Okee, vooruit dan. *houd bijenpak aan maar jongleert ook met aardbeien*quote:
Kudos voor de NOSquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou van de NOS
Ze zenden de inauguratie met een halve minuut vertraging uit, zodat alles ondertiteld kan worden.
Jeeeeejquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, vooruit dan. *houd bijenpak aan maar jongleert ook met aardbeien*
Ik vind dat toch zo knap!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef sigme het volgende:
Hier is de eetlust ook nog niet optimaal.Bakje brinta, tweederde opgegeten, daarna werd de kokhalsreflex te sterk Evy les 20 (de 4*8, woohoo )
Fruitsalade met lepeltje yoghurt 1 (een! ) boterham (zuurdesem) met likje mayo & 1 beschuitje jam
half uurtje slapen opkikker ![]()
zelfgemaakte pizza
Espresso. Bier sla ik nog maar een dagje over.
Ik ook nog niet..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind dat toch zo knap!
Ik heb met hardlopen nooit de 10 minuten achter elkaar gehaald.
Bedoel je die blonde? Die komt uit Tsjechië geloof ik. Daar zal het wel aan liggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
Vik, wat heeft die fake-tanpresentatrice van de NOS raar haar!
gisteren jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook nog niet..
De volgende les meen ik? Huuh!
MoBlo had dacht ik deze week ook deze les 20 gelopen. Het is mijn eerste keer een half uur hardlopen - al is het dan nog in stukjes. Ik ben best fier op mij(en op lief).
Ik ben ook trots op julliequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook nog niet..
De volgende les meen ik? Huuh!
MoBlo had dacht ik deze week ook deze les 20 gelopen. Het is mijn eerste keer een half uur hardlopen - al is het dan nog in stukjes. Ik ben best fier op mij(en op lief).
Ja maar het lijkt alsof dat haar helemaal dood en dor is! En het zit zo raar plat bovenop d'r hoofdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je die blonde? Die komt uit Tsjechië geloof ik. Daar zal het wel aan liggen.
Zeg even als het de moeite waard wordt?? Dan neem ik pauze!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau kijkt nu ook maar de inauguratie.
houd op schei uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:
MoBlo, klinkt alsof je lekker gezweet hebt
Nou ja nu een soort terugblik oo de afgelopen maanden, best geinigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef conleche het volgende:
Zeg even als het de moeite waard wordt?? Dan neem ik pauze!!
Je hebt het er maar druk mee hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Muis006 het volgende:
WTF dat haar. Ik vind het hypnotiserend!
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee hè.
dat, letterlijk, vroeg ik net aan René..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me af of Obama ook bang zou zijn dat er wat gaat gebeuren...
Jij vond het redelijk zwaar toch? Waar heb jij last van? Ik krijg zere spierenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gisteren jaom weer op gang te komen
les 21 is inderdaad 2 keer 10 en een keer 12 ofzo
het was niet heul zwaar vond ik, maar het viel me tegen hoe moeilijk ik het vond, zeg maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij vond het redelijk zwaar toch? Waar heb jij last van? Ik krijg zere spieren.
Ja haha, Darwin award voor de sukkel die wordt neergeschoten door de secret service!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Dit is trouwens wel de allerstomste dag om een aanslag te plegen, hij is meer beveiligd dan ooit.
nou ja, als ze dat doen nadat hij zijn doel heeft geraakt, dan is hij iig wel ergens voor gestorvenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha, Darwin award voor de sukkel die wordt neergeschoten door de secret service!
ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Als ik Obama was zou ik gaan janken van al die juichende mensen
Tell-sell verkoper voor de My Rotisserie!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
Bij die meneer zou dominee niet als eerste beroep bij me naar boven komen.....
capice!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
Bij die meneer zou dominee niet als eerste beroep bij me naar boven komen.....
En ik maar denken dat een president elke Amerikaan moet proberen te vertegenwoordigen. Hoe zit het dan met alle niet-christelijke religies en alle atheisten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge jonge jonge, niet te geloven hoeveel uitzendtijd ze verkwisten met dat geblaat tegen een niet bestaand wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |