Oh das leuk zeg, voor als je weer iets meer tijd hebt. Zeker doen danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
10 weken is een mooie termijn om te checken of je het leuk vindt! Ze hebben hier in de stad een heel goed taleninstituut, naar het schijnt, maar dan moet je dus meteen een heel cursusjaar
Ik kwam er trouwens laatst achter dat ik 30-50% korting krijg op cursussen bij een kookschool hier
Latijns Amerikaans.quote:
geen idee, maar wie weet gaan we er ooit nog eens wonenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
En wanneer gaan jullie op vakantie naar Spanje?
Klopt dat is t ook. Geen idee of we ooit echt verder gaan hoor maar t kán wel en dat vind ik zo een fijn idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Wonen? Wauw
Leuk hè, om te bedenken waar je allemaal kunt gaan wonenNiet dat je zo snel emigreert, maar gewoon het feit dat het kan
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Muy bien, soy un DE feliz
Je bent blij DE te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Opa woonde bij Puerto Banusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Latijns Amerikaans.
[..]
geen idee, maar wie weet gaan we er ooit nog eens wonen![]()
en Spaans is sowieso een handige taal om te kennen..
he men ik gebruikte babelfish, be nicequote:
Soy buena para usted! siemprequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he men ik gebruikte babelfish, be nice![]()
![]()
oh en trouwens; natuurlijk ben ik blij DE te zijn; I've got my health (nou ja soort van) ik ben getrouwd met een fantastische vent en ben met veel meer dingen gezegend
Ik ben geen fan van sinaasappel in gerechten. Maar het klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
wat denk je trouwens van een (gebakken) sinaasappel/pure-chocoladecheesecake?
Lemper!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg. D_H. Inspireer mij. 'Iemand' wil dat ik Indisch kook vanavond. Wat zal ik maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |