Limoen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Tezz het volgende:
Oe. En wat voor ijs bij de crumble??
Tjeezus ik ben echt inspiratieloos lijkt het wel.......
Gewoon biologisch vanilleijs van de AH.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Tezz het volgende:
Oe. En wat voor ijs bij de crumble??
Tjeezus ik ben echt inspiratieloos lijkt het wel.......
Da's veel te licht en te zurig bij crumble! Ik stem voor Hertog slagroomijs of iets dergelijks.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon biologisch vanilleijs van de AH.
Ik vind ijs bij een crumble juist echt hemels! De warme crumble en dan dat smeltende ijs er naast, jummie! Maar meestal ga ik voor eenvoudig slagroomijs.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou er geen ijs bij geven hoor. Echt niet.
Het lijkt me dat dat gerecht op zichzelf al lekker is. Hooguit slagroom.
Ja nou twijfel ik weer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's veel te licht en te zurig bij crumble! Ik stem voor Hertog slagroomijs of iets dergelijks.
Als het moet, dan slagroomijs!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind ijs bij een crumble juist echt hemels! De warme crumble en dan dat smeltende ijs er naast, jummie! Maar meestal ga ik voor eenvoudig slagroomijs.
Klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij heeft K_man niet eens een hyves!
Ik las een hondje met gegrilde groentjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef Tezz het volgende:
Ja hoi!
Ik heb een culinair dillema. Ik krijg zaterdag eters maar heb weinig tijd om voor te bereiden (in verband met verplicht klusgedoe in huize Tezz).
Nu heb ik de volgende eenvoudige dingen bedacht:
Vooraf een bordje met gegrilde groentes, ricotta kaas en verse pesto op een bedje van rucola. (...)
Jij hebt hem nog niet in je hart gesloten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Jij ook succes, Liejan! En sterkte hè![]()
Ik doe overigens even niet mee met de k_man verering, met het risico geheel buitengesloten te worden in deze sc. Het zij zo
Ik ben gewoon niet zo'n gelovig iemand, sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij hebt hem nog niet in je hart gesloten?![]()
Je leeft in het donker? Zonder dat leidende licht dat k_man heet?![]()
Isa toch![]()
Maar het is nooit te laat om je tot k_man te keren en te zeggen: ja, mijn leven staat in zijn teken.
Totdat k-man kanker kan genezen, doe ik helemaal niks!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog niet in je hart gesloten?![]()
Je leeft in het donker? Zonder dat leidende licht dat k_man heet?![]()
Isa toch![]()
Maar het is nooit te laat om je tot k_man te keren en te zeggen: ja, mijn leven staat in zijn teken.
Dank je wel Krakkemieke! Dan kan ik nu rustig gaan slapen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Als je het leuk vindt, moet je het doen!
oeh kaneelijs, dat is idd erg lekker..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef MissHobje het volgende:
Tezz... Kaneel ijslekker cliche combi maar ohzo lekkert
èn slagroom ook he
![]()
Of het toetje dat Obama dinsdag atquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef DarkElf het volgende:
oeh kaneelijs, dat is idd erg lekker..
mm klinkt goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of het toetje dat Obama dinsdag at
http://blog.pressdemocrat.com/biteclub/inaugrecipes.pdf
Ik dacht er net nog even over na he. Toen ik aan het koken was. En ik vind sorbetijs niet zo'n combi met warme toetjes. Ook omdat de consistentie er niet geschikt voor is; het smelt te snel. En gesmolten roomijs is dan nog wel lekker, maar gesmolten sorbetijs is gewoon ranjaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nou twijfel ik weer.
Zucht.
Ik ga maar eens vroeg naar bed vanavond en morgen nogmaals goed nadenken over mijn menuutje alvorens ik boodschappen ga doen.
Hertog slagroomijsquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind ijs bij een crumble juist echt hemels! De warme crumble en dan dat smeltende ijs er naast, jummie! Maar meestal ga ik voor eenvoudig slagroomijs.
O, dat lust ik ook wel!quote:
Nieuwe laptop?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef DarkElf het volgende:
de mr zit mijn verjaarscadeau te installeren
Ja! Ik ga zometeen zelfs. Ongeveer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dude, ga je dit weekend al naar Moskou?
Mag niet tijdens het werk vrees ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat lust ik ook wel!![]()
En ben benieuwd wat de mr dan aan het installeren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |