zie je het gaat al met sprongen de goede kant opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier tot 8 uur blijf hè

)
 )

Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
Die hapjes van Mora voor in de frituur zijn nog best lekker

Vandaag aten wij gewoon simpel Bami met kip en een hoop groente en lekker Kloepoek erbijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij hadden vooraf een paprika-tomatensoepje
En zo courgettekoekjes met feta, auberginepuree met knof en yoghurt, tomaat gevuld met tonijn en geroosterde paprika, zwarte olijven en kappertjes en een aardappelsalade met olijfjes en spekjes

oehhh pm eens receptje voor de rucolapesto!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker mk.
mijn bord vol rucola, carpaccio, zwarte olijven, pijnboompitten, rucolapesto en parmezaanse kaas was ook erg lekker trouwens. Gisteren al flink gekookt, dus vandaag makkelijk doen

ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.

Het is geregeld. Ze kan weer posten nu.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
ze zou maandag toch pas weer unbanned worden?

Checkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn er weer.
Bluezz kan nog steeds niet posten.

Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef DarkElf het volgende:
hai Bluezz, en nu je voortaan gedragen he?

tis wel leuk alleen.
 tis wel leuk alleen.

Het is dan toch wel even anders als fok het niet doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef DarkElf het volgende:
2 weken lijkt me lang idd, maar ach zo belangrijk is fok ook weer niettis wel leuk alleen.
 . Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen
. Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen  .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |