Have fun
 Have fun 
 met geroosterde bietjes (met zout/peper/olie en komijn) erover geitenkaas en knoflook/broodkruim..
  met geroosterde bietjes (met zout/peper/olie en komijn) erover geitenkaas en knoflook/broodkruim.. 

hoe maak je die?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
wat denk je trouwens van een (gebakken) sinaasappel/pure-chocoladecheesecake?

Was het lekker?
 Was het lekker? 

Thx Isa, ik had het nodig. Pfff ik ben gelukkig nergens ingetrapt. Niets gekocht (wat moet ik met die plastic zooi???) en ook geen party (duh) gepland. Wel een potje basilicum gescoord!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Nu fijn uitrusten op mijn werk
DE, het water loopt me in de mond bij dat menu zegWas het lekker?
Tezz, ik stuur even wat energie en sterkte naar je toe, dat kan je wel gebruiken. Ik heb ooit ook in zo'n Tupperware-ellende gezeten en het ergste is dat het net een zich uitbreidend virus is. Want vriendin A geeft party en omdat je graag een goede vriendin wilt zijn ga je heen. Maar vriendin B die jij ook goed kent geeft daarna een party omdat vriendin A dan punten kreeg. En naar vriendin B moet je ook gaan natuurlijk. Etc. Het is gewoon een valstrik!

DE, slaap lekkerquote:Brit vermoordt vrouw om Facebookstatus
AMSTERDAM - Een 41-jarige Brit is veroordeeld tot zeker 17 jaar cel omdat hij zijn 26-jarige vrouw doodstak nadat die op haar Facebookprofiel had gemeld dat ze alleenstaand was.
Dat melden Britse media vrijdag. Het koppel leefde al drie weken gescheiden na een ruzie over de kosten van cocaïnegebruik. Edward Richardson ging door het lint toen hij zag dat zijn vrouw Sarah haar relatiestatus op vriendensite Facebook had veranderd in 'single'.
Hij ging naar haar ouderlijk huis, waar hij haar in de slaapkamer aantrof, en bracht haar zeker dertien messteken toe. Daarna probeerde hij zichzelf van het leven te beroven.
 Ik zou willen dat ik weer iemand om voor te koken had, dan maakte ik ook weer wat emer werk van mijn kookkunsten. Nu eet ik vrij simpel.
 Ik zou willen dat ik weer iemand om voor te koken had, dan maakte ik ook weer wat emer werk van mijn kookkunsten. Nu eet ik vrij simpel. (heb ik ooit ook gedaan, kreeg ik verdorie scheve blikken van de gastvrouw
 (heb ik ooit ook gedaan, kreeg ik verdorie scheve blikken van de gastvrouw  ) En super handig van dat potje basilicum haha. En voor de rest is het natuurlijk truttigheid troef.
 ) En super handig van dat potje basilicum haha. En voor de rest is het natuurlijk truttigheid troef.

Ik wilde dit weekend tosti's maken. Met kaas, pesto, champignons, etc. Blijken ze bij de Dirk helemaal geen pesto te hebben. Zeker te sjiek ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:22 schreef Tezz het volgende:
pesto

Hey, ik lees dat mannen an sich wel welkom warenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
Bluezz was vanavond naar Lady's Night in een theater. Intussen zijn haar zoon en z'n vriendin hier lekker gezellig al weer paar uurtjes bij ons in huis en zitten we nog steeds op haar terugkomst te wachten.
 Toch maar niet gedaan?
 Toch maar niet gedaan?  

Is een recept van James Martin. Wil je dat ik 't overtik?quote:
 Duur ding joh
 Duur ding joh 

Godzijdank was de laatste TW party meer dan 5 jaar geleden. (die wasemmer heeft mijn moeder ook, schijnt idd handig te zijn, CF)
 Godzijdank was de laatste TW party meer dan 5 jaar geleden. (die wasemmer heeft mijn moeder ook, schijnt idd handig te zijn, CF)

Ze is weer thuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik lees dat mannen an sich wel welkom warenToch maar niet gedaan?

Ik zal het aan haar doorgeven.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Je moet zelf even een FA aan de mouw trekken, toch? Niet vergeten en dan houden we een CUL feestje ter ere van haar terugkomst

(ze is minstens 50+ en heeft een hoge en schelle stem en dan dus ook nog luid!)
 (ze is minstens 50+ en heeft een hoge en schelle stem en dan dus ook nog luid!)

zie je het gaat al met sprongen de goede kant opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier tot 8 uur blijf hè

)
 )

Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
Die hapjes van Mora voor in de frituur zijn nog best lekker

Vandaag aten wij gewoon simpel Bami met kip en een hoop groente en lekker Kloepoek erbijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepje
En zo courgettekoekjes met feta, auberginepuree met knof en yoghurt, tomaat gevuld met tonijn en geroosterde paprika, zwarte olijven en kappertjes en een aardappelsalade met olijfjes en spekjes

oehhh pm eens receptje voor de rucolapesto!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker mk.
mijn bord vol rucola, carpaccio, zwarte olijven, pijnboompitten, rucolapesto en parmezaanse kaas was ook erg lekker trouwens. Gisteren al flink gekookt, dus vandaag makkelijk doen

ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.

Het is geregeld. Ze kan weer posten nu.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?

Checkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.

Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef DarkElf het volgende:
hai Bluezz, en nu je voortaan gedragen he?

tis wel leuk alleen.
 tis wel leuk alleen.

Het is dan toch wel even anders als fok het niet doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef DarkElf het volgende:
2 weken lijkt me lang idd, maar ach zo belangrijk is fok ook weer niettis wel leuk alleen.
 . Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen
. Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen  .
.

Dat dacht ik ook dinsdag, toen mijn mislukte bechamel lekker smaakte....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Burppp wij zijn uitgegeten
Damzz wat ben ik toch blij dat ik best wel lekker kan koken

quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook dinsdag, toen mijn mislukte bechamel lekker smaakte....

want je quote
  want je quote  

Hoe bereid je dat K-man? Of is het ook een auto?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Hé, Bluezz is terug.
ik krijg opeens zin om een piemel te posten...

Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Toppuntjes van oververmoeidheid van afgelopen week:
-naar de wc gaan en de deur op slot doen en zo neer willen ploffen op de pot en je goddank net op tijd realiseren dat de wc van opa en oma een meter meer naar achter staat dan mij thuis

p-p-p-p-p-pleaze????quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is een recept van James Martin. Wil je dat ik 't overtik?

Wat is er toch aan de hand?
 Wat is er toch aan de hand?

maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is dan toch wel even anders als fok het niet doet. Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen
.

ja lang he?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Is fok zoooo lang offline geweest dan?Wat is er toch aan de hand?

quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......

En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....quote:

Op vakantie niet neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?
maar ik zeg ook, tis leuk tijdverdrijf. leuk om te lezen en natuurlijk contact te hebben...
 . Maar op een normale zaterdagmiddag is het wel aardig als VBL er ook is
. Maar op een normale zaterdagmiddag is het wel aardig als VBL er ook is  .
.

quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......

quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe bereid je dat K-man? Of is het ook een auto?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ben jij een man?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....
En ik heb ook zelfs weer een ondertitel he

Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.quote:

Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.

Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.

In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....

Wat de heiden zegt dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpen

Ik zeg lekker niks in mijn profiel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpen

Jawel; je zegt dat je een man bent. Je kunt dat ook helemaal leeg laten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zeg lekker niks in mijn profiel.

Nu moet ik alleen nog beerenburg drinken, om borsthaar te kweken......quote:

Bewijs maar eens dat je bestaat!quote:

Werkt dat, denk je?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Nu moet ik alleen nog beerenburg drinken, om borsthaar te kweken......

Ze zeggen het. Maar dan had ik het al moeten hebben. Eik.quote:

Lees je wel eens gebruiksaanwijzingen?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik krijg het niet weg! Dan moet ik vast weer moeilijk doen met een password......

Met kres?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
zullen kres, milou en ikke even morgen bakkie gaan doen bij haar?

Ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lees je wel eens gebruiksaanwijzingen?

Vanaaf met Milou voor Kres gekooktquote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met kres?
En k_man is een hem hoor... Of denk je ook dat God een vrouw is?

Kres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden
  Kres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden  

Ah, dat had ik even gemistquote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaaf met Milou voor Kres gekookt
En voor de vuige roddels komen...ik ben nog steeds met cnk en dat blijft ook zoKres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden
 Vond hij het net zo goddelijk als het altijd klinkt?
 Vond hij het net zo goddelijk als het altijd klinkt? 

Ik denk dat god man en vrouw is.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vanaaf met Milou voor Kres gekookt
En voor de vuige roddels komen...ik ben nog steeds met cnk en dat blijft ook zoKres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden

Hij heeft flink gegeten jah!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat had ik even gemistVond hij het net zo goddelijk als het altijd klinkt?
En je relatie met cnk komt altijd erg stormachtig over, maar ik vind jullie het type 'niet met en niet zonder elkaar kunnen'

Doe doe doequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Hé, Bluezz is terug.
ik krijg opeens zin om een piemel te posten...

Ik zou hem er niet voor laten bannen, ook niet als ie hier staatquote:

Slaap lekker, MK!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kruip zo lekker bij Milou btwBen kapot
 en wanneer kook je dan een keer voor mij?
 en wanneer kook je dan een keer voor mij?  

Niets zo veranderlijk als een vrouw.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Afgelopen weken is wel duidelijk gebleken dat ik niet zonder cnk kon.... hij is mijn grote steun en toeverlaat geweest

Welnee, het afgelopen jaar moest je af en toe tussen de regels doorlezen, maar je kon zo ook wel zien dat die twee stiekem wel heel erg dol op elkaar zijnquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |