O dat is óók griezelig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Dat lijkt me griezelig, Dude
Wij zaten maandag bij Herman van Veen in het vliegtuig. Volgens mijn prof is die heel populair in ZA
yep hij is wit, staat net een stuk leukerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Is het ook de witte? Ik vind witte laptops leukHelaas heb ik van mijn werk gewoon een saaie grijze gekregen
Ik bedoelde foto's maken van Moskouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zaterdag zijn film zienmet Clarice
zo;n leuk wijfie ook.
Nou, misschien komen de aliens ons wel halen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh bij Tom Cruise zit je veilig hoor, das de nieuwe messias, die overkomt niets
Oh.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde foto's maken van MoskouDie Tom Cruise hoef ik niet te zien
Ik vind die tweede smiley maar engquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou alvast van mij een felicitatie dan![ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb als kind zo'n tv-serie met Herman van Veen gekeken waarin hij in een molen woonde oid. Dat vond ik een leuke serie. En sinds dien denken mijn ouders dat ik een HUGE Herman van Veen fan benEcht! Dat lopen ze al sinds mijn 7e of zo trots op verjaardagen te verkondigen en ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt. Ik ben wel eens 's avonds laat uit bed gehaald omdat Herman op tv was en ok, uit bed gehaald worden is best leuk als je 10 bent, maar die Herman kon me geen zak schelen.
Da's een ballon!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind die tweede smiley maar eng
Dat haalde ik er nou net nie uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde foto's maken van MoskouDie Tom Cruise hoef ik niet te zien
En jij veel zoenplezier en slaap lekker!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef DarkElf het volgende:thenks..
en nu ga ik mijn laptop zoenen, oh ja en de mr die hem netjes geinstalleerd heeft
Bye !!!!
Neeee! Dat is liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig. Ik kan geen tien dagen zonder mijn vriend. Sla me.Hard.
Ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeee! Dat is liefEn je zal wel moeten
Stel dat ie je dumpt voor een collega. Dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.![]()
Ik bedacht me vanmiddag: Stel nou dat ik zes maanden alleen op reis had gemoeten.
Ik zou niet weten waarom, maar stel.
Nou.
Dan valt dit reuze mee!!!!!!!!
Dus.
Ja ik ga een boel foto's maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
Lieve Dude, ik snap dat je een beetje aan het stuiteren bent bij het idee dat je je koffer(s) moet pakken en een paar dagen zonder die Artishock moet doen, maar denk gewoon veel aan ons en Herman van Veen en alles sal reg kom.
Trouwens...Tom Kroes is saai.![]()
Oh ja..have fun enzo en maak mooie foto's!
Gelukkig werkt hij in een mannenwereld!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel dat ie je dumpt voor een collega. Dus![]()
En dat valt dan weer reuze mee.quote:Slechts 10 daagjes
Nou, er is wel heel veel goede drank. En die kunnen wij prima betalen, en de rijke Russen ook, maar de gemiddelde Rus niet. Die drinkt zich dood aan gevaarlijke bocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef Isabeau het volgende:
En het gaat ongetwijfeld geweldig (koud) worden! Denk aan al die cultuur! (en de drank! alhoewel ik bij Rusland altijd aan goedkope, zeer sterke slecht smakende drank moet denken, geen idee of dat gegrond is)
Ik denk altijd dat alle russenn alleen maar rotte tanden hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef Isabeau het volgende:
En het gaat ongetwijfeld geweldig (koud) worden! Denk aan al die cultuur! (en de drank! alhoewel ik bij Rusland altijd aan goedkope, zeer sterke slecht smakende drank moet denken, geen idee of dat gegrond is)
Ja ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben benieuwd wat je eigen ervaring daar is met betrekking tot die aanwezige luxe.
Reken maar van yes!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
En als ik aan zo'n lekkere borsjtsj zit, zal ik even denken: golfer zit ook altijd zo graag aan een lekkere borsjtsj.
Tja..het blijft behelpen daar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Kaviaar, kreeft, champagne, de duurste wodka's.
Leuk! Speciale reden? Of gewoon omdat je de ingredienten voor de tapas wilt vertalen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
ik ga binnenkort een curus spaans doen
Leuke taal, veelgesproken taal en dan snap ik de tapaskaart in Spanje beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leuk! Speciale reden? Of gewoon omdat je de ingredienten voor de tapas wilt vertalen?
Olaquote:
Ja ben benieuwd, je kan wel thuisstudies doen enzo maar daar zie ik mezelf het niet echt van opsteken en dit is bij iemand thuis die 8 mensen tegelijk lesgeeft 10 weken lang. Zo kan ik ook ff zien of t wel echt leuk isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk joh, DE! Mijn meneer heeft ook nog plannen in die richting.
bueno, bueno. con usted?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Leuke taal, veelgesproken taal en dan snap ik de tapaskaart in Spanje beter
[..]
OlaComo esta?
Muy bien, soy un DE felizquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh das leuk zeg, voor als je weer iets meer tijd hebt. Zeker doen danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
10 weken is een mooie termijn om te checken of je het leuk vindt! Ze hebben hier in de stad een heel goed taleninstituut, naar het schijnt, maar dan moet je dus meteen een heel cursusjaar
Ik kwam er trouwens laatst achter dat ik 30-50% korting krijg op cursussen bij een kookschool hier
Latijns Amerikaans.quote:
geen idee, maar wie weet gaan we er ooit nog eens wonenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
En wanneer gaan jullie op vakantie naar Spanje?
Klopt dat is t ook. Geen idee of we ooit echt verder gaan hoor maar t kán wel en dat vind ik zo een fijn idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Wonen? Wauw
Leuk hè, om te bedenken waar je allemaal kunt gaan wonenNiet dat je zo snel emigreert, maar gewoon het feit dat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |