Doe eens:quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een kladblok en wordpad, thats all... en ik heb gewoon windows XP
Windows kan het opgegeven bestand niet vinden.... blablaquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe eens:
Start --> uitvoeren --> mspaint.exe
?
For shits and giggles enzo!
Gekkenhuis! Nee okee. Volgens vriendje kan je dan alsnog paint *krijgen* via configuratiescherm --> software --> windows onderdelen toevoegen of verwijderen (dan staat ie idd weer onder Bureau Accessoires), maar de kans bestaat dat je daar dan een windows cdtje voor nodig hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Windows kan het opgegeven bestand niet vinden.... blabla
Ik denk dat ik inderdaad een cd nodig heb, en die heeft mijn vader, want die doet dit soort dingen altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gekkenhuis! Nee okee. Volgens vriendje kan je dan alsnog paint *krijgen* via configuratiescherm --> software --> windows onderdelen toevoegen of verwijderen (dan staat ie idd weer onder Bureau Accessoires), maar de kans bestaat dat je daar dan een windows cdtje voor nodig hebt
But but...The ratio of people to cake is too bigquote:
Ik heb meteen gemailt! Ik weet niet of ie er nog is hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef mspoez het volgende:
Mooi! Doen PF, en dan grijsroze schilderen!
Hey volgens mij kan je die nog best goed zelf verven! Even schuren, verven, evt lakken en klaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bed staat voor een appeltaart op marktplaats!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey volgens mij kan je die nog best goed zelf verven! Even schuren, verven, evt lakken en klaar. Zou het doen.
Ik heb gedoucht, ben lekker rozig en ga heel hard nadenken over jullie superlieve reacties![]()
en kom binnenkort met een plan van aanpak. Stap 1 heb ik al: gezond eten, is alleen maar goed voor hersens en lichaam, valt de rest ook niet zo zwaar. Weg met de stress.
veel wilde vis eten ( dus geen kweek ) reduceert stresshormonen aanzienlijk. effecten waren al waarneembaar bij 3 vis in de week.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey volgens mij kan je die nog best goed zelf verven! Even schuren, verven, evt lakken en klaar. Zou het doen.
Ik heb gedoucht, ben lekker rozig en ga heel hard nadenken over jullie superlieve reacties![]()
en kom binnenkort met een plan van aanpak. Stap 1 heb ik al: gezond eten, is alleen maar goed voor hersens en lichaam, valt de rest ook niet zo zwaar. Weg met de stress.
Ja maar dat schuren kan ik in de schuur van m'n ouders doen (die ruim twee keer zo groot is als mijn kamerquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef zwahiel het volgende:
Verven is niet het probleem, het is 't schuren!
(Zegt degene die onder 't stof zit van 't schuren de hele dag!)
Spring zo ook eens de douche in denk ik zo.
Is dat spul te koop bij kruidvat/drogist of bij de apotheek? Het is de moeite waard, komende maand zit onspannend dr echt niet in. En zal mijn ouders eens even subtiel laten weten dat ik vis wil. Wat zijn bekende wilde vissen? Eten Aten regelmatig dingen als scholvis, kabeljauw, panga etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
veel wilde vis eten ( dus geen kweek ) reduceert stresshormonen aanzienlijk. effecten waren al waarneembaar bij 3 vis in de week.
daarbij moet je even een potje L-Tyrosine kopen; elke dag 2 / capsules. Dat helpt je beter te copen met stress.
Doen.
Ik herken dat hongergevoel ondanks eten erg goed, dan weet ik dat echt gestressed ben. Wrs komt die energiebehoefte ook van het feit dat hoofd en lijf dan zo gespannen zijn/overuren draaien.
Stress?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb al enkele dagen last van een trillend spiertje onder m'n oog, ik hoorde dat dit slaapgebrek is??
Het gaat om vette vissen met name; denk aan zalm, makreel ed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat spul te koop bij kruidvat/drogist of bij de apotheek? Het is de moeite waard, komende maand zit onspannend dr echt niet in. En zal mijn ouders eens even subtiel laten weten dat ik vis wil. Wat zijn bekende wilde vissen? Eten Aten regelmatig dingen als scholvis, kabeljauw, panga etc.
ik weet niet welk standje dat is, maar heb je er electra bij nodig?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Zo, de visitemeissies zijn weer weg. En al drie dagen niet gerookt!![]()
Nu is het wel weer ff een vervelend gevoel, nu ik alleen ben en ik gewoon trek in een sigaretje heb, maar ik ga gewoon lekker naar bed zo en digitaal languit in het bed, want Heer G is er niet.
Chico, dikke kus, mwwwwwah!
Wat hadden we een lief dagje vandaag, Slankies! Iedereen was zo tof voor elkaar!![]()
Noem eens iets dan, wat valt er niet aan te snappen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:44 schreef P.F het volgende:
You go Greys!!
Ik heb je schema uitgeprint, maar nog niet aangepastWant ik snap de helft niet eens
Oh, diagonaal bedoelde ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet niet welk standje dat is, maar heb je er electra bij nodig?![]()
Kutje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
Nou ja het nut van sommige dingen
en welke dingen ik wel/niet heb.. Ik bedenk net pas dat ik geen biobak heb
Ja maar dan kijk ik eerst wat ik wel heb (in de praktijk) dan verbeter ik het en print ik het opnieuw uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kutje!
Dan mik je die regel toch uit je schema! Ik MOET op dinsdagavond die bak aan de weg zetten hier, anders heb ik over twee weken pas weer de kans en dan weet ik niet waar ik met mijn vuilniszakken en groenvuil heen moet. Maar misschien heb jij daar wel een container waar je je vuilniszak in mikt?
En ik heb dat ding als voorbeeld heel uitgebreid ingevuld. Er staat ook 'planten water geven' in, maar ik heb geen planten. Het was maar een voorbeeld met voorbeeld taken. Geen paniek!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Oh Elies!!!! Ik heb een briefje van de postbode en morgenmiddag vrij dus dan kan ik je bruisballuhhhhh ophalen!
Als ik ze heb morgen dan ga ik ff fotootjes maken voor in het Lush topic!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wordt dus lekker badderen van het weekend!
Tis goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Als ik ze heb morgen dan ga ik ff fotootjes maken voor in het Lush topic!
In elk geval nu alvast bedankt, je bent een schat!
... als je een paard bentquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
niks zo feestelijk als een bak havermout
Ik zie ze je opsteken en een trekje van nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |