Nou, je kunt nog zo'n goeie speech op papier zetten... als je die laat voorlezen door iemand zonder charisma en met veel gehakkel en gebrabbel, dan komt ie toch echt niet over!quote:
Hij heeft het heel vaak gezegd maar in Chicago heeft ie het veranderd in: yes we didquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Yes we can(ik heb het Obama nog niet horen zeggen of ben ik er al doof voor?)
Sarcastisch toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het weldat Obama die hele speech uit z'n hoofd kent
.
Daarnaast vind ik hem een charmante en sympathieke kop/uitstraling hebben!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je kunt nog zo'n goeie speech op papier zetten... als je die laat voorlezen door iemand zonder charisma en met veel gehakkel en gebrabbel, dan komt ie toch echt niet over!
Deze meneer kan goed speechenIk vind hem vastberaden en betrouwbaar overkomen. Moet nog maar zien wat hij er van waarmaakt, maar dit heeft ie in elk geval aardig onder de knie
Ik bedoelde dan ook tijdens deze speech heb ik het nog niet gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Hij heeft het heel vaak gezegd maar in Chicago heeft ie het veranderd in: yes we did
Ohh nee, ik ook niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook tijdens deze speech heb ik het nog niet gezien
Er staat er links ook eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Zijn autocue staat wat te veel naar rechts vind ik
ok, het werd net te lang en toen hield hij opquote:
Ja klopt haha, maar misschien heeft ie links last van de zon?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kijkt veel meer op de rechter! Zijn rechter, bedoel ik!
Ik wou net zeggen, hij heeft je gehoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, het werd net te lang en toen hield hij op
Hij heeft rekening met je gehouden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, het werd net te lang en toen hield hij op
Zou kunnen, maar sowieso zal hij wel een voorkeur hebben wat het lekkerst leest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt haha, maar misschien heeft ie links last van de zon?
Ik ben benieuwd hoe die smaakt! Durf het nooit te kopen, dus ga nu op jouw smaak afquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
ben lekker aan het koken
en heb 'light-kokosmelk' genomen voor de curryhet was even duur als de gewone, dus ik had zoiets van: nah, probeer het een keer
Nee, niet sarcastisch hoor. Of is het heel normaal om zo'n lange speech uit je kop te kennen ofzo?quote:
Ja heb je helemaal gelijk in! Hij wisselde ook vaak af en het leek vaak alsof ie gewoon peinzend in de diepte staarde, ipv "wat moest hierna ook alweer? ohja!"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft rekening met je gehouden!![]()
[..]
Zou kunnen, maar sowieso zal hij wel een voorkeur hebben wat het lekkerst leest.
Ik vind het altijd prima geregeld met 2 autocues, dan heb je als publiek toch het idee dat hij alle kanten een beetje op kijktVoor alleen een camera is het mooier om hem onder de camera te zetten natuurlijk, maar dit was echt heel mooi gedaan! Want veel mensen zullen inderdaad denken dat hij alles uit zijn hoofd doet!
Nee maar ik bedoelde, hij doet hem niet uit zijn hoofdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet sarcastisch hoor. Of is het heel normaal om zo'n lange speech uit je kop te kennen ofzo?.
Hij had alles op autocue!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet sarcastisch hoor. Of is het heel normaal om zo'n lange speech uit je kop te kennen ofzo?.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Want veel mensen zullen inderdaad denken dat hij alles uit zijn hoofd doet!
Ik vind dat wel gave autocues, want als je gewoon richting podium kijkt zie je alleen 2 glazen plaatjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had alles op autocue!Maar zoals ik hierboven al schreef, voor toeschouwers ziet het er best natuurlijk uit alsof hij alles uit zijn hoofd doet!
Jullie kijken zeker ergens anders naar dan ik, want ik zie helemaal geen autocuequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gave autocues, want als je gewoon richting podium kijkt zie je alleen 2 glazen plaatjes.
Geeft toch niet! Dat was de opzet van dit alles! Daarin zijn ze dus geslaagd!quote:
Ze zijn ook lastig om te zien hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie kijken zeker ergens anders naar dan ik, want ik zie helemaal geen autocue.
Je ziet ze ook amper in beeld. Vanaf de kant van het publiek lijkt het gewoon doorzichtig glas/plastic, wat Muis al zei. Maar hij ziet alle tekst er in zijn tempo op langs lopen. Hij zal ook wel veel uit zijn hoofd kennen hoor. Misschien staan zelfs alleen de hoofdpunten er op en breit hij er zelf het verhaaltje aan vast. Maar ik dénk dat de complete tekst langs kwam fietsen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie kijken zeker ergens anders naar dan ik, want ik zie helemaal geen autocue.
Touchéquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef conleche het volgende:
Als hij die 3 zinnen van de inzegening al niet eens kon onthouden zou het raar zijn als hij die speech wel uit zijn hoofd deed!
Dat leken me de zenuwenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef conleche het volgende:
Als hij die 3 zinnen van de inzegening al niet eens kon onthouden zou het raar zijn als hij die speech wel uit zijn hoofd deed!
Kan het dus goed zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag wel een banaan opHeb gisteren bloed achtergelaten in l'hospital voor voedselallergieën. Maar er is nu wel een mooie symmetrie ontstaan. Rood oog links, rood oog rechts, rode bult er tussen in
En hij is een beetje dik, warm en pijnlijk. Zeer vreemd.
Nu heb ik eindelijk (bij de AH XL) light mozarella gevonden en nu bestaat er ook al light kokosmelk?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
ben lekker aan het koken
en heb 'light-kokosmelk' genomen voor de curryhet was even duur als de gewone, dus ik had zoiets van: nah, probeer het een keer
Ik denk dat zijn vrouw dat eerder denktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Zou die man - Obama, niet deze meneer die nu staat te bazelen - nou over 3,5 maand (ik noem maar wat) nou ook wel eens denken 'Ik trek mijn pantoffels aan en trek de bel er uit, fuck 'em, ik ben er niet!'?
Hij moet er 4 jaar lang elk uur van de dag wel zijn. Niet mijn favo baantje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Zou die man - Obama, niet deze meneer die nu staat te bazelen - nou over 3,5 maand (ik noem maar wat) nou ook wel eens denken 'Ik trek mijn pantoffels aan en trek de bel er uit, fuck 'em, ik ben er niet!'?
Oh, dat harde spul gebruik ik altijd, werkt primaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
wbt de lightkokos:
meh, ik dacht: ik probeer het eensben benieuwd of 't net zo romig is inderdaad als de 'gewone'.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die blauwe pakjes geconcentreerde kokosroom?
Heb er even mee in mn handen gestaan, maar wilde eerst even ervaringen horen voordat ik 't zelf ging proberen
Zit ie midden in de nacht aan de dunne op de plee, komt het hoofd van de secret service binnen:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij moet er 4 jaar lang elk uur van de dag wel zijn. Niet mijn favo baantje.
Lol.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef conleche het volgende:
Ik merk dat ik altijd afdwaal bij dit soort tone of voice. Ik raak in een soort hypnose en hoor niks meer.
Heb neiging om de balken op het plafond te tellen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Zit ie midden in de nacht aan de dunne op de plee, komt het hoofd van de secret service binnen:
Sir, they've just invaded North Korea. Situation room, stat!
En dan Barackje zo:
Goddammit man! Can't you see I've got a code brown myself!?
*prrrrrtttpruttelsputterpsshhhh*
Haha precies!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dan met de broek net opgehesen tòch naar de crisis bijeenkomst strompelen.
Waar wij gewoon lekker in bed gaan liggen...
Ja ik zag d'r alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
Daar is je grote vriendin weer, Muis.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Muis, ik pies in mijn broek hier![]()
![]()
Of dat hij gewoon met de nieuwe pup op Puppy Class gaat
Wtf?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef P.F het volgende:
Het iemand gezegd dat ie mijn foto vunzig vond(Photobucket heeft hem verwijderd
)
Echt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef P.F het volgende:
Het iemand gezegd dat ie mijn foto vunzig vond(Photobucket heeft hem verwijderd
)
Het leek wel alsof de Justice zich versprak en Obama hem verbeterde want de 2e keer draaide hij de zin om.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef conleche het volgende:
Don't do it!! NooOoooooOoooooquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Live vanuit de KFC tegenover Feyenoord: Hoi schatjes!
Hahaha!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:01 schreef cyclechick het volgende:
Ik kon geen autocues vinden en ik dacht ook dat hij het uit zijn hoofd had geleerd. Ik zag 'm al staan, in zijn pyjama in de slaapkamer, dochter en moeder in het grote bed, hij op een krukje aan het voeteneinde...
Oh ik, maar dat wilde ik al omdat je naar Japan bent geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:07 schreef Liejannuh het volgende:
Obama is tof! Hij basketbalde met een collega van een vriend van me.![]()
Wie wil me aanraken!
Hehehehehe, dank je wel. Weer een hoestbui!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik, maar dat wilde ik al omdat je naar Japan bent geweest.
Ja!! Maar ik wil je ook gewoon wel komen helpen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga PF vragen of ze een bijbaantje wil.
Pf, wil je een bijbaantje??
Ahw arme jij, beterschap. Je lijkt mijn moeder wel. Die hoest ook de hele dag (en nacht) door. Dus ik vlucht ieder moment voor dr weg, omdat ik de enige in gezin ben die de griep nog níet heeft gehad (en vader griepprik, dus die speelt vals!). Allemaal liepen ze te hoesten. Vanaovond ga ik lief voor dr zijn en dr mijn pilletjes geven, dan kan ze ook een keer een nacht doorslapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehehe, dank je wel. Weer een hoestbui!
Ik ben in de buurt, maar ik heb geen oudrozequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Is Co in de buurt? Of muis? Ik wil weten welk kleurnummer die oudroze kleur is!
O je hebt gewoon roze?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt, maar ik heb geen oudroze
Ja snap het, maar ik kan niet helpen want ik heb Barbie-rozequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef P.F het volgende:
[..]
O je hebt gewoon roze?
Ik wil wel roze maar niet barbie roze want dat vind ik naar, eerder een beetje nostalgisch oud roze. Snap je?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zit ie midden in de nacht aan de dunne op de plee, komt het hoofd van de secret service binnen:
Sir, they've just invaded North Korea. Situation room, stat!
En dan Barackje zo:
Goddammit man! Can't you see I've got a code brown myself!?
*prrrrrtttpruttelsputterpsshhhh*
Gewoon bij de AH XLquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik eindelijk (bij de AH XL) light mozarella gevonden en nu bestaat er ook al light kokosmelk?
En ik heb voor morgen curry geplanned.![]()
Waar tf moet ik nu weer helemaal naartoe voor mijn boodschappen?
Het is net alsof ik met mezelf op de bank zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef zwahiel het volgende:
[hele tirade]
You go girlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
De kaasfondue is het hier toch maar niet geworden, anders groei ik echt dicht zonder die sigaretten.A
Arghhhhhhhhhhh! Na het eten (NU dus) is echt het allermoeilijkste moment!![]()
Uiteindelijk sla met geitenkaas, biefstuk (in reepjes), gedroogde tomaat en pijnboompitjes gegeten, met een broodje en een beetje aïoli om het broodje in te dippen![]()
En nu mis ik mijn sigaretje echt enorm![]()
![]()
Maar ik neem het niet hoor. Ik heb het niet eens in huis. Maar jakkie, jakkie, jakkie, wat een kutgevoel.
/dagboekpost, sorry
Maar wel blij dat we geen kaasfondue gegeten hebben voor de lijn!![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
/dagboekpost, sorry
Maar wel blij dat we geen kaasfondue gegeten hebben voor de lijn!![]()
Nou als dat al 8-10 kg geleden is wil ik je foto van aanstaande zomer niet zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nog ff op navolging van jullie een bikinifotodeze is alleen alweer iets van 8-10 kg geleden
erna geen bikini meer aangehad
[ afbeelding ]
how do ya mean?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou als dat al 8-10 kg geleden is wil ik je foto van aanstaande zomer niet zien.
Ik denk dat ik deze zomer ook wel weer een bikini aan durf.
yeps minimaal... ik was daar 79,5 kg ofzo.. in elk geval net onder de 80.... Maar zit daar natuurlijk wel heeeeel gunstig, met mijn buik uit het zichtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Oh sorry hoor, jullie zijn zo lief en ik zeik maar!
Maar het helpt zó om het vak me af te schrijven af en toe, jullie hoeven er echt niets op terug te zeggen hoor maar het lucht op. Zal het proberen tot een minimum te beperken. Maar wel bijna 48 uur al!
Ik ben er nog niet vanaf, van de verslaving, want zelfs met al die giftige plaatjes er naast ga ik kwijlen van dat plaatje van mspoez
BJ, ben je nu dus nog 8 kilo lichter dan daar in die bikini?Skinny bitch!
PF, ik heb in jouw eigen topic gereageerd op je foto's hoor!
Als het je echt helpt, ga dan vooral door met het hier van je af schrijven! Wij zijn alleen maar trots op jou en het stoppenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Oh sorry hoor, jullie zijn zo lief en ik zeik maar!
Maar het helpt zó om het vak me af te schrijven af en toe, jullie hoeven er echt niets op terug te zeggen hoor maar het lucht op. Zal het proberen tot een minimum te beperken. Maar wel bijna 48 uur al!
Ik ben er nog niet vanaf, van de verslaving, want zelfs met al die giftige plaatjes er naast ga ik kwijlen van dat plaatje van mspoez
BJ, ben je nu dus nog 8 kilo lichter dan daar in die bikini?Skinny bitch!
PF, ik heb in jouw eigen topic gereageerd op je foto's hoor!
ik kan me zo aan die shizzel ergeren hé. Ook dat gejank om geloof dat ze d'r de hele tijd tussen halen, verdomme het halve land geloofd niet eens in God! Maar neeeeeeej we moeten dat er even drie keer tussen plempen. Enige speech die een beetje te bekoren was was die van die ouwe dude, die over de verschillende rassen begon en een soort van langzame rap deed. Maar de rest, opzouten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is net alsof ik met mezelf op de bank zit.
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als het je echt helpt, ga dan vooral door met het hier van je af schrijven! Wij zijn alleen maar trots op jou en het stoppen. En bijna iedereen heeft hier in het topic zijn dagboek.
Ja maar het bed kan op zich ook ergens andersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
PF niet doen hoor dan! Je ruimte moet je heilig zijn! Als het niet past, dan niet, dan zoek je wat anders!
M'n vriendje heeft em ook bij z'n oudersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Totziens het volgende:
Jammer PF want het is wel een mooi bed, vriendin van me heeft 'm ook
Als hij dan ongunstig staat qua ruimte in je kamer, dan zou IK het niet doen, maar je moet het zelf weten natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar het bed kan op zich ook ergens andersOf ingekort of zo
De randjes zouden er wel af kunnen denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij dan ongunstig staat qua ruimte in je kamer, dan zou IK het niet doen, maar je moet het zelf weten natuurlijk!Of kan je er makkelijk aan beide kanten een stukkie af halen dan?
Zou wel gedoe schelen. En uhm, in een kleine kamer is ieder stukje ruimte dat zinloos gevuld is (door een ombouw van een bed, daar kan je niet op liggen en je kan er geen troep bewaren) zonde van de ruimte.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
De randjes zouden er wel af kunnen denk ikOf in ieder geval aan 1 kant.
Maar misschien moet ik gewoon een passend bed zoeken..
Ik zou gewoon een passend bed zoeken. Het is belangrijk dat je bed goed is, en imho wordt het bed niet steviger als je de ombouw weghaalt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
De randjes zouden er wel af kunnen denk ikOf in ieder geval aan 1 kant.
Maar misschien moet ik gewoon een passend bed zoeken..
Hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar we mogen hem ook ophemelen, dan mag zwahiel 'm ook afkraken, vind ik
Bwa, zn kannonade (heh, klinkt als karbonade) ging niet zozeer over Obama als wel over Amerika als geheel inclusief ceremonie, geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar we mogen hem ook ophemelen, dan mag zwahiel 'm ook afkraken, vind ik
Eens. Maar wel in proportie graag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Iedereen mag vinden wat hij wil, dus Zwahiel ook!
ach, wij hebben 3 topics volgespammed over PM's met gheyle foto's, give him a breakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwa, zn kannonade (heh, klinkt als karbonade) ging niet zozeer over Obama als wel over Amerika als geheel inclusief ceremonie, geloof ik![]()
Ieder z'n ding! Persoonlijk heb ik hoop dat het weer een beetje de goeie kant op kan met ObamaMaar goed, ik weet zelf niks van politiek
Zus vertelde me net trouwens over een flauwe cover: "When a man loves Obama"
Oja dat is wel een goeie! Maar slaapt dat lekker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens. Maar wel in proportie graag.
Komt er ineens een enorme tirade voorbij!Niet normaal man!
Ow, en PF, je kunt toch ook alleen een boxspring neerzetten zonder ombouw? Scheelt weer ruimte!
En denk eens aan al die rimpels die je niet gaat krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
One day, 20 hours, 20 minutes and 45 seconds. 33 cigarettes not smoked, saving ¤ 7,48. Life saved: 2 hours, 45 minutes.
Tuurlijk! Een ombouw voegt echt niets toe aan je slaapcomfort.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja dat is wel een goeie! Maar slaapt dat lekker?
Ja, die 3 topics heb ik dan weer grotendeels gemist, shit man!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, wij hebben 3 topics volgespammed over PM's met gheyle foto's, give him a break
Mening deel ik natuurlijk. D'r worden hier ook genoeg andere onderwerpen besproken, dus dit kan ook. Dat NOS makke lammetjes gedoe hou ik niet zo van. Naloperij de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Iedereen mag vinden wat hij wil, dus Zwahiel ook!
Ik heb al 14 keer lopen zaniken over hoe moeilijk ik het heb met stoppen met roken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, en PF, je kunt toch ook alleen een boxspring neerzetten zonder ombouw? Scheelt weer ruimte!
Een boxspring slaapt beter dan een gewoon bed, imho. Toen ik op kamers ging, moest ik de boxspring achterlaten, nou dat was toch wel een achteruitgangquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja dat is wel een goeie! Maar slaapt dat lekker?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys had jij ook internet van kpn?
Ja, maar je hebt geen achterkant waar je tegen kan leunenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! Een ombouw voegt echt niets toe aan je slaapcomfort.En een boxspring ligt heerlijk!
Lekker zacht enzo.
En geen plankjes / spijlen waar je jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen achterkant waar je tegen kan leunen
en geen spijlenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Je zet 'm toch tegen de muur?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Mwoh je had het pak papier eens moeten zien wat ik ooit naar ProRail gestuurd had toen ze druk met vingerverven waren. Zoveel was dit niet hoor, waren alleen wat feitjes opgesomd en acties die eraan vooraf gingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
* zwahiel schopt graag tegen heilige huisjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al 14 keer lopen zaniken over hoe moeilijk ik het heb met stoppen met roken.
Er komen hier wel vaker tirades voorbij en ik heb Zwahiel er eerder nooit op kunnen betrappen eigenlijk. Als het hem oplucht...?Ik vind tegengestelde meningen ook wel interessant eigenlijk
Gepassioneerd weet niet of je 't zo kunt noemen, maar ik heb nogal een uitgesproken mening en ik ben 't lang niet altijd eens met wat er om me heen gebeurd. Bij ons thuis discussiëren we nogal graag, zo graag dat de buren vaker komen vragen of er geen doden vielen als 't weer 's hoog opliep. Ik kan niet zo goed tegen de schijnheiligheid om me heen eigenlijk, en de VS is een grote schijnheilige bende en opgedrongen meningen van onafhankelijke media daar word ik helemaal geïrriteerd van als iemand die een mediale en deels journalistieke opleiding genoten heeft. Irriteer me ook aan andere dingen hoor, waterval methodes gebruiken terwijl elke domme idioot weet dat dit soort methodieken niet werken. (was het oorspronkelijke plan van de OV shitkaart bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is gewoon gepassioneerd! Ja toch Zwahiel!
Als je het bed tegen de muur schuift, is dat ook niet echt nodigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Lieve schat, ik vind je ongelofelijk moedig en stoer. Jezelf kwellen voor het goede doel; hulde!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
One day, 20 hours, 20 minutes and 45 seconds. 33 cigarettes not smoked, saving ¤ 7,48. Life saved: 2 hours, 45 minutes.
Je kunt zo'n achterkant ook gewoon maken, zo'n hoofdboard, niet zo'n probleem. Moet ik ook nog steeds doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je het bed tegen de muur schuift, is dat ook niet echt nodigJe hebt toch geen schuine wanden in je kamer?
Je brengt je mening iig vurig, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:27 schreef zwahiel het volgende:
Gepassioneerd weet niet of je 't zo kunt noemen, maar ik heb nogal een uitgesproken mening en ik ben 't lang niet altijd eens met wat er om me heen gebeurd. Bij ons thuis discussiëren we nogal graag, zo graag dat de buren vaker komen vragen of er geen doden vielen als 't weer 's hoog opliep. Ik kan niet zo goed tegen de schijnheiligheid om me heen eigenlijk, en de VS is een grote schijnheilige bende en opgedrongen meningen van onafhankelijke media daar word ik helemaal geïrriteerd van als iemand die een mediale en deels journalistieke opleiding genoten heeft. Irriteer me ook aan andere dingen hoor, waterval methodes gebruiken terwijl elke domme idioot weet dat dit soort methodieken niet werken. (was het oorspronkelijke plan van de OV shitkaart bijvoorbeeld).
Dan moet je een goed, stevig bed kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Ik heb het idee dat m'n bed verschuift als ik tegen de muur leun
(Dus als ik wil lezen of tvkijken in bed)
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je brengt je mening iig vurig, dat bedoelde ikEn ja, wereldpolitiek (met VS vooraanstaand) is idd grotendeels een schijnheilige bende, daar ben ik het met je eens.
Roeien met de riemen die we hebben denk ik dan!Ik zie het als een krottige kut-sloep waar eerst een dronken broodmongool de kapitein van was, nu hebben we een nieuwe kapitein die hopelijk competenter is - de vraag is dan nog, als hij competenter blijkt, in hoeverre de sloep nog te redden is
Maar goed, hoop houden dan maar he. Tis helaas niet aan ons, dus wat we kunnen doen is toekijken en hopen dat Obama erg goed is met ductape
Klopt, dat maakt het nog lastigerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.
Ik wilde net zoiets zeggen, maar dan aardigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
+1 voor kutmetaforen, hoezee Maria!
Maar zonder goede kapitein weigeren de roeiers hun werk te doen, krijg je muiterij en komt het schip alsnog nergens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
En een kapitein heeft op dat schip een hele grote symbolische functies, de koers wordt bepaald door de crew.
Ach, ik dicht kapitein Iglo meer leiderschapskwaliteiten toe dan kapitein Balkenende en toch draait onze maatschappij ook gewoon.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar zonder goede kapitein weigeren de roeiers hun werk te doen, krijg je muiterij en komt het schip alsnog nergens.
En in het Amerikaanse geval de sponsors van de gekozen president, want dat hele gelul over corrupte zout op zeg! Als er een iemand in de wereld corrupt is, dan is het de president van de VS. Waarom zou je Irak binnenvallen... hmmmm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, ik dicht kapitein Iglo meer leiderschapskwaliteiten toe dan kapitein Balkenende en toch draait onze maatschappij ook gewoon.
quote:
quote:
Alleen kan deze kapitein wel zelf bepalen wie hij belangrijke plekken geeft in zijn crew. Daarbij is hij nog steeds wel afhankelijk van de mensen die roeien, maar hij heeft wel invloed op degenen die de orders uitdelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.quote:
Of gewoon, op de rand van het bedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Adelante het volgende:
koop je alleen niets voor, of je moet speechwriter willen worden.
Inderdaad, en de cocaine die artsen gebruiken (eh: voor medische doeleinden, niet recreatief) komt ook niet uit Amerika hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef neen het volgende:
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en Zwahiel, het draait uiteindelijk allemaal om geld en macht in de politiek.
Echte schippers bevaren ook de rode zee?quote:
Nee daar ben ik niet zo van.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Zwahiel, ik zou bijna denken dat je ook een aanhanger van de diverse conspiracy theory's bent
look it up, er zit een coke extract in de cola, dat is wat anders dan coke, maar wel geëxtraheerd uit cocaïne. Het is geen coke hoor, maar 't wordt er wel uitgehaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, sinds begin vorige eeuw zit er al geen coca extract meer in Coca Cola.
Ik schrok eerst van je bericht!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef neen het volgende:
Paul Mc Cartney is dood.
Jeweetz, luister maar naar het album St. Peppers. zie de banden om de armen en check de gitaar wtf wtf wtf check de bloemen je ziet het teken van de dood!
Aai sekont detquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga mij niet verdiepen in politiek en ik heb er geen mening over. Wat ben ik toch oppervlakkig.
Nou je kan best leuke dingen doen op de rand van een bed! Jongen op z'n knieën er voor. Meisje op 't rand van 't bed en hoppaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Echte schippers bevaren ook de rode zee?
Hoewel dat op de rand van het bed niet misschien de beste poezie is voor een romantische nacht
daar verdiep ik me dan weer niet inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
even een hele stomme vraag ey:
als je braaf de pil slikt ey
en je hebt je stopweek
kan je dan in die week nog gewoon seks hebben?
zeg maar, voordat er rode zeeën enzo aan te pas komen?
Mijn mening is dat ik nooit een goed gefundeerde mening kan hebben omdat de ene helft altijd A roept en de andere helft B en die zijn dan niet verenigbaar. En dan zal ik met mijn basale kennis van dat alles wèl even weten hoe het zit. Welnee. Ik denk net zo over religie. Mensen zouden eens minder een keiharde mening moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga mij niet verdiepen in politiek en ik heb er geen mening over. Wat ben ik toch oppervlakkig.
Ja hoor. Grijp die vent maar weer bij zijn kladdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
en je hebt je stopweek
En je zat nog wel zo goed in je schippers-thema! Ik verwachtte op z'n minst een hele verhandeling over rode zeeën en schippers en reddingsboeien en kano's die door tunnels varen enzo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar verdiep ik me dan weer niet in
...even een nog stommere vraag misschien, maar: méén je dit??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
en je hebt je stopweek
Ik meende juist dat er voorheen een extract van de coca plant wiens bladeren voor de productie van cocaine worden gebruikt werd gebruikt bij de productie van Coca Cola maar dat juist dit is gestopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef zwahiel het volgende:
[..]
look it up, er zit een coke extract in de cola, dat is wat anders dan coke, maar wel geëxtraheerd uit cocaïne. Het is geen coke hoor, maar 't wordt er wel uitgehaald.
Dat gebeurd nog steeds, we hebben d'r laatst een hele case over gehad bij verschillende lessen in politicologie.
Dan moet je dus geen hoge achterwand hebben, of eentje met spijlen, anders werkt dat nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou je kan best leuke dingen doen op de rand van een bed! Jongen op z'n knieën er voor. Meisje op 't rand van 't bed en hoppa
ik verdiep me eigenlijk nooit zo in die meukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...even een nog stommere vraag misschien, maar: méén je dit??
Nee gewoon bij de lange zijkant!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen hoge achterwand hebben, of eentje met spijlen, anders werkt dat niet
HEUJ! Dat vind ik nou ook! Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik nooit een goed gefundeerde mening kan hebben omdat de ene helft altijd A roept en de andere helft B en die zijn dan niet verenigbaar. En dan zal ik met mijn basale kennis van dat alles wèl even weten hoe het zit. Welnee. Ik denk net zo over religie. Mensen zouden eens minder een keiharde mening moeten hebben.
Nou ja, het antwoord is al gegevenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik verdiep me eigenlijk nooit zo in die meuk
ik weet dat ik de pil moet nemen en dat er stopweken zijn
maar ik vind 't altijd een eng idee om seks te hebben in een stopweek, gewoon omdat ik niet weet of 't dan wel kan zonder extra dingen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Conspiracy theories, heh! Ik heb ooit een man gesproken die vond dat er een samenzwering was van wereldleiders omdat die allemaal met de B begonnen! (volgens mij heb ik dit al eens verteld)
Beatrix, Bush, Blair, Berlusconi, Balkenende, nu Barack!![]()
Maar op de vraag wat Jacques Chirac dan in Frankrijk deed antwoordde ie niet(die was toen nog da chief of da france)
ik gooi altijd meteen die doosjes wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het antwoord is al gegevenMet de pil kan je 24/7 seks hebben op welk moment dan ook in de pilstrip zonder zwanger te worden. Als je dat zou willen tenminste
Je kan de pil ook gewoon 3 maanden doorslikken, ben je 3 maanden van die rode zooi af. Als je tenminste geen last hebt van spotting (=licht bloedverlies tussendoor).
als je ze hebt geupload, wilde ze je toch al plaatsen, dus doe nou maar gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb mijn foto's upgeload en ben nog ff aan het bedenken of ik ze ga plaatsen.....
oeh!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Ewelina het volgende:
Je hebt ook nog Implanon, dat wordt in je arm gezet. Ben je voor 3 jaar klaar.
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnquote:
Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
HEUJ! Dat vind ik nou ook! Eindelijk iemand die het met me eens isIk wil best op een civiel niveau over dergelijke zaken praten, ook zodat ik van anderen kan leren enzo, maar echt een vurige mening verkondigen over politiek of economie ofzo zal ik nooit doen. Er is gewoon te veel wat ik niet weet. Wat maakt mijn mening dan zo goed doordacht dat het beter is dan die van anderen? Ik wil best zeggen wat mijn standpunt is hoor, maar verder..!
Veel mensen houden teveel vast aan krampachtig geconstrueerde meningen. Een mening staat voor sommigen gelijk aan identiteit ofzo, terwijl er zoveel is wat je nog van elkaar kunt leren op veel vlakken dat ik het zo zonde vind.
</einde wazige verhandeling>
Je huisarts geeft je volgens mij een reminderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnben je ineens zwanger
én grotere tietenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik werd helemaal niet meer ongesteld. Heerlijk![]()
Enige nadeel was dat ik er 4 cupmaten bijkreeg, maar ik reageer overgevoelig op dat soort dingen.
ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ze hebt geupload, wilde ze je toch al plaatsen, dus doe nou maar gewoon
anders had je ze na het maken meteen gedelete en het niet eens gemeld
Komt MoBlo met een tweeling in d'r buik terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Handig voor de wereldreis! Maar dan moet je het na die 3 jaar natuurlijk niet vergeten zijnben je ineens zwanger
Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgtquote:
Nou, voor mijn rug was het de helquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
én grotere tieten
het klinkt als de hemel
nou, dan heb je er toch al heel veel moeite voor gedaan? Dus eigenlijk wil je ze wel postenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik had ze geupload in hotmail aangezien mijn eigen laptop de kaartlezen het niet doet... en ik de foto's via de PC van vriendlief naar mijn eigen wilde sturen...
mijn AA kan nog wel wat extra gebruikenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, voor mijn rug was het de helMaar ik had dan ook al grote borsten.
Klopt! Ik kom ook van het vwoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?
Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
is dat zo risicovol dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je de firma misschien ook aanklagen als je toch een baby krijgt
irritant is dat, dat mening moeten geven, dat hebben we dus hier ook. Gelukkig kon ik dat al redelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]als ik iets denk of vertel dan hoor ik ook altijd graag het tegendeel, want daar leer ik alleen maar van (maakt dingen wel steeds ingewikkelder, dat wel). Sommige dingen zijn gewoon feiten en geen mening en daar kan ik dan weer heel koppig in zijn. Maar bijv. op het gebied van dieetadvies en voeding ben ik totaaaal niet koppig. Inzichten wijzigen voortdurend en veel wetenschappers weten zelf amper hoe het nu precies werkt. Waarom zou ik dat dan wel zeker weten?
Maar goed, op het vwo werd me ingestampt dat je echt per se een eigen mening moest hebben over álles. Vond ik toen ook al bullshit. Alleen vrees ik dat die indoctrinatie bij veel mensen is blijven hangen en die verkondigen dan op fora zoals fok heel uitgesproken hun mening, die dan op een flinterdunne kennis van zaken is gebaseerd.
neej lijkt me niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik slik trouw elke dag de pil, maar ik stop niet na iedere strip. Dat wordt me iets te gortigik slik er meestal 2 na elkaar (dus 6 weken). BJ, onze wandelende medische encyclopedie, kan dat kwaad?
Alle allochtonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt! Ik kom ook van het vwoIk heb uiteraard wel graag een mening, maar ik sta over het algemeen wel open voor kennis van anderen waardoor ik die mening zou moeten aanpassen. Ik kan wel heul koppig zijn over bepaalde zaken, maar die zijn dan vaak gevoelsmatig (denk: integratie, allochtonenvraagstukken, ik HAAT generalisatie
) maar ja, zo heeft iedereen z'n ding, en voor feiten sta ik alsnog open.
Ik vind dat af en toe best eng, trouwens. Mensen die 'feiten' van anderen klakkeloos overnemen, zonder zelf na te denken. Mijn moeder heeft dat vaak, dat ze dan iets uit volledige overtuiging tegen me verkondigt, om vervolgens te melden dat ze dat van *insert naam* gehoord heeft, en die is dan negen van de tien keer écht geen goeroe op dat gebiedZij is dan in staat om daar volledig naar te gaan leven (voorbeeld: aspartaamcrisis, noodzaak van diverse supplementen in de vorm van pilletjes) Maar ja, okee. Zolang het niet schaad, he.
Ja ik heb er eens over nagedacht, en een eeuw geleden waren vrouwen nog niet eens zo vaak ongesteld als wij. Die waren óf zwanger, of ze zaten tussen 2 zwangerschappen in, of ze werden gewoon niet ongesteld. Waarom zou ik het dan als het ware opwekken? Het lijkt me dat je dan juist meer kans hebt op infecties.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej lijkt me niet...
(deed dat zelf ook wel eens eigenlijk,.....)
ja, dat zeg ik ook, het is niet altijd te vermijdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Ewelina het volgende:
BJ is iets van 50 kg kwijt, ik denk dat bijna geen enkele huid zoveel mee terugrekt.
als je 50 kg afvalt rekt je huid echt niet mee hoor.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
ondanks dat je wel slank bent heb je wel wat losse huid zeg maar..
ben je dan niet bang dat je te hard bent gegaan? Soms is 't onvermijdelijk, maar ik vraag me af in welke mate je het kunt beperken...
aan de ene kant ben ik nu wel blij dat het hier gestaag gaat, die laatste kilo's, zodat mn huid de tijd heeft om mee te rekken, al kan het me diep van binnen niet snel genoeg gaan
goede reddingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
-50 is wel heel wat anders dan -25... (ik bedoel dus qua vel en dergelijke....)
Geert Wilders TV?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
Haha, net ook weer zo'n idioot die generaliseert op tvhij was gescammed door een Nigeriaan en wilde dat alle Nigerianen van de aardbodem verdwenen
machtig mooi!
nou ja, daarmee roei je wel ook het nigerianen probleem uit, daar heeftie gelijk inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
Haha, net ook weer zo'n idioot die generaliseert op tvhij was gescammed door een Nigeriaan en wilde dat alle Nigerianen van de aardbodem verdwenen
machtig mooi!
Woehahaha pas maar op! Ik had ontieglijke spierpijn van het tennissenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow BJ, dat ziet er goed uit meid!!
Ik heb net de Nintendo Wii sports besteld, kan mij het schelen
bij -30 had ik dat ook nog niet idd... maar toen was ik nog te zwaar... dus vandaar... en je ziet er alleen iets van als ik me zo blootgeef...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef zwahiel het volgende:
ja idd, met 50 kg heb je nog wel wat losse huid. Al moet ik zeggen... Op mijn lichtste was ik 30 kg kwijt maar nergens losse huid, mijn moeder vond 't een wonder
Ik vind je helemaal niet slap in je vel zitten. Misschien bij je buik een beetje (meen ik me te herinneren van andere foto's), maar of deze foto's kan ik niet zien dat jij ooit 50 kg dikker was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als je 50 kg afvalt rekt je huid echt niet mee hoor.....
en ik heb dr 3,5 jaar over gedaan, dus dat IS langzaam...en ik ben zelf wel trots op mijn lichaam
-50 is wel heel wat anders dan -25... (ik bedoel dus qua vel en dergelijke....)
ik denk dat ik er nog heeeel goed af ben gekomen door veel te sporten enzo..
Ik krijg ook jeuk van generaliseringen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
machtig mooi!
Suckers!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef neen het volgende:
machtig mooi!
daarom. Maar 't is wel zo dat de EU scammen nu wel de volkssport numero uno is in Nigeria. Naar 't schijnt houd 70% van de bevolking boven de 20 zich ermee bezig. Nu geloof ik dat cijfer niet zo, maar dat 't 'n probleem is snap ik wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, daarmee roei je wel ook het nigerianen probleem uit, daar heeftie gelijk in
dat er dan weer andere nationaliteiten zich wagen aan deze scams daargelaten natuurlijk
Na 30 kilo afgevallen te zijn kreeg ik flubberhuid aan de binnenkant van mijn bovenbenen (beetje ouwe wijven huid idee) en mijn borsten waren slap en met striae, wat ik voorheen nooit hadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
bij -30 had ik dat ook nog niet idd... maar toen was ik nog te zwaar... dus vandaar... en je ziet er alleen iets van als ik me zo blootgeef...
in mijn volleybalkleding (= kort shortje en shirtje) zie je dr bijvoorbeeld helemaal niets van...
(het zijn vooral het bovenste deel van mijn bovenbenen en het onderste deel van mijn romp).
Dan is het nu tijd voorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb al de heule tijd liedjes van de Bangles in mijn hoofd!
Eerst manic monday en nu eternal flame
Hoewelp!
Ik vind dit hun beste nummer!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Hoewelp!
close your eyesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Hoewelp!
Whaha, je lijkt mij wel, een tijdje geledenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef P.F het volgende:
Ik wil een bed en ik wil het nu!
Want mijn huidige bed gaat niet echt passen sowieso
En er staat hier wel een eenpersoonsbed maar dat vind ik niet realistisch(Plus geen matras..)
volleybal he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi slank hoor BJ! Misschien wat 'vel', maar het valt reuuuuze mee volgens mij! Vooral gezien het feit dat je 50 kilo kwijt bentGespierde beentjes ook zo te zien?
ik snap 't ook niet en ben bijna geneigd om te zeggen: degenen die er in trappen verdienen het ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef zwahiel het volgende:
[..]
daarom. Maar 't is wel zo dat de EU scammen nu wel de volkssport numero uno is in Nigeria. Naar 't schijnt houd 70% van de bevolking boven de 20 zich ermee bezig. Nu geloof ik dat cijfer niet zo, maar dat 't 'n probleem is snap ik wel.
Snap alleen niet wie erin trapt!?
Hetzelfde met computervirussen die je ZELF opent. Hoe achterlijk kun je zijn! Serieus! Vroeger kon je ze nog ongewild krijgen maar sinds die e-mail attachments, jezus echt!
Ai crai. Mijn moeder opent altijd forward-ppsjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Hetzelfde met computervirussen die je ZELF opent. Hoe achterlijk kun je zijn! Serieus! Vroeger kon je ze nog ongewild krijgen maar sinds die e-mail attachments, jezus echt!
Mijn broer. Voor ongeveer 5000 euro, misschien zelfs meer, maar hij schaamt zich nogal.quote:
Do you feel my heart beatingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
close your eyes
give me your hand
darling
Ja, eerder kan ik daar namelijk niet slapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whaha, je lijkt mij wel, een tijdje geleden.
Jamaar als ze het niet binnen 24 uur doorstuurt naar 49 mensen valt haar haar uit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ai crai. Mijn moeder opent altijd forward-ppsjesIk kan haar twintig keer zeggen dat dat DE manier is om een virus te krijgen, maar ze vindt ze 'zo leuk"
![]()
![]()
En Isa, you and me, we are the same
ik bedoelde het heul niet rot, maar sorry als dat zo overkwamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
volleybal he?
blijkbaar valt het ook best mee...
maar wat nou zo bijzonder is, ik vind het heel tof dat jullie het allemaal wel mee vinden vallen, maar die ene opmerking van MoBlo maakt het voor mij al direct een stuk minder....
(want ik heb juist heel bewust een 2delige afvalstrijd gedaan....)
ook wel wat slapper natuurlijk... ook logisch, maar verder nog wel ok hoor... gelukkig van mezelf vrij grote borsten, dus nu geen theezakjes ofzo nu ...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na 30 kilo afgevallen te zijn kreeg ik flubberhuid aan de binnenkant van mijn bovenbenen (beetje ouwe wijven huid idee) en mijn borsten waren slap en met striae, wat ik voorheen nooit hadHoe gaat het met jouw borsten?
Helaas kun je daar weinig aan doen; dat is genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik ook, het is niet altijd te vermijdenmaar ik vraag me wel af hoe je het zo veel mogelijk kunt proberen te voorkomen, behalve langzaam afvallen
Am I only dreamingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do you feel my heart beating
do you understand
do you feel the same?!?!?!?!?!
am I only dreamingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do you feel my heart beating
do you understand
do you feel the same?!?!?!?!?!
Nou vond ik het niet zo erg om een cupmaat in te leveren omdat ik ook grote borsten had, maar het werd slap en daar was ik helemaal niet blij meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ook wel wat slapper natuurlijk... ook logisch, maar verder nog wel ok hoor... gelukkig van mezelf vrij grote borsten, dus nu geen theezakjes ofzo nu ...
ah, okquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Helaas kun je daar weinig aan doen; dat is genetisch bepaald.
Je kunt smeren en langzaam aan doen wat je wilt, maar als je huid snel zijn elasticiteit verliest, dan ben je hoe dan ook de lul. In meer of mindere mate.
Ik heb mazzel wat dat betreft; ik heb zowel onder als overgewicht gehad en zo goed als geen striae en vel is helemaal teruggeplooid. Wonden herstellen bij mij ook supersnel. Het is echter niet de mooiste huid, want ik heb een zogenaamde olifantenhuid. Heel grof en dik. Geen porseleinenhuidje![]()
Al die cremes die beweren je huid elastischer te maken, zijn flauwekul. Zowel het regenererend vermogen als terugplooien van je huid is grotendeels een erfelijk verhaal en compleet afhankelijk van je huidtype.![]()
( zelfde gaat op voor hetl wel/niet snel krijgen van rimpels, al kun je gelukkig tegen 1 factor die daar verantwoordelijk voor is ( UV ) , WEL smeren )
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
am I only dreaming
or is this feeling
an eternal flame
Negen van de tien keer zijn het van die "Ik zag dit en dacht aan jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar als ze het niet binnen 24 uur doorstuurt naar 49 mensen valt haar haar uit!
Omdat het een klassieker is?quote:
volgens mij had ik toen voor het eerst een vriendinnetje en was het romantisch om daarop te schuifelenquote:
BJ heeft alle geluk van de wereld gehad; er zijn er veel die er heel wat minder fraai vanaf komenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef P.F het volgende:
Ik vind het losse vel ook meevallen! Alleen op die foto waar je je buik ziet is 't een beetje te zien (van een tijdje terug..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |