Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
D'r is niet eens een station omg?!
Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
D'r is niet eens een station omg?!
Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan reizen we naar Rotterdam en haalt ze ons af in haar Smartje. En dan kunnen we haar de hele avond afleiden, zodat ze niet aan roken denkt
.
Een uur en drie kwartierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt
Station Zoetermeer is wel in de buurt! En Rotjeknor Noord ook!
Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet eens. Kaas is heel lekker, maar kaasfondue lijkt me erg machtig.
Ter slankificering van de maatschappij!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Syrena het volgende:
Mmm. Twixxen waren vroeger veel lekkerder. Waarom, WAAROM moeten ze toch altijd aan recepten gaan sleutelen?! De cheese-onionschips ook al.
Waarbij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ter slankificering van de maatschappij!![]()
Maar tis wel jammer
Kusje voor mamma coooo!*MWAHH*
Je bureau lijkt op mijn essay-schrijf-bureau!
En een kusje voor Greys, kick-asssss!*MWAHHH*
Ik ben weer bij
Ik vergeet het altijd, tot ik de eerste hap neemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het echt smerig. Zowel smaak als structuur.
Lijntechnisch wel een voordeel
Ik ben niet liever hetero hoorquote:
We zijn toch überslank? Dus dat past welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Pssst. Er passen geen drie personen in een Smart!
Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn toch überslank? Dus dat past wel. Of anders bind je Muis vast aan de trekhaak: "Rennen kreng!"
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met een lange ij, dus bij, bzzzzz!! *trekt geel-zwart-gestreept pakje aan en rent rondjes* Bzzzzz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |