Nee! Van de C1000. Die van de appie van pas waren onwijs lekker. Die ik van de week bij de C1000 haalde waren enorm groot en ik denk dat daar het smaakverlies ook in zit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Van Appie? De laatste tijd zijn die dingen vaker beschimmeld dan niet.
Ik pel m altijd. En dan eet ik m in stukjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Laureline het volgende:
Hoe eet je zo'n mineola, en hoe smaakt dat nou? Sinds de pomelo heb ik de gemuteerde sinaasappelachtigen maar links laten liggen.
Ik vroeg me al af of ik soms scheel aan 't worden wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ] 500! [ afbeelding ]
Wil iemand even zeggen dat alles gewoon oké is enzo?
In m'n posthistory zie ik dat ik voor het eerst in deel 79 in Slank heb gepostquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net even gekeken hoe lang ik al in Slank zit en ik post sowieso al vanaf topic 50 mee. Jeutje
.
Oke met wat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ] 500! [ afbeelding ]
Wil iemand even zeggen dat alles gewoon oké is enzo?
Daarom; niks aan 't handje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Sugar het volgende:Ik ben soms ook wel oké met mezelf, hoor.
En ook geinteresseerd in anderen.
Wij hebben om de één of andere werkelijk onbegrijpelijke reden ook een enorme spiegel in het douchegedeelte hangen. Gelukkig heb ik -5 dus zie ik sowieso niks!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hadden het lumineuze plan opgevat tijdens het pimpen van de badkamer om een grote spiegel op te hangen. Nu kijk ik elke dag tegen m'n hele naakte ik aan tijdens het ochtendritueel. Zie dan maar eens overtuigd te blijven van je eigen geweldig-zijn.
Nog even oefenen en je bent toe aan een echt koksmesquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is ondertussen al zo erg met me aan het worden dat ik van plan ben om hier morgen te gaan kijken en ik er nog enorme zin in heb ook: http://www.happytown.nl/Groningen-Kamphuis/kookgereedschap.htm
Ik vind het juist heerlijk!. Op goede dagen zie ik alles namelijk extra goed.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hadden het lumineuze plan opgevat tijdens het pimpen van de badkamer om een grote spiegel op te hangen. Nu kijk ik elke dag tegen m'n hele naakte ik aan tijdens het ochtendritueel. Zie dan maar eens overtuigd te blijven van je eigen geweldig-zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Is zo simpel; ik begrijp echt niet waar mensen al die krankzinnige recepten vandaan halen.
1 bol knoflook
2 theelepels zeezout
fles zonnebloem olie
2 dooiers
houten lepel
1 lepel citroensap
Bol knof in een vijzel, of persen. Goed wrijven tot het zijn olie loslaat.
Zout erbij, en weer wrijven. Dan de dooiers erbij mikken ( LET OP: KAMERTEMPERATUUR! anders gaat ie schiften )
Nu flink hard roeren, dat zie je dat de ei zich gaat binden en de emulsie dikker wordt.
Dan minuscuul straaltje olie erbij laten lopen en roeren tot je lamme voorpootjes krijgt.
Na een half uur roeren en zeker een kwart liter olie is de aioli klaar en een mooie dikke, witte massa.
Sinds ik op fok! zit, gebruik ik dat woord niet meerquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef Sugar het volgende:
Kop op, Greys! Niet schoppen, maar soppen!
Hehehe, ik had tot mijn 25e alleen maar hoge spiegels in huis hangen, die gingen maar tot en met de taille. Vandaar dat ik er toen altijd van overtuigd was dat ik perfect wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi! Hoe'st me de puisten, de kop, de misselijkheid en de rest?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
HOI MUIS! [/Owen Meany-modus].
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Anosmie het volgende:
Suug, ik wilde je opvrolijken met een leuke tekst maar google kwam met iets beters:
[ afbeelding ]
Als zij het zelfs kunnen. Dan kan jij het ook!
Looking fab moussy! That's the way!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Muis006 het volgende:
De puisten trekken zich terugde kop is mwoah, mijn kaak doet nog steeds vervelend. De misselijkheid heb ik nog niet gehad vandaag en voor de rest ben ik fucking fabulous. En mijn haar zit goed!
Oh en ik hoef nog maar 10 keer!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:55 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja Vik!! Ik had je helemaal niet meer gesproken over Owen!!![]()
![]()
Tof hè!!
Ze is blij met zichzelf. Da's heel fijn voor haar want nu heeft ze tenminste 1 iemand die van d'r houdt.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ze is blij met zichzelf. Da's heel fijn voor haar want nu heeft ze tenminste 1 iemand die van d'r houdt..
Pomeloooooooooooooooooooo! Die waren vroeger echt vreselijk lekker!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Laureline het volgende:
Hoe eet je zo'n mineola, en hoe smaakt dat nou? Sinds de pomelo heb ik de gemuteerde sinaasappelachtigen maar links laten liggen.
O, ik heb een verzameling van die boeken, ik spaar vooral de zelfhulpboeken voor dames uit de jaren '50 en '60! Mijn lieveling is 'Behoorlijk en Bekoorlijk', hoewel de Baedecker voor de Huisvrouw uit dat tijdperk ook niet mis isquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Anosmie het volgende:
Suug, ik wilde je opvrolijken met een leuke tekst maar google kwam met iets beters:
[ afbeelding ]
Als zij het zelfs kunnen. Dan kan jij het ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |