker weg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook zitten kijken naar supplementen, maar die pillen zijn vaak zo enorm groot! En ik ben een beroerde pillenslikker. Formaat panadol plus gaat nog nét, maar liever formaat ibuprofen (200 that is). Ik heb laatst een heel potje (-1) van dertig euro weggegeven, omdat ik de eerste pil niet wegkreeg en vervolgens nog bijna stikte toen ik hem doormidden had gebroken (hij bleef écht halverwege mijn slokdarm pijnlijk steken, en kwam vervolgens weer via dezelfde weg terug) Weet jij een merk met wat minder grote pillen?
Edit: het gaat bij mij om extra energie, stressbestendigheid en wellicht zink.
Vroeger deed ik het met appelmoes en dan een paracetamol in vieren en dan nog deed ik er eeuwen over om het door te slikken! Maar na het debacel met de vitaminepillen durf ik ook gewoon niet meer. (Ze waren echt super groot, zelf gehalveerd nog ca. 2x panadol)quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Phaidra: heb je geprobeerd om de pillen te nemen met yoghurt of appelmoes ofzo? Dat glijdt beter dan water. Da's voor mij ook de enige manier om mijn Supradyns weg te krijgen.
Voor elk supplement rond de 20 euro voor 90 capsules. Dat is genoeg voor een maand.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik slik magnesium, calcium en zink en -in tijden dat ik te weinig vette vis eet- omega 3. Beide tegen stress.
Dat L-Tyrosine klinkt trouwens geweldig. Het helpt precies tegen mijn grootste probleem: het hoofd koel houden in tijden van intense stress. Ik ga nu wel door op de automatische piloot, maar briljante ingevingen hoef ik als ik zeer gestressed ben niet te verwachten.
Hoeveel betaal jij voor een potje/pil/doses SHE?
Zijn er ook voedingsmiddelen waar dat in zit, of kan het alleen via pillen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Chroom neemt vooral onnodige trek weg; dus ja
Paracetamol is ook wel heel stroef en vies inderdaad... Dan misschien capsules, zoals SHE zegt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vroeger deed ik het met appelmoes en dan een paracetamol in vieren en dan nog deed ik er eeuwen over om het door te slikken! Maar na het debacel met de vitaminepillen durf ik ook gewoon niet meer. (Ze waren echt super groot, zelf gehalveerd nog ca. 2x panadol)
Wat flikker je er allemaal in dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:05 schreef Ewelina het volgende:
O, ik heb een nieuw favoriet ontbijt: een groentenomelet! Met een boterham erbij, 1 eitje, een beetje melk en een shitload groenten een uitstekende bodem voor een goede dag. En het smaakt nog lekker ook![]()
Beter!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Chroom neemt vooral onnodige trek weg; dus ja
Nee, de concetraties waarin het in voedsel voorkomt zijn dusdanig laag dat het geen fluit doet. Meeste vind je in vlees/levervis, matig in groenten en fruit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn er ook voedingsmiddelen waar dat in zit, of kan het alleen via pillen?
Je klutst een eitje met wat melk en eventueel kruiden naar smaak door elkaar. Je mikt een zakje groenten in de pan (nu hd mijn vriend een zakje Italiaanse roerbakgroenten gebruikt van de AH) en bakt dat even, dan je eimengsel erbij en dat laten stollen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat flikker je er allemaal in dan?
* Viking84 is geïnteresseerd in dit concept.
Ok, thanks! Ik zal binnenkort eens kijken. Bij de drogist hadden ze die volgens mij niet, maar ik kan me vergissen, aangezien het personeel nogal dwingend advies gaf (volgens mij kregen ze provisie voor de verkoop van 1 bepaald merkquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Van bijna elk supplement zijn er ook capsules. Die slik je makkelijker weg.
Ja, je moet bio chromium hebben. Die is uitvoerig getest en heeft ook echt werkzame bestanddelen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Beter!
Hoewel het de laatste tijd gelukkig al veeel beter gaat,waarschijnlijk omdat ik meerdere keren per dag eet, en het redelijk gestructureerd is. dit is eigenlijk mjin eerste winter ooit, dat mjin eetpatroon niet een complete puinhoop is geworden (en dan bedoel ik ook echt puinhoop, overleven op eetbuien, sporten en zelfs ergere compensatiemethodes)
Maakt het nog uit welk merk het is? Ik ga het gelijk vanavond even in de stad halen, misschien is dat net dat ene duwtje om wat minder hard te hoeven vechten tegen die eetbuien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |