abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65312908
Het vorige deel: Slank # 498 SHE we hebben je nodig!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65312914
FiPo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65312924
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, de concetraties waarin het in voedsel voorkomt zijn dusdanig laag dat het geen fluit doet. Meeste vind je in vlees/levervis, matig in groenten en fruit.
suppletie is de enige manier om er echt voordeel uit te halen.
Hm, okee... En waar koop je zoiets?
Nu wil ik ook vanavond de stad in, maar mijn koor repeteert altijd op donderdagavond en deze week hebben ze ook nog eens de zaterdag volgepland. Wanneer moet je dan nog naar de winkels die om 6 uur dichtgaan?

-edit- jeej, sepo!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65312993
Zoiets als dat ontbijt van Ewelina eten wij gewoon als avondeten af en toe. Frittata. Heel lekker. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65313002
TVP

gister dus op verjaardag geweest bij schoonmoeder en het was eigenlijk enorm gezellig en we waren pas om 2 uur van8 weer thuis. (en dat op een woensdag)...
heerlijke oranjekoek gehad

en nu ben ik lekker ff weer aan het studeren. Komende 3 dagen late diensten.

en ik voel me opgeblazen... ben dus al ff aan de koffie gegaan....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65313003
Lange koffiepauze Ik heb het allerkleinste stukje taart genomen, en het was lekekr
pi_65313017
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:13 schreef SHE het volgende:

[..]

Van bijna elk supplement zijn er ook capsules. Die slik je makkelijker weg.
Ok, thanks! Ik zal binnenkort eens kijken. Bij de drogist hadden ze die volgens mij niet, maar ik kan me vergissen, aangezien het personeel nogal dwingend advies gaf (volgens mij kregen ze provisie voor de verkoop van 1 bepaald merk ).
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:23:37 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65313022
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hm, okee... En waar koop je zoiets?
Nu wil ik ook vanavond de stad in, maar mijn koor repeteert altijd op donderdagavond en deze week hebben ze ook nog eens de zaterdag volgepland. Wanneer moet je dan nog naar de winkels die om 6 uur dichtgaan?

-edit- jeej, sepo!
Ik koop alles online, bij online sportvoedingszaken.
Die hebben EN de beste merken EN leveren binnen 24u.

Ik zou de drogist sowieso vermijden wat suppletie betreft; die verkopen homeopathische rommel.
pi_65313035
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoiets als dat ontbijt van Ewelina eten wij gewoon als avondeten af en toe. Frittata. Heel lekker. .
Mijn kleine kookgodinnetje
Ik maak m wel met aardappelen, op z'n Spaans. Mijn meneer is er dol op. En dan nemen we ieder wat blokjes mee naar het werk, als gezonde snack.
pi_65313036
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je een fiets terugjat??

Nee! Hij staat niet op slot en in mijn vriendin haar portiek?

Maargoed hij is waarschijnlijk wel weg morgen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65313068
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik koop alles online, bij online sportvoedingszaken.
Die hebben EN de beste merken EN leveren binnen 24u.

Ik zou de drogist sowieso vermijden wat suppletie betreft; die verkopen homeopathische rommel.
bio Chromium, verkopen ze dat niet bij de Tuinen?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65313074
Heeft iemand hier ervaring met steps? Is dat moeilijk als je motorisch gestoord bent?
De lesjes die ik vroeger deed worden op zo'n tijdstip gegeven dat ik meteen al de eerste van de 9 zou missen, dus ik ben eens aan het kijken naar alternatieven. Er staat bij 'uitdagende choreografie', en ik ben motorisch niet zo handig dus ik ben bang dat het misschien te moeilijk is. Aan de andere kant staat er ook weer dat het je coördinatie verbetert, wat weer impliceert dat die niet perfect hoeft te zijn als je eraan begint...
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:25:35 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65313082
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

bio Chromium, verkopen ze dat niet bij de Tuinen?
Yes!!
pi_65313095
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik maak m wel met aardappelen, op z'n Spaans. Mijn meneer is er dol op. En dan nemen we ieder wat blokjes mee naar het werk, als gezonde snack.
Dat doe ik ook wel eens, als avondeten. En dan eet ik de rest in de volgende dagen op als lunch
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:26:26 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65313102
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met steps? Is dat moeilijk als je motorisch gestoord bent?
De lesjes die ik vroeger deed worden op zo'n tijdstip gegeven dat ik meteen al de eerste van de 9 zou missen, dus ik ben eens aan het kijken naar alternatieven. Er staat bij 'uitdagende choreografie', en ik ben motorisch niet zo handig dus ik ben bang dat het misschien te moeilijk is. Aan de andere kant staat er ook weer dat het je coördinatie verbetert, wat weer impliceert dat die niet perfect hoeft te zijn als je eraan begint...
Ik heb zelf jaren power steps lessen gegeven.

Het lijkt mij niet raadzaam voor steps te kiezen als je niet zo'n handige beweger bent.
Denk dan eerder aan iets als aerobics, bodyshape of bodypump.
pi_65313115
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

.

Ik maak het naar een recept uit één van m'n kookboeken (die ik nog maar 2 maanden heb en nu al sporen van veelvuldig gebruik begint te vertonen ).
pi_65313157
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je dat nog nooit hebt gedaan, is het vooral lastig dat je niet weet wat je moet doen als de instructrice een woord of naam van een pasje roept. Ik denk dat uitdagende choreografie meer voor gevordenen is, maar dat staat er misschien wel bij?
Ik heb vroeger lesgegeven in steps, en heb heel wat mensen zien stuntelen, maar als je het goed opbouwt (ik gaf les aan beginners) is het eigenlijk voor iedereen te leren. Of je het dan ook leuk vindt is een tweede.
pi_65313166
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet raadzaam voor steps te kiezen als je niet zo'n handige beweger bent.
Bodyshape staat hier omschreven als iets met banden en gewichten, bedoel je dat?
pi_65313201
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
.

Ik maak het naar een recept uit één van m'n kookboeken (die ik nog maar 2 maanden heb en nu al sporen van veelvuldig gebruik begint te vertonen ).
Receptje?
pi_65313211
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen kijk
pi_65313217
tvp voor thuis
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:29:48 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65313224
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bodyshape staat hier omschreven als iets met banden en gewichten, bedoel je dat?
Niet elke instructeur gebruikt banden; sommigen alleen kleine gewichtjes en dan voor maar een klein onderdeel.
Bodyshape en aerobics zijn een prima manier om je lijf te wennen aan korte choreo's en het gebruik van alle spieren op een intensieve manier.
pi_65313227
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:29 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Receptje?
Oh, dat zou ik thuis even op moeten zoeken! Hou je van me tegoed.
pi_65313236
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:27 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Als je dat nog nooit hebt gedaan, is het vooral lastig dat je niet weet wat je moet doen als de instructrice een woord of naam van een pasje roept. Ik denk dat uitdagende choreografie meer voor gevordenen is, maar dat staat er misschien wel bij?
Ik heb vroeger lesgegeven in steps, en heb heel wat mensen zien stuntelen, maar als je het goed opbouwt (ik gaf les aan beginners) is het eigenlijk voor iedereen te leren. Of je het dan ook leuk vindt is een tweede.
Ik ga naar Olympos, daar zijn de cursussen wel zo dat ze altijd na 10 weken opnieuw beginnen en dan leggen ze het vanaf les 1 ook weer uit voor de mensen die het nog nooit gedaan hebben.
Er is ook een serie van verschillende dingen, om alles eens te proberen, maar daarbij ben ik helemaal bang dat ik de helft niet kan.
pi_65313269
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Niet elke instructeur gebruikt banden; sommigen alleen kleine gewichtjes en dan voor maar een klein onderdeel.
Bodyshape en aerobics zijn een prima manier om je lijf te wennen aan korte choreo's en het gebruik van alle spieren op een intensieve manier.
aerobics kan qua choreo ook vrij pittig zijn, maar je hebt als voordeel dat je niet over zo'n blok heenstruikelt wat voor je neus staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')