Nou, je kunt nog zo'n goeie speech op papier zetten... als je die laat voorlezen door iemand zonder charisma en met veel gehakkel en gebrabbel, dan komt ie toch echt niet over!quote:
Hij heeft het heel vaak gezegd maar in Chicago heeft ie het veranderd in: yes we didquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Yes we can(ik heb het Obama nog niet horen zeggen of ben ik er al doof voor?)
Sarcastisch toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het weldat Obama die hele speech uit z'n hoofd kent
.
Daarnaast vind ik hem een charmante en sympathieke kop/uitstraling hebben!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je kunt nog zo'n goeie speech op papier zetten... als je die laat voorlezen door iemand zonder charisma en met veel gehakkel en gebrabbel, dan komt ie toch echt niet over!
Deze meneer kan goed speechenIk vind hem vastberaden en betrouwbaar overkomen. Moet nog maar zien wat hij er van waarmaakt, maar dit heeft ie in elk geval aardig onder de knie
Ik bedoelde dan ook tijdens deze speech heb ik het nog niet gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Hij heeft het heel vaak gezegd maar in Chicago heeft ie het veranderd in: yes we did
Ohh nee, ik ook niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook tijdens deze speech heb ik het nog niet gezien
Er staat er links ook eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Zijn autocue staat wat te veel naar rechts vind ik
ok, het werd net te lang en toen hield hij opquote:
Ja klopt haha, maar misschien heeft ie links last van de zon?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kijkt veel meer op de rechter! Zijn rechter, bedoel ik!
Ik wou net zeggen, hij heeft je gehoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, het werd net te lang en toen hield hij op
Hij heeft rekening met je gehouden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, het werd net te lang en toen hield hij op
Zou kunnen, maar sowieso zal hij wel een voorkeur hebben wat het lekkerst leest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt haha, maar misschien heeft ie links last van de zon?
Ik ben benieuwd hoe die smaakt! Durf het nooit te kopen, dus ga nu op jouw smaak afquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
ben lekker aan het koken
en heb 'light-kokosmelk' genomen voor de curryhet was even duur als de gewone, dus ik had zoiets van: nah, probeer het een keer
Nee, niet sarcastisch hoor. Of is het heel normaal om zo'n lange speech uit je kop te kennen ofzo?quote:
Ja heb je helemaal gelijk in! Hij wisselde ook vaak af en het leek vaak alsof ie gewoon peinzend in de diepte staarde, ipv "wat moest hierna ook alweer? ohja!"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft rekening met je gehouden!![]()
[..]
Zou kunnen, maar sowieso zal hij wel een voorkeur hebben wat het lekkerst leest.
Ik vind het altijd prima geregeld met 2 autocues, dan heb je als publiek toch het idee dat hij alle kanten een beetje op kijktVoor alleen een camera is het mooier om hem onder de camera te zetten natuurlijk, maar dit was echt heel mooi gedaan! Want veel mensen zullen inderdaad denken dat hij alles uit zijn hoofd doet!
Nee maar ik bedoelde, hij doet hem niet uit zijn hoofdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet sarcastisch hoor. Of is het heel normaal om zo'n lange speech uit je kop te kennen ofzo?.
Hij had alles op autocue!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet sarcastisch hoor. Of is het heel normaal om zo'n lange speech uit je kop te kennen ofzo?.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Want veel mensen zullen inderdaad denken dat hij alles uit zijn hoofd doet!
Ik vind dat wel gave autocues, want als je gewoon richting podium kijkt zie je alleen 2 glazen plaatjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had alles op autocue!Maar zoals ik hierboven al schreef, voor toeschouwers ziet het er best natuurlijk uit alsof hij alles uit zijn hoofd doet!
Jullie kijken zeker ergens anders naar dan ik, want ik zie helemaal geen autocuequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gave autocues, want als je gewoon richting podium kijkt zie je alleen 2 glazen plaatjes.
Geeft toch niet! Dat was de opzet van dit alles! Daarin zijn ze dus geslaagd!quote:
Ze zijn ook lastig om te zien hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie kijken zeker ergens anders naar dan ik, want ik zie helemaal geen autocue.
Je ziet ze ook amper in beeld. Vanaf de kant van het publiek lijkt het gewoon doorzichtig glas/plastic, wat Muis al zei. Maar hij ziet alle tekst er in zijn tempo op langs lopen. Hij zal ook wel veel uit zijn hoofd kennen hoor. Misschien staan zelfs alleen de hoofdpunten er op en breit hij er zelf het verhaaltje aan vast. Maar ik dénk dat de complete tekst langs kwam fietsen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie kijken zeker ergens anders naar dan ik, want ik zie helemaal geen autocue.
Touchéquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef conleche het volgende:
Als hij die 3 zinnen van de inzegening al niet eens kon onthouden zou het raar zijn als hij die speech wel uit zijn hoofd deed!
Dat leken me de zenuwenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef conleche het volgende:
Als hij die 3 zinnen van de inzegening al niet eens kon onthouden zou het raar zijn als hij die speech wel uit zijn hoofd deed!
Kan het dus goed zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag wel een banaan opHeb gisteren bloed achtergelaten in l'hospital voor voedselallergieën. Maar er is nu wel een mooie symmetrie ontstaan. Rood oog links, rood oog rechts, rode bult er tussen in
En hij is een beetje dik, warm en pijnlijk. Zeer vreemd.
Nu heb ik eindelijk (bij de AH XL) light mozarella gevonden en nu bestaat er ook al light kokosmelk?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
ben lekker aan het koken
en heb 'light-kokosmelk' genomen voor de curryhet was even duur als de gewone, dus ik had zoiets van: nah, probeer het een keer
Ik denk dat zijn vrouw dat eerder denktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Zou die man - Obama, niet deze meneer die nu staat te bazelen - nou over 3,5 maand (ik noem maar wat) nou ook wel eens denken 'Ik trek mijn pantoffels aan en trek de bel er uit, fuck 'em, ik ben er niet!'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |