Gaaf! Bed, klusprojectje en een goed verhaal tegelijk. Zo hoort op kamers gaan te zijn, je begint met weinig en steeds een beetje erbij. Net als een vogeltje dat een nestje bouwt, takje voor takje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bed staat voor een appeltaart op marktplaats!
Ik vind hem eigenlijk zo al mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaaf! Bed, klusprojectje en een goed verhaal tegelijk. Zo hoort op kamers gaan te zijn, je begint met weinig en steeds een beetje erbij. Net als een vogeltje dat een nestje bouwt, takje voor takje.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaaf! Bed, klusprojectje en een goed verhaal tegelijk. Zo hoort op kamers gaan te zijn, je begint met weinig en steeds een beetje erbij. Net als een vogeltje dat een nestje bouwt, takje voor takje.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Verkeerde been uit bed gestapt, SHEMoblo
Redelijk ja ja jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Muis! Hoi! Hoe gaat het met je? Merk je wat van de bestralingen? Op fysiek gebied dan?
Ben je nog steeds grieperig?
Ok!quote:
Redelijk wat last, mijn hoofd en linkerkaak doen pijn en ik ben snel vermoeid, ben ook net pas wakker en ik ben om kwart voor 11 gisteravond in slaap gevallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ok!![]()
Heb je er erg veel last van?
Ben je ook vermoeid?
Hoeveel moet je er nog?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb al enkele dagen last van een trillend spiertje onder m'n oog, ik hoorde dat dit slaapgebrek is??
Hmm.... vervelend Muis, maar het hoort erbij vrees ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijk wat last, mijn hoofd en linkerkaak doen pijn en ik ben snel vermoeid, ben ook net pas wakker en ik ben om kwart voor 11 gisteravond in slaap gevallenIk heb af en toe verhoging en ik ben misselijk dus ik moet straks na mijn bestraling langs mijn dokter. Ik moet er nog 11!
Ik heb geen idee, dat moet ik nog bedenken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Liejannuh het volgende:
Hmm.... vervelend Muis, maar het hoort erbij vrees ik.
Doe vooral rustig aan en neem de tijd om te herstellen.
Maar nog 11!Dat schiet op! Wat ga je doen na de laatste bestraling??
*kusjekroelknuffelt Muisje*quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijk wat last, mijn hoofd en linkerkaak doen pijn en ik ben snel vermoeid, ben ook net pas wakker en ik ben om kwart voor 11 gisteravond in slaap gevallenIk heb af en toe verhoging en ik ben misselijk dus ik moet straks na mijn bestraling langs mijn dokter. Ik moet er nog 11!
Jammer..quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Vivi het volgende:
Dat is gewoon slaaptekort en/of spanning, zo'n trillend spiertje.
Hoeveel wil je nog afvallen dan? En als in 3 weken je broek van je kont zakt, vind ik dat behoorlijk snel hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:00 schreef Sugar het volgende:
ChicoIk hoop dat je je snel wat beter voelt!
Cyclechick, je vroeg of ik niet heel snel afval nu, maar geen idee of het heel snel is. Ik ben in drie weken tijd wel een aantal kilo kwijt (schatting) maar heb geen weegschaal en meten lukt me niet secuur genoeg. Want mijn broeken hangen nu op mijn heupen en zaten eerst nogal euhm 'aan'. Dus er is zeker behoorlijk verschilmaar hoeveel? Don't know.
![]()
Greys, knap dat je zo lekker gaat!
En een Raider, ha!![]()
En goedemorgen allemaal!
Ja! We kijken het elke avond. Wij verbazen ons er soms zo over dat zij Nederlandse dingen echt weten, terwijl wij afhaken als het over iets typisch Vlaams gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nog een liefhebber!![]()
Geweldig leuke quiz!
OMGquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb steeds klopjes in mijn rechteroor.
Ik vergeet het wel eens, maar het is een verbazingwekkend leuke en informatieve quiz!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja! We kijken het elke avond. Wij verbazen ons er soms zo over dat zij Nederlandse dingen echt weten, terwijl wij afhaken als het over iets typisch Vlaams gaat.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb nog niks gegeten en gedronken en ik heb er ook geen zin in.
Voel me best klote dat mijn fiets ( kerstcadeau van mn vriendin ) is gejat.Sterkte Muis!
De problematiek van Sug is al helemaal uitgemolken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Sugar, waarom eet je niet meer?
Iedereen zegt je dat de hele tijd, maar je blijft jezelf ondervoeden.
Waarom?
Hoe gaat 'ie Greys?
Je hebt de zwaarste dagen er nu opzitten, begin je al te ontspannen?
Sigme, dank nog voor de rabarber-info.![]()
Stond op slot, voor 't huis van Boemdin. En néé. Daar is geen bewaakte stalling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Stond ie wel op slot?
Wáár heb je hem dan neergezet?
Stond hij niet in de bewaakte stalling?Ei! Dan vraag je er ook om dat ie gejat wordt!
Jij bent ook nooit eens zuinig op je spullen!
Vond je hem soms niet mooi
\voorproefje reactie Boem Dinnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |