quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah kijk, dat verandert de zaak.
Ik ben namelijk met dun dekentje wanhopig naar de bank verhuisd en heb de rest van de nacht geen oog dichtgedaan terwijl prins Olivier zich nog even omdraaide en de dekens meetrok.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je wist waar je aan begon met Prins O.! Ik vind het wel schattig dat hij zo verknocht is aan die beesten. Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb het voor elkaar gekregen dat de katten niet de slaapkamer in komen.quote:Ik heb honderd keer gezegd dat die katten van bed af moeten. Ze hebben hun eigen peperdure bedden. Want door die katten gaat Prins O. diagonaal liggen en duwt mij uit bed![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Moblo: ah, dat is wel een verschil ja. En je moet natuurlijk oefenen voor landen waar geen asfaltwegen zijn, prima excuus.
Ik ben dus totaal niet assertief s' nachts. Ik ben s' nachts volgens mij heel iemand andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In mijn herinnering heb ik hem heel hard door elkaar geschud en uitgeschreeuwd: IK KAN ZO ECHT NIET SLAPEN! IK MOET SLAPEN! HOUD NOU OP! En toen is hij zelf vertrokken.
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je wist waar je aan begon met Prins O.! Ik vind het wel schattig dat hij zo verknocht is aan die beesten. Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb het voor elkaar gekregen dat de katten niet de slaapkamer in komen.
Jep. Met zo'n crescendo. Ik word er gek van.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, gefeliciteerd met ons jubileum allemaal!
Claudia_x: wat deed je vriendje dan waardoor je niet kon slapen, snurkt ie ofzo?
Kunnen jullie deze dan allebei gebruiken? Dan is het helemaal handig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dit is echt een koopje, vooral als we nog af zouden kunnen dingen
maar we moeten 't er nog even uitgebreid over hebben
we moeten dan ruzie gaan maken wie er wanneer op mag rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kunnen jullie deze dan allebei gebruiken? Dan is het helemaal handig.
Oja, dat heeft mijn vriendje soms ook... verschrikkelijk! Gelukkig houdt het meestal wel even op als ik hem duw zodat 'ie anders gaat liggen, in elk geval lang genoeg om in slaap te vallen. Ik weet eigenlijk niet waarom hij in een keer zo hard gaat snurken terwijl hij normaal helemaal niet snurkt, vreemd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Met zo'n crescendo. Ik word er gek van.
Meestal snurkt hij niet, overigens, dus als hij het wel doet ben ik er helemaal door van slag.
Hoe komt dat? Verkouden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meestal snurkt hij niet, overigens, dus als hij het wel doet ben ik er helemaal door van slag.
Tjsa, als je geen kinderen hebt hou je geld over, he...quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we moeten dan ruzie gaan maken wie er wanneer op mag rijden
totdat er geld is voor een tweededan hebben we twee motoren de man
![]()
Gewoon om de beurt een rondje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we moeten dan ruzie gaan maken wie er wanneer op mag rijden
totdat er geld is voor een tweededan hebben we twee motoren de man
![]()
yup!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Tjsa, als je geen kinderen hebt hou je geld over, he...
Hier ben ik de prinses, samen met Sophietje. Die zet zich op precies dezelfde manier schrap.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef SHE het volgende:
Wel lief van je lief dat hij is vertrokken. Dat zou mijn prins dus niet doen, net als die kleine prinses dat vertikt ( die zet zich schrap als je haar probeert te verwijderen.
Poekie rules!quote:Drie keer raden wie er naast mij braaf op de bank lag? Poekie
Ik ga denk ik maar een zakje malthesers halen voor Poekie
Mijn vent snurkt wel. Veel. En hard. En ik val slecht in slaap en slaap lichtquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
goed dat je 't zegtquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gewoon om de beurt een rondje.
Moet je wel een rond offroad-stuk vinden natuurlijk.
Ach ja, als dat je passie is. Andere mensen hebben andere dure hobbies.
Vervelend genoeg denk ik dat hij er last van heeft in periodes dat hij héél moe is en hard slaap nodig heeft.quote:
Ok, dat is helemaal vervelend. Als het nu door een verkoudheid kwam, dan had ik je een doorgesneden ui naast het bed aangeraden. Dan kun je namelijk weer gewoon ademen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vervelend genoeg denk ik dat hij er last van heeft in periodes dat hij héél moe is en hard slaap nodig heeft.
Ik heb een tijdje geprobeerd om oorstoppers te gebruiken, maar die dingen hebben als vervelend neveneffect dat je extra alert bent op beweging. Aangezien mijn lief ook nogal veel en onverwacht beweegt in zijn slaap kan ik dan óók niet slapen.
Ik heb een keer een nacht op een kamer geslapen met een dame die zoveel overgewicht had dat ze enkel op haar rug kon slapen. Al dat gewicht drukte onderwijl wel op haar borstkas (dent ik). Ik heb nog nooit zulk idioot hard gesnurk gehoord! Echt, ik ken olifanten die minder herrie makenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik lag tijdens een studiereis eens met iemand op de kamer (ik kende hem daarvoor niet) en hij had met een grijns op zijn gezicht gezegd: 'Ik snurk wel hoor'. Ik dacht dat hij een grapje maakte en de eerste week had ik nergens last van. Tot ik een keer 's nachts wakker werd omdat ik moest plassen... Mèn, wat een geluid!! Blijkbaar was ik de hele week zo moe geweest dat ik in slaap was gevallen voordat hij de kans kreeg om me met zijn gesnurk uit mijn slaap te houden
wat is je favoriete standje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef sigme het volgende:
- Tinkepink, graag gedaan
- Wie zich zorgen maakt over jodium: JoZo gebruiken (ook natriumarm verkrijgbaar)
- Ik eet mijn schapen en kippen zelf op
Ben ik nog iets belangrijks vergeten?
I know. Maar ik vind Maldon-zout veel leuker... Ik moet me 's verdiepen in supplementen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef sigme het volgende:
- Wie zich zorgen maakt over jodium: JoZo gebruiken (ook natriumarm verkrijgbaar)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
Dit illustreert mijn leed wel een beetje, met de toevoeging dat ik allergisch ben voor deze wezens en ik sowieso geen lucht krijg als ze in my face liggen![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html
Dat zou best wel eens kunnen. Je zou er maar altijd naast moeten liggen! Ben blij dat mijn lief niet snurkt, zeg!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een keer een nacht op een kamer geslapen met een dame die zoveel overgewicht had dat ze enkel op haar rug kon slapen. Al dat gewicht drukte onderwijl wel op haar borstkas (dent ik). Ik heb nog nooit zulk idioot hard gesnurk gehoord! Echt, ik ken olifanten die minder herrie maken
Geen oog dichtgedaan, dus
En hij smaakt helemaal niet zo lekker zurig als normaal.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn Mineola is groter dan mijn sinasappel!
Pfffft, ik heb mijn eetverslaving geloof ik op de magere kwark overgebracht: ik lepel zó gedachteloos een hele bak leeg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ontopic: Its yoghurt-time(alleen dan met een lepel, want met vork lijkt me geen succes)
Ik pak er ook nog effe eentjequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En hij smaakt helemaal niet zo lekker zurig als normaal.
Van Appie? De laatste tijd zijn die dingen vaker beschimmeld dan niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En hij smaakt helemaal niet zo lekker zurig als normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |