quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
Rode jeans voor mannen?
Rode jeans voor nichten!
Nouja. Als je zoiets ECHT wilt dragendan met een wit of zwart shirt. En zwarte of witte schoenen.
Nou, laat maar s een stoere foto zien van een leuk geklede man in een rode jeans.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:51 schreef Raamkonijn het volgende:
Wie zegt dat er een regel is voor mannen om alleen donkere kleuren te dragen?
Als er rode shirts gedragen worden, waarom dan niet ook rode jeans?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit schijn je het beste te combineren met een haardvuur en erin gooien.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 22:58 schreef Raamkonijn het volgende:
[afbeelding]
Nou, zo ziet mijn broek er dus uit. Behalve die blokjes aan de onderkant van de broekspijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, als je door een jeans heen kan zien dat het model linksdragend is, is het géén goede look.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Raamkonijn het volgende:
Nou, zo ziet mijn broek er dus uit. Behalve die blokjes aan de onderkant van de broekspijp.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Queque het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen jeans maar het gaat om het idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Ik zie het.
De pantalon is te strak, EN te kort. Hij draagt geen sokken, en zijn voeten zijn HUGE!
Ook dit vind ik 3 keer niks.
In dit tijdperk kom je daar niet mee weg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |