Als intermezzo spelen ze Anarchy, fuck yeah!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Zouden de bewakers ook met hun ogen dicht staan?.
Een niet-christelijke president (of: een president die niet pretendeert christen te zijn) heeft helaas geen kans van slagen in Amerika.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?
Josh Grobanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de versie van Josh Groban leuker denk ik.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Zouden de bewakers ook met hun ogen dicht staan?.
Ik las ergens dat er genoeg mensen zijn die denken dat Obama helemaal niet christelijk is, maar het spelletje meespeelt omdat je anders idd geen schijn van kans hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Een niet-christelijke president (of: een president die niet pretendeert christen te zijn) heeft helaas geen kans van slagen in Amerika.
Dat weet ik alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Och, ik ben blij dat ze nu tenminste een jas aanheeft
You don't wanna know what's under there
Dat heb ik idd ook gelezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er genoeg mensen zijn die denken dat Obama helemaal niet christelijk is, maar het spelletje meespeelt omdat je anders idd geen schijn van kans hebtZe vonden het eerder een goede grap (beat them with their own games) dan dat ze het hypocriet vonden.
Die hoed is zaaaaalig over de topquote:
Neee Josh Groban is schattig! Hij was eerst bij never mind the buzzcocks en hij was echt zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat Greys dat ook vindt. Slijmbal.
Hetzelfde als wat jij ook onder je jas hebt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Och, ik ben blij dat ze nu tenminste een jas aanheeft
You don't wanna know what's under there
nietsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat jij ook onder je jas hebt?.
Geen flauw idee over wie of wat je hebt hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Neee Josh Groban is schattig! Hij was eerst bij never mind the buzzcocks en hij was echt zo
potloodventer!quote:
Cultuurbarbaar! Ik zou daar ook prompt lesbisch van wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark: "Gebeurt er nog eens wat? Er is geen fuck aan man!".
Josh Groban = zanger en kjoetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee over wie of wat je hebt hebt
Nou vooruit, ze heeft vaak outfitjes a laquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat jij ook onder je jas hebt?.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee over wie of wat je hebt hebt
Ik herinner me geen president Barlet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Yo Yo Ma speelde ook ooit in het Witte Huis toen Barlet presidenr was!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Josh Groban = zanger en kjoet
Never mind the buzzcocks = geniale Engelse 'quizshow'
Ze is wel goed bedeeldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou vooruit, ze heeft vaak outfitjes a la
[ afbeelding ]
aan
Ja ik maakte een typo, het is Bartletquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herinner me geen president Barlet?.
Voor mij is niet te jongquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cute, waaaaay too young. Ik krijg er moederlijke gevoelens bij
Ik herinner me ook geen president Bartletquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik maakte een typo, het is Bartlet
En the West Wing niet gezien?
Moet je eens doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook geen president Bartlet. En nee ik heb The West Wing niet gezien idd
.
Die vind ik dan weer helemaal niet cutequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
simon amstellvind ik veel kjoeter dan josh groban...
Jaa ik ook! Heb je die aflevering met Josh Groban gezien? Ik vond het geweldig! Vooral toen Simon ging dansen op You Raise me Upquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
simon amstellvind ik veel kjoeter dan josh groban...
Je kunt ook té veel tiet hebbenquote:
Hulde aan de speech-writersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Josh Groban bij Ally McBeal, dat was pas schattig!
Ik geloof dat dit de best speechende president ever wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |