hoe maak je die?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
wat denk je trouwens van een (gebakken) sinaasappel/pure-chocoladecheesecake?
Thx Isa, ik had het nodig. Pfff ik ben gelukkig nergens ingetrapt. Niets gekocht (wat moet ik met die plastic zooi???) en ook geen party (duh) gepland. Wel een potje basilicum gescoord!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Nu fijn uitrusten op mijn werk
DE, het water loopt me in de mond bij dat menu zegWas het lekker?
Tezz, ik stuur even wat energie en sterkte naar je toe, dat kan je wel gebruiken. Ik heb ooit ook in zo'n Tupperware-ellende gezeten en het ergste is dat het net een zich uitbreidend virus is. Want vriendin A geeft party en omdat je graag een goede vriendin wilt zijn ga je heen. Maar vriendin B die jij ook goed kent geeft daarna een party omdat vriendin A dan punten kreeg. En naar vriendin B moet je ook gaan natuurlijk. Etc. Het is gewoon een valstrik!
DE, slaap lekkerquote:Brit vermoordt vrouw om Facebookstatus
AMSTERDAM - Een 41-jarige Brit is veroordeeld tot zeker 17 jaar cel omdat hij zijn 26-jarige vrouw doodstak nadat die op haar Facebookprofiel had gemeld dat ze alleenstaand was.
Dat melden Britse media vrijdag. Het koppel leefde al drie weken gescheiden na een ruzie over de kosten van cocaïnegebruik. Edward Richardson ging door het lint toen hij zag dat zijn vrouw Sarah haar relatiestatus op vriendensite Facebook had veranderd in 'single'.
Hij ging naar haar ouderlijk huis, waar hij haar in de slaapkamer aantrof, en bracht haar zeker dertien messteken toe. Daarna probeerde hij zichzelf van het leven te beroven.
Ik wilde dit weekend tosti's maken. Met kaas, pesto, champignons, etc. Blijken ze bij de Dirk helemaal geen pesto te hebben. Zeker te sjiek ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:22 schreef Tezz het volgende:
pesto
Hey, ik lees dat mannen an sich wel welkom warenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
Bluezz was vanavond naar Lady's Night in een theater. Intussen zijn haar zoon en z'n vriendin hier lekker gezellig al weer paar uurtjes bij ons in huis en zitten we nog steeds op haar terugkomst te wachten.
Is een recept van James Martin. Wil je dat ik 't overtik?quote:
Ze is weer thuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik lees dat mannen an sich wel welkom warenToch maar niet gedaan?
Ik zal het aan haar doorgeven.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Je moet zelf even een FA aan de mouw trekken, toch? Niet vergeten en dan houden we een CUL feestje ter ere van haar terugkomst
zie je het gaat al met sprongen de goede kant opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier tot 8 uur blijf hè
Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
Die hapjes van Mora voor in de frituur zijn nog best lekker
Vandaag aten wij gewoon simpel Bami met kip en een hoop groente en lekker Kloepoek erbijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepje![]()
En zo courgettekoekjes met feta, auberginepuree met knof en yoghurt, tomaat gevuld met tonijn en geroosterde paprika, zwarte olijven en kappertjes en een aardappelsalade met olijfjes en spekjes
oehhh pm eens receptje voor de rucolapesto!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker mk.
mijn bord vol rucola, carpaccio, zwarte olijven, pijnboompitten, rucolapesto en parmezaanse kaas was ook erg lekker trouwens. Gisteren al flink gekookt, dus vandaag makkelijk doen
ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.
Het is geregeld. Ze kan weer posten nu.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?
Checkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef DarkElf het volgende:
hai Bluezz, en nu je voortaan gedragen he?
Het is dan toch wel even anders als fok het niet doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef DarkElf het volgende:
2 weken lijkt me lang idd, maar ach zo belangrijk is fok ook weer niettis wel leuk alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |