Klopt, een Indo ex-vrouw dus ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh
Golfert heeft toch een indo-ex-schoonma?
Ja! die moet ergens zijn..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Liejannuh het volgende:
Is er eigenlijk een kookboekentopic?
Amazon heeft Sale en ik ben geneigd om heel veel boeken te gaan kopen.
Ik wist het wel!quote:
iets voor de meet dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Babi Ketjap
Wie mij trouwens een keer een lekkere Babi ketjap voorzet ben ik eeuwig dankbaar(om vieze herinneringen snel te wissen). Maar succes met koken, Lein!
Goedemorgen!Amper geslapen hier (maar liefst 5 uur en daarvan nog de helft liggen woelen, had het koud, lag niet lekker, was niet moe etc) Fok lag er al vroeg uit vannacht en ik zie dat het pas rond 11 uur weer online was
Jeetje!
Ik maak het nuquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Maak het dan eens(hou ik wel ee AH salade achter de hand
)
Indo Isaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Meet was Chinees toch?Ja, straks weer sporten. Ik wil het even zo plannen dat ik met het buikspierkwartier van 20:15 mee kan doen. Alhoewel, misschien is dat helemaal niet handig. Nou ja, ik ga denk ik over een uur maar trainen. Als mijn ontbijt (preisoep met een bolletje) is gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |