quote:
het is niet zo piep-ig geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Moet ook maar eens naar moblo gaan luisteren geloof ik. Ben hééél benieuwd hoe een disneystem dan wel mag klinken. Toch niet zo'n hoog piepend stemmetje hoop ik
Zitten er in brinta dan ook geen carbs?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik at geen brood. En nauwelijks aardappels en rijst. Maar wel broodvervangers als weetabix en brinta. En heel veel groente. En daarmee had ik gek genoeg veel minder vreetaanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jawelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zitten er in brinta dan ook geen carbs?
Ohh! Wanneer hadden we het over office space?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik zie nu pas de Swingline staplerIk heb die film echt al een miljoen keer gezien
Vooral het stukje als hij droomt dat zijn vriendinnetje het met zijn baas doet
Met die koffiemok
'If you could do that... That would be greaaaat'
Chico, wat Lianne zegt: pas goed op met wat je eet, probeer daarin wel een beetje streng voor jezelf te zijn. Als een paar patatjes al voor narigheid zorgen, kun je het je niet veroorloven om aan te klooien! Van een opgezette buik ga je je alleen maar stommer en lelijker voelen
Wanneer zijn je tentamens afgelopen?
Ligt de stress er een beetje aan dat je de studie zwaar vindt (of heb ik daarvan de verkeerde indruk)? Volgens mij ben je fluitend door het VWO gefietst en had je gedacht dat dat in Amsterdam net zo zou gaan, of heb ik het helemaal mis? En is het toch best pittig allemaal?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er als je me nodig hebt, partner in crime!
Ik zeur zelf ook vaak genoeg; af en toe kan het opluchten!
EDIT: keuzes maken kan in zulke situaties handig zijn: prioriteiten stellen. Tentamens moet je maken. Kan je af en toe een practicum missen omdat je het snapt oids - doen. Even some Chico-time inplannen, uiteindelijk ben je slim genoeg om het toch te halenZo heb ik ook mn BA's gehaald ondanks dat ik soms kutterige tijden had - gewoon ervoor kiezen bepaalde dingen NIET te doen.
Kick-ass!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik zie nu pas de Swingline staplerIk heb die film echt al een miljoen keer gezien
Vooral het stukje als hij droomt dat zijn vriendinnetje het met zijn baas doet
Met die koffiemok
'If you could do that... That would be greaaaat'
Oh the joys of life!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ik ga slapen. Mijn hoofd jeukt, mijn gezicht zit onder de puisten, mijn kaak voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven, mijn scheenbeen doet pijn, mijn ogen doen vervelend en mijn maag borrelt! Leve griep + bestraling
Trusten!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ik ga slapen. Mijn hoofd jeukt, mijn gezicht zit onder de puisten, mijn kaak voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven, mijn scheenbeen doet pijn, mijn ogen doen vervelend en mijn maag borrelt! Leve griep + bestraling
Trusten!
*Stuurt een tube hypoallergene hydraterende creme naar Muis en zet kopje kamilletheequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Trusten!
ik zou 'm bijna weer gaan kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Stuurt een tube hypoallergene hydraterende creme naar Muis en zet kopje kamillethee![]()
Zoete dromen!
MoBlo: en die geblondeerde jongen met zijn 'Oh-face' You know what I mean: Oh! Oh! Oh!! Heerlijk, je kunt je zo voorstellen dat hij die mensen wil vermooooorden
Ik dacht, ik ben helemaal geen kokquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
PF! Zoek je nog een bijbaan?
http://www.theatercarre.nl/site/pagina.php?m=15
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Het past!
http://www.floorplanner.c(...)-eerste-project/edit
Zomoet het worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien even een schreenshot maken??
Dat kan ik ook nog, maar dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Dan plak je hem in paint en sla je hem op
Ik heb allemaal foto's gemaakt en in mijn topicje gezet!!! P.Fje gaat op kamers!
Nah, nepwindows!quote:
Nog een liefhebber!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp! Even m'n dagelijkse quizbehoefte bevredigen met ' De slimste mens ter wereld.'.
En ook niet bij bureau accessoires??quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een kladblok en wordpad, thats all... en ik heb gewoon windows XP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |