Have fun!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ik ga zometeen zelfs. Ongeveer.
Om 05.15 staan er een paar studenten op de stoep die meerijden vanuit Groningen en dan gaan we!
En we schijnen bij Tom Cruise in het vliegtuig te zitten. * ril *
Gaaf DE!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mag niet tijdens het werk vrees ik
Tis een lief laptopje!
Hij is heel tof
de 27stequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gaaf DE!
Wanneer was/ben je nou precies jarig ook al weer?
O dat is óók griezelig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Dat lijkt me griezelig, Dude
Wij zaten maandag bij Herman van Veen in het vliegtuig. Volgens mijn prof is die heel populair in ZA
yep hij is wit, staat net een stuk leukerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Is het ook de witte? Ik vind witte laptops leukHelaas heb ik van mijn werk gewoon een saaie grijze gekregen
Ik bedoelde foto's maken van Moskouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zaterdag zijn film zienmet Clarice
zo;n leuk wijfie ook.
Nou, misschien komen de aliens ons wel halen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh bij Tom Cruise zit je veilig hoor, das de nieuwe messias, die overkomt niets
Oh.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde foto's maken van MoskouDie Tom Cruise hoef ik niet te zien
Ik vind die tweede smiley maar engquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou alvast van mij een felicitatie dan![ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb als kind zo'n tv-serie met Herman van Veen gekeken waarin hij in een molen woonde oid. Dat vond ik een leuke serie. En sinds dien denken mijn ouders dat ik een HUGE Herman van Veen fan benEcht! Dat lopen ze al sinds mijn 7e of zo trots op verjaardagen te verkondigen en ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt. Ik ben wel eens 's avonds laat uit bed gehaald omdat Herman op tv was en ok, uit bed gehaald worden is best leuk als je 10 bent, maar die Herman kon me geen zak schelen.
Da's een ballon!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind die tweede smiley maar eng
Dat haalde ik er nou net nie uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde foto's maken van MoskouDie Tom Cruise hoef ik niet te zien
En jij veel zoenplezier en slaap lekker!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef DarkElf het volgende:thenks..
en nu ga ik mijn laptop zoenen, oh ja en de mr die hem netjes geinstalleerd heeft
Bye !!!!
Neeee! Dat is liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig. Ik kan geen tien dagen zonder mijn vriend. Sla me.Hard.
Ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeee! Dat is liefEn je zal wel moeten
Stel dat ie je dumpt voor een collega. Dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.![]()
Ik bedacht me vanmiddag: Stel nou dat ik zes maanden alleen op reis had gemoeten.
Ik zou niet weten waarom, maar stel.
Nou.
Dan valt dit reuze mee!!!!!!!!
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |