Hm, okee... En waar koop je zoiets?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, de concetraties waarin het in voedsel voorkomt zijn dusdanig laag dat het geen fluit doet. Meeste vind je in vlees/levervis, matig in groenten en fruit.
suppletie is de enige manier om er echt voordeel uit te halen.
Ok, thanks! Ik zal binnenkort eens kijken. Bij de drogist hadden ze die volgens mij niet, maar ik kan me vergissen, aangezien het personeel nogal dwingend advies gaf (volgens mij kregen ze provisie voor de verkoop van 1 bepaald merkquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Van bijna elk supplement zijn er ook capsules. Die slik je makkelijker weg.
Ik koop alles online, bij online sportvoedingszaken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, okee... En waar koop je zoiets?
Nu wil ik ook vanavond de stad in, maar mijn koor repeteert altijd op donderdagavond en deze week hebben ze ook nog eens de zaterdag volgepland. Wanneer moet je dan nog naar de winkels die om 6 uur dichtgaan?
-edit- jeej, sepo!
Mijn kleine kookgodinnetjequote:Op donderdag 22 januari 2009 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoiets als dat ontbijt van Ewelina eten wij gewoon als avondeten af en toe. Frittata. Heel lekker..
Nee! Hij staat niet op slot en in mijn vriendin haar portiek?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een fiets terugjat??
bio Chromium, verkopen ze dat niet bij de Tuinen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik koop alles online, bij online sportvoedingszaken.
Die hebben EN de beste merken EN leveren binnen 24u.
Ik zou de drogist sowieso vermijden wat suppletie betreft; die verkopen homeopathische rommel.
Yes!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
bio Chromium, verkopen ze dat niet bij de Tuinen?
Dat doe ik ook wel eens, als avondeten. En dan eet ik de rest in de volgende dagen op als lunchquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn kleine kookgodinnetje![]()
Ik maak m wel met aardappelen, op z'n Spaans. Mijn meneer is er dol op. En dan nemen we ieder wat blokjes mee naar het werk, als gezonde snack.
Ik heb zelf jaren power steps lessen gegeven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met steps? Is dat moeilijk als je motorisch gestoord bent?
De lesjes die ik vroeger deed worden op zo'n tijdstip gegeven dat ik meteen al de eerste van de 9 zou missen, dus ik ben eens aan het kijken naar alternatieven. Er staat bij 'uitdagende choreografie', en ik ben motorisch niet zo handig dus ik ben bang dat het misschien te moeilijk is.Aan de andere kant staat er ook weer dat het je coördinatie verbetert, wat weer impliceert dat die niet perfect hoeft te zijn als je eraan begint...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn kleine kookgodinnetje![]()
Ik maak m wel met aardappelen, op z'n Spaans. Mijn meneer is er dol op. En dan nemen we ieder wat blokjes mee naar het werk, als gezonde snack.
Als je dat nog nooit hebt gedaan, is het vooral lastig dat je niet weet wat je moet doen als de instructrice een woord of naam van een pasje roept. Ik denk dat uitdagende choreografie meer voor gevordenen is, maar dat staat er misschien wel bij?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met steps? Is dat moeilijk als je motorisch gestoord bent?
De lesjes die ik vroeger deed worden op zo'n tijdstip gegeven dat ik meteen al de eerste van de 9 zou missen, dus ik ben eens aan het kijken naar alternatieven. Er staat bij 'uitdagende choreografie', en ik ben motorisch niet zo handig dus ik ben bang dat het misschien te moeilijk is.Aan de andere kant staat er ook weer dat het je coördinatie verbetert, wat weer impliceert dat die niet perfect hoeft te zijn als je eraan begint...
Bodyshape staat hier omschreven als iets met banden en gewichten, bedoel je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren power steps lessen gegeven.
Het lijkt mij niet raadzaam voor steps te kiezen als je niet zo'n handige beweger bent.
Denk dan eerder aan iets als aerobics, bodyshape of bodypump.
Receptje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:![]()
![]()
.
Ik maak het naar een recept uit één van m'n kookboeken (die ik nog maar 2 maanden heb en nu al sporen van veelvuldig gebruik begint te vertonen).
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren power steps lessen gegeven.
Het lijkt mij niet raadzaam voor steps te kiezen als je niet zo'n handige beweger bent.
Denk dan eerder aan iets als aerobics, bodyshape of bodypump.
Niet elke instructeur gebruikt banden; sommigen alleen kleine gewichtjes en dan voor maar een klein onderdeel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bodyshape staat hier omschreven als iets met banden en gewichten, bedoel je dat?
Oh, dat zou ik thuis even op moeten zoeken! Hou je van me tegoed.quote:
Ik ga naar Olympos, daar zijn de cursussen wel zo dat ze altijd na 10 weken opnieuw beginnen en dan leggen ze het vanaf les 1 ook weer uit voor de mensen die het nog nooit gedaan hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Als je dat nog nooit hebt gedaan, is het vooral lastig dat je niet weet wat je moet doen als de instructrice een woord of naam van een pasje roept. Ik denk dat uitdagende choreografie meer voor gevordenen is, maar dat staat er misschien wel bij?
Ik heb vroeger lesgegeven in steps, en heb heel wat mensen zien stuntelen, maar als je het goed opbouwt (ik gaf les aan beginners) is het eigenlijk voor iedereen te leren. Of je het dan ook leuk vindt is een tweede.
aerobics kan qua choreo ook vrij pittig zijn, maar je hebt als voordeel dat je niet over zo'n blok heenstruikelt wat voor je neus staatquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet elke instructeur gebruikt banden; sommigen alleen kleine gewichtjes en dan voor maar een klein onderdeel.
Bodyshape en aerobics zijn een prima manier om je lijf te wennen aan korte choreo's en het gebruik van alle spieren op een intensieve manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |