Dat dacht ik ook dinsdag, toen mijn mislukte bechamel lekker smaakte....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Burppp wij zijn uitgegeten![]()
Damzz wat ben ik toch blij dat ik best wel lekker kan koken
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook dinsdag, toen mijn mislukte bechamel lekker smaakte....
Hoe bereid je dat K-man? Of is het ook een auto?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef k_man het volgende:
Hé, Bluezz is terug.
ik krijg opeens zin om een piemel te posten...
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Toppuntjes van oververmoeidheid van afgelopen week:
-naar de wc gaan en de deur op slot doen en zo neer willen ploffen op de pot en je goddank net op tijd realiseren dat de wc van opa en oma een meter meer naar achter staat dan mij thuis
p-p-p-p-p-pleaze????quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is een recept van James Martin. Wil je dat ik 't overtik?
maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is dan toch wel even anders als fok het niet doet. Normaal begin ik met wat Mogge-posts en wat bijlezen
.
ja lang he?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Is fok zoooo lang offline geweest dan?Wat is er toch aan de hand?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......
En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....quote:
Op vakantie niet neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar als je op vakantie bent ren je toch ook niet steeds naar een pc?
maar ik zeg ook, tis leuk tijdverdrijf. leuk om te lezen en natuurlijk contact te hebben...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beter dan halfslapend 2 trappen afgaan en voor de tv hurken. Mijn ouders waren gelukkig nog wakker.......
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe bereid je dat K-man? Of is het ook een auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een man?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ALTIJD naar het toilet op de eerste verdieping ging.....
En ik heb ook zelfs weer een ondertitel he![]()
Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.quote:
Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het woord 'man' in mijn ondertitel betekent menselijk, van het menselijk ras. Zoals 'man' in 'mankind'.
Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het mannetje naast je gebruikersnaam.
In je profiel zeggen dat je een vrouwtje bent wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Daar weet ik niks van... Zal wel automatisch zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |