Hm, misschien bedoelen ze het als 'grapje' omdat hij op dat plaatje moedervlekken heeft zitten?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:57 schreef Greys het volgende:http://kalaswell.blogspot.com/2007/05/guess-bellybutton.html
Ennuh, Tom Selleck skin cancer?
Ja ik denk het haast wel!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, misschien bedoelen ze het als 'grapje' omdat hij op dat plaatje moedervlekken heeft zitten?
Het is zelfs met uitroepteken, als enige in de reeks: Dank U, Dokter!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, MinderMutsig waarschijnlijk wel. Kijk jij Hoe moet ik met mijn kind? (tweedelig) wel vaak genoeg in?
Dank U, dokter (misschien was het zonder hoofdletter en/of komma) vind ik ook zo'n briljante titel.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:06 schreef Ewelina het volgende:
Oh en Goodbye: ik kan het bestandje helaas niet omzetten, dus helaas
De weg tot het hart is vierdelig! Minstens! In elk geval heb ik hier vier delen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is zelfs met uitroepteken, als enige in de reeks: Dank U, Dokter!De titels zijn geweldig, al stelde ik me bij de meeste iets heel anders voor dan waar het uiteindelijk over ging. Het Rijk Alleen (vervolg van Gelukkig Gezin
), en ook het laatste deel van de serie, vind ik wel heel onheilspellend klinken.
Hoe moet ik met mijn kind heb ik helaas niet, die lijkt me ook heerlijk. Hier staat alleen de vergruisde Dr Spock in de kast. Leuk is ook dat De weg tot het hart - tweedelig!- alleen maar over eten gaat! Doe jij ook echt de inmaak en de weck?
Ja hij staat er nog (quote:
Wat ben jij valsquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even naar You Tube om naar MoBlo en Kwakveense te luisteren.
Je klinkt als mijn vatiquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Stond ie wel op slot?
Wáár heb je hem dan neergezet?
Stond hij niet in de bewaakte stalling?Ei! Dan vraag je er ook om dat ie gejat wordt!
Jij bent ook nooit eens zuinig op je spullen!
Vond je hem soms niet mooi
\voorproefje reactie Boem Dinnetje.
rechtsquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Ik ook!!!
Links of rechts?
*twilight muziekje opzet*
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ben jij vals
Ik ga hem voor straf naar je opsturen (en nu hoop ik dat je Quick Time player hebt)
Ja, er zijn wel talentvolle dames hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..], zo bedoelde ik het niet
.
Maar MoBlo heeft echt zo'n lief stemmetje![]()
. Ik kreeg er helemaal tranen van in m'n ogen
[/emo].
Je mag je bestandje wel naar me opsturen hoorBen wel benieuwd
Luister nu naar Kwak
.
Ja hooooooorquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys heeft het stoppen met roken opgegeven.
Stommm! Ik heb ook een fiets voor kerst gehad, een gammel ding, maar MIJN fietsquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar met mijn fiets gaat 't er vooral om dat 't een kerstcadeautje van Anouk was.
mijn vertrouwen in de wereld, het is wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tssssk, faalhaasquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Herkenning, daarom dus ook maar een lijstje:
O: ei met 2 boterhammen en kaas en spek (moest op)
T: ga nu chocolademelk maken
L: 2 boterhammen kipfilet, misschien wat geblenderd fruit erbij
T: tentamen
D: broodje in de stad halen
T: wijntjessss![]()
Herkent iemand het volgende rare verschijnsel:
Dan heb ik zin in eten en ga ik bedenken wat ik allemaal zou willen eten, zonder dat ik iets eet.
Dan wil ik daarna daadwerkelijk iets gaan eten, en ben ik ineens heel bang dat ik al heel veel heb gegeten, en maak me zorgen of ik wel echt alleen heb gedacht aan dat eten, of dat ik het toch per ongeluk echt heb gehad allemaal
Nou dan is ze pas een half uur gestopt met het stoppen met rokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als ik een pakje menthol sigaretjes in huis had, dat ik er misschien al wel eentje had opgestoken, één haaltje had genomen en hem uit had gemaakt. Vandaar dat ik dan ook niets in huis heb, ik ken mezelf een beetje na 35 jaar![]()
Hier Dag 4, gaat aardig, maar ik word wel moe van mezelf. Weer om 5 uur wakker geworden, helemaal plakkerig en zweterig (hoe lang duurt dat?) en niet meer in slaap gekomen. 's Avonds val ik prima in slaap dus, maar ik word elke dag rot vroeg wakker. Verder had ik vanmiddag vrij (altijd op donderdagmiddag) en liep ik me als een dolle uit te sloven met stogzuigen, dweilen, gootsteen boenen, vaatwasser leeghalen enz. enz. Als ik tien minuutjes ga zitten gaat het mis, dan moet ik roken. Arghhhh.
Zometeen lekker sushi en sashimi eten om mezelf te belonen voor de goede klusjes van vanmiddag en dat ik nog steeds niet in de val ben getrapt. (Vier dagen is voor mij 'nog steeds' ja).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |