neequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef sigme het volgende:
Was het nog de vraag of de 500 deze week gehaald wordt?
Zit je slecht in je vel de laatste tijd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Ja want ik eet bagger en ik kom er niet vanaf.
@Cycle: ik ga eens kijken naar tussendoortjes zonder suiker. Maar het is wel lastig, want het moet allemaal mee in mijn tas en crackers hebben dat nog nooit overleefd. En eigenlijk vind ik het ook gewoon raar. Ik kon altijd prima overleven op dat lijstje en nu opeens is het vreetmonster in mij wakker?
Wat zouden redenen kunnen zijn van plotseling toegenomen eetlust? Stress?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
@Cycle: ik ga eens kijken naar tussendoortjes zonder suiker. Maar het is wel lastig, want het moet allemaal mee in mijn tas en crackers hebben dat nog nooit overleefd.
meteen al zn kleren verbrandenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
Mijn broertje heeft diarreeOMG!
HELP! Ik ga bij de buren naar de wcEn ik ga vitamine pillen eten
Ik ga niet ziek worden
!!!!!
Hahaha die is mooi! die wil ik ookquote:
* knolselderijpureequote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
meteen al zn kleren verbranden*influenza alert*
Ja heel erg. Misschien zit daar ook wel de kern van het probleem. Ik heb geen energie over om 'nee' te zeggen tegen verleidingen. Al mijn energie gaat zitten in het toch maar doorgaan met alles en hopen dat ik eindelijk eens rust ga krijgen over 2 weken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zit je slecht in je vel de laatste tijd?
Zwanger?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
@Cycle: ik ga eens kijken naar tussendoortjes zonder suiker. Maar het is wel lastig, want het moet allemaal mee in mijn tas en crackers hebben dat nog nooit overleefd. En eigenlijk vind ik het ook gewoon raar. Ik kon altijd prima overleven op dat lijstje en nu opeens is het vreetmonster in mij wakker?
Wat zouden redenen kunnen zijn van plotseling toegenomen eetlust? Stress?
De belangrijkste post staat op pagina 6 van 497quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik ben net klaar met bijlezen in 496 en ga dadelijk in 497 beginnen.
Ik ben net weer thuis, heb een mooie nieuwe dekbedovertrekset gekocht van 't geld van m'n ouders, m'n jas is weer gefixt en ik heb zo genoten van m'n patatjes.
quote:
At jij dan ook helemaal geen brood? Aangezien ik ook nog altijd strijd tegen het vreetmonster zijn alle tips handig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
* knolselderijpureeals lunch met een andere groente erbij.
* eieren als ontbijt
* salade van diverse (diepvries)groente met een dressing op yoghurtbasis
* havermout
Wat mij verder helpt tegen vreet-attacken is een tijdje lowcarb eten. Dan wordt de honger automatisch minder bij mij. Misschien werkt het bij jou ook wel zo.
Je bent nu in België toch? Ik kan ook die foto van je kamer uitprinten en meenemen of moet je echt verf laten zien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, maar volgens mij heb ik een heel topic gemist!!
PF over die kleur roze: ik heb uiteindelijk 2 emmers door elkaar gedaan. Ik geloof wel dat ik nog een restje heb, dat kan je dan op een papiertje doen en meenemen naar de praxis, die scannen het dan en dan heb je ook die kleur. Ik ben nu bij meneer c. maar zal morgen eens kijken!
Heb ik nog veel gemist?
Trusten!
Whehehe. Mwah!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De belangrijkste post staat op pagina 6 van 497
Je kan ook woorden doof zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist niet dat je doof aan iets anders dan je oren kon worden!
Ooooow Chico!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja heel erg. Misschien zit daar ook wel de kern van het probleem. Ik heb geen energie over om 'nee' te zeggen tegen verleidingen. Al mijn energie gaat zitten in het toch maar doorgaan met alles en hopen dat ik eindelijk eens rust ga krijgen over 2 weken.
En bedacht ik net: duizelig/hoofdpijn kan ook stress zijn. Of mijn lichaam dat afkickt van alle troep die ik het gevoerd heb afgelopen dagen.
Ik wil hier echt vanaf. Ik mķet nu van mezelf een lijst maken voor morgen, dingen te eten, hoe laat en waar. Tijd om dit aan te pakken.
Sommige mensen gaan bij stress juist veel minder eten en vallen als een gek af, anderen juist meer, net als bij een depressie: de een verliest zijn eetlust en slaap, de ander eet alleen maar en slaapt de hele dag door.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja heel erg. Misschien zit daar ook wel de kern van het probleem. Ik heb geen energie over om 'nee' te zeggen tegen verleidingen. Al mijn energie gaat zitten in het toch maar doorgaan met alles en hopen dat ik eindelijk eens rust ga krijgen over 2 weken.
En bedacht ik net: duizelig/hoofdpijn kan ook stress zijn. Of mijn lichaam dat afkickt van alle troep die ik het gevoerd heb afgelopen dagen.
Ik wil hier echt vanaf. Ik mķet nu van mezelf een lijst maken voor morgen, dingen te eten, hoe laat en waar. Tijd om dit aan te pakken.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Duimmuisquote:Direct na de niertransplantatie bemerkte hij een doof gevoel aan de pinkzijde van de beide handen. Bij onderzoek was er een sterke parese van de kleine handspieren, behalve van de duimmuis.
Vind je? *niet eens is*quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heeft nog steeds betrekking op je oren
Daar denkt de duimmuis vast anders over!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een doof gevoel hebben, niet doof zijn
/mierenneukermodus
Haha!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar denkt de duimmuis vast anders over!![]()
*gigglesnort* het klinkt als een beestje, zoals de korenwolf ofzo. *gigglesnort*
In geval van het optreden van dat gevoel ervaar je als het ware een dove duimmuis. Druif.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een doof gevoel hebben, niet doof zijn
/mierenneukermodus
Ik hoop dat ze niet de hele avond met een pakje peuken krampachtig op de hoek van de straat staat te paffen ofzo!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha!![]()
Trouwens, ik ga niet teruglezen maar heeft iemand iets van Greys vernomen? Hoe het met d'r gaat?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
Hey PF, waar heb jij zo'n mooi plattegrondje van je kamer gemaakt? Ik wil mijn kamer straks eens een make over gaan geven, en alvast virtueel een beetje schuiven met meubelen enzo
quote:
Druif? Ja lekker!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
In geval van het optreden van dat gevoel ervaar je als het ware een dove duimmuis. Druif.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
mijn zussie deed dat altijd ´s nachts vroegah, en dan niet virtueelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
Hey PF, waar heb jij zo'n mooi plattegrondje van je kamer gemaakt? Ik wil mijn kamer straks eens een make over gaan geven, en alvast virtueel een beetje schuiven met meubelen enzo
Oh ik doe het nog steeds, maar dan niet 's nachtsquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn zussie deed dat altijd ´s nachts vroegah, en dan niet virtueel
Yay, thanks a bunchquote:
Nee. Ik at geen brood. En nauwelijks aardappels en rijst. Maar wel broodvervangers als weetabix en brinta. En heel veel groente. En daarmee had ik gek genoeg veel minder vreetaanvallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
At jij dan ook helemaal geen brood? Aangezien ik ook nog altijd strijd tegen het vreetmonster zijn alle tips handig.
Idioot eigenlijk, stoppen met roken ging gewoon van pomtiedom, maar een zak chips en een glas wijn laten staan is een onmogelijke opgave voor me
quote:
het is niet zo piep-ig geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Moet ook maar eens naar moblo gaan luisteren geloof ik. Ben hééél benieuwd hoe een disneystem dan wel mag klinken. Toch niet zo'n hoog piepend stemmetje hoop ik
Zitten er in brinta dan ook geen carbs?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik at geen brood. En nauwelijks aardappels en rijst. Maar wel broodvervangers als weetabix en brinta. En heel veel groente. En daarmee had ik gek genoeg veel minder vreetaanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jawelquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zitten er in brinta dan ook geen carbs?
Ohh! Wanneer hadden we het over office space?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik zie nu pas de Swingline staplerIk heb die film echt al een miljoen keer gezien
Vooral het stukje als hij droomt dat zijn vriendinnetje het met zijn baas doet
Met die koffiemok
'If you could do that... That would be greaaaat'
Chico, wat Lianne zegt: pas goed op met wat je eet, probeer daarin wel een beetje streng voor jezelf te zijn. Als een paar patatjes al voor narigheid zorgen, kun je het je niet veroorloven om aan te klooien! Van een opgezette buik ga je je alleen maar stommer en lelijker voelen
Wanneer zijn je tentamens afgelopen?
Ligt de stress er een beetje aan dat je de studie zwaar vindt (of heb ik daarvan de verkeerde indruk)? Volgens mij ben je fluitend door het VWO gefietst en had je gedacht dat dat in Amsterdam net zo zou gaan, of heb ik het helemaal mis? En is het toch best pittig allemaal?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er als je me nodig hebt, partner in crime!
Ik zeur zelf ook vaak genoeg; af en toe kan het opluchten!
EDIT: keuzes maken kan in zulke situaties handig zijn: prioriteiten stellen. Tentamens moet je maken. Kan je af en toe een practicum missen omdat je het snapt oids - doen. Even some Chico-time inplannen, uiteindelijk ben je slim genoeg om het toch te halenZo heb ik ook mn BA's gehaald ondanks dat ik soms kutterige tijden had - gewoon ervoor kiezen bepaalde dingen NIET te doen.
Kick-ass!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik zie nu pas de Swingline staplerIk heb die film echt al een miljoen keer gezien
Vooral het stukje als hij droomt dat zijn vriendinnetje het met zijn baas doet
Met die koffiemok
'If you could do that... That would be greaaaat'
Oh the joys of life!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ik ga slapen. Mijn hoofd jeukt, mijn gezicht zit onder de puisten, mijn kaak voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven, mijn scheenbeen doet pijn, mijn ogen doen vervelend en mijn maag borrelt! Leve griep + bestraling
Trusten!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ik ga slapen. Mijn hoofd jeukt, mijn gezicht zit onder de puisten, mijn kaak voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven, mijn scheenbeen doet pijn, mijn ogen doen vervelend en mijn maag borrelt! Leve griep + bestraling
Trusten!
*Stuurt een tube hypoallergene hydraterende creme naar Muis en zet kopje kamilletheequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
Trusten!
ik zou 'm bijna weer gaan kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Stuurt een tube hypoallergene hydraterende creme naar Muis en zet kopje kamillethee![]()
Zoete dromen!
MoBlo: en die geblondeerde jongen met zijn 'Oh-face' You know what I mean: Oh! Oh! Oh!! Heerlijk, je kunt je zo voorstellen dat hij die mensen wil vermooooorden
Ik dacht, ik ben helemaal geen kokquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
PF! Zoek je nog een bijbaan?
http://www.theatercarre.nl/site/pagina.php?m=15
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Het past!
http://www.floorplanner.c(...)-eerste-project/edit
Zomoet het worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien even een schreenshot maken??
Dat kan ik ook nog, maar dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Dan plak je hem in paint en sla je hem op
Ik heb allemaal foto's gemaakt en in mijn topicje gezet!!! P.Fje gaat op kamers!
Nah, nepwindows!quote:
Nog een liefhebber!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp! Even m'n dagelijkse quizbehoefte bevredigen met ' De slimste mens ter wereld.'.
En ook niet bij bureau accessoires??quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een kladblok en wordpad, thats all... en ik heb gewoon windows XP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |