quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar met jou wil ik wel vriendjes worden hoor k_man!
Er is wel een k_man sekte tot nu toe zonder volgelingen, helaas.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef kres het volgende:
Is er ook een k_man fanclub waar we lid van kunnen worden ?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit wordt het Grote K-Man fantopic.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just because we can!
arm schaapquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is wel een k_man sekte tot nu toe zonder volgelingen, helaas.
Nou daar gaan wij verandering in brengen....quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is wel een k_man sekte tot nu toe zonder volgelingen, helaas.
Dacht dat jij net nog afscheid van ons hebt genomen ?quote:
ja kloptquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef kres het volgende:
[..]
Dacht dat jij net nog afscheid van ons hebt genomen ?
Maar ?quote:
That's the correct answer.......quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef DarkElf het volgende:
D: ik moest even iemand mailen en kwam even langs om te kijken, maar ga zo weer weg
Als t zoiets zou zijn zou ik dat nooit zomaar zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef kres het volgende:
[..]
That's the correct answer.......
Hoewel ik op antwoord A hoopte![]()
Ik laat het gezicht van k_man over mijn hele rug tattoeëren denk ik!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef kres het volgende:
[..]
Nou daar gaan wij verandering in brengen....
Ik heb al 4000 k_man stickers besteld.
5 min zendtijd op 3fm ingekocht.
Oh ja niet vergeten sbs6 ziet er ook een item in......
En ben nog in onderhandelingen met de makers van Man bijt hond...
Vraag het k_man, die man kan alles.quote:
Hoe kon ik billboards nou vergeten.... Stom van mij......quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik laat het gezicht van k_man over mijn hele rug tattoeëren denk ik!![]()
![]()
![]()
En billboards! We moeten billboards kres!!
Beste K-man oh heilige CUL-SC-erquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vraag het k_man, die man kan alles.![]()
We gaan je heel erg veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes bezorgen....quote:
Kan k_man die show niet gewoon van die Giel overnemen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:08 schreef kres het volgende:
Ga ff kijken of K_man bij Giel Beelen langs mag komen..... Hij heeft in de ochtend altijd een item Open deur beleid... dan mag iedereen ff langskomen en 5 min lang zijn verhaal doen...
Perfect voor k_man promotie zeg...
Ohh nog beter.. zeg ik...quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan k_man die show niet gewoon van die Giel overnemen?
Werk ze!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh nog beter.. zeg ik...
I'm off to work......![]()
(k_man rules...)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Werk ze!
En onthou:
Met K_man in je hart
Kun je werken zonder smart.
Aerdeppels!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef Tezz het volgende:
Go K_man
Go K-man
Go K-man
En nu allemaal zeggen wat ik morgen bij mijn scalopino moet serveren
Hihi ja ik denk dat ik maar volledig op jou ga vertrouwen. Morgen maar ergens een kilootje rozeval scoren denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aerdeppels!!
Want daarin zit de A van k_mAn![]()
(En het past goed bij wat je gaat maken)
Nee geen optie. De combi van de gegrilde groenten met die verse pesto is echt zoooooo lekker! En omdat het vlees nogal een uitgesproken smaak heeft (citroensausje) is het maar afwachten of dat lekker is samen met pasta pesto.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Pesto uit het voorgerecht weglaten en door pasta roeren?
En nu wil ik ook weten waar het over gaat hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
En ik ben ook fan van k_man en ik vind ook dat SHE gelijk had. Kaasplankje is een zoetje (maar niet bepaald subtiel in zijn taalgebruik).
Limoen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Tezz het volgende:
Oe. En wat voor ijs bij de crumble??
Tjeezus ik ben echt inspiratieloos lijkt het wel.......
Gewoon biologisch vanilleijs van de AH.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Tezz het volgende:
Oe. En wat voor ijs bij de crumble??
Tjeezus ik ben echt inspiratieloos lijkt het wel.......
Da's veel te licht en te zurig bij crumble! Ik stem voor Hertog slagroomijs of iets dergelijks.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon biologisch vanilleijs van de AH.
Ik vind ijs bij een crumble juist echt hemels! De warme crumble en dan dat smeltende ijs er naast, jummie! Maar meestal ga ik voor eenvoudig slagroomijs.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou er geen ijs bij geven hoor. Echt niet.
Het lijkt me dat dat gerecht op zichzelf al lekker is. Hooguit slagroom.
Ja nou twijfel ik weer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's veel te licht en te zurig bij crumble! Ik stem voor Hertog slagroomijs of iets dergelijks.
Als het moet, dan slagroomijs!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind ijs bij een crumble juist echt hemels! De warme crumble en dan dat smeltende ijs er naast, jummie! Maar meestal ga ik voor eenvoudig slagroomijs.
Klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij heeft K_man niet eens een hyves!
Ik las een hondje met gegrilde groentjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef Tezz het volgende:
Ja hoi!
Ik heb een culinair dillema. Ik krijg zaterdag eters maar heb weinig tijd om voor te bereiden (in verband met verplicht klusgedoe in huize Tezz).
Nu heb ik de volgende eenvoudige dingen bedacht:
Vooraf een bordje met gegrilde groentes, ricotta kaas en verse pesto op een bedje van rucola. (...)
Jij hebt hem nog niet in je hart gesloten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Jij ook succes, Liejan! En sterkte hè![]()
Ik doe overigens even niet mee met de k_man verering, met het risico geheel buitengesloten te worden in deze sc. Het zij zo
Ik ben gewoon niet zo'n gelovig iemand, sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij hebt hem nog niet in je hart gesloten?![]()
Je leeft in het donker? Zonder dat leidende licht dat k_man heet?![]()
Isa toch![]()
Maar het is nooit te laat om je tot k_man te keren en te zeggen: ja, mijn leven staat in zijn teken.
Totdat k-man kanker kan genezen, doe ik helemaal niks!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog niet in je hart gesloten?![]()
Je leeft in het donker? Zonder dat leidende licht dat k_man heet?![]()
Isa toch![]()
Maar het is nooit te laat om je tot k_man te keren en te zeggen: ja, mijn leven staat in zijn teken.
Dank je wel Krakkemieke! Dan kan ik nu rustig gaan slapen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Als je het leuk vindt, moet je het doen!
oeh kaneelijs, dat is idd erg lekker..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef MissHobje het volgende:
Tezz... Kaneel ijslekker cliche combi maar ohzo lekkert
èn slagroom ook he
![]()
Of het toetje dat Obama dinsdag atquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef DarkElf het volgende:
oeh kaneelijs, dat is idd erg lekker..
mm klinkt goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of het toetje dat Obama dinsdag at
http://blog.pressdemocrat.com/biteclub/inaugrecipes.pdf
Ik dacht er net nog even over na he. Toen ik aan het koken was. En ik vind sorbetijs niet zo'n combi met warme toetjes. Ook omdat de consistentie er niet geschikt voor is; het smelt te snel. En gesmolten roomijs is dan nog wel lekker, maar gesmolten sorbetijs is gewoon ranjaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nou twijfel ik weer.
Zucht.
Ik ga maar eens vroeg naar bed vanavond en morgen nogmaals goed nadenken over mijn menuutje alvorens ik boodschappen ga doen.
Hertog slagroomijsquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind ijs bij een crumble juist echt hemels! De warme crumble en dan dat smeltende ijs er naast, jummie! Maar meestal ga ik voor eenvoudig slagroomijs.
O, dat lust ik ook wel!quote:
Nieuwe laptop?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef DarkElf het volgende:
de mr zit mijn verjaarscadeau te installeren
Ja! Ik ga zometeen zelfs. Ongeveer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dude, ga je dit weekend al naar Moskou?
Mag niet tijdens het werk vrees ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat lust ik ook wel!![]()
En ben benieuwd wat de mr dan aan het installeren is
Have fun!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ik ga zometeen zelfs. Ongeveer.
Om 05.15 staan er een paar studenten op de stoep die meerijden vanuit Groningen en dan gaan we!
En we schijnen bij Tom Cruise in het vliegtuig te zitten. * ril *
Gaaf DE!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mag niet tijdens het werk vrees ik
Tis een lief laptopje!
Hij is heel tof
de 27stequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gaaf DE!
Wanneer was/ben je nou precies jarig ook al weer?
O dat is óók griezelig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Dat lijkt me griezelig, Dude
Wij zaten maandag bij Herman van Veen in het vliegtuig. Volgens mijn prof is die heel populair in ZA
yep hij is wit, staat net een stuk leukerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Is het ook de witte? Ik vind witte laptops leukHelaas heb ik van mijn werk gewoon een saaie grijze gekregen
Ik bedoelde foto's maken van Moskouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zaterdag zijn film zienmet Clarice
zo;n leuk wijfie ook.
Nou, misschien komen de aliens ons wel halen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh bij Tom Cruise zit je veilig hoor, das de nieuwe messias, die overkomt niets
Oh.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde foto's maken van MoskouDie Tom Cruise hoef ik niet te zien
Ik vind die tweede smiley maar engquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou alvast van mij een felicitatie dan![ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb als kind zo'n tv-serie met Herman van Veen gekeken waarin hij in een molen woonde oid. Dat vond ik een leuke serie. En sinds dien denken mijn ouders dat ik een HUGE Herman van Veen fan benEcht! Dat lopen ze al sinds mijn 7e of zo trots op verjaardagen te verkondigen en ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt. Ik ben wel eens 's avonds laat uit bed gehaald omdat Herman op tv was en ok, uit bed gehaald worden is best leuk als je 10 bent, maar die Herman kon me geen zak schelen.
Da's een ballon!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind die tweede smiley maar eng
Dat haalde ik er nou net nie uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde foto's maken van MoskouDie Tom Cruise hoef ik niet te zien
En jij veel zoenplezier en slaap lekker!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef DarkElf het volgende:thenks..
en nu ga ik mijn laptop zoenen, oh ja en de mr die hem netjes geinstalleerd heeft
Bye !!!!
Neeee! Dat is liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig. Ik kan geen tien dagen zonder mijn vriend. Sla me.Hard.
Ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeee! Dat is liefEn je zal wel moeten
Stel dat ie je dumpt voor een collega. Dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.![]()
Ik bedacht me vanmiddag: Stel nou dat ik zes maanden alleen op reis had gemoeten.
Ik zou niet weten waarom, maar stel.
Nou.
Dan valt dit reuze mee!!!!!!!!
Dus.
Ja ik ga een boel foto's maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
Lieve Dude, ik snap dat je een beetje aan het stuiteren bent bij het idee dat je je koffer(s) moet pakken en een paar dagen zonder die Artishock moet doen, maar denk gewoon veel aan ons en Herman van Veen en alles sal reg kom.
Trouwens...Tom Kroes is saai.![]()
Oh ja..have fun enzo en maak mooie foto's!
Gelukkig werkt hij in een mannenwereld!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel dat ie je dumpt voor een collega. Dus![]()
En dat valt dan weer reuze mee.quote:Slechts 10 daagjes
Nou, er is wel heel veel goede drank. En die kunnen wij prima betalen, en de rijke Russen ook, maar de gemiddelde Rus niet. Die drinkt zich dood aan gevaarlijke bocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef Isabeau het volgende:
En het gaat ongetwijfeld geweldig (koud) worden! Denk aan al die cultuur! (en de drank! alhoewel ik bij Rusland altijd aan goedkope, zeer sterke slecht smakende drank moet denken, geen idee of dat gegrond is)
Ik denk altijd dat alle russenn alleen maar rotte tanden hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef Isabeau het volgende:
En het gaat ongetwijfeld geweldig (koud) worden! Denk aan al die cultuur! (en de drank! alhoewel ik bij Rusland altijd aan goedkope, zeer sterke slecht smakende drank moet denken, geen idee of dat gegrond is)
Ja ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben benieuwd wat je eigen ervaring daar is met betrekking tot die aanwezige luxe.
Reken maar van yes!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
En als ik aan zo'n lekkere borsjtsj zit, zal ik even denken: golfer zit ook altijd zo graag aan een lekkere borsjtsj.
Tja..het blijft behelpen daar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Kaviaar, kreeft, champagne, de duurste wodka's.
Leuk! Speciale reden? Of gewoon omdat je de ingredienten voor de tapas wilt vertalen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
ik ga binnenkort een curus spaans doen
Leuke taal, veelgesproken taal en dan snap ik de tapaskaart in Spanje beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leuk! Speciale reden? Of gewoon omdat je de ingredienten voor de tapas wilt vertalen?
Olaquote:
Ja ben benieuwd, je kan wel thuisstudies doen enzo maar daar zie ik mezelf het niet echt van opsteken en dit is bij iemand thuis die 8 mensen tegelijk lesgeeft 10 weken lang. Zo kan ik ook ff zien of t wel echt leuk isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk joh, DE! Mijn meneer heeft ook nog plannen in die richting.
bueno, bueno. con usted?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Leuke taal, veelgesproken taal en dan snap ik de tapaskaart in Spanje beter
[..]
OlaComo esta?
Muy bien, soy un DE felizquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh das leuk zeg, voor als je weer iets meer tijd hebt. Zeker doen danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
10 weken is een mooie termijn om te checken of je het leuk vindt! Ze hebben hier in de stad een heel goed taleninstituut, naar het schijnt, maar dan moet je dus meteen een heel cursusjaar
Ik kwam er trouwens laatst achter dat ik 30-50% korting krijg op cursussen bij een kookschool hier
Latijns Amerikaans.quote:
geen idee, maar wie weet gaan we er ooit nog eens wonenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
En wanneer gaan jullie op vakantie naar Spanje?
Klopt dat is t ook. Geen idee of we ooit echt verder gaan hoor maar t kán wel en dat vind ik zo een fijn idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Wonen? Wauw
Leuk hè, om te bedenken waar je allemaal kunt gaan wonenNiet dat je zo snel emigreert, maar gewoon het feit dat het kan
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Muy bien, soy un DE feliz
Je bent blij DE te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Opa woonde bij Puerto Banusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Latijns Amerikaans.
[..]
geen idee, maar wie weet gaan we er ooit nog eens wonen![]()
en Spaans is sowieso een handige taal om te kennen..
he men ik gebruikte babelfish, be nicequote:
Soy buena para usted! siemprequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he men ik gebruikte babelfish, be nice![]()
![]()
oh en trouwens; natuurlijk ben ik blij DE te zijn; I've got my health (nou ja soort van) ik ben getrouwd met een fantastische vent en ben met veel meer dingen gezegend
Ik ben geen fan van sinaasappel in gerechten. Maar het klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
wat denk je trouwens van een (gebakken) sinaasappel/pure-chocoladecheesecake?
Lemper!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg. D_H. Inspireer mij. 'Iemand' wil dat ik Indisch kook vanavond. Wat zal ik maken?
Klopt, een Indo ex-vrouw dus ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh
Golfert heeft toch een indo-ex-schoonma?
Ja! die moet ergens zijn..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Liejannuh het volgende:
Is er eigenlijk een kookboekentopic?
Amazon heeft Sale en ik ben geneigd om heel veel boeken te gaan kopen.
Ik wist het wel!quote:
iets voor de meet dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Babi Ketjap
Wie mij trouwens een keer een lekkere Babi ketjap voorzet ben ik eeuwig dankbaar(om vieze herinneringen snel te wissen). Maar succes met koken, Lein!
Goedemorgen!Amper geslapen hier (maar liefst 5 uur en daarvan nog de helft liggen woelen, had het koud, lag niet lekker, was niet moe etc) Fok lag er al vroeg uit vannacht en ik zie dat het pas rond 11 uur weer online was
Jeetje!
Ik maak het nuquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Maak het dan eens(hou ik wel ee AH salade achter de hand
)
Indo Isaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Meet was Chinees toch?Ja, straks weer sporten. Ik wil het even zo plannen dat ik met het buikspierkwartier van 20:15 mee kan doen. Alhoewel, misschien is dat helemaal niet handig. Nou ja, ik ga denk ik over een uur maar trainen. Als mijn ontbijt (preisoep met een bolletje) is gezakt.
hoe maak je die?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
wat denk je trouwens van een (gebakken) sinaasappel/pure-chocoladecheesecake?
Thx Isa, ik had het nodig. Pfff ik ben gelukkig nergens ingetrapt. Niets gekocht (wat moet ik met die plastic zooi???) en ook geen party (duh) gepland. Wel een potje basilicum gescoord!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Nu fijn uitrusten op mijn werk
DE, het water loopt me in de mond bij dat menu zegWas het lekker?
Tezz, ik stuur even wat energie en sterkte naar je toe, dat kan je wel gebruiken. Ik heb ooit ook in zo'n Tupperware-ellende gezeten en het ergste is dat het net een zich uitbreidend virus is. Want vriendin A geeft party en omdat je graag een goede vriendin wilt zijn ga je heen. Maar vriendin B die jij ook goed kent geeft daarna een party omdat vriendin A dan punten kreeg. En naar vriendin B moet je ook gaan natuurlijk. Etc. Het is gewoon een valstrik!
DE, slaap lekkerquote:Brit vermoordt vrouw om Facebookstatus
AMSTERDAM - Een 41-jarige Brit is veroordeeld tot zeker 17 jaar cel omdat hij zijn 26-jarige vrouw doodstak nadat die op haar Facebookprofiel had gemeld dat ze alleenstaand was.
Dat melden Britse media vrijdag. Het koppel leefde al drie weken gescheiden na een ruzie over de kosten van cocaïnegebruik. Edward Richardson ging door het lint toen hij zag dat zijn vrouw Sarah haar relatiestatus op vriendensite Facebook had veranderd in 'single'.
Hij ging naar haar ouderlijk huis, waar hij haar in de slaapkamer aantrof, en bracht haar zeker dertien messteken toe. Daarna probeerde hij zichzelf van het leven te beroven.
Ik wilde dit weekend tosti's maken. Met kaas, pesto, champignons, etc. Blijken ze bij de Dirk helemaal geen pesto te hebben. Zeker te sjiek ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:22 schreef Tezz het volgende:
pesto
Hey, ik lees dat mannen an sich wel welkom warenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
Bluezz was vanavond naar Lady's Night in een theater. Intussen zijn haar zoon en z'n vriendin hier lekker gezellig al weer paar uurtjes bij ons in huis en zitten we nog steeds op haar terugkomst te wachten.
Is een recept van James Martin. Wil je dat ik 't overtik?quote:
Ze is weer thuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik lees dat mannen an sich wel welkom warenToch maar niet gedaan?
Ik zal het aan haar doorgeven.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Je moet zelf even een FA aan de mouw trekken, toch? Niet vergeten en dan houden we een CUL feestje ter ere van haar terugkomst
zie je het gaat al met sprongen de goede kant opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier tot 8 uur blijf hè
Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
Die hapjes van Mora voor in de frituur zijn nog best lekker
Vandaag aten wij gewoon simpel Bami met kip en een hoop groente en lekker Kloepoek erbijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepje![]()
En zo courgettekoekjes met feta, auberginepuree met knof en yoghurt, tomaat gevuld met tonijn en geroosterde paprika, zwarte olijven en kappertjes en een aardappelsalade met olijfjes en spekjes
oehhh pm eens receptje voor de rucolapesto!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker mk.
mijn bord vol rucola, carpaccio, zwarte olijven, pijnboompitten, rucolapesto en parmezaanse kaas was ook erg lekker trouwens. Gisteren al flink gekookt, dus vandaag makkelijk doen
ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.
Het is geregeld. Ze kan weer posten nu.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?
Checkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef DarkElf het volgende:
hai Bluezz, en nu je voortaan gedragen he?
Het is dan toch wel even anders als fok het niet doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef DarkElf het volgende:
2 weken lijkt me lang idd, maar ach zo belangrijk is fok ook weer niettis wel leuk alleen.
Dat dacht ik ook dinsdag, toen mijn mislukte bechamel lekker smaakte....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Burppp wij zijn uitgegeten![]()
Damzz wat ben ik toch blij dat ik best wel lekker kan koken
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook dinsdag, toen mijn mislukte bechamel lekker smaakte....
Hoe bereid je dat K-man? Of is het ook een auto?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Hé, Bluezz is terug.
ik krijg opeens zin om een piemel te posten...
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Toppuntjes van oververmoeidheid van afgelopen week:
-naar de wc gaan en de deur op slot doen en zo neer willen ploffen op de pot en je goddank net op tijd realiseren dat de wc van opa en oma een meter meer naar achter staat dan mij thuis
p-p-p-p-p-pleaze????quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is een recept van James Martin. Wil je dat ik 't overtik?
maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is dan toch wel even anders als fok het niet doet. Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen
.
ja lang he?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Is fok zoooo lang offline geweest dan?Wat is er toch aan de hand?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......
En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....quote:
Op vakantie niet neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?
maar ik zeg ook, tis leuk tijdverdrijf. leuk om te lezen en natuurlijk contact te hebben...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe bereid je dat K-man? Of is het ook een auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een man?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....
En ik heb ook zelfs weer een ondertitel he![]()
Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.quote:
Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.
Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....
Wat de heiden zegt dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpen
Ik zeg lekker niks in mijn profiel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpen
Jawel; je zegt dat je een man bent. Je kunt dat ook helemaal leeg laten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zeg lekker niks in mijn profiel.
Nu moet ik alleen nog beerenburg drinken, om borsthaar te kweken......quote:
Bewijs maar eens dat je bestaat!quote:
Werkt dat, denk je?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Nu moet ik alleen nog beerenburg drinken, om borsthaar te kweken......
Ze zeggen het. Maar dan had ik het al moeten hebben. Eik.quote:
Lees je wel eens gebruiksaanwijzingen?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik krijg het niet weg! Dan moet ik vast weer moeilijk doen met een password......
Met kres?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
zullen kres, milou en ikke even morgen bakkie gaan doen bij haar?
Ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lees je wel eens gebruiksaanwijzingen?
Vanaaf met Milou voor Kres gekooktquote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met kres?
En k_man is een hem hoor... Of denk je ook dat God een vrouw is?
Ah, dat had ik even gemistquote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaaf met Milou voor Kres gekookt![]()
En voor de vuige roddels komen...ik ben nog steeds met cnk en dat blijft ook zoKres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden
Ik denk dat god man en vrouw is.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vanaaf met Milou voor Kres gekookt![]()
En voor de vuige roddels komen...ik ben nog steeds met cnk en dat blijft ook zoKres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden
Hij heeft flink gegeten jah!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat had ik even gemistVond hij het net zo goddelijk als het altijd klinkt?
En je relatie met cnk komt altijd erg stormachtig over, maar ik vind jullie het type 'niet met en niet zonder elkaar kunnen'
Doe doe doequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Hé, Bluezz is terug.
ik krijg opeens zin om een piemel te posten...
Ik zou hem er niet voor laten bannen, ook niet als ie hier staatquote:
Slaap lekker, MK!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kruip zo lekker bij Milou btwBen kapot
Niets zo veranderlijk als een vrouw.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Afgelopen weken is wel duidelijk gebleken dat ik niet zonder cnk kon.... hij is mijn grote steun en toeverlaat geweest
Welnee, het afgelopen jaar moest je af en toe tussen de regels doorlezen, maar je kon zo ook wel zien dat die twee stiekem wel heel erg dol op elkaar zijnquote:
Ik ben de gebruiksaanwijzing ook kwijtgeraakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, het afgelopen jaar moest je af en toe tussen de regels doorlezen, maar je kon zo ook wel zien dat die twee stiekem wel heel erg dol op elkaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |