maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is dan toch wel even anders als fok het niet doet. Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen
.
ja lang he?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Is fok zoooo lang offline geweest dan?Wat is er toch aan de hand?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......
En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....quote:
Op vakantie niet neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?
maar ik zeg ook, tis leuk tijdverdrijf. leuk om te lezen en natuurlijk contact te hebben...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe bereid je dat K-man? Of is het ook een auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een man?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....
En ik heb ook zelfs weer een ondertitel he![]()
Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.quote:
Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.
Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....
Wat de heiden zegt dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpen
Ik zeg lekker niks in mijn profiel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpen
Jawel; je zegt dat je een man bent. Je kunt dat ook helemaal leeg laten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zeg lekker niks in mijn profiel.
Nu moet ik alleen nog beerenburg drinken, om borsthaar te kweken......quote:
Bewijs maar eens dat je bestaat!quote:
Werkt dat, denk je?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Nu moet ik alleen nog beerenburg drinken, om borsthaar te kweken......
Ze zeggen het. Maar dan had ik het al moeten hebben. Eik.quote:
Lees je wel eens gebruiksaanwijzingen?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik krijg het niet weg! Dan moet ik vast weer moeilijk doen met een password......
Met kres?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
zullen kres, milou en ikke even morgen bakkie gaan doen bij haar?
Ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lees je wel eens gebruiksaanwijzingen?
Vanaaf met Milou voor Kres gekooktquote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met kres?
En k_man is een hem hoor... Of denk je ook dat God een vrouw is?
Ah, dat had ik even gemistquote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaaf met Milou voor Kres gekookt![]()
En voor de vuige roddels komen...ik ben nog steeds met cnk en dat blijft ook zoKres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden
Ik denk dat god man en vrouw is.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vanaaf met Milou voor Kres gekookt![]()
En voor de vuige roddels komen...ik ben nog steeds met cnk en dat blijft ook zoKres en ik kunnen het gewoon erg goed met elkaar vinden
Hij heeft flink gegeten jah!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat had ik even gemistVond hij het net zo goddelijk als het altijd klinkt?
En je relatie met cnk komt altijd erg stormachtig over, maar ik vind jullie het type 'niet met en niet zonder elkaar kunnen'
Doe doe doequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Hé, Bluezz is terug.
ik krijg opeens zin om een piemel te posten...
Ik zou hem er niet voor laten bannen, ook niet als ie hier staatquote:
Slaap lekker, MK!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kruip zo lekker bij Milou btwBen kapot
Niets zo veranderlijk als een vrouw.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Afgelopen weken is wel duidelijk gebleken dat ik niet zonder cnk kon.... hij is mijn grote steun en toeverlaat geweest
Welnee, het afgelopen jaar moest je af en toe tussen de regels doorlezen, maar je kon zo ook wel zien dat die twee stiekem wel heel erg dol op elkaar zijnquote:
Ik ben de gebruiksaanwijzing ook kwijtgeraakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, het afgelopen jaar moest je af en toe tussen de regels doorlezen, maar je kon zo ook wel zien dat die twee stiekem wel heel erg dol op elkaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |