Ik kan 'm wel mailen! Geluidskwaliteit is niet heel goed (telefoonfilmpje) maar hij geeft wel een aardig beeld. Ik moet alleen m'n rietje vervangen merk ik, want hij trilt te erg en mijn klank is niet zo mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ie het wel gaat doen, show me! Ben nieuwsgierig
En je bent nog jonger dan ik ookquote:
Wat ben jij onromantischquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik hoef ook geen naam te weten. Zie d'r toch nooit weer.
Heb je d'r ook nog gesproken/gezien nadat ze zo de hemel in geprezen werd om deze film dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets te kleine tepeltjes om echt sexy te zijn. (NMBMDH)
Carice is in het eggie best aardig ubrigens.
Hughughug met Tomquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r ook nog gesproken/gezien nadat ze zo de hemel in geprezen werd om deze film dan?
Ik vond haar ook altijd hartstikke leuk overkomen (nooit in het echt gezien hoor) maar ik zag van de week twee stukjes interview dat ik dacht 'Ieuw! Doe even gewoon!'. Over dat ze wel even zou gaan 'shoppen met Tom' als hij hier is (nu dus) en dat als hij haar ziet dat ze dan altijd 'heel gewoon even hughughug doen'.
Als je dat er bij zegt, dat dat heel gewoon is, dan vind je het dus niet gewoon en wil je gewoon opscheppen. Anders zei je het er namelijk niet bij, dat het heel gewoon is om dat te doen!
'Even hughughug'quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r ook nog gesproken/gezien nadat ze zo de hemel in geprezen werd om deze film dan?
Ik vond haar ook altijd hartstikke leuk overkomen (nooit in het echt gezien hoor) maar ik zag van de week twee stukjes interview dat ik dacht 'Ieuw! Doe even gewoon!'. Over dat ze wel even zou gaan 'shoppen met Tom' als hij hier is (nu dus) en dat als hij haar ziet dat ze dan altijd 'heel gewoon even hughughug doen'.
Als je dat er bij zegt, dat dat heel gewoon is, dan vind je het dus niet gewoon en wil je gewoon opscheppen. Anders zei je het er namelijk niet bij, dat het heel gewoon is om dat te doen!
GMTAquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hughughug met Tom.
Tom is eng.
Ik bral maar wat dus je kunt gerust een keer met me uitquote:
Ze klonk enórm popie-jopie in allebei die stukjes en dat was nou net zo jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
'Even hughughug'
Dat klinkt nogal popie-jopie
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bral maar wat dus je kunt gerust een keer met me uit. Ik houd de deur voor je open, trek je stoel voor je aan en ik masseer je voeten
.
Misschien dit dan aardig voor erbij:quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooeeeeehhhh ik ben nu echt heel benieuwd! Mocht de docent het iets vinden, mag ik ze dan een keer inkijken?
Wel eerst voeten wassen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje vraagt Vik mee uit op een date
Wat stom! In het begin was ze nog bescheiden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze klonk enórm popie-jopie in allebei die stukjes en dat was nou net zo jammer.
Ik had meteen het gevoel dat het enorm naar d'r hoofd is gestegen allemaal
Ja hoor! Ik heb geloof ik in de aanbieding:quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooeeeeehhhh ik ben nu echt heel benieuwd! Mocht de docent het iets vinden, mag ik ze dan een keer inkijken?
Leuke suggestie, maar een vergelijking is 2 x zoveel werk en dat ga ik dus niet doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien dit dan aardig voor erbij:
[ afbeelding ]
Handboek voor de moderne vrouw
Zeer onlangs gepubliceerd (oktober 2008).
Aafquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien dit dan aardig voor erbij:
[ afbeelding ]
Handboek voor de moderne vrouw
Zeer onlangs gepubliceerd (oktober 2008).
Cool!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik heb geloof ik in de aanbieding:
-Bekoorlijk en Behoorlijk
- Meneer, Mevrouw en Cupido
- Aantrekkelijk zijn en blijven
- Hoe hoort het eigenlijk
- Uzelf, mevrouw! (Baedecker voor de huisvrouw)
Ik had laatst ook nog 'Mevrouw knapt het op' gekocht, maar dat ging over klussen. Ook typisch volgens die tijd:"Ouderwetse kamerdeuren kunt u zonder veel moeite moderniseren door er een plaat hardboard of triplex op te spijkeren."![]()
![]()
Zo was mijn hele huis dus 'onder handen genomen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |